bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM 300 EXC, HQ 300 TE přestavba na supermoto
14.1.2018 v 07:54
Ahoj

Prosím, nemá někdo zkušenosti s přestavbou a provozováním HQ 300 TE (KTM 300 EXC) jako supermoto?

Jde mi o jakékoliv zkušenosti s přestavbou, servisem i náklady.

Díky
Předchozí
1 2 3 4
Následující

KTM 300 EXC, HQ 300 TE přestavba na supermoto

14.1.2018 v 08:16 | Nahoru | #1
hledej trosku,už se to tady řešilo mockrát.
najdeš tam jak potřebné změny,tak především to,že ostrý 2takt je na motarda úplně nahovno.

KTM 300 EXC, HQ 300 TE přestavba na supermoto

14.1.2018 v 08:51 | Nahoru | #2
to jo,ale ja na to neskutecna prdel,a hlavne to jede neskutecne na hladkych gumach

KTM 300 EXC, HQ 300 TE přestavba na supermoto

14.1.2018 v 09:31 | Nahoru | #3
Chci to jen na blbnuti, mel jsem YZ250 takže mam představu o 2T

KTM 300 EXC, HQ 300 TE přestavba na supermoto

14.1.2018 v 10:15 | Nahoru | #4
pokud do toho nasypes tolik, ze to bude opravdu SM (hlavne podvozkem) tak na SM okruhy budis, ten vykon tam bude tak tak, ale na silnici to utahas

KTM 300 EXC, HQ 300 TE přestavba na supermoto

14.1.2018 v 11:15 | Nahoru | #5
Na SM okruh to nechci. Chci to na blbnuti kolem domu. Nemam v planu stim jezdit "na plnej plyn" po silnici x km. Jeste premyslim o 701sm, ale ta je na me moc tezka a myslim ne uplne vhodna. Mel jsem i SMC, ale prodal, bylo "tezke" a ne uplne ostre jak bych chtel. Proto ta 701 asi ne, i kdyz by mela 2017 byt vykonejsi a lepsi...

1 reakcí na tento příspěvek KTM 300 EXC, HQ 300 TE přestavba na supermoto

14.1.2018 v 11:21 | Nahoru | #6
proc by to utahal?mal jsem chvili na 300exc motardy a nerekl bych ze by se to utahalo pokud myslis rychlostne,ta motka letela pres 170,proc by mel bzt vykon tak tak?vykonu je dost to se neboj,pomer vaha vykon nema chybu,jediny co si clovek musi hlidat tak nebrzdit motorem,a ohledne podvozku pokud clovek nebude jezdit zavody tak to staci,ktm je celkove tvrdsi a pokud to clovek pritvrdi na max tak ty cesty uplne v pohode jako amater podvozek da

(reakce na) KTM 300 EXC, HQ 300 TE přestavba na supermoto

14.1.2018 v 11:47 | Nahoru | #7
foxdive> ted jezdíš na cem?

KTM 300 EXC, HQ 300 TE přestavba na supermoto

14.1.2018 v 13:20 | Nahoru | #8
smcr 690

KTM 300 EXC, HQ 300 TE přestavba na supermoto

14.1.2018 v 19:02 | Nahoru | #9
Proc jsi se zbavil 300exc?

KTM 300 EXC, HQ 300 TE přestavba na supermoto

14.1.2018 v 19:12 | Nahoru | #10
prestal jsem jezdit enduro :) psal jsem ze jsem je mel chvili ty motard kola,ne ze jsem na nich jezdil porad
jeste k te prestavbe bych i hodne resil legalnost kol v silnicnim provozu,pokud to budes chtit jen na trat tak je to jedno

1 reakcí na tento příspěvek KTM 300 EXC, HQ 300 TE přestavba na supermoto

14.1.2018 v 19:22 | Nahoru | #11
Ja to chci spis jen na motard.Enduro moc jezdit nechci. Jak rikas, s legalizovanim kol pocitam.

