globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Natáhne
17.12.2017 v 09:13
Dobrý den, mám kawu kx 80 r.v. 2000. S motorkou od koupení mám jeden hlavní problém. Motorka jednu chvíli "táhne" a druhou chvíli ne. Abych začal, jdu se projet, motorku nakopnu na ohřátí, ale chcípá, nedrží si otáčky a po přidání plynu se hltí. Vždy dělám to, že vyndám svíčku, očistím ji a znovu zandám. Zase nakopnu, a motorka jede jak má, jde do otáček po přidání plynu, nehlťí se, drží si otáčky. Někdy to je ale úplně stejný i po vyčištění svíčky, když to je stejně, opakuji vše znova. Toto se mi nestává jen při studeném startu, ale také když je motorka už ohřátá. To ale nemusím čistit svíčku, ale jen vždy počkám pět minut, znovu nakopnu a je to v pohodě. Směs mám nastavenou dobře, svíčka je cihlová až černá. Zkoušeli jsme snad všechno, vyměnit fajfku, cívku, kolikrát jsme měnili plovákouvou hladinu v karburátoru, nic ale nezabírá, svíčka hazí jiskru jak má, vzduchovej filtr je nový, nastřikaný.
Nevíte čím to může být? Díky za rady

1 reakcí na tento příspěvek Natáhne

18.12.2017 v 11:36 | Nahoru | #1
Nedrzi otacky, po pridani plynu se dusi, zkusit pootocit sroubkem na volnobeh a zvysit otacky, ma se to delat ale se zahratym motorem.
Pak bych zkusil koupit uplne novou svicku. Mozna davas moc oleje do benzinu. Dalsi moznost hlavni tryska mozna je ucpana.
Pises ze mas svicku cihlovou az cernou, jenze ted mas venku -2 a predtim treba bylo 15+.. Takze to muzes mit uplne chudy ale na svicce to nepoznas kdyz si to poradne neprojel.
Tezko rict co to presne bude.

Naposledy editováno 18.12.2017 11:37:56

Natáhne

18.12.2017 v 11:40 | Nahoru | #2
Kdyz to tak ctu znova fakt si myslim ze to budes mit chudy i kdyz na svicce je videt ze je spis bohata smes, ale to je ze kdy, pri nastartovani a ohrivani motoru a jeste kdyz ti to chcipa, svicka barvu nezmeni, je treba uject urcitej pocet km.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Natáhne

18.12.2017 v 14:25 | Nahoru | #3
ceB> Volnoběh mam nastavený dobře, tam je problém, ze to chcípa jen když "netáhne".
Novou svíčku ted budu kupovat, ale už sem jich vyměnil spoustu a nezabralo to. Benzín redim na 1 litr 15 ml oleje, plna sintetika motul.
Ohledně te barvy svíčky, byl jsem na trati kde jsem to dobrých 20 min. točil a svíčka byla cihlová, ale bylo asi 6 stupňů+.
Ještě jsem přemýšleli že by mohlo být něco s plovákem v karburátoru, že se nějakou chvíli sekne a nedává to dostatek benzínu. Ale to nevíme.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Natáhne

19.12.2017 v 17:37 | Nahoru | #4
Dan113> Ja teda redim na 5l 110ml.
A co znamena netahne? V nizkych je to mrtvy to je jasny ale kdyz vytocis jednicku a motorka se ani neprizvedne a proste je to liny tak mozna je na case pist a nikasil.
Co zvuk motoru, zkus natocit mobil jak se to chova.

(reakce na) Natáhne

19.12.2017 v 19:18 | Nahoru | #5
ceB> Jojo přesně tak, vytočim jedničku a je to mrtvý. Ale tam je pořád to, že to je jen v nějakých chvílích jak už sem zmiňoval. Jinak se to na jedničku zvedá.

1 reakcí na tento příspěvek Natáhne

19.12.2017 v 19:31 | Nahoru | #6
Pak je jeste privera treba se ti neotevira ale tomu ja nerozumim
natoc mi na mobil jak to bude delat..
Jestli po vytoceni to dela takovej vrcivej zvuk a je tam jakoby dira a zadnej vykon a ani nezrychluje tak by to vypadalo na ucpanou trysku, nebo svicka je v hajzlu, ale kdyz pises ze jsi jich zkousel vic tak fakt nevim.
Mozna doopravdy je to vylitany a je to pred zadretim

Naposledy editováno 19.12.2017 19:34:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Natáhne

19.12.2017 v 19:39 | Nahoru | #7
ceB> Dobře, zejtra příležitostně natočim a dam to sem. Zatim díky za rady.

