bmw_r1300gs_cartec





Téma: KX 450F 2012 vs GAS GAS EC 300 2008
13.12.2017 v 10:27
Ahoj, chtěl bych radu zkušenějších co by jste volili za stroj z výše uvedených? Chci jezdit baj voko 50:50 enduro a cross. Ale žádnej závodník jen pro zábavu. KX mám ale mám možnost vyměnit. Díky za zkušenosti.

KX 450F 2012 vs GAS GAS EC 300 2008

13.12.2017 v 10:59 | Nahoru | #1
ja bych nemenil.....KX 450 je lepsi,ten gas je starsi a nic moc.....ty starsi.......

KX 450F 2012 vs GAS GAS EC 300 2008

14.12.2017 v 00:37 | Nahoru | #2
A dle čeho konkrétně soudíš?

KX 450F 2012 vs GAS GAS EC 300 2008

14.12.2017 v 17:38 | Nahoru | #3
kdyz sem koukal na starsi gasy tak jsou tak nejak rychlejc olitany......proste vsude neco najdes a co sem slysel od kamosa co ho mel tak ho dal pryc a bral TM300
ale ja sem mel KX450 r.08 a ta byla pekne lehka a jezdil sem spis 70% enduro a 30% kross trate a na to me to prislo vpoho......byl to drzak,jediny co me potkalo je gufirko na vodni pumpe.

KX 450F 2012 vs GAS GAS EC 300 2008

14.12.2017 v 19:29 | Nahoru | #4
tohle je fakt hloupá otázka.

pokud jezdíš,tak víš.
na enduru si na MX trati nesjedeš a v lese je krosa utrpení.

co chceš jezdit se musíš rozhodnout sám.

KX 450F 2012 vs GAS GAS EC 300 2008

14.12.2017 v 20:23 | Nahoru | #5
Hlavně 2T a 4T už to je radikální rozdíl. V tom se rozhodni co ti spíš vyhovuje.

1 reakcí na tento příspěvek KX 450F 2012 vs GAS GAS EC 300 2008

15.12.2017 v 09:12 | Nahoru | #6
No popravdě, jsem začátečník v blátě. Silnici jezdím litrovej dvouvál, a mám rád když to tahá za ruce. Ale Moc nevím co očekávat od jízdy v terénu, zatím jen 15 MTH. A jak říkám Trať je zábavná na KX ale jezdíme i lehčí enduro, proto jsem čekal aspoň kompromisní odpověď. Kawa je novější i když je to mx zřejmně bude lepší zpracování a plynulost jízdy jinde ne? O 2T uvažuji jako o lehčí motorce se kterou by měla být větší sranda, ale na žádném ostrém 2T jsem nejel...

Naposledy editováno 15.12.2017 10:25:05

KX 450F 2012 vs GAS GAS EC 300 2008

15.12.2017 v 17:08 | Nahoru | #7
Odpověď věčného začátečníka : "tahání za ruce", pokud jseš na 15 MTh, si zatím zařaď do kategorie vlhčích snů. A zároveň -je tady milion temat, kde se říká, proč cross, a k tomu 450, do lesa ne. Protože urvaný projev. Protože krátký kvalty,, jiný zpřevodování. Protože úplně jiný nástup výkonu. Koukni na offmoto.com - pokud se nebudeš jen hrabat v hnoji, který tam někteří rideři stále kydají, tak i tam najdeš. Najdeš tam i charakteristiky zmiňovaného gasu, takže si to přeber. 2T je zajímavý projevem, naučíš se spojčit, ovládat trakci. 4T -ale mluvím o enduru, ne cross, je users friendly. A u 450 se na omezovač dostaneš hodně pozdě....silnice to není.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KX 450F 2012 vs GAS GAS EC 300 2008

Skvělá odpověď, děkuji! 15.12.2017 v 17:30 | Nahoru | #8
ShortyF4zEr> velmi zjednodušeně: na moderním enduru, lhostejno zda 2T nebo 4T, se dá slušně (hobícky) povozit i závodit na MX trati, ale s MX moto, je to v "lese" vždy trápička, pro tebe i pro motorku ... ale 10tiletý, olítaný GAS asi řešením nebude...

(reakce na) KX 450F 2012 vs GAS GAS EC 300 2008

15.12.2017 v 18:30 | Nahoru | #9
PETARDAK> Konečně odpověď dle mého gusta. Dík

KX 450F 2012 vs GAS GAS EC 300 2008

15.8.2018 v 20:56 | Nahoru | #10
většina MX do lesa opravdu není, zkoušel jsem CRF 450, YZ250f, YZ450f, KX 450, ale máš li fyzičku a silné ruce, je to na MX v lese hodně velká zábava a mě to baví víc, než li na EXC ci WR
vidíš překážku, wrkneš a letíš daleko líp, na poslední chvíli vidíš díru, příkop, není problem, wrkneš a letíš přes,výjezdy wkneš a letíš tak rychle, že EXC nestíhají uhýbat :)
je pravda, že jediná použitelná MX do "endura" z mého seznamu je YZ250f, to je radost, podvozek KYB, hodně kvalitní motor, vše funguje na 1A, zesílíš li, tak pak Yz450f, ale vse to musí byt karburátor od 2007 do 2009, nebo pak až ročníky kolem 2017, tam si naladíš výkon jak potřebuješ pomocí PowerTuneru, ale tam už jsi podobně s cenou jako za schopné enduro.
technicky strašně vyspělé moto, seženeš li udržovaný kus, bude hodně sloužit
po EXC motorkach, jsem si na YZ450f neskutečně užíval enduro vyjížďky, zábava, spolehlivost, výkon, malá spotřeba.... klády, výjezdy, gumy, každá překážka na ní byla radost, naladil jsem jen podvozek, převod a fungovala v terénu jako jediná MX bez cukání a chcípání v pomalých pasážích
žádná jiná MX už tak nefungovala, nic už jsem tak nedokázal naladit, aby nechcípali a nebyli tak ucukané v trial úsekach

jasně, má li někdo +-200tis, je nej volba do endura new KTM 450 /350 EXC ci FE 450/350, ty motorky fungují neskutečně ve všech režimech, tak uživatelsky přátelské moto, hned ti sedne do ruky, čím těžší enduro tím více tě překvapuje, jak jí to chutná.....

ale je li někdo, kdo chce moc jezdit a nemá na služné enduro, tak YZf se nechá naladit a použít, aby uspokojila nevybouřeného bahnáka :)

strašná výhoda tréninků na MX v enduru, je ta, že pak at sedneš na jakékoliv enduro moto, je jedno zda 2T, 4T, tak vše budeš mít tak hodně pod kontrolou a ruce ti neodejdou ani po 100min CC závodu :))))

Naposledy editováno 16.08.2018 12:31:38
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist