globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Verva100
14.1.2018 v 22:44
Zdravím všechny příznivce jedné stopy,
jsem tady na webu motorkari.cz novým členem(první příspěvek) a také víceméně motorkářský začátečník (15 let pauza)a tak se předem omlouvám za případné nijance v založení tematu atd. Rád bych se zeptal zkušenějších a prosím o věcnou radu. Pořídil jsem si před 14 dny novou Kawu Versys 650 a rád bych do ní tankoval vysokooktanový benzín Verva100, jelikož s PHM od Benziny mám dlouhodobě dobré zkušenosti co se týká Vervy Diesel a Vervy 100 do mých firmeních vozidel, ale s Vervou100 v mašině nemám zkušenost žádnou.
Mohu s klidným svědomím tankovat do Versyse Vervu100, když má kompersní poměr 10.8 : 1 (DOHC) ???. V manuálu k mašině je uvedeno, že se má používat min. 91 oktanový benzín a vyšší, ale už není uvedeno kolik oktanů je max. přípustné. Nechci tankovat paliva s těma jejich "EURO BIO" přísadama co davaji do klasických 95tek a zasírat tak motor. Trochu vyšší cena Vervy100, mě až tolik netrápí, mám u nich v ramci firemních výhod nějakou množstevní slevu za odběry a jiné bonusy.


Naposledy editováno 14.01.2018 22:55:17

(reakce na) Verva100

16.1.2018 v 19:57 | Nahoru | #91
axs> to je zajimava otazka, a presne to zaznelo i v tematu kde se to resilo, ..kdyz jsem napsal proc tedy nevyladili smes, bylo mi odepsano ze otocit casovanim bylo zajiste jednodussi nez pretryskovat karburator..

1 reakcí na tento příspěvek Verva100

16.1.2018 v 21:47 | Nahoru | #92
Sice nejsem petrochemik, ale co jsem tak pochytil:
- český Natural 95 = první generace biosraček, které rychle degradují a fuhgují jako houba na vodu
- Verva 100 nebo premiérové benzíny = druhá generace biosraček, které jsou stabilnější a neváží tolik vody.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Verva100

17.1.2018 v 00:18 | Nahoru | #93

felixxx píše: axs> v pravěku neměly motory snímač klepání tak se to ladilo všelijak, dneska pokud zjistí řj motoru detonace hned upraví palivovou mapu,

Předstih se zvyšoval nad normální nastavení(což si nejsem moc jistej že tohle dnes všechny systémy se snímačem det. umí)
kerut>Tzn. co je horší, jezdit se špatným předstihem/směsí nebo lít 95 s 5%bio?Já volím to druhé, sice občas něco vyčistím ale co už, na zimu leju VIF.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Verva100

17.1.2018 v 02:36 | Nahoru | #94
axs> no jo, ale jednak nemuzes srovnavat motor stary skodovky s tema nasima, ty motory mely malej kompresni pomer + minimalni vykon, a vetsinou bezeli v "seriovym nastaveni" takze asi mohly bejt nachylny na ledasco (mysleno tak ze kdyz ztratis dva kw z 35 v tezkym aute, bude to znat vic nez kdyz jich ztratis ze 100kw v lehky motorce treba 5, ..nebo kdyz jich 10 pribude u pYlota kterej radi uz v pulce otackomeru ) zatimco ty nase motory jsou uz ze serie staveny daleko vic k vykonu (obecne ma moto podstatne vetsi vykon/objem nez auta, protoze umej dvakrat tolik otacek.. )

taky si myslim (uprime nevim, ale domnivam se) ze bude vetsi rozdil mezi olovnatym benzinem a naturalem (tu domenku odvozuji z toho ze maji vic odlisne i samotne slozeni) nez mezi jednotlivymi bezolovnatmi mezi sebou

jinak z vlastni zkusenosti, kdyz jsme se 105 jezdili do nemecka, rakouska, italie (jeste kolem 05,06,07..) kde uz zadnej olovnatej benzin nemeli, nic jsme na rozdelovaci nemenili, jen jsme lili do nadrze nejaky aditivum (je to dulezity snad kvuli sedlum ventilu, predpokladam ze to bys vedel lepe nez ja..) uznavam ze domorodci obcas docela cumeli na "veterana" ale nejelo to fakt nijak "hůř" normalne to vyjelo do taur, dolomit.. do tech kopcu pomalu, ale jiste...