(reakce na) Natáhne

20.12.2017 v 10:14 | Nahoru | #8
Dan113>

1 reakcí na tento příspěvek Natáhne

20.12.2017 v 13:01 | Nahoru | #9
nastav si karbec podle manualu ,,samozdřemně na teplotu a nadmořskou výšku ,.filtr vyčisti a namaž ,. olej 32:1 ,.pokud si ji nevydřel co šla tak snad pojede

(reakce na) Natáhne

20.12.2017 v 18:06 | Nahoru | #10
kakasek> Manuál bohužel nemám, sehnat na internetu? Filtr vyčištěný, namazaný. 32:1 je zhruba kolik ml na 1 litr?. Jak je myšleno nevydřel? 😅

1 reakcí na tento příspěvek Natáhne

20.12.2017 v 18:19 | Nahoru | #11
pomer 1 ku 32 je peknej nesmysl akorat ti bude olej chcat z koncovky. Staci 100ml na 5 litru benzinu.
Ale ty redis 75ml na 5 litru benzinu a to je zase strasne malo a jestli si tomu daval ceres tak pocitej ze dlouho uz ti to jezdit nebude

(reakce na) Natáhne

20.12.2017 v 18:43 | Nahoru | #12
ceB> Olej mi z koncovky už teče teď, ale nějak sem to neřešil, dal sem i menši trysku, ale nezabralo to tak sem si řikal ze u 2t je to normální, už sem to víckrát viděl. Dobře budu dávat teda 100 ml na 5 litru.

Video mi sem bohužel nejde dát. Jak ti ho mám poslat?

1 reakcí na tento příspěvek Natáhne

20.12.2017 v 18:48 | Nahoru | #13
Olej z koncovky to bude plivat kdyz budes jezdit v nizkych. tryska nema s plivanim olejem nic spolecnyho. Normalni to je to neni zadna zavada zalezi jen na tom jak kdo na tom jezdi a kolik do toho das oleje.
Zkus uploadnout na youtube a sem dat odkaz

(reakce na) Natáhne

20.12.2017 v 19:03 | Nahoru | #14
ceB>



Oboje je natáčený za mírně ohřátého motoru.

1 reakcí na tento příspěvek Natáhne

20.12.2017 v 19:40 | Nahoru | #15
rek bych ze to cely souvisi s karburatorem
Ty kdyz skubnes rychle s plynem tak ti to vynecha, kdyz pridas plyn pomalu nevynecha.
Pokud ti pri jizde moto skube mel bys spatne nastavenou hladinu v karburatoru.
Zkus na neutral vytocit motor a chvili podrzet pak zavrit plyn, jestli ti to chcipne tak mas nekde nakej bordel v karburatoru pravdepodobne hlavni tryska.
Pak bych se taky podival na hadici co ti vede od vicka z nadrze muze bejt bud hadice ucpana nakou srackou nebo samotny vicko nadrze ucpana dirka bordelem.
Palivovej filtr zkontrolovat, celou tu hadicku jestli to neni nejak skriply.

Pak co mi jeste napada z karburatoru vedou hadicky, kdyz sem jezdil ted ve snehu a mel sem motorku ze spod uplne od snehu mela tendenci chcipat na volnobeh, kdyz sem snih sundal razem to prestalo, tak mozna i tyhle hadicky mas ucpany a ma to nejaky vliv.
Nebo to fakt dela jenom svicka, tech pricin muze bejt nekolik ja bych zkontroloval to nejjednodussi co jsem napsal, koupil svicku, a kdyz porad nic tak to bude proste karburator a je spatne nastavenej

Jinak prijde mi ze je to kx 85

Naposledy editováno 20.12.2017 19:43:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Natáhne

20.12.2017 v 19:44 | Nahoru | #16
ceB> Hadičky a nádrž sem nedávno čistil, jsou čistý. Dobře podívam se na to, díky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Natáhne

20.12.2017 v 19:47 | Nahoru | #17
Dan113>
To co je natoceny na videu normalne dela bordel v karburatoru, proste je tam dira v plynu, v tu chvili jak to vynecha kdybys nechal podrzenej plyn tak se to udusi a chcipne.
Ale psal jsi ze jsi menil i trysky tak pak nechapu.


Naposledy editováno 20.12.2017 19:53:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Natáhne

20.12.2017 v 19:54 | Nahoru | #18
ceB> Trysky jsem měnil ale asi na konci léta, takže je možný že už to je zanesený.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Natáhne

20.12.2017 v 20:22 | Nahoru | #19
Dan113> Tak pak myslim ze to bude tim, karbec ani nemusis vyndavat celej, staci sundat nadrz, povolit lanko plynu, povolit objimky na obouch stranach a karbec natocis na sebe plovakovkou, mas krasnej pristup k hlavni trysce.

(reakce na) Natáhne

20.12.2017 v 22:06 | Nahoru | #20
ceB> Dobře zkusim to. Díky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Přetočený motor Kawasaki KX 80 Milanoos 5 8.5.2020 v 22:48 2stroke
Po ohřátí jede jen v otáčkách Kawasaki KX 80 Dan113 6 19.2.2019 v 17:10 Dan113
špatný olej Kawasaki KX 80 Milanoos 8 23.8.2018 v 05:05 miguel323
Plasty kx 85 Kawasaki KX 250, Kawasaki KX 85, Kawasaki KX 125, Ka... Dominik007 1 29.1.2018 v 09:56 Kx250šrot
Kawasaki Kx 80- koupit nebo ne? Kawasaki KX 80 jwna 4 18.11.2017 v 20:02 Everts72


TOPlist