bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: kyvka tramp
17.1.2018 v 20:35
Ahoj,
během překopávání zadní vidlice na trmpáckou jsem narazil na problém. Původní rozpěrka pouzder se nevejde do nové trampácké kyvky. Nová kyvka má menší vnitřní průměr. Rozpěrka má vnější průměr 26mm. V původní vidlici má vůli cca 1mm na poloměru. Zajímavé je, že zmínku o tom jsem nenašel v zádném návodu na přestavbu.

1 reakcí na tento příspěvek kyvka tramp

17.1.2018 v 23:34 | Nahoru | #1
A nemá trampácká kyvka svoji vlastní rozpěrku ?

(reakce na) kyvka tramp

18.1.2018 v 01:01 | Nahoru | #2

Bimbam píše: A nemá trampácká kyvka svoji vlastní rozpěrku ?

Koukám do katalogu náhradních dílů a nemá.

kyvka tramp

18.1.2018 v 08:25 | Nahoru | #3
Kurnik, jen si vzpomenout kdo tu trampáckou kyvku dával nedávno na třindu anebo to aspoň důkladně plánoval - Maabo? Nebo Falco ?

kyvka tramp

18.1.2018 v 09:48 | Nahoru | #4
Čau, otázka neznalého, čím je tá kyvka lepšia od pôvodnej? Síce svoju 638 som nedávno predal, z dôvodu sťahovania, ale chcem byť múdrejší. Dík.

1 reakcí na tento příspěvek kyvka tramp

18.1.2018 v 10:32 | Nahoru | #5
krokoš -> co jsem četl tak je prý pevnější, motorka se pak tak nevlní, lepší stabilita... s trampáckou kyvkou jde motorka trochu vejš (musí se prodloužit i policajt a dát delší trampáckej stojan), takže se i geometrie trochu změní...

(reakce na) kyvka tramp

18.1.2018 v 22:00 | Nahoru | #6
Deyva> Dík za info.

kyvka tramp

19.1.2018 v 08:23 | Nahoru | #7
Kdysi dávno, jsem taky dával kyvku z Trampa, ale myslím, že rozpěrka seděla dobře.

kyvka tramp

19.1.2018 v 09:50 | Nahoru | #8
Za sebe přidám jen jednu poznámku bez záruky, co jsem slyšel.

Dnes koupitelná kyvka totiž není originál Jawa, ale replika. I jsem zaslechl, kdo jí dělá a k tomu se již vůbec vyjadřovat nebudu, spíše k tomu, že bych se nedivil, kdyby to nešlo dohromady. Tj. pokud je dle katalogu stejná (pozor, na Trampa se krátce dělala "prodloužená" původní kyvka z trubky - tj. v katalogu je třeba dávat pozor), tak bych "zaútočil" na toho, kdo ti to prodal a buď ať vymění nebo ať dodá také vhodnou rozpěrku.

Už to říkám na rovinu, protože stejně jsem byl zklamán z původně parádního replikového plechovího blatníku na PAVíka, který je ovšem zmetkový a furt se prodává. Tehdy jsem pochopil, proč na nich nejsou přivařené ty přední úchyty, protože v porovnání s originálem je udělán úplně jinak (blbě) ten prolis co jde skrze kyvku... a kdo to prodává, asi to za ty prachy prodává jako "DODO". Stačí porovnat fotky a je to hned vidět (původní blatník má tu hranu prolisu skloněnou ve směru kyvky, replikový od středu nahoru, tedy jinak). Takový je stav dnešních replik a dokud jej budeme kupovat a dobastlovat doma, nikoli vracet a křičet, těžko se něco zlepší.

kyvka tramp

19.1.2018 v 10:01 | Nahoru | #9
Montoval jsem drive repliku od TK moto a dira na rozperku OK. Ale otvor na pouzdra mel misto kruhoveho tvaru elipsovy tvar. V lete jsem montoval kyvku od TK moto a otvor pro rozperku byl take maly a rozperka tam nevlezla. A zaroven i dira na pouzdra byla mensi nez by bylo potreba. Pouzdro tam vlezlo natesno bez metalplastove vlozky. Doporucuji kyvku reklamovat.

kyvka tramp

19.1.2018 v 13:30 | Nahoru | #10
TK moto nereaguje, Fichtlkramek přiznal, ze netuší. Kamarád mi nabídl ji liznout na soustruhu, tak to zkusíme touhle cestou.

kyvka tramp

19.1.2018 v 20:48 | Nahoru | #11
Napis uzivateli Jenik.

kyvka tramp

10.2.2018 v 18:55 | Nahoru | #12
Ahoj
Řešil jsem tento problém,s uložením nebyl problém,problém byl s uchicení rozety.Pokud potřebuješ pomoc ,tak se ozvi.

kyvka tramp

12.2.2018 v 07:01 | Nahoru | #13
Zdar chlapi, tak kamarád mi osoustružil rozpěrku z 26mm na 24,5mm a ta už se tam konečně vleze. Bohužel po zničení dalšího metaloplastového pouzdra jsem zjistil další nepříjemnou věc. Ta rozpěrka je "krátká". Když jsem to složil na sucho bez metaloplastu ve staré kyvce, tak axialní vůle je cca 4mm. V trampácké vůbec nic
Stačilo by, aby byla rozpěrka o cca 2mm delší a mělo by to začít fungovat. Obrázek ukazuje max přesah na původní kyvce při složené soustavě. Na trampácké je přesah z jedné strany 1mm, druhá je pořád zapadlá.

kyvka tramp

19.2.2018 v 22:29 | Nahoru | #14
Zdarec, mám pokračování story o zamontování trampácké kyvky. Posledně jsem zmiňoval, že ztenčená rozpěrka zdá se býti krátkou. Porovnáním staré jsme zjistili, že vybrání pro pouzdra je mělčí než v původní kyvce. Rozhodl jsem se problém vyřešit podložkou vyrobenou z jiné rozpěrky a prodloužením rozpěrky o 2mm (1-1,5mm by asi stačil. Bohužel tyto 2mm mi chyběly pro pohodlné uložení kyvky zpět do rámu. Při pokusech o vložení se mi misky O koužků čepů deformovaly. To jsem vyřešil přípravkem ze závitové tyče a rozevřením rámového uložení. Teď už to vypadá dobře a hýbe se jen to co má. Kyvku jsem ještě vylepšil mazničkou Po zamontování jsem cvičně zkusil nasadit penvostní šrouby pro uchycení tlumiče a díry jsou docela vyosené. Zdá se, že tahle kyvka nebyla v TKmoto vyrobená v pondělí nebo pátek, ale minimálně po pořádné, novoroční pařbě



Naposledy editováno 19.02.2018 22:31:28

1 reakcí na tento příspěvek kyvka tramp

20.2.2018 v 01:21 | Nahoru | #15
to je teda pěknej šmejd . ty si pořád ještě myslíš, že namontováním tohoto zmetku si vylepšíš stroj?

(reakce na) kyvka tramp

20.2.2018 v 07:02 | Nahoru | #16
pech.> To nevím, ale byla to výzva. Když mě to nebude bavit, vrátím to zpátky

kyvka tramp

20.2.2018 v 08:06 | Nahoru | #17
Továrna vyráběla kyvku z trubky, z jeklů je od jiného výrobce.
Jinak celý ten svařenec je, co se týče konstrukčního provedení, mírně řečeno, polotovar.
Má tolik zásadních konstrukčních chyb, že je to na potlamě.
Napříplad příčná výztuha - ohlá trubka - je přivařena k stojnám jeklu.
Ta by měla být daleko silnější a býti přivařená k jeho přírubám.
Úchyty tlumičů jsou přivařené tak, že pod nimi nosník kyvky musí rezavět, ba přímo korodovat .
Jejich poloha je výš, protože Tramp má vpředu 21" kolo a tak by měl stroj jinou geometrii podvozku, pokud by úchyty tlumičů zůstaly nezměněné.
Pokud se bude používat vpředu 18" kolo, vřele doporučuju úchyty tlumičů snížit a přesunout dozadu.
Sníží se tím motocykl na původní hodnotu a jako bonus vyjde sklon zadních tlumičů líp...tedy tak jak má u klasického motocyklu být - neb pak je osa tlumičů přesně v ose páteře sedícího jezdce...
To má za následek, že motorka začne líp pérovat...
Fotky mě nejdou odeslat .

Naposledy editováno 20.02.2018 08:07:45

kyvka tramp

20.2.2018 v 10:52 | Nahoru | #18
mno to máš pravdu, když se podívám na kyvku z Roadstera, což je s trampem soudobý a výkonově srovnatelný, ale přesto podstatně lehčí stroj, tak podélníky jsou o třetinu silnější, osa kyvky taky a ta rozpěra je rovná roura stejného půměru jako výška podélníků a tlumiče jsou ve sklonu... takže jsou ty zásady dodrženy - ostatně lízdní pohodní a snbadná ovladatelnost patří mezi hlavní devizy toho stroje.... Pokud zvedneš zadek, tak to začne bejt těžké na předek, takže to bude při brždění nervozní jak to ty vidlice přestanou zvládat, do zatáček to bude taky přemlouvání ve stylu chceš nechceš, aby to tam spadlo...

A to pořád nechápu, proč zakladatel tématu ten výrobní zmetek dosud nevrátil na krám s tím, že je nesmontovatelný

Naposledy editováno 20.02.2018 10:55:33

kyvka tramp

20.2.2018 v 22:53 | Nahoru | #19
Kyvku jsem koupil už před rokem a nestihl ji zamontovat. Navíc jsem jí před montáží customizoval. Jestli budete moct, tak pošlete foto kyvky Roadstera. Zajímalo by mě, jak to mají pořešené.

kyvka tramp

1.3.2018 v 20:51 | Nahoru | #20
Tak dávám fotky kyvky z Roadstera před kolem je silná roura jako příčka, pak těsně vedle čepu ještě slabší roura jako druhá příčka, čep prochází tím hliníkovým odlitkem (motorem) protože zároveň slouží jako zadní držák motoru přímo, nikoli přes mezikus,jako na starších ČZ, uložení je široké a tužší než původní řešení i než řešení Jawa, které navíc nesmyslně prodlužuje motorku.... Kyvka je z Jäklu 60x30, silná příčka roura d60, zakončení je s vntiřníma šponovákama a a hliníkovým čelem Cagiva.

www.imagehosting.cz/

www.imagehosting.cz/

www.imagehosting.cz/

www.imagehosting.cz/

www.imagehosting.cz/

kyvka tramp

1.3.2018 v 23:06 | Nahoru | #21

kyvka tramp

18.3.2018 v 16:01 | Nahoru | #22
Já se asi picnu.

kyvka tramp

30.6.2018 v 20:33 | Nahoru | #23
No tak to je mazec. A to už nějakou dobu přemejšlin o tejhke kyvce. Asi se na to vykašlu a jediný vylepšení udělam bronzový futra
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 Marec222 5 Včera v 07:42 krokoš
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 35 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 32 23.8.2023 v 15:22 frds1206
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 frds1206 18 8.7.2023 v 01:00 frds1206
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 misooo4623 37 13.4.2023 v 22:52 Julip2


TOPlist