KTM 300 EXC, HQ 300 TE přestavba na supermoto

14.1.2018 v 20:18 | Nahoru | #12
pocitej dost velkou spotrebu-maly dojezd a otravovani s olejem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 300 EXC, HQ 300 TE přestavba na supermoto

14.1.2018 v 22:30 | Nahoru | #13

Yashin81 píše: Ja to chci spis jen na motard.Enduro moc jezdit nechci. Jak rikas, s legalizovanim kol pocitam.



hodně štěstí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 300 EXC, HQ 300 TE přestavba na supermoto

15.1.2018 v 11:52 | Nahoru | #14
Dolph-cz> U KTM/nové HSQ není jediný problém, pokud použiješ normální kola Sám jsem to dělal u 530 exc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 300 EXC, HQ 300 TE přestavba na supermoto

15.1.2018 v 19:35 | Nahoru | #15

HSM píše: Dolph-cz> U KTM/nové HSQ není jediný problém, pokud použiješ normální kola Sám jsem to dělal u 530 exc



jako jak normální?21 a 18" ? tak to je motard jak cip........

(reakce na) KTM 300 EXC, HQ 300 TE přestavba na supermoto

15.1.2018 v 20:00 | Nahoru | #16
Dolph-cz> Bavíme se o motardu - takže normální 17", já měl custom Excel kola - předek 3,5x17" a zadek 5x17" a v pohodě, jinak v tom typovým listu od KTM byly tuším ještě 4,25" a 4,5", možná i 5,5", ale to bych kecal a pneu 120/70 předek, 160/60 zadek...

EDIT: Kdyžtak koukni ke mně do profilu na motorku

Naposledy editováno 15.01.2018 20:01:21

1 reakcí na tento příspěvek KTM 300 EXC, HQ 300 TE přestavba na supermoto

15.1.2018 v 20:02 | Nahoru | #17
......nechci kecat,ale podle mně má běžné EXC v TP je jedny kola. ale jistě to nevím.......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 300 EXC, HQ 300 TE přestavba na supermoto

15.1.2018 v 20:46 | Nahoru | #18
Dolph-cz> To ano, když si to koupíš, tak máš v TP 21 a 18", ale pokud nafotíš kola, motorku a napíšeš e-mail do zastoupení KTM, kde napíšeš co je to za motorku, VINko, fotky štítku, kol, gum, atd., tak ti za 30 dní přijde typový list a s tím si zajdeš na registr a tam ti to (teda aspoň tady v Pardubicích) bez problému zapíšou a máš to legálně. Sám jsem si tím prošel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 300 EXC, HQ 300 TE přestavba na supermoto

16.1.2018 v 07:02 | Nahoru | #19
HSM> To zní dobře.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 300 EXC, HQ 300 TE přestavba na supermoto

16.1.2018 v 22:26 | Nahoru | #20
Yashin81> Nemusíš se toho bát, tady jsem našel foto - je to normálně legit zapsané

(reakce na) KTM 300 EXC, HQ 300 TE přestavba na supermoto

17.1.2018 v 19:25 | Nahoru | #21
HSM> super díky moc, zatím to vypada, že koupim HSQ 300. Snad s tím zápisem to půjde stejně jako u KTM.

KTM 300 EXC, HQ 300 TE přestavba na supermoto

17.1.2018 v 20:31 | Nahoru | #22
tak pokud budes kupovat fumglovku tak to zkus at ti to tam zapisou hned,ze je to bez toho pro tebe na nic a treba se budou snazit

1 reakcí na tento příspěvek KTM 300 EXC, HQ 300 TE přestavba na supermoto

17.1.2018 v 22:27 | Nahoru | #23
nenech se odradit, udělej to. Spotřeba u osrtyho 4T motárda je stejně taková, že seš rád, když se ti podaří ujet 80km na nádrž, ten 2t bude žrát podobně. Když už musím jet s mým 2012 HB TE250 po silnici třeba na pumpu, tak si často říkám, jaká by s tou motorkou byla prdel, kdybych na tom měl 17" kola a né enduro drapáky. Jediná nevýhoda toho 2T na silnici, no, vibruje to. A to srovnávám s mým 4T motárdem, kterej taky vibruje jak prase.

Naposledy editováno 17.01.2018 22:28:38

KTM 300 EXC, HQ 300 TE přestavba na supermoto

18.1.2018 v 10:46 | Nahoru | #24
Půjdu do toho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 300 EXC, HQ 300 TE přestavba na supermoto

18.1.2018 v 22:22 | Nahoru | #25

klubko píše: nenech se odradit, udělej to. Spotřeba u osrtyho 4T motárda je stejně taková, že seš rád, když se ti podaří ujet 80km na nádrž, ten 2t bude žrát podobně. Když už musím jet s mým 2012 HB TE250 po silnici třeba na pumpu, tak si často říkám, jaká by s tou motorkou byla prdel, kdybych na tom měl 17" kola a né enduro drapáky. Jediná nevýhoda toho 2T na silnici, no, vibruje to. A to srovnávám s mým 4T motárdem, kterej taky vibruje jak prase.


nebude stejna a nevibruje tak jak 4T

(reakce na) KTM 300 EXC, HQ 300 TE přestavba na supermoto

21.1.2018 v 14:55 | Nahoru | #26

foxdive píše: nebude stejna a nevibruje tak jak 4T


No a tak bud to žrát míň nebo víc a bude to vibrovat míň nebo víc? Ten tvůj příspěvek nám moc neřekl.

KTM 300 EXC, HQ 300 TE přestavba na supermoto

25.1.2018 v 22:11 | Nahoru | #27
vic a min :D pokud teda nebude mit novou s tpi tam by to mohlo byt lepsi

1 reakcí na tento příspěvek KTM 300 EXC, HQ 300 TE přestavba na supermoto

25.1.2018 v 22:51 | Nahoru | #28
A na tom 2t trváš? Myslel jsem že ho už máš a jen chceš zkusit motardový kola, ale jestli to chceš teprve kupovat, nebude 4t lepší? A jestli nechceš jezdit enduro, tak rovnou motarda z krámu? TM nebo SWM (starší HSQ)? tu sm 500 r bych bral hned, mít zbytečnejch 170 kolíků, to je převlečená stará dobrá huska sm 510 r loni s tim snad začali jezdit i MS supermoto

1 reakcí na tento příspěvek KTM 300 EXC, HQ 300 TE přestavba na supermoto

26.1.2018 v 10:29 | Nahoru | #29
Podlě mě s tím 2T může být dost velká sranda třeba já pořád rád vzpomínám na svojí 2T dvácu

(reakce na) KTM 300 EXC, HQ 300 TE přestavba na supermoto

26.1.2018 v 15:13 | Nahoru | #30
HSM> prdel s tim bude každopádně, myslim že i na závodech se sem tam mihne nějakej 2t, ale řekl bych, že 4t bude vhodnější, zejména na brzdný a akcelerační drifty v nájezdech a výjezdech ze zatáček...

Naposledy editováno 26.01.2018 15:16:03
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Proc ma 4t oproti 2t v zakladu siln... KTM EXC 300 Norous123 28 22.2.2024 v 13:05 premikp
Cestovani na lehkem enduru KTM EXC 300, Husqvarna WR 300, Beta EVO 300 2T, Gas ... jirka-čz 28 26.1.2024 v 09:46 Metric
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Klíček zapalování KTM EXC 300 2019 ... KTM EXC 300, KTM EXC 300 E, KTM EXC 300 Six Days MalejMazel 14 23.1.2024 v 13:16 ktm525smerák
Sroub volnobehu KTM TPI KTM EXC 300 Norous123 4 10.1.2024 v 17:12 Metric


TOPlist