bmw_r1300gs_cartec





Téma: VFR 800 5. generace Praha a okolí
Zdravím všechny!
Rád bych na další sezónu koupil VFRko, ale nevím přesně jak se na motorku "poskládám", když měřím přes 190cm.
Proto sháním někdo kdo má Hondu VFR 800 páté generace (98-2001) a je z Prahy popř. z okolí Prahy.
Jediné co potřebuji je si na motorku sednout, ne se projet, nic podobného. (ideální by bylo, kdyby byla technicky v pořádku abych věděl s čím mám kupovaný kus porovnávat )
Pokud tu je nějaká dobrá duše, která by mi pomohla, napište prosím.
- Proč tahle akce? Mám vybranou jednu konkrétní, ale je daleko a já bych nerad absolvoval celou cestu abych zjistil, že se na ní nevejdu ani za boha.
Předem díky
Martin
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 5. generace Praha a okolí

Skvělá odpověď, děkuji! 12.12.2017 v 15:39 | Nahoru | #1
vfr 800 98 - 01 je velmi dobrá volba, pročti tady
http://www.motorkari...a/honda-vfr-800.html
na !sednutí"zkus oslovit přes zprávu přímo majitele, tady
http://www.motorkari...fr-800.html#majitele

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 5. generace Praha a okolí

12.12.2017 v 16:04 | Nahoru | #2
GL1> Psal jsem uživateli Lukyvfr na doporučení VFR klubu na Facebooku, zatím neodpověděl, tak to zkouším veřejně.
Jinak děkuji za doporučení, mám pocit, že už jsem pročetl všechno, ale opakování neuškodí nikdy a nikomu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 5. generace Praha a okolí

12.12.2017 v 16:22 | Nahoru | #3

Midnightmare ma a asi nebude proti napis mu

Sport-touring>Krom toho je to v podstatě stejny i u vtec kdyby jsi chtěl srovnání posez klidně se zastav na černém moste
Krom toho znám pár lidí na VFR 750 i 800 s 190cm a celkem v pohodě,krom toho myslím že se dá stáhnout z netu nějaký ergonomicky program kde si vše zadáš a máš + - jasno

Naposledy editováno 12.12.2017 22:39:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 5. generace Praha a okolí

12.12.2017 v 19:38 | Nahoru | #4
Gahan37> VFR je holt VFR

Naposledy editováno 12.12.2017 19:40:36

(reakce na) VFR 800 5. generace Praha a okolí

12.12.2017 v 21:54 | Nahoru | #5
GL1> Přesně tak krom toho se na ni vejde i když úplně komfort to uz nebude ale nepohodlné taky ne

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 5. generace Praha a okolí

13.12.2017 v 14:40 | Nahoru | #6
Gahan37> Na CycleErgo jsem jako doma , dokonce jsem si i zkoušel lehké úpravy jako Helibars a vypadá opravdu pohodlně. Ovšem program a nějaký výstup v úhlech je jedna věc, realita je věc druhá.
Ta zkušenost od jiných se cení. Pokud by se neozval majitel 5. generace, rád nabídku přijmu,takže předem děkuju.
Zkusím se teda ozvat Midnightmareovi a uvidím.
Opět díky!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 5. generace Praha a okolí

Skvělá odpověď, děkuji! 13.12.2017 v 14:53 | Nahoru | #7
Sport-touring> No tak ja mel před vtec 99 a 01 merim 187cm a na všech vfr mam dost přes 100t km najeto ....zřejmě se k Fi zase casem vrátím až si vyzkousim další značky ...bych řekl ze jdeš dobrou cestou
Ještě ma Vfr800 98 Hippieguy ten je taky v pohode když se zeptas

Naposledy editováno 13.12.2017 15:00:22

(reakce na) VFR 800 5. generace Praha a okolí

13.12.2017 v 16:07 | Nahoru | #8
Gahan37> Tak to je v podstatě dostačující informace. Kdyžtak přidám Helibars a vím, že mi bude hej.
Zkusím dneska napsat majitelům a uvidíme, ale kdyby to náhodou nevyšlo, tak se prostě projedu autem a uvidím na místě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 5. generace Praha a okolí

15.12.2017 v 01:20 | Nahoru | #9
Sport-touring> Už jsem ti psal. Midnightmare tě ale podlě mě docela rychle kopne do zadku. Je na motorky a svoje soukromí dost opatrnej. Za 10 let, co ho znám mě jen jednou nechal projet asi 200m na CBR125, když jí ještě měl. Navíc má už zazimováno a do garáže tě nepustí, ani kdyby ti předtim zavázal oči a pak tě vozil hodinu autem, abys nevěděl, kde bydlí.
Kdy to kupuješ? Já ještě nemam zazimováno a pořád ještě jezdim, v sobotu bych měl čas.

(reakce na) VFR 800 5. generace Praha a okolí

15.12.2017 v 05:16 | Nahoru | #10
Hippieguy> Az se zase vyvalis a rozbijes si hubu, tak se na midnightmareho opet s duverou obrat a my ti zase radi odvezeme rozbitou motorku a par tydnu ti ji pod strechou uskladnime... kdyz jsme tak neochotny... a kazdej kdo zna tvou motorkarskou historii ti urcite velmi rad svou motorku pujci...

VFR 800 5. generace Praha a okolí

15.12.2017 v 10:36 | Nahoru | #11
V podstatě je posez na Fi a vtec stejny ....pocitem se zda vtec užší a sportovnější diky kapotám ale dle mě ma Fi tužší podvozek. Pokud by měl Midnightmare zazimováno nebo nechtěl což se dá pochopit a vysvětlit úplně normálně klidně se zastav si zkusit vtec nez pojedes pro Fi ...

1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 5. generace Praha a okolí

15.12.2017 v 12:05 | Nahoru | #12
Midnightmare právě řeší výpočty dynamické bezpečnosti, výrobní postupy a další kraviny pro ČVUT, takže čas na motorky neni - VFRko je obestavěný dalšíma motorkama v garáži a vytahovat se mi to fakt nechce Na motorku se vklidu poskládáš, to se bát nemusíš, kdybys měl nějaké další dotazy tak se ptej. Já bych šel znovu do Fi a VTEC bych nechtěl, už třeba jenom kvůli pohonu vaček oz. kolama (nesmrtelný) a celkově jsem s tou motorkou spokojenej

Jo a pravda, motorky nerad pujčuju, obzvlášť když jsem už půjčenou motorku viděl omotanou kolem stromu. Motorky se prostě nepůjčujou (můj osobní názor), a když už tak jenom proti fin. hotovosti - to ale stejně nenahradí tu konkrétní oblíbenou motorku když ti to někdo rozstřelí. Na motorky a věci jsem opatrnej, ať už jde o servis a obecně styl jízdy. Nic konkrétně proti komukoliv ale když už má někdo "kurvit" mojí motorku tak ať jsem to já (pak můžu být nasranej tak akorát na sebe).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 5. generace Praha a okolí

15.12.2017 v 12:19 | Nahoru | #13
Midnightmare> Upřesním že se chtěl jen posadit kvůli ergonomii ma to i v záhlaví tématu ale jinak je to pochopitelné co píšeš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 5. generace Praha a okolí

15.12.2017 v 12:47 | Nahoru | #14

Gahan37 píše: Midnightmare> Upřesním že se chtěl jen posadit kvůli ergonomii ma to i v záhlaví tématu ale jinak je to pochopitelné co píšeš


Predpokladam, ze midnightmareho poznamka o pujcovani motorek (stejne jako ta moje) smerovala k hipikovi a jeho elaboratu (mozna to jen melo byt vtipne) o kopani do zadku a pujcovani motorek k projeti... ale jinak mam hipika rad...

(reakce na) VFR 800 5. generace Praha a okolí

15.12.2017 v 13:18 | Nahoru | #15
Moto68> Tak to urcitě i když to co Hipik napsal bylo zbytečně ostrý

1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 5. generace Praha a okolí

15.12.2017 v 13:57 | Nahoru | #16
To bylo nepochopení toho, kam jsem tím mířil. Byli to myšleno tak, že Honza je na svoje věci opatrnej a že pozvat si někoho k sobě do garáže je přeci jen, bezpečnostní riziko. Nemím zakladatele vlákna nějak urazit, občas se stává, že zloději tipujou motorky a proč riskovat. Gahan vy mohl vyprávět.

