bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Brzdový kotouč
21.1.2018 v 09:18
Nazdar pánové, mám najeto na své osmičce přes 90 tisíc a samozřejmě je to znát i na brzdovém kotouči, který je stále originál. Nikdy nepřebrušován ani nevyměňován. Myslíte že je lepší koupit nový a nebo ten původní zkusit nechat zbrousit? A máte někdo zkušenosti s firmou TRW LUCAS? Nerad bych si koupil nějaký šmejd.
http://www.motocompo...uder-vs52b-rv-92-99/

Brzdový kotouč

21.1.2018 v 09:29 | Nahoru | #1
vibruje při brždění?
jestli ne,tak do toho nevrtej a buď rád,že jsi rád.

neboj,on si sám řekne o výměnu,až příjde jeho čas.....

2 reakcí na tento příspěvek Brzdový kotouč

21.1.2018 v 09:36 | Nahoru | #2
Brousit kotouc?Chlape ty se nemas moc rad ze?Kotouce brousi jen blazen pro par korun riskovat zivot.Nebud blazen a kup novy kotouc.Jinak TRW Lucas jsem mel na aute a maximalni spokojenost.

Brzdový kotouč

21.1.2018 v 09:58 | Nahoru | #3
TRW je přední výrobce brzdových komponentů, bez obav kvalita tam je. Cena za kotouč není velká, než brousit, raději nový. Ale až se bude hlásit.

(reakce na) Brzdový kotouč

21.1.2018 v 10:00 | Nahoru | #4
awaxcs> nesmysl,broušení kotouče nemá nic společného s bezpečností.

2 reakcí na tento příspěvek Brzdový kotouč

21.1.2018 v 10:03 | Nahoru | #5
Brouseni nema nic spolecneho s bezpecnosti?Hm proto praskaji vlivem ubytku materialu a radobykutilove potom nestaci valit oci...Ale kazdeho vec.Kdyz nekomu je zatezko dat par korun....Kazdy si ceni svuj zivot jinak hold

Brzdový kotouč

21.1.2018 v 10:05 | Nahoru | #6
Taky bych ho nebrousil. Buď jak píše Dolph, počkat až bude KO úplně, nebo koupit nový. Pokud ale nekope a není sjetý na limit, asi bych to neřešil.
Na auta taky dávám vždycky Lucasy a max spokojenost. Ale kdysi tu někdo psal, že dával na motorku desky Lucas a byly moc tvrdé a za chvilku měl po kotoučích.

Brzdový kotouč

21.1.2018 v 10:09 | Nahoru | #7
Jak bylo řečeno...na limitu-dojezdit,pod limitem-vyměnit

(reakce na) Brzdový kotouč

21.1.2018 v 11:47 | Nahoru | #8

awaxcs píše: Brouseni nema nic spolecneho s bezpecnosti?Hm proto praskaji vlivem ubytku materialu a radobykutilove potom nestaci valit oci...Ale kazdeho vec.Kdyz nekomu je zatezko dat par korun....Kazdy si ceni svuj zivot jinak hold



Kazdej kotouc ma danou minimalni tloustku a pokud se nedostanes pod tak neni duvod k obavam. Jezdil jsem spoustu kotoucu ktery byly na hrane i kus pod a nikdy zadnej problem nebyl. Akorat si myslim ze se nevyplati rovnat vyhratej kotouc , spis financne, ale to je jina.

(reakce na) Brzdový kotouč

21.1.2018 v 13:35 | Nahoru | #9
awaxcs> ale jdi ty brepto!!! kotouce se bezne brousi!samozrejme pokud nejsi na nebo pod limite... kdysi jsem si kotouce nechal na svoji motorce brousit kvuli vydrenym drazkam od spatnych desticek.....svete div se kotouce slouzili dalsich pet let nez dosli na limit!

Brzdový kotouč

21.1.2018 v 14:15 | Nahoru | #10
pokud nedělá kotouč problémy, brzdí normálně a nejsi s tloušťkou pod limitem, tak to neřeš...

v opačném případě ber ten lucas + nové desky (né že to posadíš na staré:) )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdový kotouč

21.1.2018 v 15:17 | Nahoru | #11

awaxcs píše: Brouseni nema nic spolecneho s bezpecnosti?Hm proto praskaji vlivem ubytku materialu a radobykutilove potom nestaci valit oci...Ale kazdeho vec.Kdyz nekomu je zatezko dat par korun....Kazdy si ceni svuj zivot jinak hold



A jak si myslíš, že opracovavaji kotouč ve fabrice?taky ho brousí.

1 reakcí na tento příspěvek Brzdový kotouč

21.1.2018 v 15:29 | Nahoru | #12
ano ve fabrice ho brousi protoze tam maji na to dostatek hmoty.Ale kdyz se brousi jety uz tam ta hmota neni jak ve fabrice.Ale jak jsem psal kazdeho vec na kolik si ceni svuj zivot.Jen jsem napsal nazor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdový kotouč

21.1.2018 v 15:30 | Nahoru | #13
Dolph-cz> ja myslel ze ho oklepavaji permonici kladivkama

(reakce na) Brzdový kotouč

21.1.2018 v 16:20 | Nahoru | #14

awaxcs píše: ano ve fabrice ho brousi protoze tam maji na to dostatek hmoty.Ale kdyz se brousi jety uz tam ta hmota neni jak ve fabrice.Ale jak jsem psal kazdeho vec na kolik si ceni svuj zivot.Jen jsem napsal nazor



ale samozřejmě,že je daná určitá minimální šířka kotouče,přes kterou se nemůže jít,ale ty jsi psal o broušení.

já měl na kotoučích najeto 10 000km,a musel jsem je nechat přebrousit,protože idioti ve fabrice z neznalosti,nebo snahy ušetřit použili nevhodné desky,které mi ho nerovnoměrně sjely.i po přebroušení jsou v cca polovině povoleného opotřebení.riskuji tím život?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdový kotouč

21.1.2018 v 16:21 | Nahoru | #15

HornisGSX píše: Dolph-cz> ja myslel ze ho oklepavaji permonici kladivkama



kladivem ho přebrušoval jarnot

(reakce na) Brzdový kotouč

21.1.2018 v 17:18 | Nahoru | #16
Dolph-cz> on celkove jarnot zvladl nemozne a zarucene nebourana

Brzdový kotouč

21.1.2018 v 17:35 | Nahoru | #17
když už se bavíme o těch renovacích..mrkejte..

