globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: DL, SV, TL-1000, rozvod - nesedi
ahoj,
u tohoto motoru jsem narazil na problem ,ktery neni ojedinely a nenasel jsem na to na tomto serveru odpovidajici tema.

Jedna se o spravne nastaveni rozvodu u motorek DL,SV,TL-1000

Pokud se dodrzi postup v servisnim manualu
SV1000 - ENGINE
na strane 3-100 až 3-111,
tak ve vyslednem postaveni ktere je znazorneno na strane 3-111, nesedi postaveni vacek (znacky na vackach jsou zhruba o zub mimo rovinu hrany hlavy).


Resneim dostat vacky do spravneho postaveni na znackach je bud klikou neotocit o 360° tak jak se pise na strane 3-109, kdyz se prechazi po instalaci vacek predni hlavy na instalaci vacek zadni hlavy.

No a nebo klikou otocit podle pokynu na strane 3-109, ale pak je potreba zadni volnobezne kolo otocit opet znackou nahoru aby po instalaci vacek byly dle znacek na pozici.


nasel jsme k tomu i nejaka zahranicni temata.
Mate s tim nekdo zkusenosti ?
diky za smysluplne reakce.


http://www.tlzone.ne...-timing-correct.html

http://www.tlzone.ne...r-cylinder-cams.html

http://www.tlzone.ne...aft-positioning.html

1 reakcí na tento příspěvek DL, SV, TL-1000, rozvod - nesedi

21.12.2017 v 12:15 | Nahoru | #1
Tak jeste poprosim o trochu pozornosti... udelal jsem fotky a popisu to cele jak to delam.

Takze nastavim si rotor na znacku F/T


Nasledne nainstaluju volnobezne kolo, tak aby sedelo na znacce (na kole jsou viditelne i bile carky na hrebenech dvou zubů, je to pro lepsi orientaci, protoze ryska na kole je schovana za ulozenim , kdyz je kolo nainstalovane a neni na ni videt. Proto se to orientuje podle udoli zubu, protoze to souhlasi s ryskou).
Pokud neni mozne dat volnobezne kolo na znacku a pri nainstalovani je vychylene na jednu nebo druhou stranu, tak je potreba otocit rotorem o 360° a nasledne znovu nainstalovat volnobezne kolo a nyni jiz bude sedet.
Foto volnobezneho kola.


obe tato volnobezna kola jsou naprosto stejna coz potvrzuje i stejne objednaci katalogove cislo (cili jejich pripadna zamena nic neresi).

foto nainstalovaneho volnobezneho kola predni hlavy


No a ted, pokud to dobre chapu se s motorem nema otacet o 360° a ma se nainstalovat volnobezne kolo do zadni hlavy. Tak aby byl dodrzen tento diagram, kde je jasne videt, ze obe volnobezna kola maji tu dirku co na nich je a co je u znacky smerem k horni hrane hlav.


Nainstaluji tedy volnobezne kolo do zadni hlavy a vypada to tato:


Lehce to nesedi, ale budiz...

Nicmene ted se maji nainstalovat vacky do predni hlavy. Ty sedi na ryskach naprosto perfektne.
Po instalaci vacek predni hlavy se ma otocit rotorem o 360°.
Tim se volnobezna kola otoci o 180° a znacky se presunou smerem dolu. Tak jak je ukazano v manualu na strane 3-109

Jenze kdyz tam dam vacky tak jsou takto mimo


pokud neotocim rotorem o 360° jak rika manual a tudiz nedojde k otoceni volnobeznych kol, tak vacky i na zadni hlave sedi paradne.


A je zvlastni, ze nejsem jedinej kdo to ma takto problem slozit aby to sedelo, ale zaroven jsou lide, kteri dodrzi postup v manualu a sedi jim to. Cili tak jak je psane na zahranicnich forech (viz odkazy v prvnim postu). Chyba v postupu v manualu nebude. Spise to vypada na vyrobni chybu pri skladani a oznacovani. Ale jak je to tedy v tomto pripade sprave?
diky za reakce.

(reakce na) DL, SV, TL-1000, rozvod - nesedi

22.12.2017 v 00:26 | Nahoru | #2
cuir>

Nainstaluji tedy volnobezne kolo do zadni hlavy a vypada to tato:

Lehce to nesedi, ale budiz...

Nicmene ted se maji nainstalovat vacky do predni hlavy. Ty sedi na ryskach naprosto perfektne.
Po instalaci vacek predni hlavy se ma otocit rotorem o 360°.
Tim se volnobezna kola otoci o 180° a znacky se presunou smerem dolu. Tak jak je ukazano v manualu na strane 3-109

Jenze kdyz tam dam vacky tak jsou takto mimo


Natočil bych kliku na značku,nasadil obě vložená kola na značky, dal napínáky,protočil dvakrát motorem (ve směru ot) natočil na značku na klice a zkontroloval značky na kolech, pokud nesedí tak je potřeba přesadit na zubech.Potom zas protočit a znovu zkontrolovat,až to bude sedět, namontovat přední vačky,pokud sedí otočit jednou motorem dát zadní v. a musí sedět(podle mě jsou ty tvoje potřeba přesadit o půl zubu tzn.dole na malém kole)Pokud ne tak je vadnej řetěz, přední lišta, zkroucená spodní hřídel/volnej klínek,dlouhej válec (tuste těsnění)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S irmscher1000 10 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom Hlubas 8 21.1.2024 v 15:00 jarekol
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom aldags 6 20.1.2024 v 21:47 aldags
Nálepky na výfuk LeoVince SBK Suzuki SV 1000 Bajvoj 8 15.1.2024 v 21:06 sox


TOPlist