globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Ducati 848
11.1.2018 v 09:06
Ahojte mám R1 a rozmýšľam prejsť na V2 a chcem sa spýtať aký máte názor na Ducnu 848.Servis a diely to je mi jasné..skorej jazdné vlastnosti,spoľahlivosť a tak. Dík za názory

Naposledy editováno 21.08.2018 01:40:34

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 848

11.1.2018 v 09:25 | Nahoru | #1
A co radši po té R1 nějakou větší, 1098, nebo 1198? Nebo zkusit R1 s Big Bangem

Naposledy editováno 11.01.2018 11:13:09

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 848

11.1.2018 v 10:40 | Nahoru | #2
otázkou je...proč?... co se ti líbilo na japonským hektolitru a co ne?... může se stát, že budeš dost zklamanej a pokud nebudeš chtít investovat čas do "učení" se...a nedáš tomu bajku šanci, bude to fiasko ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 848

11.1.2018 v 11:12 | Nahoru | #3
t_freedom> Jak se neumi kolena, tak ten vydechlej polomotor proste nepojede.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 848

11.1.2018 v 11:55 | Nahoru | #4
SLEEPER> Tady jde spíš o využívání otáčkovýho spektra V2 a L4...

(reakce na) Ducati 848

11.1.2018 v 12:48 | Nahoru | #5
t_freedom> Copak ja to chapu. Pouzitelne pasmo otacek velmi uzke, dole silne vibrace, nahore brzy ztrati dech a v Brne na okruhu to na rovinkach nepojede.
Ale pokud to bude mit funkcni podvozek a brzdy, tak to bude dobra hracka.

Sam o ni premyslim, jenze si pak rikam, ze bych ji na okruhu utrapil, ale zase na nejakou Vysocinu bude supr.

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 848

11.1.2018 v 15:04 | Nahoru | #6
No ono ide presne o to čo si hore napísal @sleeper koleno v pohode ale na ring moc často nechodím preto som rozmýšľal nad V2 čo sa chodíme voziť po pekných kľukatých cestách ale odrádza ma to spektrum otáčok pri ktorých sa bajk da používať..bude to zase učít sa niečo nové

Naposledy editováno 11.01.2018 15:06:05

(reakce na) Ducati 848

11.1.2018 v 15:09 | Nahoru | #7
strakon> Priznám sa poškuľujem aj nad big bangom

(reakce na) Ducati 848

11.1.2018 v 15:26 | Nahoru | #8

Kekesko píše: No ono ide presne o to čo si hore napísal @sleeper koleno v pohode ale na ring moc často nechodím preto som rozmýšľal nad V2 čo sa chodíme voziť po pekných kľukatých cestách ale odrádza ma to spektrum otáčok pri ktorých sa bajk da používať..bude to zase učít sa niečo nové



Ono to sice může mít "užší" spektrum...jakože se ne tak točí...ale níže se děje dost... a do 10trpm to roztočit vpoho jde...takže možná že použitelnost tě zase tolik nezklame...tam kde např. v 5trpm už budeš mím na 848/1098 relativně solidní možnost odezvy na plyn se L4 bude začínat roztáčet a ačkoli nebude protestovat, moc nepojede...

Ducati 848

11.1.2018 v 15:28 | Nahoru | #9
No bude to asi změna, já jel na R1 jednou a přišlo mi, že není ani potřeba řadit, tak to tady budeš řadit celkem pořád, musíš se na tom projet...

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 848

11.1.2018 v 18:26 | Nahoru | #10
Nevím, kdo z vás na tom jel. Mám ji šest let, jedna z nejhodnějších Ducati, od Panigále je to už trochu jiného, tam je všechno hlídaný elektronikou, tady ještě pouze čistá mechanika. Pár motorek jsem jezdil, ale vždy mě Dukna překvapí jak jde na věc, a nahoře ji zastaví omezovač, do otáčel letí neuvěřitelně. navíc je lehounká, štíhlá a ani není tak tvrdá, na drom přitáhnout předek. Jeden maník od tud se sérií dává Most za 1:47, takže je to taková vydechlina.

Ducati 848

11.1.2018 v 19:04 | Nahoru | #11

Ducati 848

11.1.2018 v 19:05 | Nahoru | #12
z litru bych na to asi nelezl, ale měl jsem letos hyproše 821 a 848 mu zaráz a když jsem se jel projet vždycky vyhrála 848ma, sice mi trvalo ca 100-200km než jsem jí přišel na chuť ale pak mě fakt hnala neustále kupředu aniž bych občas chtěl. jak tu zaznělo do Brna to není..... každopádně není pro každýho, ale když chceš dá Ti jako žádná jiná ale jsem od narození 2válcař občas 3válcař. Třeba bigbang mě vůbec nenadchl a to byl trošku poladěnej....

(reakce na) Ducati 848

12.1.2018 v 11:47 | Nahoru | #13

DejvGSR píše: . Jeden maník od tud se sérií dává Most za 1:47, takže je to taková vydechlina.



To verim, ze to nebude problem, ale zrovna Most je "védvojková" trat.

Nevim jak u te zakladni verze pracuje podvozek a brzdy. U male panigale to prej na okruhu neni vubec dobry, ale nejel jsem ji, vlastni zkusenost nemam.

e: Me ta 1098 docela laka, je to krasna motorka a s vyssim objemem snad trochu pojede, ale kupovat starsi ducati bude trochu risk. Taky bych nerad, aby mi nekde na trati bouchl motor.

Naposledy editováno 12.01.2018 11:50:25
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1163, 1164] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 34896 Dnes v 08:20 Kubik19
EWC 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, S... [1 ... 17, 18] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 518 21.3.2024 v 12:07 Ozzy_
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 Valdy25 22 1.3.2024 v 14:44 assassin
Ctek MXS 50 Yamaha YZF-R1 bajker2 2 2.11.2023 v 22:19 MilanR1

TOPlist