bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Diagnóza striedania motoriek - rebríček subjektívnej spokojnosti
Viem, že je to zvláštne mať potrebu kupovať si motorku každý rok a vlastne neviem to ani dostatočne vysvetliť. Jednoducho ma zatiaľ každá motorka po pol roku omrzela a túžba vyskúšať všetko čo sa dá je neodolateľná. Uvediem rebríček motoriek podľa mojej subjektívnej spokojnosti, dúfam, že ma nezabijete, že tu miešam neporovnateľné motorky 1. Moto Guzzi Stelvio 1200, 2. Suzuki Bandit 1250, 3. Kawasaki Versys 650 2014, 4. KTM Duke 390 2017, 5. Honda CRF 250M, 6. Honda CRF 250L, 7. Yamaha MT-07, 8. Honda CB125F a skútre 1. Yamaha Xenter 150, 2. Honda Vision 110, 3. Honda Lead 110, 4. Malaguti Blog 160. Nemám obľúbenú kategóriu motoriek, momentálne sa na ďalšiu sezónu tiež rozhodujem medzi úplne odlišnými moto Suzuki V-Strom 650 a Suzuki GSX-S 750, cena je rovnaká, skúšal som obidve, mám poranené koleno, to je jediný dôvod pre Strom, inak by som šiel do GSX-S 750, tá ma pri skúšobnej jazde neskutočne nadchla, oveľa viac ako napr. z900 alebo MT-09. Všetky tri som skúšal v rámci jedného týždňa a pre mňa jednoznačne GSX-S750. Ak by som mal uviesť jednu jedinú motorku vrátane tých, ktoré som iba skúšal, ale nevlastnil, tak úplne najlepšia moto, akú som jazdil bola Kawasaki Versys 1000, tá sa mi však momentálne ani náhodou nezmestí do rozpočtu.


Naposledy editováno 17.12.2017 12:19:24

(reakce na) Diagnóza striedania motoriek - rebríček subjektívnej spokojn...

20.12.2017 v 11:27 | Nahoru | #61

t_freedom píše: já devátý rok... a kupuju už jen starý italský jebky ...je supr, že to lidi nechtěj, proto je to tak "levný"



Hele ja mam jen stary rakousky jebky, ale zenskou tak po 3 letech menim, a obcas to neni spatny Zvlast ty prvni roky, je to takove ..nove

Diagnóza striedania motoriek - rebríček subjektívnej spokojn...

20.12.2017 v 11:29 | Nahoru | #62
Asi bych měl jít na léčení nebo alespoň na pozorování. Už patnáct let mám v garáži kovářovic kobylu, kterou jsem tehdy kupoval jako desetiletou nepojízdnou vránu.

1 reakcí na tento příspěvek Diagnóza striedania motoriek - rebríček subjektívnej spokojn...

20.12.2017 v 11:52 | Nahoru | #63
Pokud investuju do něčeho čas, lásku, ruce a koneckonců i dost financí, tak pak nemám koule nato to prodat či vyměnit ( když jsem to tak šlechtil ) on to stejně skoro nikdo pak neocení. Takže v souhrnu mě tato nemoc ( dripperióza ) nechává chladným, spíš začínám mít problém s malými prostory pro uskladnění svých hobby ( Simson, Yamaha, CBR, VTR ) a až budu velký, tak bych moooc chtěl do chlívku ještě další starou paštiku a to Duc 900SS s obrazovkou
Měničum zdar.

(reakce na) Diagnóza striedania motoriek - rebríček subjektívnej spokojn...

20.12.2017 v 11:54 | Nahoru | #64

berringer píše: Dobrý den.

Je lepší teda sřídat ty motorky a nebo ženské?

Děkuji za radu.

Petr



...hele, to máš jedno...jak to má kola nebo kozy, tak jsou s tim vždycky problémy

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Diagnóza striedania motoriek - rebríček subjektívnej spokojn...

