Máte někdo zkušenosti s touto přístrojovkou?
Jde mi o její nasazení na okruhovku bez alternátoru. Přístrojovka nemá vlastní baterku, je napájena z palubní sítě a má také měření jejího napětí a signalizaci podkročení a překročení nastavené hodnoty napětí. Mám obavy, že při každém odpojení aku se vymažou všechny pracně nastavené hodnoty (otáčky na řazení, mezní teplota, zmíněné mezní napětí aku, obvod kola pro rychloměr, vztahy RPM/rychlost pro indikátor zařazené rychlosti, atd. Je toho hodně.). Manuál o tomto problému nehovoří, jen na FAQ angl. webu distributora (http://www.acewell-meter.co.uk) píší, že na motkách bez aku se k udržení nastavené redline a hodin v paměti má použiít pomocná vlastní 9V baterka - na kterou ale přístroj nemá spešl kontakt. Myslím, že s pomocnou baterkou proto zase určitě vyřadím měření napětí palubní sítě....
Poradíte mi někdo jak to je s tím pamatováním po odpojení aku ?

2.Nenašel jsem zapojení pro tento konkrétní typ,nicméně drtivá většina přístrojovek je zapojena tak,že má dva napájecí vodiče.První je pro "clock" nebo se popisuje jako "memory" což znamená že musí být trvale napájeno.Tam se dává to záložní napájení.Druhý je označován jako "switch" a ten se ovládá spínaným napětím které se na vodiči objeví až po zapnutí.
(Schéma a manuál jsou na těch webovkach v sekci manuály).