VFR 800 5. generace Praha a okolí

15.12.2017 v 14:30 | Nahoru | #17
Jo mohl bych ale v mém případě je větší zloděj magistrát nez ten dotyčný lapka

(reakce na) VFR 800 5. generace Praha a okolí

15.12.2017 v 15:19 | Nahoru | #18

Hippieguy píše: To bylo nepochopení toho, kam jsem tím mířil. Byli to myšleno tak, že Honza je na svoje věci opatrnej a že pozvat si někoho k sobě do garáže je přeci jen, bezpečnostní riziko. Nemím zakladatele vlákna nějak urazit, občas se stává, že zloději tipujou motorky a proč riskovat. Gahan vy mohl vyprávět.

Stacilo nabidnout svoji nezazimovanou a zbytek si odpustit Šimone...

VFR 800 5. generace Praha a okolí

15.12.2017 v 17:42 | Nahoru | #19
Tak být opatrný na svoje věci přece není nic špatného.

1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 5. generace Praha a okolí

17.12.2017 v 22:14 | Nahoru | #20
Díky za cenné info pánové :)
Bohužel jsem se na net dostal až těď.
Bezpečnostní i citová rizika chápu. Motorku bych asi nikdy nepůjčil, žárlil bych
Co se týká tipování motorek ke krádeži, to mě vůbec nenapadlo! I když, chápu že by to mohl být problém (a rozhodně se neurazím)
- Zkusím se dohodnout s Hippieguyem, protože to že ještě moto není zazimovaná je něco co jsem nečekal a může mi to dát náskok v přípravách před koupí
- Vím že je to mimo téma threadu, ale máte nějaké tipy konkrétní pro koupi VFR 800 (98-01)? Vyloženě specifické pro tuhle motorku? (multimetr kvůli regulátoru beru ;))

VFR 800 5. generace Praha a okolí

18.12.2017 v 01:04 | Nahoru | #21
Ohledně tipů pro koupi, u týhle motorky nemá opravdu cenu řešit počet najetých kilometrů, spíš bych se rozhodoval podle stavu konkrétního kusu a podle příslušenství (kufry, padáky a podobný kraviny, který si člověk stejnak nakonec bude muset koupit. Nebo podle toho, jak solidně na tebe bude kupující působit.
Kromě regulátoru a alternátoru se opravdu nic jiného nesere.
Takže klasicky, zkoumat jestli a jak moc byla bouraná, jestli jede rovně atd. Motorka je to relativně těžká a už při pádu z nulové rychlosti, se rády ohýbají řidítka. Koupit použité, které nejsou zohýbané je docela problém. A kupovat nové je nesmyslně drahé. Další částí je kryt spojky, je pěkně na ráně a i při pádu z malé rychlosti se pěkně obrousí a př dalším pádu už rovnou praskne. A zase, originál stojí snad 9000kč a sehnat nezničený použitý je skoro nemožné, když jsem ho kupoval v létě, tak na celé eBayi byly na prodej jen 2, jeden v Lucembursku a druhej v Kalifornii, oba už jednou bouraný.
Co se týče servisu je to naprosto nenáročná motorka, která má tu výhodu, že skoro neláká mladé "wanabee street wariory", takže oproti proflláklým SS máš mnohem lepší šance najít dobrej kus.

(reakce na) VFR 800 5. generace Praha a okolí

18.12.2017 v 09:22 | Nahoru | #22
Sport-touring> Samozřejmě rozhoduje technický stav,přece jen řetězová sada,pneu,slušný kotouče, destičky a netekoucí vidlice jsou snížení nákladů před sezonou. Ty sedřené kryty spojky a i olej víka jdou opravit a znovu lakovat . ..sice to cca 1500,- stojí ale máš pocitem "nové" mě tohle opravoval Osiris....plus jak říká Hipik výbava ...nicméně držáky trubkové už ani snad nemají eshopy ten druhý typ stojí asi 3500. Sám bych asi šel už jen do 2001 měla by mít přepracované palivové mapy tzn nižší spotřebu což jsem sám zjistil a jezdil oproti 99 o 1,5 litrů méně .
Jak říká Hipik řídítka ,je fakt že když jsem jeho moto převážel vůbec jsem pocitem nezjistil že je křivý což dokazuje částečnou genialitu stroje....
Nájezd km je věc kterou asi sledovat nemusíš sám jsem prodával 99 s 116t km a nový majitel na ni jezdí už druhý rok a je spokojený.
Jinak pokud se Ti bude líbit jakákoliv nevybavena a budeš tunit s přehledem do toho nacpes minimálně dalších 20t....

