globalmoto_duben_nolan





Téma:
 
1.12.2017 v 15:26
..

Naposledy editováno 24.04.2018 08:10:50

1.12.2017 v 18:32 | Nahoru | #1
Mám 182 cm a já osobně bych hledal větší motorky.
Mně se líbila Y. FZ6N, je z šestek snad největší.
Pokud to chceš jako začátečník, tak FZ6 není špatná volba.
Protože je to 600 čtyřvál a tak nemá v první polovině otáček moc síly. Do asi 7000.
To se právě začátečníkovi může hodit, že ho nevyděsí ten výkon a dá se v poklídku zvykat.
Až se vyjezdíš, tak za 7000 najdeš "peklo".
Je to jako dvě palivové mapy.
Mapa hodná, začátečnická...do 7 tis.
A mapa divočina.

1.12.2017 v 19:11 | Nahoru | #2
ak prva masina tak bud tu MT03, alebo ozaj radsej nejaky 4 valec 600...

1.12.2017 v 21:39 | Nahoru | #3
Už mám něco odjeto na ER-6n. Je to nízká motorka, ale jezdí na tom i 2m chlapi. Moto má sílu, od začátku táhne od spodu a neztrácí výkon ani při vyšších otáčkách. Není to líný a nemusíš to furt točit jen proto, aby to trochu jelo. Z osobní zkušenosti s touhle motorkou se dá krásně stačit mnohem vyšším kubaturám. Ztrátu výkonu pocítíš až na dálnici, kdy ti litr prostě ujede, ale na okrskách na tebe bude koukat akorát zezadu. Nicméně, má to jednu jedinou vadu...je to kawasaki... Katastrofa, co se týče autorizovaného servisu a dodací lhůta ND. Na jeden šroubek čekáš i víc jak měsíc a to je ještě rychlofka. Ještě u toho velmi otrávíš celé zastoupení ČR, oddíl servisu a náhradních dílů, když ti při objednávce řeknou, že dodání je do několika dnů a ty se jim po několika týdenním čekání rozhodneš zavolat, načež po 5. volání se ti teprve podaří je dohnat a oni ti s velkým nadšením sdělí, že mají málo objednávek a že to ještě neobjednali, že nebudou platit poštovný kvůli jednomu šroubu.. Solehlivost je taky o dost horší, než u yamahy, je to prostě jeden z nejhorších japonců. Co se týče 2006-2008, mají problémy s papáním oleje, řeší to skoro každý 2. Moje má zatím 23t km a musím zaklepat, nic nežere. U novějších ročníků, netuším, jak to mají. Jo a nebrzdí to.. Řešila jsem to s několika servisy a všude mi sdělili,že to nebrzdí už od výroby.

2.12.2017 v 06:42 | Nahoru | #4
Versys 650!!!

2.12.2017 v 08:57 | Nahoru | #5
Ahoj,
určitě bych souhlasil s Ivosem. A na druhou stranu bych rozhodně nedoporučoval jak pecan08 jako začátečníkovi 4válec šestikilo.
Já jsem po X letech opět v 49 začínal na SV 650 N a můžu říct, že na rozježdění je to velmi přátelská a nezáludná motorka. Ale malá. Potom jsem měl
GSR 600 a to byla jiná palba. 100 koní oproti 60 u SVéčka a ten zátah v otáčkách byl sakra poznat, může Tě to potahat. Následoval Versys 650 a teď mám CBF 600S.
V té jsem se opravdu našel. Je potřeba být opatrný a motorku "dostat do ruky" . Potom si začneš pomalu víc dovolovat a to je pak radost.
Pokud mluvím za sebe, pro mně byly dvouválce krok vedle, neseděly mi. Pro Tvou postavu by byl Versys dobrý. Je v podstatě skoro shodný
s ER 6. Má vyšší posez, což by Ti vyhovovalo. Já mám 177 a vždycky upřednostňuji mít obě nohy celými šlapkami na zemi kvůli rovnováze, což jsem na
Versysu neměl. Pokud jezdíš na pohodu a nemáš potřebu se za něčím a s někým honit, jezdit jak říká kamarád " na kadlačku " , je Er 6 nebo Versys
dobrý výběr. Za mně tedy Versys
Čus
Vyber, co ti dobře padne pod zadek. Ale koukala bych i na spolehlivost, poruchovost s zkušenosti se servisem a ND.. Mít moto v servisu 3 měsíce a v sezoně....to je docela hrůza
Buracek> Na trable s díly je jednoduché řešení-Partsdepot.Od Kawasaki snad všechno do deseti dnů.Objednají cokoliv a věc za pár korun...

Pro autora vlákna:Pokud vybíráš podle vzhledu,je jedno co koupíš.jako prvnička nemáš žádné požadavy nebo předsudky a vlastně ani nevíš jaké máš preference.Zajdi do bazaru,zkus si pár motorek a třeba začneš mít představu co ti bude vyhovovat víc...

2.12.2017 v 15:29 | Nahoru | #8
PetrSV650: no ja ti neviem, ale novsie SV ma 55kw, co je rozhodne viac nez 60 koni. Krutak a to je to podla mna pre zaciatocnika relevantnejsi udaj ma GSR rovnaky ako SV 650 (co som narychlo googlil) . A to vsetko v ramci nízkych a strednych otacok. GSR (nemal som) bude tahat neskor. Viezol som sa na Yam FZ6 a oproti Raptorovi 650 to bol pekny zdochliak, ale je pravda, ze som ju extra nevytacal. Raptor ma extremne citlivy plyn a je sprevodovany na kratsie ako SV, preto mozu byt moje dojmy skreslene a aj preto som napisal co som napisal. ako začiatočník by som radsej sedlal FZ6 ako Raptor (SV motor).

2.12.2017 v 16:20 | Nahoru | #9
Pecan08,
já měl SV r.v. 2006 , už s novějším rámem. Malá, lehká, ovladatelná a pro začátek výkon ažaž. Napsal jsem své pocity. Je fakt, jak píše Anti, že kolega zatím není zatížen předsudky a zatím neví, co má očekávat , a do čeho vlastně jít. To chce čas. Požádat kamarády - kdo co má a projet se na tom , zkoušet. Versys je pohodová motorka, 60 koní stačí, bere pěkně odspoda, nemusí se furt kvaltovat. Na cestování po republice dobrá , i ven , ale pro jednoho. Je dobré si pořídit větší štítek, já měl MRA s deflektorem - k nezaplacení . Za mně - nechodil bych do naháče
Anti> partsdepot dobrý, ale u některých věcí nesmysl ceny..teď u hondy jsem hledala výpušťák a honda x partsdepot rozdíl 500 kč
Buracek> To je pro mě zajímavá informace.Měl jsem většinou opačné zkušenosti...

(reakce na)

2.12.2017 v 20:12 | Nahoru | #12
Anti> Já mám zkušenosti konkrétně se zastoupením v Praze

3.12.2017 v 09:28 | Nahoru | #13
Doporučuji i ER6N Já od 2008 do 2017 jsem měl 2 mota ER6N .. ...a problém něco na ni sehnat jsem nikdy neměl. Ono vlastně ani nebylo proč. Na každé bylo najeto cca 56.000 km a vše OK. Jenom pneu, pravidelný servis po 6 tis., a po 25.000 vždy řetězovky a mají na ni hafo tuning doplňků.

Naposledy editováno 03.12.2017 09:38:00

4.12.2017 v 15:44 | Nahoru | #14
klidně koukej (pokud se ti líbí) i na to sv650 N/S, já mám S rok 2004 a rozhodně bych neřekl ani že to je malá motorka, mám 185cm a bejt motorka o kousek delší, tak mi na mně přijde dlouhá, takhle mi to přijde akurát. rozhodně mi nepřijde ani po třech letech ježdění slabá, jede krásně odspodu a dovede toho hodně odpustit. Jak někdo už psal, má cca. 55 kw, tedy asi 74ps, tedy asi stejně jako ER6 N/S, v autoškole jsem jezdil na kawě ER6N a poté jsem si koupil SV650S s celokapotama, SV mně prostě přišlo hezčí a pro mně i vhodnější, ale mezi těmahlema motorkama je to vopravdu asi jen o pocitu, co kdo rači? Za mně Kawa je hezčí v nahatý verzi, Suza v kapotách , ale každopádně obě tyhle motorky jsou poměrně vhodný pro začátečníky-proto je maj poměrně často v autoškolách.
SV motor je celkem nezáludnej, naopak bych řekl poměrně blbuvzdornej-jedinný, že to poměrně hodně brzdí tím motorem, na což se dá ale během chvilky lehce zviknout a když na to člověk myslí, tak je to OK, já to naopak beru jako obrovský plus a kladnou vlastnost.

Naposledy editováno 04.12.2017 15:48:01

5.12.2017 v 14:56 | Nahoru | #15
Všechno to jsou dobré motorky a dá se říct, že pro začátečníka vhodné. Proto chybu neuděláš ani s jednou. Výška by ti mohla být nepříjemná u er6n. Ale dá se řešit přídavným štítkem. Měl jsem SV, jel jsem na er6 a mám Versyse. Takže myslím že můžu srovnat. Za mě nej Versys. Problém s ND na kawasaki jsem neměl a nemám.
Co se Yamaha mt-03...asi myslíš starší typ. Jednoválec, takže ještě větší brzdění motorem, větší vibrace, ale větší záběr od spodu, úzké pásmo otáček, pohodová jízda do 130, dálnice radši ne (ne že by nezvládl motor, ale nebude se mu to dlouhodobě líbit). Radši bych šel do 2-válce, ať už kawasaki nebo něco jiného. