1 reakcí na tento příspěvek Papíry
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papíry
Naposledy editováno 31.12.2017 22:23:54
1 reakcí na tento příspěvek Papíry
1 reakcí na tento příspěvek Papíry
http://www.motorkari.cz/tema/?t=115229
1 reakcí na tento příspěvek Papíry
2 reakcí na tento příspěvek Papíry
Na jeseň som robil A (veľké) za 8 (slovami osem!) a kvalita motorky, cvičiska i inštruktora výborná!
Skúsenosti som nemal žiadne, skúšky na prvý pokus (to je najlepšia známka kvality autoškoly).
Ako už Ti radili - nájdi ešte recenzie a rozhodne Ti musí stačiť "basic", zvyšok je ťahanie peňazí z klientov.
Mal by som trochu obavy, či tá autoškola tie "basic" výcviky minimálne podvedome nesabotuje..
Moja autoškola napríklad garantovala 1 opravky zdarma (samozrejme okrem poplatku magistrátu). To tiež o niečom vypovedá..
Edit: dodržovat předpisy tě nenaučí, jen ti je uvede do povědomí. Dodržování je absolventovi
Naposledy editováno 01.01.2018 12:33:44
Keď hovorím, že inštruktor (v tomto prípade majiteľ autoškoly) mi vyhovoval, tak mi vyhovoval.
Komisár je tam jeden na celé mesto. Nemám dôvod si myslieť, že práve s touto autoškolou má špeciálny vzťah..
A "čum, kam smeruješ" sa nedá prehliadnuť nikomu, kto aspoň trochu číta túto motodiskusiu.
Skrátka som presvedčený, že som dostal "hodne muziky" za dobrú cenu.
Áno, aj za dobrú cenu to ide.
Nicméně, píšeš, že ti bude 16, chápu, že peněz není nejvíc, ale pokud jsi doteď na ničem nejezdil, tak radím nešetřit, klidně připlatit za kondiční jízdy, prostě nejdřív získat tu "jistotu v provozu", bude to k nezaplacení. Já jsem dělal papíry na moto předloni, řidičák na auto mám 20 let, a na silnici jsem denně - byl jsem za to fakt rád, hodilo se mi to při jízdách (myslím u zkoušky), člověk je zvyklý se dívat kolem sebe a sledovat provoz, chodce, značky, atd. což pro začínajícího může být problém.
BTW, těch 13 hodin jízdy je málo (navíc to nejsou plnohodnotné hodiny, ale pětačtyřicet minut, jako ve škole), to je dohromady tak na šest-sedm jízd (většinou dělají dvě najednou). Za těch šest jízd jsem stihnul jednou provoz s instruktorem za zády, a jednou sám na své moto s instruktorem na interkomu. Jinak jsme pilovali na hřišti sestavu ke zkoušce (tehdy mě to sralo, radši bych jezdil, ale pomohlo mi to, a u zkoušky jsem to ocenil).
Naposledy editováno 02.01.2018 10:24:21
u nás jsou učitelé za osmičku kteří nic nedramatizujou, musíš mít mobil a sluchátka, k výcviku stačí nevyužité parkoviště,
takže nízké náklady a pokud nejsi tupec osmička ti stačí,
2 reakcí na tento příspěvek Papíry
Dodam jen pro stouraly, ze u plnotucnyho Acka pro zacatecnika je to jina pisnicka. Ale o tom se tu nebavime.
já to taky tak vidím jezdím od deset, v pátnácti jsem dělal první papíry a soudruh učitel mi řekl at na jízdy nechodím a první testy jsem opsal z taháku, ve dvaceti letech jsem měl už v řidičáku všechny skupiny, ale vyhlášku jsem musel umět na zpamět, tolerovala se jen malá chybička,
můj tata jezdil od patnácti s nákladákem a neměl papíry tam stačilo aby někdo z osádky měl vůdčí list i když se neuměl ani rozjet, časem papíry dostal protože jezdil,
do dnešního dne jsem neměl zaviněnou dopravní nehodu, 2 x jsem měl O.4 v krvi a 3 x jsem mírně překročil rychlost,
nechápu na co je spřísněná autoškola když pravidla silničního provozu skoro nikdo nedodržuje, pokud jezdím v sobotu na moto a na gps mám přesně 90 tak se mi nestalo že by jel někdo za mnou
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papíry
DrDNA01 píše: Me prijde, ze je to tu samej Dusin. Dochazi vam vubec, ze je zcela legalni koupit si 250W elektrokolo a od deseti let na na nem jezdit v provozu? A od patnacti dokonce bez helmy. Pritom vetsina padesatek motorek stejne nejezdi rychleji, nez tech ctyricet/padesat a to clovek z mirneho kopecka uslape i na kole bez motorku. A vetsina koumavejsich majitelu flashne FW a jezdi vesele nad 25km/h. Vy tady vsichni blabolite o nutnosti mnoha a mnoha hodin v autoskole. To se na vas jen podepsala lobysticka medialni masirka, ktera prosadila statem posvecene zdrazovani autoskol. Kazdymu zacinajicimu 15letymu bych osobne doporucil projezdit mesto a sve okoli dostatecne na kole a pak si za co nejmensi peniz udelat papiry na padesatku. Vsak ona nepojede o moc rychleji, nez to kolo.
Dodam jen pro stouraly, ze u plnotucnyho Acka pro zacatecnika je to jina pisnicka. Ale o tom se tu nebavime.
Tak blábolím, no. Možná je to tím, že jsem absolvoval tu variantu "plnotučného Ačka pro začátečníka", možná jsem fakt jenom přesvědčenej o tom, že je dobrý jakous takous jistotu v provozu mít - a pokud na ničem doteď nejezdil, tak ať si raději pár jízd připlatí, protože mě osobně těch 13 hodin přišlo sakra málo. Ale možná je to Rossiho mladší brácha, stejně jako každej druhej tady, a AŠ bude pro něj jenom formalita, nevím.....A mimochodem, nechce dělat AM, ale nejspíš A1 (bude mu 16), takže o kole se tu taky nemá smysl bavit
Naposledy editováno 03.01.2018 15:18:49
sifon_ píše: puffibody, ty asi budeš majiteľ autoškoly, že?
Na jeseň som robil A (veľké) za 8 (slovami osem!) a kvalita motorky, cvičiska i inštruktora výborná!
Skúsenosti som nemal žiadne, skúšky na prvý pokus (to je najlepšia známka kvality autoškoly).
Nebudu. Nemuzu, protoze bych byl moc svine, kdyz vidim co se na cestach pohybuje
Dejme tomu takovy etalon jak by to melo vypadat a kolik to cca stoji je tady http://www.motoskola-landa.cz/ceniky (ne, nemam s nim nic spolecneho a vim, ze jsou i dalsi co se snazi, ale krome jeste Dnepraka nevim, ze by se tady pohybovali). U nej je za 8 tis. A1, plne A je za 9
Jednak ale se v CR zvysili naroky a jeste urcite zvysi a druhak taky zalezi na meste a muj priklad byl primo od nas, kde kdyz uz nejsme velci jako Praha a nemame pamatky jako Praha, tak mame aspon ceny vetsi nez Praha
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papíry
PlusOne píše: Tak blábolím, no. Možná je to tím, že jsem absolvoval tu variantu "plnotučného Ačka pro začátečníka", možná jsem fakt jenom přesvědčenej o tom, že je dobrý jakous takous jistotu v provozu mít - a pokud na ničem doteď nejezdil, tak ať si raději pár jízd připlatí, protože mě osobně těch 13 hodin přišlo sakra málo. Ale možná je to Rossiho mladší brácha, stejně jako každej druhej tady, a AŠ bude pro něj jenom formalita, nevím.....A mimochodem, nechce dělat AM, ale nejspíš A1 (bude mu 16), takže o kole se tu taky nemá smysl bavit
Tu jistotu v provozu Ti neda zadna autoskola, ani motoskola. Az teprve tisice kilometru v provozu Ti ji daji. A to je mimochodem i duvod, proc bych i nekomu, kdo dela z niceho A1 doporucil zacit jezdit na padesatce, radeji, nez treba na dvoutaktni dvace (natoz pak na necem, jako je treba Mito).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papíry
Naposledy editováno 03.01.2018 16:00:30
PlusOne píše: DrDNA01> Argumenty máš dobrý, to se musí nechat. Tak ho pošlem nejdřív jezdit na kole? Ať si ten provoz osahá sám? Hele, my v zásadě nejsme ve při, oba víme, že ty zkušenosti samy od sebe z nebe nespadnou, já si ale pořád myslím, že absolvovat pár hodin navíc nemůže škodit - nota bene když jsem absolvoval ten samý výcvik, který ho čeká.
Ja Ti to neberu. Jen si nemyslim, ze kluk´, co treba nema petadvacet papiru na absolvovani dlouhe verze autskoly a nasledne motoskoly by nemel mit pravo mit papiry a jezdit po silnicich. Nota bene kdyz se jedna o stejny silnice, na kterych muzes potkat desetiletyho silence na elektrokole.