ACF-50
1 reakcí na tento příspěvek Používáte ACF-50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Používáte ACF-50
Na druhou stranu potvrzení, že to jako čistič/odrezovač funguje dobře je důležitější informace.
2 reakcí na tento příspěvek Používáte ACF-50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Používáte ACF-50
sekáčmagor píše: Tak to je dobré to budu muset zkusit na svém autě....
..aby neco zbylo...
1 reakcí na tento příspěvek Používáte ACF-50
pokud člověk dodrží postup jak se píše v návodu, tak ACF-50 není mastné! není povrch šmouhatý! a nedrží se na tom prach! ten kdo si neví rady, nebo se mu to stále zdá divné tak mi může zavolat a rád vše vysvětlím 775 288 287 jezdím k zákazníkům aplikovat ACF-50 a výsledky ))) no někdo tomu říká opravdu zázrak))
upozorňuji rovnou, že tohle je reklama. Získali jsme oficiální zastoupení na výrobky CorrosionX (do té doby jsme distribuovali coby nikoliv oficiální dealeři pouze jejich dva výrobky pro letectví). Pro konzervaci motorek proti rzi - třeba před zimou apod. je ideální výrobek CorrosionX - obdoba ACF-50 - viz
https://www.corrosio...46ea11911b8e5140095e
- je to ještě celé v angličtině, postupně probíhá překlad webu do češtiny, ale na požádání mohu zaslat už některé podklady v češtině
no a na nablýskání lze doporučit RejeX:
https://www.corrosio...rrosionx-rejex.html/
A opět platí, že lecos už dokážeme poskytnout i v češtině.
Kdo si koupí a podělí se tady o svou zkušenost, tomu budeme dobropisovat 30 %.
Jan Šmíd
Corrosion Control CZ, s.r.o.
Naposledy editováno 09.03.2020 19:49:59
- Akorát jedna věc, ten rozprašovač co je k tomu je blbej, cáká čůrkem. I teplý. Je to všude kolem a hrozná spotřeba. Takže jsem zakryl kotouče papírovou páskou, desky tam nebyly, a celý jsem to stříknul starou lakýrnickou pistolí. I do konektorů po očištění, do brzdičů zevnitř, pod relátka, hodně zespodu. Chtěl jsem hlavně do těch míst, kam se pak už člověk nedostane při mytí, když je motorka ustrojená. A na kola, hlavně zadek, kyvku zevnitř, trubky vidle.
Motka pak byla v teple, tak to uschlo a vyvzlinalo, vypadá to zatím pěkně. Nic mastnýho a upatlanýho není. Ta litrovka by mi podle všeho měla vyjít tak na 3-4 kompletní ošetření, to je v pohodě.
Ale kapoty a nádrž jen zespoda / zevnitř. Na lak nic nedávám, umeju to šamponem s voskem od Sonaxu a vyleštím finskou hadrou, stačí.
Na předek pak používám už delší dobu tekutý stěrače, nedrží na tom tolik mouchy, dávám to i na helmu, na vidlici, na chladič zepředu, prostě všude kde ty mrchy bývaj rozplesklý. Stojí to kilo, tak to tam peru nahusto při každým sprchování, flaška nebo dvě na sezonu, v pohodě.
Naposledy editováno 20.03.2020 18:40:13
http://www.xcp-prote...-blocker-clear-coat/
Naposledy editováno 11.04.2024 16:36:48
1 reakcí na tento příspěvek Používáte ACF-50
Tak ji podle toho používám. Leštění neřeším, ale v zimě to nahřeju a celou motorku profouknu rosičem, mlhou přes tlakový vzduch. Samozřejmě že hlavně vnitřní prostory elektriku atd.
Samozřejmě že cistou, po údržbě.
Neleštím, odstavim to jak je a najaře případně přejedu hadrem viditelné veci.
Na enduro do bláta častěji, pěkně se to pak myje. Strom stačil důkladně vzit na zimu před parkovan a pak sem tam trošku oživit na hliníkové dily a kola...
Z praxe v letectví vím že to schválení znamená, že to můžu bez obav nafoukat na celou motorku a nic nehrozí. A fungujeme.
Ale neplést si to s lestenkou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Používáte ACF-50
a pryž udělaj stejnou službu a jsou za pár desetikorun..
PETARDAK píše: Kafoholik> prosím, ty popisuješ ACF?
Jo.
Litr jsem koupil nekdy vloni a na dvě motorky zatim padlo půl.
Obě kompletní nástřik a pak sem tam během sezony.
Ale jak píšu, na lesklý lak to nemá smysl, nejde to úplně vyleštit jako třeba vosk.
A neřeším ze se najaře případně nachytá prach, to spláchnu a pak už dobrý. Ale když se to nastříká a zaplachtuje, do jara si to svou práci udělá
A bez silikonu, striktně. Což já dost řeším, silikon je laciná varianta, ale napadá plexisklo a vsechno pak vrže.
Tímhle to nafoukam. Nadobku naplnim do pulky a hlinikovou mam, abych to ohřál nad horkovzdušnou pistolí, nebo na vařiči.
Zrovna dneska se Káča koupala.
Naposledy editováno 20.12.2020 00:20:42
1 reakcí na tento příspěvek Používáte ACF-50
No, hlavně XCP se líp rozlije při stříkání a je levnější, že. Aplikuju podobně jako Kafoholik.
https://www.xcp-prot...ezi-v-narocne-testu/
Naposledy editováno 17.11.2021 03:21:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Používáte ACF-50
Player11 píše: Vyšel nový srovnávací test. Je opravdu rozsáhlý. Podle tohoto testu je XCP Rust Blocker a XCP Rust Blocker Clear Coat výrazně lepší než ACF-50. ACF je z hlediska ochrany a výdrže na úrovni WD-40.
No, hlavně XCP se líp rozlije při stříkání a je levnější, že. Aplikuju podobně jako Kafoholik.
https://www.xcp-prot...rocne-testu/ [/quote]
Takovej težce nezávislej test mmj WD-40 nejni vůbec blbý na řešení problémů.
Funkčnost ACF 50 mám vyzkoušenou za mně dobrý čtyřkolka přez zimu venku pod plachtou a bez oxidace.Na motorce ráfky a dráty po aplikaci jak nové..na lakované plasty je to zbytečné ačkoliv mouchy pak nedrží tolik,ale to umí i dobrej vosk.
Každopádně když se aplikuje správně prach sice nalepí ale stačí oplach vodou a je dole stejně jako bahno..
Spokojenost.
Ano, jsem nadšenej příznivec XCP, mj. protože v žádném dostupném srovnávacím testu nic lepšího není.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
vstrom nádrž [1, 2] Suzuki DL 650 V-Strom | 1meloun | 51 | 29.12.2024 v 21:10 MILOS61 |
Oblecenie k V-stromu pre zaciatocnika Suzuki DL 650 V-Strom | abgx1 | 29 | 23.12.2024 v 19:22 mallie |
senzor polohy klukoveho hriadela “C... Suzuki DL 650 V-Strom | risiblazo | 13 | 16.12.2024 v 17:29 milor |
Pneu na Stromka Suzuki DL 650 V-Strom | NoAngel | 16 | 30.10.2024 v 17:23 Peppi |
Vyber vyssej prve moto Suzuki DL 650 V-Strom | abgx1 | 16 | 22.10.2024 v 19:58 abgx1 |