20.12.2017 v 12:10 | Nahoru | #65
D-fens> ...ty woe, 900SS (Edna) to je hrozná píčovina

Gugo> hele jestli ty trochu nekecáš ... minimálně s těma ženskejma

(reakce na) Diagnóza striedania motoriek - rebríček subjektívnej spokojn...

20.12.2017 v 12:14 | Nahoru | #66

t_freedom píše: D-fens> ...ty woe, 900SS (Edna) to je hrozná píčovina

Gugo> hele jestli ty trochu nekecáš ... minimálně s těma ženskejma



zrovna jsem ve fazi vymeny... tak mozmentalne nekecam.

(reakce na) Diagnóza striedania motoriek - rebríček subjektívnej spokojn...

20.12.2017 v 12:30 | Nahoru | #67
t_freedom> Co vím tak Gugo nekeca

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Diagnóza striedania motoriek - rebríček subjektívnej spokojn...

20.12.2017 v 12:58 | Nahoru | #68
t_freedom> nemůžu si pomoct, Edna ve mě vyvolává dojem takovýho toho pořádnýho syrovýho závoďáku stejně jako první GSX-R. ale Edna je jen jedna

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Diagnóza striedania motoriek - rebríček subjektívnej spokojn...

20.12.2017 v 13:07 | Nahoru | #69
D-fens> SSo mě neustále moc baví... je to fakt super stroj...

Ale to svrbění, jak teď zprovozňuju Laverdu, stejnej pocit jak před 3 roky s SSem, to je úžasnej pocit. Vždy dotáhnout něco, co tě bere a těšit se až to člověk dá do kupy a na jaře vyjede

(reakce na) Diagnóza striedania motoriek - rebríček subjektívnej spokojn...

20.12.2017 v 13:17 | Nahoru | #70
t_freedom> Přesně to jsou ty momenty, které na tom miluju snad nejvíc, a pak bych to měl prodat ? By mi ruce upadly. A ta Laverda se Vám s tátou moc povedla, je krásná.

1 reakcí na tento příspěvek Diagnóza striedania motoriek - rebríček subjektívnej spokojn...

20.12.2017 v 13:26 | Nahoru | #71
Vsechno moc nove. Proto te to nebavi. Jezdi to jak po kolejich, tiche to je, nevibruje to, zataci to samo atd. Kup si neco maximalne tak do roku 1987, s karburatorama, syticem, dobovy ladak, bez ABS, ASR, palivovych map a podobnych vylomenin a zabere ti dost casu nez te takova vzpurna bestie prestane bavit

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Diagnóza striedania motoriek - rebríček subjektívnej spokojn...

20.12.2017 v 13:42 | Nahoru | #72
puffybodie> mě zase nebaví na něčem pracovat, aby se na tom dalo vůbec jezdit. A na všem starém se dá teď pouze "nějak" jet, žádné extrémní výkony nelze čekat.

Raději se věnuji vlastním schopnostem a možnosti je předat dále

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Diagnóza striedania motoriek - rebríček subjektívnej spokojn...

20.12.2017 v 13:48 | Nahoru | #73
Krejza> Ja nerikal, ze ma koupit nejakou rozstrelenou vranu ale Problem je pak spise opacny, ze neco dobreho z tech let pokud neni uplny mimon mu hodne rychle bude skoda jezdit poradne a zase bude koukat po necem co mu nebude lito dojebat BTW moc pekna profilovka.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Diagnóza striedania motoriek - rebríček subjektívnej spokojn...

20.12.2017 v 13:50 | Nahoru | #74
Krejza> možná by ses dost divil, jak některý starý mašiny uměj jezdit ... a řekl bych že líp jak dnešní střední proud.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Diagnóza striedania motoriek - rebríček subjektívnej spokojn...