1 reakcí na tento příspěvek Brzdový kotouč

21.1.2018 v 17:53 | Nahoru | #18
Moc pěkná mašinka ti Rusové jsou fakt machři...

1 reakcí na tento příspěvek Brzdový kotouč

21.1.2018 v 18:54 | Nahoru | #19
mně ta mašinka příjde jako snaha o to,něco vymyslet a prodat,ale na kotouče a ještě k tomu plovoucí mi to přichycení na 3 magnety připadá nedostatečné.
a to že se obrobek točí,je taky na hovno.

tloušťka kotouče by měla být všude stejná s tolerancí max 0,01mm......,každým upnutím,pootčením a pod. lítaji stovky......

Naposledy editováno 21.01.2018 18:58:04

2 reakcí na tento příspěvek Brzdový kotouč

21.1.2018 v 19:48 | Nahoru | #20
Dolph-cz> Přesně tak. Když už se kotouč obrábí, tak na jedno upnutí hned obě strany. Šikovnej soustružník ví a nemá problém. Ale jinak, jak je psáno výše. Srovnat klidně, ale ne pod minimální povolenou tloušťku a použít nové destičky.

(reakce na) Brzdový kotouč

21.1.2018 v 19:50 | Nahoru | #21
Romans512> kotouč na motorku se soustružit nedá,to není jak u auta.......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdový kotouč

21.1.2018 v 20:48 | Nahoru | #22

Dolph-cz píše: mně ta mašinka příjde jako snaha o to,něco vymyslet a prodat,ale na kotouče a ještě k tomu plovoucí mi to přichycení na 3 magnety připadá nedostatečné.
a to že se obrobek točí,je taky na hovno.

tloušťka kotouče by měla být všude stejná s tolerancí max 0,01mm......,každým upnutím,pootčením a pod. lítaji stovky......



tak praví teorie. Je jasné, že plovoucí kotouč na tomhle v celku dělat nemůžeš:) praxe je taková, že to na tom udělat jde a věřím tomu, že dobře. setina je moc přísná, běžně v servisním manuálu najdeš limit házivosti 0,3mm (což už se mi taky zdá moc), ale když kotouč háže pod desetinu, nepoznáš nic..

(reakce na) Brzdový kotouč

21.1.2018 v 20:53 | Nahoru | #23

Romans512 píše: Dolph-cz> Přesně tak. Když už se kotouč obrábí, tak na jedno upnutí hned obě strany. Šikovnej soustružník ví a nemá problém. Ale jinak, jak je psáno výše. Srovnat klidně, ale ne pod minimální povolenou tloušťku a použít nové destičky.



jak píše dolph - moto kotouče se soustruží blbě..hlavně kvůli četným otvorům, které způsobují vibrace na noži a povrch je pak hnusný. navíc to v soustruhu těžko upneš, abys měl házivost okolo pěti stovek..na to jsou potřeba přesné up. přípravky atd.. kotouče se zkrátka brousí a nejlíp na axiální brusce. ( )

(reakce na) Brzdový kotouč

21.1.2018 v 21:49 | Nahoru | #24

RUTAN píše: tak praví teorie. Je jasné, že plovoucí kotouč na tomhle v celku dělat nemůžeš:) praxe je taková, že to na tom udělat jde a věřím tomu, že dobře. setina je moc přísná, běžně v servisním manuálu najdeš limit házivosti 0,3mm (což už se mi taky zdá moc), ale když kotouč háže pod desetinu, nepoznáš nic..



pozor,nepleť si házivost s rozdílnou tloušťkou.
garantuji ti,že když budeš mít tloušťku rozhozenou desetinu milimetru,tak ti to při ostrém brždění bude chtít vybít zuby.na tuhé(sportovní) motorce cítíš vibrace už při 2 setinách.

Brzdový kotouč

22.1.2018 v 10:09 | Nahoru | #25
až bude v prdeli,tak kup nový. trw seženeš kolem 2500k a origo za 3200k. tak to neřeš,pokud nekope akorát ho změř.

(reakce na) Brzdový kotouč

22.1.2018 v 11:37 | Nahoru | #26
sekáčmagor> Mašinka sice pěkná ale když posloucháš ten zvuk.....ať dělá,co dělá, pořád mu to šmajdá.A to ten kotouč sebral z obou stran docela dost.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Intruder VS 800 originál vs jiná ří... Suzuki VS 800 Intruder jarmilerik 10 21.3.2024 v 19:39 krokoš
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
Klub příznivců motocyklů Intruder [1 ... 36, 37] Suzuki VS 800 Intruder petr1989 1086 19.9.2023 v 08:00 dzej.pi
Vance & Hines - Intruder 800C 2017 Suzuki VS 800 Intruder TenVojtěch 1 26.7.2023 v 06:09 krokoš
Starší motorka s nízkým nájezdem Suzuki VS 800 Intruder, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha... kolemjdoucí22 21 5.5.2023 v 12:44 pizda


TOPlist