Naposledy editováno 17.01.2018 02:56:41

(reakce na) Verva100

17.1.2018 v 05:48 | Nahoru | #95

vilemx píše: Sice nejsem petrochemik, ale co jsem tak pochytil:
- český Natural 95 = první generace biosraček, které rychle degradují a fuhgují jako houba na vodu
- Verva 100 nebo premiérové benzíny = druhá generace biosraček, které jsou stabilnější a neváží tolik vody.

zhruba ano, ale nejedná se o generace. Biopaliva se na generace dělí podle zdroje. Takže 1, generace je vyráběná prakticky z potravinových zdrojů (řepka, palmový olej, kukuřice, obilí apod.), druhá generace už z potravinových zdrojů vyráběná není.
Rozdíl je ve způsobu výroby, Vyrobit ethanol je relativně jednoduché, a do běžného benzínu se u nás přidává přímo. ETBE se ale vyrábí až z ethanolu, je proti němu stabilnější a nemá jeho nectnosti. Pro splnění biopovinnosti srovnatelně s ethanolem, se ho zase do toho benzínu musí dát dvojnásobek. ETBE je samozřejmě dražší, proto se to masově nepoužívá a dává se to jen do prémiových benzínů, a to ještě primárně kvůli dosažení vysokého oktanového čísla, plnění biopovinnosti je tam až druhotné.

1 reakcí na tento příspěvek Verva100

17.1.2018 v 08:39 | Nahoru | #96
Přitom stačilo Zdenálovi napsat že to motorce nevadí.
A nebo dat odkazy na wikipedii kde všechna tyhle moudra jsou

Naposledy editováno 17.01.2018 08:41:33

(reakce na) Verva100

17.1.2018 v 09:39 | Nahoru | #97

findejs1310 píše: Přitom stačilo Zdenálovi napsat že to motorce nevadí.
A nebo dat odkazy na wikipedii kde všechna tyhle moudra jsou


to by tu ale nebylo na... čtyři strany ho... ve kterých se stejně nikdo nevyzná

3 reakcí na tento příspěvek Verva100

17.1.2018 v 10:06 | Nahoru | #98
A "kam" se teď dává všechna ta řepka, co vidíme všude okolo nás, když je to jen 1.generace ?
P . S .
Chceme být tady na tom PIDI - kontinentu Evropa "pupkem světa" v zachraňování
klimatu planety Země, přičemž v Ázii jezdí nejmíň 50 let MILIARDY bajkerů
bez předepsaných emisí a jsou nezřídka šťastnější než ta naše
"přecivilizovaná civilizace", především současné západní Evropy . . .
A taky nelze zapomínat na tisíce(!) dopravních letadel denně(!!) brázdících
atmosféru naší Země a miliony(!!!) kamionů s dýzlovým motorem křižujících
bez ustání všechny kontinenty . . .

Naposledy editováno 17.01.2018 10:12:24

(reakce na) Verva100

17.1.2018 v 10:09 | Nahoru | #99

IvanDvoutakťák píše: A "kam" se teď dává všechna ta řepka, co vidíme všude okolo nás, když je to jen 1.generace ?


řekl bych že je to blbost, ale nebudu se hádat.
Dělám pro největší lihovar na tehle sajrajt u nás a jedou celej rok, odstávka je necelej měsíc v létě. pořád se to vozi do čepra a drtivá většina jde do rakouska,německa....atd
Z řepky se přidává do nafty. z řepy do benzinu

Naposledy editováno 17.01.2018 10:10:27

1 reakcí na tento příspěvek Verva100

17.1.2018 v 10:24 | Nahoru | #100
Chraňbůh, Netrone, abych kvůli "eurokomisařům" byl vepři s kolegou bajkerem !
Dodám už jen tolik, že když se "řepa" přidává do benzinů namísto toho,
aby se z ní u nás vyráběl především cukr, jako ještě před cca dvaceti lety
a odjakživa předtím,
a "řepka" se přidává do naft, tak už chápu proč ty "nafťáky tak smrdí a produkují
rakovinotvorný saze, o čemž není pochyb . Před převratem taky leckdo jezdil
Wartburgy a Trabanty na bůhvíjakej "vyjetej" olej . . .
Zachráníme tak přírodní zdroje surovin pro jejich "obhospodařovatele"
a """ vítězství bude naše """ , jak říkal už Švejk . . .

Naposledy editováno 17.01.2018 10:26:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Verva100

17.1.2018 v 10:35 | Nahoru | #101

IvanDvoutakťák píše: Chraňbůh, Netrone, abych kvůli "eurokomisařům" byl vepři s kolegou bajkerem !
Dodám už jen tolik, že když se "řepa" přidává do benzinů namísto toho,
aby se z ní u nás vyráběl především cukr, jako ještě před cca dvaceti lety
a odjakživa předtím,
a "řepka" se přidává do naft, tak už chápu proč ty "nafťáky tak smrdí a produkují
rakovinotvorný saze, o čemž není pochyb .
Zachráníme tak přírodní zdroje surovin pro jejich "obhospodařovatele"
a """ vítězství bude naše """ , jak říkal už Švejk . . .



Je to slepá ulička. V Evropě už se to víceméně ví. Tady se postavilo za hromadu peněz na zelený louce (ten největší lihovar cca 800 milionů) a někdo to chce zase dostat domů. Lihovar se stavěl hlavně proto, že nebyl odbyt pro cukr (vyrobí se toho několikanásobně víc, než se tady sežere) tak se lehká šťáva z řepy dává do lihu. Kdyby ne, padla by velká spousta zemědělců, tak to bylo menší zlo. Tohle všechno skončí se zdražováním(možná nedostatkem) potravin. Do jistý míry se to už děje protože loni skončil cukernej pořádek, kde každej cukrovat měl stanovenou kvotu na max cukru ,ale žádnej limit na líh. , protože se ta osevní plocha osází něčím co se dá sníst a bude se to JZDákům vyplácet. O řepce nic nevím ,ale princip bude podobnej

(reakce na) Verva100

17.1.2018 v 11:47 | Nahoru | #102

IvanDvoutakťák píše: A "kam" se teď dává všechna ta řepka, co vidíme všude okolo nás, když je to jen 1.generace ?
P . S .
Chceme být tady na tom PIDI - kontinentu Evropa "pupkem světa" v zachraňování
klimatu planety Země, přičemž v Ázii jezdí nejmíň 50 let MILIARDY bajkerů
bez předepsaných emisí a jsou nezřídka šťastnější než ta naše
"přecivilizovaná civilizace", především současné západní Evropy . . .
A taky nelze zapomínat na tisíce(!) dopravních letadel denně(!!) brázdících
atmosféru naší Země a miliony(!!!) kamionů s dýzlovým motorem křižujících
bez ustání všechny kontinenty . . .



Kam se dává veškerá ta řepka ? Ta odpověď už tady je...do benzínu se přidává lihová složka,, zdrojem může být obilí, kukuřice, brambory...No a do nafty se jako biosrágora přidává MEŘO...neboli metylester řepkového oleje. A dále se řepkový olej používá při tzv biomazání -tedy do motorových pil (lišta), a dalších stroječků se ztrátovým mazáním. No a v neposlední řadě je řepka zdrojem oleje pro potravinářství. A olej má daleko lepší parametry než třeba slunečnice.