20.12.2017 v 13:55 | Nahoru | #75
t_freedom> Nějakej příklad? Já bych si ta starý vrány nijak neidealizoval...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Diagnóza striedania motoriek - rebríček subjektívnej spokojn...

20.12.2017 v 14:04 | Nahoru | #76
JohnnyS08> ...no tak třeba 998, 999, Aprilia Mille a starý Tuona 1000 (R, Factory), Brutale 920 ...mám jít ještě dál ?
Všechno bez možnosti změn map, žádná elektronika, žádný ABS atd.
I to blbý SSo je výrazně jízdně dobrej bajk...že to má 80HP je věc jiná...

Naposledy editováno 20.12.2017 14:05:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Diagnóza striedania motoriek - rebríček subjektívnej spokojn...

20.12.2017 v 14:15 | Nahoru | #77
puffybodie> právě proto, finančně a emocionálně to potom bude téměř vždy stroj na kochačku. Nehledě na technickou zastaralost koncepce naprosté většiny těchto strojů.

Nikdy jsem "správně" emocionálně nepřirostl ke stroji, takže to úplně nechápu, pravda. Tím staré stroje nedokážu ani náležitě ocenit. Což ani mnoho nových motorek.

Díky, fotka z mého zatím nejlepšího závodního víkendu a výsledku

(reakce na) Diagnóza striedania motoriek - rebríček subjektívnej spokojn...

20.12.2017 v 14:20 | Nahoru | #78
t_freedom> věřím, ale nikdy jsem neměl potřebu to zkoušet a hledat. Nemluvě na prachy a čas.
Raději to proleju nádrží.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Diagnóza striedania motoriek - rebríček subjektívnej spokojn...

20.12.2017 v 14:22 | Nahoru | #79
Krejza> Jo taky jsem si myslel, ze to bude neco na rozjezdeni a co bude clovek fuk. Bohuzel/bohudik nejsem technicky analfabet a clovek to pak chce zachovat, tak se fakt jen kocha. Nicmene technicka zastaralost a koncepce takovych stroju (kdyz nepocitam Italy u kterych byl normal mit top komponenty) je naopak casto bonusem, protoze zazitky prichazi uz treba v 80km/hod a clovek na ne nemusi cekat do 250km/hod

Ale zase kazdy ma jinak ty hranice. Treba stroj s ztratovym mazanim je treba hezky, ale vlastnit a jezdit bych ho fakt nechtel

Mne pripomina abych se mrkl co se chysta tady v okoli na pristi rok, pokud vubec neco v tomto smeru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Diagnóza striedania motoriek - rebríček subjektívnej spokojn...

20.12.2017 v 14:40 | Nahoru | #80
puffybodie> já zase myslel, že takový vztah přijde a ne. Prostě je to stroj pro zážitky, adrenalin, závodění a zlepšování se. Tomu podléhá i výběr stroje.
Btw to černé kolo z profilovky taky neumí více než 100km/h a dá se na něm vyblbnout do sytosti.

V Ostravě asi nic, ale 10.6.2018 bude u nás Mistrovství Evropy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Diagnóza striedania motoriek - rebríček subjektívnej spokojn...

20.12.2017 v 14:40 | Nahoru | #81
t_freedom> OK, měl jsem na mysli vyložený youngtimery, na který odkazoval puffybodie, ne 15 let starý strojky.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Diagnóza striedania motoriek - rebríček subjektívnej spokojn...

20.12.2017 v 14:45 | Nahoru | #82
JohnnyS08> no tam to bude těžší... někde kolem r. 87 už se bude hledat hůř ...
ale Zka od Kawy, Pantah / Darmath do Ducati ... ufff.

2 reakcí na tento příspěvek Diagnóza striedania motoriek - rebríček subjektívnej spokojn...

20.12.2017 v 14:45 | Nahoru | #83
Tak ona je taky otázka kdo dokáže dostat tyhle starý motorky na limity... podle mě si lidi kupujou nový mrchy jen na základě marketingu jak se tady řešilo třeba NC. I výrazně starší moto může být v rukou dobrýho jezdce rychlejší než nový vytuněný hektolitr v rukou nějakýho "mrdala" (bez urážky pro každýho ale lepší slovo jsem nenašel)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Diagnóza striedania motoriek - rebríček subjektívnej spokojn...

20.12.2017 v 14:53 | Nahoru | #84
Zlesa> jasně, ale tam už je spíš otázka na jezdce spíše než stáří stroje. I na tom NC by neměl být problém pojet mrdaly na litrech.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Diagnóza striedania motoriek - rebríček subjektívnej spokojn...

20.12.2017 v 14:54 | Nahoru | #85

Zlesa píše: I výrazně starší moto může být v rukou dobrýho jezdce rychlejší než nový vytuněný hektolitr v rukou nějakýho "mrdala" (bez urážky pro každýho ale lepší slovo jsem nenašel)


Ale to přece nemá s "kvalitou" motorky (nebo jakéhokoliv jiného sportovního náčiní) nic společného, spíš naopak. Začátečník se vždy lépe naučí na lepším stroji než na staré popelnici (pokud nebudeme řešit psychický blok z velké pořizovací ceny), protože ta technika prostě funguje líp a může se soustředit na její ovládání. Nevím jak v jiných kategoriích, ale za sebe můžu porovnat top supermoto z 2006 a top supermoto z 2017 a rozdíl je tam opravdu propastný.

(reakce na) Diagnóza striedania motoriek - rebríček subjektívnej spokojn...

20.12.2017 v 14:56 | Nahoru | #86
t_freedom> Tahle vydrzela jen den co se objevila nez ji nekdo koupil no Kawasaki KZ750e

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Diagnóza striedania motoriek - rebríček subjektívnej spokojn...

20.12.2017 v 15:02 | Nahoru | #87
PetrS> S kvalitou motorky ne ale s potřebou kupovat pořád nový stroje. K čemu je mi dobrý že má motorka kontrolu trakce když nikdy nezátahnu za heft tak aby sepnula?M například? a na to narážim....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Diagnóza striedania motoriek - rebríček subjektívnej spokojn...

20.12.2017 v 15:05 | Nahoru | #88
Krejza> Tak jen o rychlosti to prece neni. Nejvice vytlemeny jsem byl dosud z jizdy na Vespa Cosa 200. Dvoutakt, 4 rychlosti na riditku, 10" kola. Neuveritelna prdel v te kombinaci kol-razeni-odpruzeni Ale pouzit to na "klickovanou" by bylo nefer vuci ostatnim

V Ostrave tu placek je a predloni tam neco bylo, ale ted uz tam jezdi jen autoskoly co vim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Diagnóza striedania motoriek - rebríček subjektívnej spokojn...

20.12.2017 v 15:09 | Nahoru | #89

Krejza píše: Zlesa> jasně, ale tam už je spíš otázka na jezdce spíše než stáří stroje. I na tom NC by neměl být problém pojet mrdaly na litrech.


No a právě o tom mluvím... Marketingová masáž, nejrychlejší motorka atd.. ale normální jezdec velkej rozdíl nepozná....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Diagnóza striedania motoriek - rebríček subjektívnej spokojn...

20.12.2017 v 15:14 | Nahoru | #90
Zlesa> Nikdy jsem na moto s kontrolou trakce nejel, tak nemůžu posoudit, ale 10 let vývoje není znát jen v elektronice.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 Včera v 21:27 škvára18
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom BTerier 10 14.3.2024 v 15:44 biosák
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom Stromowner 23 16.2.2024 v 20:26 Edyk
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom Bocik13 4 13.2.2024 v 16:49 Bocik13
Kompresní poměr vs prémiový benzín [1, 2, 3] Suzuki DL 650 V-Strom zahadnytajemny 72 23.1.2024 v 09:43 Krautkopf


TOPlist