jsem tady na webu motorkari.cz novým členem(první příspěvek) a také víceméně motorkářský začátečník (15 let pauza)a tak se předem omlouvám za případné nijance v založení tematu atd. Rád bych se zeptal zkušenějších a prosím o věcnou radu. Pořídil jsem si před 14 dny novou Kawu Versys 650 a rád bych do ní tankoval vysokooktanový benzín Verva100, jelikož s PHM od Benziny mám dlouhodobě dobré zkušenosti co se týká Vervy Diesel a Vervy 100 do mých firmeních vozidel, ale s Vervou100 v mašině nemám zkušenost žádnou.
Mohu s klidným svědomím tankovat do Versyse Vervu100, když má kompersní poměr 10.8 : 1 (DOHC) ???. V manuálu k mašině je uvedeno, že se má používat min. 91 oktanový benzín a vyšší, ale už není uvedeno kolik oktanů je max. přípustné. Nechci tankovat paliva s těma jejich "EURO BIO" přísadama co davaji do klasických 95tek a zasírat tak motor. Trochu vyšší cena Vervy100, mě až tolik netrápí, mám u nich v ramci firemních výhod nějakou množstevní slevu za odběry a jiné bonusy.
Naposledy editováno 14.01.2018 22:55:17
1 reakcí na tento příspěvek Verva100
Když máš baterku - běžnou kyselinovku s "větrací" hadičkou, není starší jak 3 roky a nikdy v ní nebyla hladina
elektrolytu "podmíru" = desky vždycky ponořeny, tak by po závěrečné jízdě před zazimováním měla mít
optimální stav pro tu zimní přestávku a stačí jednou měsíčně změřit napětí, jestli neklesá ke 12,0V , což bych
řekl že platí i když není v garáži pod nulou. 1x či 2x odstavenou baterku dobít je vždycky dobré.
Máš-li některou z těch t.zv. bezúdržbových baterek, tak ten společný uzávěr všech šesti článků se ani otevírat
nesmí a kontroluješ tak "pouze" napětí a dobíjíš takovou tou "inteligentní" nabíječkou. Není dobré baterku na
této nechat připojenou celou tu dobu, což platí i pro ty skutečné GEL-baterie. Ty se dají snadno odlišit od
těch bezúdržbových podle podstatně vyšší ceny. Já, jak jsem napsal mám štěstí, že mně stačí ta GEL - 4Ah
(menší se snad ani nevyrábí ... ) .
A ještě k tomu mýmu "koníčku" ucpávání (čtyř) výfuků : myslím že zvlášť u dvoutaktu se vlhkost zimního
vzduchu dostane bez problému až do klikovky, když píst nechá otevřený otvor výfukového kanálu a při změnách
teploty ke kondenzaci může docházet. Holt, "zlatá vytápěná" garáž a stačí když je to nad 10°C a SUCHO !
Dědka potěší číst, že Tvoje ratolesti byly nejdřív "zaražený", ale posléze už byla Kawa "jejich" ...
Bajkerskou estetiku "vyučovat" od útlého mládí vlastním příkladem je prostě nejlepší
Naposledy editováno 29.01.2018 14:57:19
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 | HALLU | 54 | 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK |
Držák mobilu [1, 2] Kawasaki Versys 650 | Ameral | 41 | 24.3.2024 v 18:10 Radek_S |
Připojení navigace Kawasaki Versys 650 | Kuba1369 | 8 | 14.3.2024 v 10:57 PD5 |
Nolan n100-5 Kawasaki Versys 650 | jandam | 26 | 12.3.2024 v 23:14 Duchodcee |
Dodatečné ceny u dealera Kawasaki Versys 650 | MartyFox | 14 | 10.3.2024 v 20:21 Ubrus1 |