VFR 800 5. generace Praha a okolí

18.12.2017 v 10:03 | Nahoru | #23

1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 5. generace Praha a okolí

18.12.2017 v 11:26 | Nahoru | #24
Gahan, myslíš že ta palivová mapa udělá tak velkej rozdíl? Já jezdím v rozmezí 4,5 až 5,5 dálky vs město. A lidi co mají tu novější píšou spotřebu spíš vyšší. Ale pravda je, že já mám francouzskou verzi, která má v tp 74kw. Ale jede úplně stejně jako 2001.
Puffybodie - ty mi přijdou nějak drahý. Čekal bych že dají nějakou zimní slevu.

(reakce na) VFR 800 5. generace Praha a okolí

19.12.2017 v 07:44 | Nahoru | #25
Hippieguy> Myslím si že jo třeba ta 99 brala skoro 7....může to být kus od kusu teď vtec žere průměr 6.8 a kámoš má stejný rok a jezdí od 5,5....což je spotřeba kterou jsem udělal jen jednou když jsem jel s klukem a on na 125 .
Jinak Fi si drží cenu lehce nad...i v nemecku....což je nelogický ale pochopitelný

VFR 800 5. generace Praha a okolí

20.12.2017 v 07:09 | Nahoru | #26
Na ten základ si zkusím dát pozor. Proto ssebou beru kamaráda až pojedu kupovat. Já bych se neudržel :D
- Těch důvodů proč 2001 je pro mě víc, hlavně teda HISS, nerezové svody, zrcátka, bla bla. Někde mám A5 seznam pro a proti
- Úpravy, no... To je věc :). Jediné nad čím přemýšlím jsou úpravy kvůli pohodlí, takže helibars a sedlo (Sargent? ). Na druhou stranu to je důvod proč jsem tenhle thread založil :). Chci vědět do čeho jdu.
Jediné co udělám určitě je VFRness (nechci někde zůstat viset a elektrika je prostě jediná slabina VFRka
- Nízká spotřeba je fajn, ale není to důvod ke koupi :)
Snad budu mít štěstí na kus. Co jsem tak načetl, žere podle toho jak se s ní jezdí a někteří majitelé hladí pozoruhodně nízká čísla (takže kus od kusu lepší? Kdo ví )

1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 5. generace Praha a okolí

20.12.2017 v 08:17 | Nahoru | #27
HISS je už od r.v. 2000

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 5. generace Praha a okolí

20.12.2017 v 10:06 | Nahoru | #28
Midnightmare> Pravda, to jsem moc zúžil. V páté generaci jsou ty rozdíly mezi 1998-1999 a 2000-2001. (s tím, že je rozdílů samozřejmě mnohem víc...Hlavně "sytič"/ wax unit)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 5. generace Praha a okolí

20.12.2017 v 10:25 | Nahoru | #29
Sport-touring> No já jsem na tu 01 nacpal přešité sedlo aby žena neklouzala dopředu....ale zase tam pak nedáš kryt sedla....přední progresivní pružiny Wilbers ,ten rozdíl je víc než znatelný ....výborný byli přední kotouče od Rutana,to brzdilo líp jak Bremba. Padáky Rutan,Oxford hefty,super je zadní led světlo líp svítí ......jako jde do toho s klidem narvat dalších 20-30t a máš nesmrtelnou motorku skoro. Upřímně pořád se mě mele v hlavě jestli vystřelit vtec na jaře a koupit znovu Fi.....já jak jezdím těch svých 20/rok tak je to po 2-3 letech skoro neprodejný a u Fi by mě to bylo sumak tu bych si už nechal

Naposledy editováno 20.12.2017 10:27:59

2 reakcí na tento příspěvek VFR 800 5. generace Praha a okolí

20.12.2017 v 10:26 | Nahoru | #30
jedinou možnost srovnání 98 a 01 jsem měl loni v alpách a rozdíl ve spotřebě byl 0,3 l , jeto dle předpisů , to bych ale neřešil , za den na ní mám rekord 906 km ( nikdy více - to spíš z důvodu nevyspání , než že by se na ní špatně sedělo ) osobně bych taky doporučil spíš generaci bez sytiče - ale je to fakt prkotina na kerou si zvykneš - jdi hlavně po doplncích a pokud možno co nejmíň zválenou
edit: vejfuk , pořádnej otevřenej vejfuk to je nejdůležitější !!!!

Naposledy editováno 20.12.2017 10:28:27
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 33 16.3.2024 v 17:31 Obo67
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist