Téma: prase s dynamostarterem
5.12.2017 v 08:19
1 reakcí na tento příspěvek prase s dynamostarterem
. reálná hodnota je ta, kolik je kdo ochoten za to dát. tady konkrétně bude rozptyl ceny asi vetší
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) prase s dynamostarterem
GL1> říkám jaká je reálná cena... a ne nějaký kecy kolem.... mluvte k věci
Záleží co za to bude chtít majitel. Prasata ve slušnym stavu se pohybujou kolem 20 - 100 tis. podle provozuschopnosti a stavu před-po renovace. Osobně bych to viděl na plus minus 40-50 tis. i s vozíkem pokud je fakt kompletní. Jináč ten vozejček možná nebude homodomo. PAVu bylo víc typů od všemožnejch podniků a tuhle krabičku už jsem někde kdysi viděl a bylo to origo.
1 reakcí na tento příspěvek prase s dynamostarterem
za pade to zítra odvezu a je mi jedno,jestli vrčí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) prase s dynamostarterem
nemako píše: za pade to zítra odvezu a je mi jedno,jestli vrčí
Ciwe, taky bych jednou rád sbíral vraky protože se mi chce
1 reakcí na tento příspěvek prase s dynamostarterem
Pro někoho vraky a pro jiného poklad
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) prase s dynamostarterem
SATY1991 píše: Pro někoho vraky a pro jiného poklad
to bylo v dobrým
1 reakcí na tento příspěvek prase s dynamostarterem
Pokud je to pojízdný, bez papírů, tak bych to tipnul na 20 tis. Hlavně, že je to komplet!
udinar> dík za odhad POjizdné to není, strkat to lze, je to na GO motoru, chybí baterie, naposledy se motor točil v roce 83. od te doby v garaži...kompletní to je a doklady ustřižené teoreticky děda má. to by mohlo posloužit k získání veteránských dokladů
Cenu hádat nebudu, protože jak už zde někdo uvedl, vždy je to o tom, kolik za to chce kdo vyplajznout... nicméně v dnešní době bys za to těch 40 asi dostat mohl (nebude to možná hned, ale když si počkáš).
Jináč je to pěkný původní skútřík, těžko dle fotek říci, zda v původním laku, jen mam poznámku k tomu vozíku. Toto bude s největší pravděpodobností samo-domo a určitě to není Motex/Kovohron, protože to je dvoukolák.
Pokud se podíváš na stránky Motomagazínu, najdeš tam hodně o vozících, ale tento nikoli. Nicméně o tom se rozepisovat nehodlám, spíše o tom, že toto je podle konstrukce nejpravděpodobněji amatérská konstrukce, protože vykazuje několik velkých konstrukčních nedostatků.
Prvním a hlavním nedostatkem je výška bodu zavěšení vozíku k vozidlu. Jelikož se jedná o soupravu a vozidlo jednostopé (zejména vozík), musí platit nějaké kinematické a dynamické podmínky pro konstrukci které mimo jiné říkají, že by se měl bod zavěšení dávat poměrně vysoko a nikoli nízko. Blíže to tu nebudu rozepisovat, to ať si každý nastuduje v příslušné literatuře, každopádně tím chci říci, že závěsný bod PAVíka i Motexe je vysoko záměrně kvůli stabilitě jízdy a nikoli jen protože se k tomu bude snadno dělat tažné.
Druhým hlavním důvodem je i to spojovací zařízení, které je dle fotek nějak podivně přišroubované do prahů, tedy prošroubované tou trubkovou výztuhou. Výrobce PAVíků i Motexů vždy ke svému vozíku dodával i tažné a rozhodně by si nedovolil to udělat takto a navíc již z jízdních zkoušek se vědělo, že ta karosérie je choulostivá na praskání v rozích na konci pod SPZ a tak by tam žádný konstruktér další zatížení nedával.
Blikače by v tehdejší době také žádný tovární kus neměl, ale na to lze namítnout, že to mohl někdo dodělat.
Tolik jen k tomu vozíčku, ale jinak na nějaké to projetí jednou za rok v soupravě je to parádní a pokud se k tomu dostaneš za přijatelný peníz, pak oživ a jezdi, na to se nedá nic jiného říci .
Howgh... a teď do mě
Jináč je to pěkný původní skútřík, těžko dle fotek říci, zda v původním laku, jen mam poznámku k tomu vozíku. Toto bude s největší pravděpodobností samo-domo a určitě to není Motex/Kovohron, protože to je dvoukolák.
Pokud se podíváš na stránky Motomagazínu, najdeš tam hodně o vozících, ale tento nikoli. Nicméně o tom se rozepisovat nehodlám, spíše o tom, že toto je podle konstrukce nejpravděpodobněji amatérská konstrukce, protože vykazuje několik velkých konstrukčních nedostatků.
Prvním a hlavním nedostatkem je výška bodu zavěšení vozíku k vozidlu. Jelikož se jedná o soupravu a vozidlo jednostopé (zejména vozík), musí platit nějaké kinematické a dynamické podmínky pro konstrukci které mimo jiné říkají, že by se měl bod zavěšení dávat poměrně vysoko a nikoli nízko. Blíže to tu nebudu rozepisovat, to ať si každý nastuduje v příslušné literatuře, každopádně tím chci říci, že závěsný bod PAVíka i Motexe je vysoko záměrně kvůli stabilitě jízdy a nikoli jen protože se k tomu bude snadno dělat tažné.
Druhým hlavním důvodem je i to spojovací zařízení, které je dle fotek nějak podivně přišroubované do prahů, tedy prošroubované tou trubkovou výztuhou. Výrobce PAVíků i Motexů vždy ke svému vozíku dodával i tažné a rozhodně by si nedovolil to udělat takto a navíc již z jízdních zkoušek se vědělo, že ta karosérie je choulostivá na praskání v rozích na konci pod SPZ a tak by tam žádný konstruktér další zatížení nedával.
Blikače by v tehdejší době také žádný tovární kus neměl, ale na to lze namítnout, že to mohl někdo dodělat.
Tolik jen k tomu vozíčku, ale jinak na nějaké to projetí jednou za rok v soupravě je to parádní a pokud se k tomu dostaneš za přijatelný peníz, pak oživ a jezdi, na to se nedá nic jiného říci .
Howgh... a teď do mě
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Cz 175 prase ČZ 175/502 | Stela69 | 10 | 22.10.2023 v 06:15 FJRPEPA |
Čz 175/501 barevné kombinace ČZ 175/501 | Houba1224 | 3 | 13.9.2023 v 09:28 Dolin |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
skůtr ČZ 501 ČZ 175/501 | FJRPEPA | 5 | 21.7.2023 v 09:12 pondpavel |
Renovace JAWA,ČZ ČZ 175/501, Jawa Stadion S11 | kalousek | 10 | 27.7.2022 v 09:57 Dolin |