globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CRF1000L Africa Twin-zkušenosti z praxe-studený start
10.1.2018 v 15:08
Závada startu za studena. Nastartuje a zase chcípne. Po několika pokusech nebo i přidání plynu se udrží ve volnoběhu.
Motoricky trochu kolísá a chová se nestabilně.Toť po garančce na 12tis Km s výměnou oleje a filtru.
Ohřáté aspoň na minimum se chová dobře. Ohřáté na plno vše OK.
Včera odzkoušeno dle návodů a rad na fóru odvětrání klikové skříně. Levá strana u motoru plná oleje,u kapotáže nic.Pravá nic.
Zkouška startu provedena a zcela v naprostém pořádku. Naskočila na na první otočení.
Motor klidný bez výkyvů otáček, je stabilní a jen ševelí.
Dnes opětovné odvětrání levé strany.Viz foto. Oleje jen trošičku.
Opět zkouška startu. Start na první otočení. motor klidný,naprosto bez jakých koliv problémů.
Teď to tedy nechám déle odstát a počkám na chladnější počasí a zkusím zkošku startu již bez odvětrávání.
Doufejme že bude vše OK.
O vyjádření jsem též požádal dealera Hondy- žádost předána na Hondu ČR.


Na několikrát (asi 5x) po odstátí min 2 dny Cca při teplotách 5°C zkošky startu--Naskočí na první otáčku,volnoběh nekolísá, motor v naprostém klidu krásně ševelí. Tak na jaře se ukáže.

Sám jsem se ozval na Hondu,poslal i videa a upozornění na tuto závadu.
Dealer kontaktoval vedení a dnes 18.1.2018 jsem měl od něj
telefonát. Snad tedy pomalu ale jistě se to profláklo již více a prý to hodlají řešit. Je otázkou jak. U mne to má být tak že proběhne kontola a na 100% budou měněny
vypínače na řidítkách. Tam sic problém nevidím ale jsou zkušenosti že zlobí tak je daji už jen z prevence. Kontrolu svíček a vzduch filtru považuji za normál.
To vše ještě v záruce Cca na 12tis. Km .David

21.2.2018-záruční oprava s výmněnou pravého přepínače na řidítkách+kontrola vzduch filtru.

Zkouška nastavení hadice na vypouštění kondenzátu s lepším přístupem.




Naposledy editováno 24.03.2018 23:07:49
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) CRF1000L Africa Twin-zkušenosti z praxe-studený start

3.2.2018 v 18:03 | Nahoru | #31

T.E.CH píše: Nuž dobrá Dolphe, tak až to tady na příkaz Hondy smažou, tak můžeš začít kritizovat a meldovat , ne však v módu "možná", což děláš.



jo,pak můžu? jsi hodný,děkuji.

ale teď ještě nesmím!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin-zkušenosti z praxe-studený start

24.2.2018 v 23:52 | Nahoru | #32
JohnyLuka> 21.2.2018-záruční oprava s výmněnou pravého přepínače na řidítkách+kontrola vzduch filtru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin-zkušenosti z praxe-studený start

26.2.2018 v 18:12 | Nahoru | #33
DavidŠlechta> dik za info,aspon ze to nebylo nic zavazneho,koukal jsem nedavno ze s tim spinacem ma problemy hodne lidi,dokonce jsem na zahranicnim foru videl jak typek vyndal klicky z motorky a motor porad bezel me se zatim nic podobnyho nedeje a doufam ze nebude ale je dobry vedet co se muze stat a cim.dik

(reakce na) CRF1000L Africa Twin-zkušenosti z praxe-studený start

27.2.2018 v 08:57 | Nahoru | #34
JohnyLuka> Osobně si nemyslím že to je tím přepinačem,tedy u mne, ale vyměnit jsem ho nechal.
Pomohlo mi vypuštění hadičky (odvětrání klik. skříně) což jsem si udělal sám. Při odvozu na reklamaci to makalo velice dobře jak jsem již psal.
Přepinač byl navrhnut Hondou. Tak proč tedy ne, když se ví že tam měla být špatná série.
Uvidíme čas to ukáže. David

Naposledy editováno 04.01.2021 09:16:45

CRF1000L Africa Twin-zkušenosti z praxe-studený start

27.2.2018 v 11:45 | Nahoru | #35
...vůbec si nedokážu představit, jak by kondenzát z airboxu mohl ovlivnit funkci motoru...to by ho snad musel být plný airbox??? ...to že ten motor tlačí olej odvětráním je jedna věc, ale nepravidelnej chod a chcípání je podle mě způsobený něčím jiným...fakt by mě zajímalo logický vysvětlení souvislostí, ale podle mě neexistuje...snad kdyby bylo v airboxu kondenzátu tolik, že by ho strhával proud nasávanýho vzduchu a tím snižoval kvalitu směsi???

CRF1000L Africa Twin-zkušenosti z praxe-studený start

9.3.2018 v 10:58 | Nahoru | #36
Přihodím svou zkušenost do mlýna. Za 9.000 km, co jezdím, musím vypouštět "kondenzát" (jsem zvyklý z CB, že je to spíš jen jakási směs tekutiny s olejem, pár mililitrů, prováděna jednou za servisní interval) prakticky co 1.000 km, někdy i častěji. Je to docela nepohodlné a nepraktické. Potvrzuji horší startování, je-li v hadičce výškově víc, než 3 cm oleje. Reklamuji na garančce. Domnívám se ale spíš, že je to vlastnost. Nikoliv závada.. :-/ ... je to krapet nepraktické, ale naštěstí je to operace na pár sekund při mazání řetězu. Člověk si zvykne.

Naposledy editováno 09.03.2018 10:59:08

CRF1000L Africa Twin-zkušenosti z praxe-studený start

9.3.2018 v 12:00 | Nahoru | #37
airbox má obsah odhadem 10l?? 3ml oleje uvnitř nemůže mít na nic vliv.....

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin-zkušenosti z praxe-studený start

10.3.2018 v 18:40 | Nahoru | #38
To odkalovanie a zly start by som az tak moc nespajal,ja som odkaloval pravidelne a v januari zacala startovat na 4-5 krat.Teraz je na rocnej garancke/ 11800 km/Mimo standartny servis, som reklamoval zly start a strielanie do sania.....tak na buduci tyzden /dufam ze bude hotova lebo ta teplota je uz lakava/ uvidim ci sa to zlepsilo alebo nie. Ale v servise na otazku ci som jediny co sa stazuje bola odpoved"" ze som prvy!!!!! O vysledku budem informovat.....

(reakce na) CRF1000L Africa Twin-zkušenosti z praxe-studený start

10.3.2018 v 18:51 | Nahoru | #39
[quote=Jarko-24].................. Ale v servise na otazku ci som jediny co sa stazuje bola odpoved"" ze som prvy!!!!! O vysledku budem informovat.....[/quote

standartní odpověď na reklamaci -ne jen u hondy.

CRF1000L Africa Twin-zkušenosti z praxe-studený start

10.3.2018 v 18:54 | Nahoru | #40
Ved preto som to napisal......nie som najivny....

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin-zkušenosti z praxe-studený start

10.3.2018 v 19:38 | Nahoru | #41
Na zahraničních fórech byla debata o tomto zařízení...
https://www.webbikeworld.com/booster-plug/

Prý to není špatné...

CRF1000L Africa Twin-zkušenosti z praxe-studený start

17.3.2018 v 18:07 | Nahoru | #42
Tak uz sme doma z garancky a okrem standartu mi v ramci mojej staznosti vymenili vypinac start-stop,zapalovacie sviecky a cievky tak uvidim co sa bude diat.U nas sa dost ochladilo tak sa neda moc jazdit...jazda zo servisu/100 km/ ok, aj dnesny start /+2/ ok....ked pojazdim viac budem informovat..

CRF1000L Africa Twin-zkušenosti z praxe-studený start

2.4.2018 v 20:33 | Nahoru | #43
Zdravím všechny,

V březnovém čísle Motocyklu vyšel článek Africa Twin po 50000km. Je tam i zmínka o zdechání ve středních otáčkách a výměně "chcípáku" .

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin-zkušenosti z praxe-studený start

13.7.2018 v 15:39 | Nahoru | #44
K tomu vypousteni kondenzatu, dnes jsem menil papirove filtry za praci molitanove a konecne jsem ten airbox videl ze vnitr,je tak blbe tvarovanej ze se kondenzat srazi na prostredni prohlubni ze ktere vede ta hadice co je vecne plna,prohluben je celkem melka takze pokud nekdo vubec nevypousti tak asi neni problem ji naplnit,par cm pred touto prohlubni je 1 saci otvor,takze pokud se to naplni vsechna ta sracka vlitne primo do sani a je jedno jak je airbox velky

CRF1000L Africa Twin-zkušenosti z praxe-studený start

14.7.2018 v 11:43 | Nahoru | #45
Dobře že jsi to napsal, aspoň někteří už nebudou spekulovat, že chyba je zcela určitě jinde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin-zkušenosti z praxe-studený start

21.9.2018 v 18:50 | Nahoru | #46
lopata75> taky jsem o tom hodně četl na zahraničních forech, naprostá většina lidí to chválí. Nezkoušel jsi už objednat a namontovat? Já do toho asi půjdu, mám Adventure Sports a hlavně to škubání při nízkých otáčkách (pod 3000rpm) je docela otravný.

(reakce na) CRF1000L Africa Twin-zkušenosti z praxe-studený start

22.9.2018 v 02:13 | Nahoru | #47
rst1467> Ahoj. Protože jsem koupil komplet svody a otevřený výfuk, budu instalovat přídavnou řídící jednotku RapidBike EVO. Není to nutnost, spíš si chci trošku pohrát...

(reakce na) CRF1000L Africa Twin-zkušenosti z praxe-studený start

16.10.2018 v 21:34 | Nahoru | #48
JohnyLuka> moc dobrá odpověď která snad i vysvětluje vše.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist