bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tak džawisti, jak vám lítají ty vaše 350 ohc Šine ráje?
30.12.2017 v 10:13
Tak je to jedna sezóna, co si několik desítek z vás pořídilo tu jawu Šine ráje. Jak jste spokojeni? Jak to jezdí? Nějaké zádrhele? V kolika kilometrech? Co náhradní díly??

Koupili byste znovu??
Anketa: Vstoupili byste znovu do stejné Žluté řeky?
Jasně, bo je to bohouská mašina pro hustý frajeří.
90%
26
Nikdy více. Radši bych jezdil mastnou tyčí (mhd)
10%
3

1 reakcí na tento příspěvek Tak džawisti, jak vám lítají ty vaše 350 ohc Šine ráje?

30.12.2017 v 22:56 | Nahoru | #1
Přes všechny neduhy (převážně způsobené tím překopáním v Jawě, kdy si tam museli za každou cenu dát nejhnusnější nádrž celé historiea hranatý kastlíky z poloviny 80 let na mtorku jež jinak vypadá spíš jako ze šedestátejch je to pořád nejspolehlivější aktuální jakožejawa... protože na 650/660 je podíl jejich tvorby rozsáhlejší a věčně je to rozbité do nepojízdnosti pro se opakující závady, že tu něco upadne tu něco zatuhne ale především elektroinstalace ta je přímo na vrcholu invence... Jsou srdcaři co to umí definitivně vyřešit, ale jsou to další vícenáklady a to je u nového stroje za plnou cenu zcela neakceptovatelné.... Jawaray taky není bez chyby, ale spolehlivost je řádově vyšší, téměř normální.... Originální číňan je hezčí, protože je to komplexní design, ne roubování... měli to nechat tak jak to je....

A to toho jawaraye takto chválím i jako člověk co si ho koupit nechce....

Bubak: Ještě kejvačka se dá brát jako solidní věc, kdy tomu tehdy celkem spolehlivému motoru jako modernizaci nadělili relativně moderní a funkční podvozek, kterým ten motocykl získal ve své době a cenové kategorii slušné jízdní vlastnosti a pohodlí... Pérák je pro jezdce pohodlný asi jako trestná lavice, ačkoli ve své době to byl pokrokový stroj, kejvačka je ve všech směrech lepší... Ale panelka to už je jen agonie kdy se neptrně upravil již zastaralý základ a 634 to je čechie nové doby, težké jak hovado, dlouhé jak lovosice, ale výkonu až tak nepřibylo a podvozkové komponenty za tím rámem dost kulhaly... jako hroch na kozích nožičkách.... a ostatek už jsou jen další drobné krůčky vývoje které byly zakončeny jedním větším což jest 640 - ta aspoň dobře vypadá a má rozumnější ergonomii....

Naposledy editováno 30.12.2017 22:57:20

(reakce na) Tak džawisti, jak vám lítají ty vaše 350 ohc Šine ráje?

30.12.2017 v 23:55 | Nahoru | #2
pech.> ...jo na kejvu jsem úplně zapomněl, pravda. Na dvaapůli kejvu si občas vzpomenu i dneska ..... ..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
shánění a cena plynu do céóčka Jawa 350 OHC Johny_Servis 20 18.12.2023 v 12:35 MilanR1
Jawa 350 OHC, Special - zkusenosti [1 ... 7, 8] Jawa 350 OHC, Jawa 350 OHC Special, Jawa 350 OHC Scr... Smradson 216 24.7.2023 v 09:04 Dolin
,Jawa 350 OHC na jakou hodnotu je n... Jawa 350 OHC jarda24 19 12.10.2022 v 11:00 smitth
Jawa 350ohc Čína strajkuje Jawa 350 OHC, Jawa 350 OHC Special, Jawa 350 OHC Scr... fsesto 8 4.8.2022 v 18:10 fsesto
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22


TOPlist