bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Po nabiti baterie praska hlavni pojistka
16.1.2018 v 16:47
Chlapi, potreboval bych od vas radu. Ted, v polovine zimy jsem z mototky vyndal gelovou baterii a nechal ji nabit. Kdyz ji tam ted vracim, tak po zapojeni, nebo pti pripojeni ihned praska hlavni pojistka 50A..co s tim?? Zkusil sem i zapojit baterii a pote tam cvaknout pojistku, ale vzdy stejny vysledek, pojistka zajiskri a praskne...
Predtim s tim nebyl problem. Baterii sem zandal stejne tak jako vyndal. Nejake rady?

Po nabiti baterie praska hlavni pojistka

16.1.2018 v 17:05 | Nahoru | #1
nezapojujes ji obracene?

Po nabiti baterie praska hlavni pojistka

16.1.2018 v 17:09 | Nahoru | #2
Na nabíječku? Vzhledem k tomu ze píše,, Baterii sem zandal stejne tak jako vyndal''

Po nabiti baterie praska hlavni pojistka

16.1.2018 v 17:47 | Nahoru | #3
Sem lama..dal sem ji tam ne obracene, al hakoby polozenou..zajimave, ze se tam vesla..tak snad to pojistka pochytala a normalne nastartuju zitra, az dam novou..mohlo obracene zapojeni polu neo pokazit?

Po nabiti baterie praska hlavni pojistka

16.1.2018 v 17:57 | Nahoru | #4
mohlo..to se uvidí pokud nastartuješ.V osobaku to vetšinou odsral altík.

Po nabiti baterie praska hlavni pojistka

16.1.2018 v 18:06 | Nahoru | #5
Chybama se člověk učí, ale ve 30i bys jí tam už mohl dát správně

Naposledy editováno 16.01.2018 18:07:15

Po nabiti baterie praska hlavni pojistka

16.1.2018 v 18:23 | Nahoru | #6
asi vyřešeno, jen mě zajímá, opravdu máš hl.poj 50A, nejsem elektrikář, jen mi to přijde nějak moc,tak sorry za dotaz

Po nabiti baterie praska hlavni pojistka

16.1.2018 v 20:28 | Nahoru | #7
konkretni moto neznam.vetdinou je hlavni ta napr.50ka co jisti vse vcetne altiku,mimo starteru,a za ni dalsi na jednotlive komponenty.Myslim

Po nabiti baterie praska hlavni pojistka

16.1.2018 v 22:18 | Nahoru | #8
Jak zjistim, zda se timhle nedopatrenim neprepolovala baterie??? Abych to nezapojil znovu, byt uz spravne anedoslo k dalsim zkratum

Po nabiti baterie praska hlavni pojistka

16.1.2018 v 22:26 | Nahoru | #9
Bych řekl,že hlavní bude 30A.

Po nabiti baterie praska hlavni pojistka

16.1.2018 v 22:32 | Nahoru | #10
Nene, je tam skutecne cervena 50A..ted jen googlim hak zjistim prepolovani baterie..ale zadny navod jak to zjistit sem nenasel..
Fz8 ma vice pojistek jak tu jednu hlavni?? Ze je nikde nevidim

Po nabiti baterie praska hlavni pojistka

17.1.2018 v 06:51 | Nahoru | #11
bože, jak to asi zjistíš... terminály baterie máš popsaný, + a -, stejně tak dráty ke kterejm to připojuješ. Nebo je + červený a - modrý/černý. Byt ti 15, tak to pochopim, že se tak blbě ptáš...

Po nabiti baterie praska hlavni pojistka

17.1.2018 v 17:51 | Nahoru | #12
Ptá se blbě, ale olověný akumulátor se dá nabít s obrácenou polaritou, pokud je vybitá do 0 a začne se nabíjet opačně připojenou nabíječkou, tak se nabije a na + je - a na - je +

Po nabiti baterie praska hlavni pojistka

17.1.2018 v 18:34 | Nahoru | #13
Tak dneska sem dal novou pojistku, a motorka vrci jako kote. Nechal sem ji v garazi natocenou asi 15 min a pak sama zhasla a pustil se ventilator ..byva to normalni ze zhasne? Nikdy predtim se mi to nestalo..nebo spis em ji nenechal nastartovanou na stojaka tak dlouho

Po nabiti baterie praska hlavni pojistka

17.1.2018 v 18:55 | Nahoru | #14
a merol jsi kolik dobiji? multimetrem-ne jen ze zhasne nebo se nerozne komtrolka.jestli rozbeh ventilatoru nestahne napeti.

Po nabiti baterie praska hlavni pojistka

17.1.2018 v 19:16 | Nahoru | #15
Karavanista, ted sem to vubec nepochopil..ale zhasla az kdyz bylo na budiku asi 109 stupni, ze je ohrata. Ale pak se dala normalne nastartovat. Napeti a dobijeni na baterce budu merit zitra, taky me napadlo, zda dobiji, ci nikoliv. Vsechny kontrolky re rozsviti jako drive a pote normalne zhasnou.

Ten ventilator samozrejme bezel uz pri nastartovane ale jak zhasla, tak bezel dal..prestal az po chvili.prislo mi to jako klasicke dochlazovani, ktere je i u vozidel

Naposledy editováno 17.01.2018 19:24:37

Po nabiti baterie praska hlavni pojistka

17.1.2018 v 20:14 | Nahoru | #16
Mě TLR vyplo jednou při 115°C, prý je to normální, ŘJ vyhodnotí z čidla teploty, že to není v normálu a vypne motor, musel jsem čekat až to spadne na 105°C a pak už šla opět nastartovat. Tenkrát mi nešel jeden ze dvou ventilátorů a jeden to neuchladil, na Evropský byl crash a nešlo to nikdy projet, samý fízl...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výfuk z litra na 800 Yamaha FZ8 N/S Niki94 21 13.4.2024 v 23:08 yoro
Tip na Yamaha servis Yamaha FZ8 N/S Finotus 8 9.12.2023 v 20:13 Rooks
Přední tlumiče Yamaha FZ8 N/S Kalyps 5 20.7.2023 v 23:33 Kalyps
Olejová vana FZ8 Yamaha FZ8 N/S MichalFz8 4 16.5.2023 v 20:53 MichalFz8
Yamaha FZ8 vs Suzuki GSR750 Yamaha FZ8 N/S, Suzuki GSR 750 luffygirl 5 12.4.2022 v 09:26 Sonicek


TOPlist