Ovšem na tom, že je to zhovadilost, se shodneme. A kapsu si na tom mažou jiní,než producenti řepky jako takové ( i když pro zemědělce je i tak finančně zajímavá)

Naposledy editováno 17.01.2018 11:50:03

Verva100

17.1.2018 v 13:14 | Nahoru | #103

(reakce na) Verva100

17.1.2018 v 13:19 | Nahoru | #104

IvanDvoutakťák píše: A "kam" se teď dává všechna ta řepka, co vidíme všude okolo nás, když je to jen 1.generace ?
P . S .
Chceme být tady na tom PIDI - kontinentu Evropa "pupkem světa" v zachraňování
klimatu planety Země, přičemž v Ázii jezdí nejmíň 50 let MILIARDY bajkerů
bez předepsaných emisí a jsou nezřídka šťastnější než ta naše
"přecivilizovaná civilizace", především současné západní Evropy . . .
A taky nelze zapomínat na tisíce(!) dopravních letadel denně(!!) brázdících
atmosféru naší Země a miliony(!!!) kamionů s dýzlovým motorem křižujících
bez ustání všechny kontinenty . . .



Čau Ivánku, zabudol si na lode, obrovský znečisťovateľ ovzdušia, ale nie plachetnice , hahahaha.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Verva100

17.1.2018 v 19:51 | Nahoru | #106
Netron> hele pokud se ten lih do benzinu pridava jen proto ze nejde na odbyt, tak bych mel mnohemlepsi reseni, spocivajici ve zruseni spotrebni dane na alkohol..
(psano samozrejme s velkou mirou nadsazky)

(reakce na) Verva100

17.1.2018 v 19:56 | Nahoru | #107

kerut píše: Netron> hele pokud se ten lih do benzinu pridava jen proto ze nejde na odbyt, tak bych mel mnohemlepsi reseni, spocivajici ve zruseni spotrebni dane na alkohol..
(psano samozrejme s velkou mirou nadsazky)


když vidím tu nádrž jak hokejovej stadion, tak si troufnu tvrdit, že by tu nebyl nikdo naživu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Verva100

17.1.2018 v 20:36 | Nahoru | #108

findejs1310 píše: https://ekonomika.idnes.cz/repka-nestaci-biopaliva-z-odpadu-do1-/ekonomika.aspx?c=A160425_2241564_ekonomika_kris
https://ekonomika.id...215018_ekonomika_san
http://www.vervapali...t&utm_term=verva
https://www.autorevu...0-vysledek-prekvapil
http://www.info.cz/c...i-analytik-9992.html

Taky su chytrej

hele, findejs, když tě sere, že se tu lidi mezi sebou baví, protože je venku hnusně, zima, mokro, sníh a led, proč se třeba nesebereš a nejdeš si debatovat třeba někam jinam, když ti to vadí? On tě někdo nutí to tady číst? To jsem fakt teda nepobral. Nadutýho smajlíka vynechám.

(reakce na) Verva100

17.1.2018 v 20:38 | Nahoru | #109

splasenytrubky píše: hele, findejs, když tě sere, že se tu lidi mezi sebou baví, protože je venku hnusně, zima, mokro, sníh a led, proč se třeba nesebereš a nejdeš si debatovat třeba někam jinam, když ti to vadí? On tě někdo nutí to tady číst? To jsem fakt teda nepobral. Nadutýho smajlíka vynechám.


Posunul bych to dál. Potřebuju proházet silnici do vedlejší vesnice a není to daleko Debatovat může potom

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Verva100

17.1.2018 v 22:07 | Nahoru | #110
kerut> Souhlasím s tebou, že v motoru který má spíš závodní stavbu a i typ provozu,nebude palivo s více oktany asi na škodu a nelze to srovnávat s motory se 7- 8 bar kompresí.Na druhou stranu ty motory někdo na něco testoval, nastavil a homologoval,nemám důvod tam lít něco jiného(samo pokud to není nějak upraveno),i když mě samozřejmě taky sere,že si sám, za svoje peníze ani nemůžu vybrat co je pro mě ekologický,což bohužel neplatí jen u paliva.

1 reakcí na tento příspěvek Verva100

18.1.2018 v 00:26 | Nahoru | #111
Může dvoumetrový motorkář pít s klidným svědomím 3.5% tučné Mléko na místo 1.5%?

Já vždycky vyhledával nejlevnější benzín. Nikdy jsem neměl problém se zanášením karburátoru. To ke všemu parkuji ve studené a vlhké garáži (auta i venku). Už jsem čistil zanesené a ucpané karburátory, ale to ty stroje musí stát aspoň 2 a vice let. Je pravda, že motorce s plechovou nádrží jsem lil 100oktan + aditiva na zimování, ale to z toho důvodu, aby mi nádrž nekorodovala. Karbce na zimu odkalit a byl klid. U sekačky se skoro nic neřeší a vždy nastartuje na nejlacinější benzin. V rodině máme fabii 1.4 16v a ta kolikrát stojí i půl roku s tim nejlevnějším benzinem z okolí a nikdy není problém ji nastartovat. Mám zkušenost s TR200 v polsku, kdy jsem byl nucen natankovat a s tím jejich benzínem od Orlen si to jela Yukinka tak o 20% líp. Přitom to byla nějaká jejich 95ka. U nás jsem pak do té číny zkoušel různé 100oktany (od OMW, shell, benzina) a nic extra. Prostě jako N95, ale dražší. Zkoušel jsem i aditivovane N95+ a prostě za mě benzín jako benzín. Rád experimentuji a tak jsem zkoušel Yukinu předělat na etanol. Volnoběh jsem nastavil krásně a ta vůně, akorát bylo potřeba přetryskovat, protože při rozjezdu to mělo tendenci chcípat. Tím jsem trochu odbočil, ale jen chci říct, že etanol jako palivo není špatný, přitom mu tu snad všichni přikládáté démonické účinky. Rozhodně nedoporučuji míchat etanol s benzínem do auta bez patřičných úprav! Chudá směs nadělá paseku (vlastní zkušenost). Takže za mě Vám doporučuji, abyste jezdili na "prémiové" paliva. Stooktan ničím neuškodí a nejspíš ani nepřispěje. Pouze doufám v to, že když motoristi nebudou kupovat klasický N95 tak jej pro mě slevní.
Takže 100 oktan jen pro speciální vozy s vyšším kompresním poměrem a na zimování, či delší odstávky.

(reakce na) Verva100

18.1.2018 v 01:01 | Nahoru | #112

axs píše: ..,i když mě samozřejmě taky sere,že si sám, za svoje peníze ani nemůžu vybrat co je pro mě ekologický,což bohužel neplatí jen u paliva.


v tomto jednoznacne souhlas ..to je jako bych si dal gulas, normalni gulas, a nejaka veganska svine mi tam naschval prihodila kousek soji, aby me tim zkurvila celej obed a zbytek dne

jinak jsem fakt zkousel hledat, a zadnej graf rychlosti horeni smesi v zavislosti na okt. cisle jsem proste nenasel,.. jedina logicka paralela ktera me v tomhle smeru napadla je s tema meznima hodnotama vybusnosti, tj. ze ridsi(chudsi) smes prakticky cehokoliv se vzduchem nejdriv nebouchne vubec, pri zvysovani koncentrace se dostane do hodnot kdy uz bouchne, ale pri dalsim zvysovani obsahu se dostane zase az do tak velky koncentrace kdy uz zase nebouchne.. tedy ze vyrazne bohatsi smes by mela byt inhibitorem samozapalu prakticky sama o sobe, zatim co chudsi by k tomu mela mit nachylnost logicky vetsi,.. jenzre kde bude ten pomer (kde bude ten stred mezi spodni a horni mezi samozapalu) vime stejne prd, fakticky jsem nenasel vazne nic...

ono stejne tak by bylo zajimavy, nebo mozna jeste zajimavejsi videt naopak zavislost toho samotnyho okt. cisla na tom smesovacim pomeru - to urcite nebude "konstantni" (logicky predpokladam ze udavany hodnoty oktanovyho cisla jsou mereny pro stech. smes, tj. lambda=1)..

jo a k tomu vyberu - spis asi verejnej dotaz - fakt nelze koupit benzin bez biosracek ? jak je to treba se zaviodnima palivama FIM/FIA, atd. (neresme ted cenu, proste obecne) je mozny koupit barel "cistyho" benzinu, tj jen s aditivama, bez bioslozek ??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Verva100

18.1.2018 v 05:33 | Nahoru | #113

Lifer píše: Může dvoumetrový motorkář pít s klidným svědomím 3.5% tučné Mléko na místo 1.5%?

Já vždycky vyhledával nejlevnější benzín. Nikdy jsem neměl problém se zanášením karburátoru. To ke všemu parkuji ve studené a vlhké garáži (auta i venku). Už jsem čistil zanesené a ucpané karburátory, ale to ty stroje musí stát aspoň 2 a vice let. Je pravda, že motorce s plechovou nádrží jsem lil 100oktan + aditiva na zimování, ale to z toho důvodu, aby mi nádrž nekorodovala. Karbce na zimu odkalit a byl klid. U sekačky se skoro nic neřeší a vždy nastartuje na nejlacinější benzin. V rodině máme fabii 1.4 16v a ta kolikrát stojí i půl roku s tim nejlevnějším benzinem z okolí a nikdy není problém ji nastartovat. Mám zkušenost s TR200 v polsku, kdy jsem byl nucen natankovat a s tím jejich benzínem od Orlen si to jela Yukinka tak o 20% líp. Přitom to byla nějaká jejich 95ka. U nás jsem pak do té číny zkoušel různé 100oktany (od OMW, shell, benzina) a nic extra. Prostě jako N95, ale dražší. Zkoušel jsem i aditivovane N95+ a prostě za mě benzín jako benzín. Rád experimentuji a tak jsem zkoušel Yukinu předělat na etanol. Volnoběh jsem nastavil krásně a ta vůně, akorát bylo potřeba přetryskovat, protože při rozjezdu to mělo tendenci chcípat. Tím jsem trochu odbočil, ale jen chci říct, že etanol jako palivo není špatný, přitom mu tu snad všichni přikládáté démonické účinky. Rozhodně nedoporučuji míchat etanol s benzínem do auta bez patřičných úprav! Chudá směs nadělá paseku (vlastní zkušenost). Takže za mě Vám doporučuji, abyste jezdili na "prémiové" paliva. Stooktan ničím neuškodí a nejspíš ani nepřispěje. Pouze doufám v to, že když motoristi nebudou kupovat klasický N95 tak jej pro mě slevní.
Takže 100 oktan jen pro speciální vozy s vyšším kompresním poměrem a na zimování, či delší odstávky.


zcela přesné. Ethanol udělá problém jen v těch případech, kdy se nechá ve strojích dlouhodobě odstavených. Dávat ale do motorky E85, to mi jako paliváři přijde už tak trochu jako porno, ale proti gustu.....

Ale to mléko jsi nevysvětlil, jak je to s ním. Může nebo nemůže? Nebude pak mít imaginární dvoumetrový motorkář kvůli těm 2% navíc problém s příliš častým vyměšováním?

1 reakcí na tento příspěvek Verva100

18.1.2018 v 05:44 | Nahoru | #114
Ja mám v nádrži v SV NA95 a po trech měsících jsem nastartoval na první skubnuti. Může do stříkačky NA100? Nekamenujte mě za blbej dotaz, nečetl jsem to téma, radši se zeptám. A druhej dotaz, má to smysl? Je to třeba lepší, zvýším efektivitu motoru? Nebo jen vyhodim víc peněz za benzín? Neškodí to motoru, který na to není primárně udělaný.

(reakce na) Verva100

18.1.2018 v 11:18 | Nahoru | #115

splasenytrubky píše: Ale to mléko jsi nevysvětlil, jak je to s ním. Může nebo nemůže? Nebude pak mít imaginární dvoumetrový motorkář kvůli těm 2% navíc problém s příliš častým vyměšováním?

A čo ak bude 3 mesiace hibernovať?

Verva100

18.1.2018 v 11:46 | Nahoru | #116
splasenytrubky:
Jo mas pravdu od prispevku 17 uz to zacalo met grady
A jestli Te sere ze si z toho delam prdel tak to me vazne mrzi ale neberme to tak vazne

Verva100

18.1.2018 v 13:18 | Nahoru | #117
mame motorky so zenou z casov krala klacka:

-> XJ600 - Verva na len zimu (moto stoji vzdy cca 3 mesiace a napriek standardu Diversiona staruje nasledne pekne), inak hrozy typu Tank ono, resp tankujem tam kde to vyzera ze maju ciste zachody a kafe

-> F650CS -> manzelka jazdi menej a moto prakticky zere do 3,5l, takze tankujeme Vervu a podobne premiovky furt. Ten jednovalec sa trochu upokojil v porovnani s dlhodobym tankovanim BA95. No a po zime to fakt startuje paradne, co bol u BA95 dost problem

V zasade si myslim, ze pre bezne jazdenie je Verva proste draha a nevidim v nej ziadne vyhody. Na zimu asi okay. Zimnu nadrz tankujeme vzdy na Benzina Plus v Tisnove, odtial mam poslednych 5 rokov dobre skusenosti s kvalitou paliva. Uvidime teraz na jar, motorky budeme stahovat

Verva100

18.1.2018 v 14:39 | Nahoru | #118
Já leju VERVU100 jak do auta (2.0 TSI) tak aj do motorek. Vždycky, do všech a pokud je to jen možné.

Líbí sa mi, že je modrá a myslím si, že tím nic nemožu pokazit...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Verva100

18.1.2018 v 19:00 | Nahoru | #119

miki83 píše: Ja mám v nádrži v SV NA95 a po trech měsících jsem nastartoval na první skubnuti. Může do stříkačky NA100? Nekamenujte mě za blbej dotaz, nečetl jsem to téma, radši se zeptám. A druhej dotaz, má to smysl? Je to třeba lepší, zvýším efektivitu motoru? Nebo jen vyhodim víc peněz za benzín? Neškodí to motoru, který na to není primárně udělaný.


1) může do stříkačky NA 100? - může
2) dlouhodobě to valný smysl nemá, jen na delší odstavení
3) lepší efektivita motoru? To se rovná spíš placebo efektu. Obdobného, a i lepšího výsledku vyjma trvanlivosti dosáhneš s aditivem VIF
4) ano, při běžném používání přes léto vyhodíš jen víc peněz za benzín
5) motoru to uškodit nemůže, motoru je to většinou úplně fuk, a u stříkačky už úplně fuk

(reakce na) Verva100

18.1.2018 v 19:02 | Nahoru | #120
splasenytrubky> díky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 HALLU 54 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK
Držák mobilu [1, 2] Kawasaki Versys 650 Ameral 41 24.3.2024 v 18:10 Radek_S
Připojení navigace Kawasaki Versys 650 Kuba1369 8 14.3.2024 v 10:57 PD5
Nolan n100-5 Kawasaki Versys 650 jandam 26 12.3.2024 v 23:14 Duchodcee
Dodatečné ceny u dealera Kawasaki Versys 650 MartyFox 14 10.3.2024 v 20:21 Ubrus1


TOPlist