bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Závada-záhada
12.1.2018 v 11:30
Zdar borci .CCa před 3/4 rokem jsem dělal GO motoru na svoji "babičce" RM 250 r.v.93.Uděláno vše,kromě repase kliky(jsem blbec-vím to ). Motorka jezdila po celou dobu v pohodě,až do doby kdy po trochu větším řádění jsem dojížděl domů a najednou klepání v motoru jako prase. Nasranej sám na sebe jsem to odstavil a nechal to vychladnout.Asi po 14 dnech jsem se pokusil o start a vůbec se mi nedařila prošlápnout,při sešlápnutí nakopávačky "kopala" jako svině.Někdy víc při došlápnutí,jindy hned při pokusu o start.Jako by něco se zapalováním (moje úvaha). Tak jsem se rozhodl vytáhnou motor a rozborka.Při sundání zapalování zjištuju 2 věci na oko divný (viz.foto).V místě kde je klínek na zajištění rotoru,vymačkná drážka na klice a v rotoru to samý.Nemá z vás někdo zkušenost s něčím podobným?Popřípadě nějakou radu.Díky moc

Závada-záhada

12.1.2018 v 13:40 | Nahoru | #1
pero jen fixuje polohu.samotny spoj drzi kuzel.skontrolovat zda neni vymackan v rotoru a na klice.

Naposledy editováno 12.01.2018 13:44:11

1 reakcí na tento příspěvek Závada-záhada

12.1.2018 v 17:18 | Nahoru | #2
no prostě jsi ten rotor málo dotáhnul.to vysvětluje ten klapavý zvuk(ojka bude asi v pořádku) a problém se startem.....

....což je celkem průser,protože bude nejen dojebaná ta drážka na klínek,ale hlavně kužel,který to má celé držet a to už dohromady nedáš.opiluješ hrany,dáš tam nový klínek a za chvíli se to zase protočí.

tohle je tak na novou kliku a nový rotor......

2 reakcí na tento příspěvek Závada-záhada

12.1.2018 v 17:45 | Nahoru | #3
Pokud se ti s tím moc nechce mrdat, tak pilníkem sundej hrany, a pastou na ventily zkus zalapovat ten kužel. (na kužel na klice prdneš pastu, nasadíš rotor, bez pera samo, a tak dlouho růčo točíš, až bude stačit rotor jen ke klice přimáčknout aby s ním nešlo otočit)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závada-záhada

12.1.2018 v 17:48 | Nahoru | #4
FiZzeR> přesně jak píše fizz...a nebo když se ti s tím nechceš srát, tak ve stylu Venci Konopníka rotor přivařit na kliku a motorku prodat ...

(reakce na) Závada-záhada

12.1.2018 v 17:53 | Nahoru | #5
2stroke> nebo to muze nalepit lepidlem na loziska, to nebude na prvni pohled videt a je to prasarna podobnyho kalibru

1 reakcí na tento příspěvek Závada-záhada

12.1.2018 v 20:53 | Nahoru | #6
kdysi dávno jsem měl podobný problém s poloosou na starym Warťasu- lehce jsem to zabrousil a pak jsem na to natřel obyčejnou křídu, nasadil, utah a byl pokoj. Horší to bylo to pak sundat. Drželo to opravdu fest. Tak což to zkusit- náklady skoro žádný a fungovalo to.

(reakce na) Závada-záhada

13.1.2018 v 08:05 | Nahoru | #7
Dolph-cz> díky za info.Drážka je ojebaná hned z kraje(asi jak se to posunulo).Budu spekuloval co stím,páč se mi nechce dávat novou kliku i rotor .Jen se mi nechce věřit,že by se to povolilo po 3/4 roce.Možný je ale všechno

Naposledy editováno 13.01.2018 08:14:28

(reakce na) Závada-záhada

13.1.2018 v 08:06 | Nahoru | #8
2stroke> styl Venci Konopníka ,to jsem se měl vysrat na GO a prodat to hned.Možná ještě něco dojebat

(reakce na) Závada-záhada

13.1.2018 v 08:08 | Nahoru | #9
petrchoulik> Díky za info.

(reakce na) Závada-záhada

13.1.2018 v 08:12 | Nahoru | #10

FiZzeR píše: Pokud se ti s tím moc nechce mrdat, tak pilníkem sundej hrany, a pastou na ventily zkus zalapovat ten kužel. (na kužel na klice prdneš pastu, nasadíš rotor, bez pera samo, a tak dlouho růčo točíš, až bude stačit rotor jen ke klice přimáčknout aby s ním nešlo otočit)

čus a dík za radu,možná to dopadne jak píšeš,ale pro jistotu udělám i ojnici aby jsem to nemusel rozebírat za chvilku znovu .

Závada-záhada

13.1.2018 v 08:21 | Nahoru | #11
,

Naposledy editováno 13.01.2018 08:22:02

1 reakcí na tento příspěvek Závada-záhada

15.1.2018 v 20:43 | Nahoru | #12
a dát nový klínek a prostě to utahnou jak to ma bejt asi 55nm vyzkoušet jak sedí klidně i zavlačku na matku ,,neměl si to jen málo utažený ? popřípadě dražku v rotou vyvařit a udělat ,pokud to zvladněš

(reakce na) Závada-záhada

16.1.2018 v 10:01 | Nahoru | #13

kakasek píše: a dát nový klínek a prostě to utahnou jak to ma bejt asi 55nm vyzkoušet jak sedí klidně i zavlačku na matku ,,neměl si to jen málo utažený ? popřípadě dražku v rotou vyvařit a udělat ,pokud to zvladněš

Díky za info,po pravdě pořád spekuluju proč by se to povolilo po takové době.No něco s tím udělat musím.Asi se pokusím jak psal FIZZER .Popřípadě jiný varianty,ale ta Vencova to nebude
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
spojkový koš suzuki rm 250 Suzuki RM 250 tomashroz 9 14.2.2024 v 14:08 SOUSEDRH9
spojkový koš suzuki rm 250 Suzuki RM 250 tomashroz 0 12.2.2024 v 18:50 tomashroz
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Při ubrani plynu Honda CBR 125R, Yuki Cross 125, Honda XR 600, Siamot... Blackwhitee 3 8.11.2022 v 10:13 Marcel69
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... Olihňos 2 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB


TOPlist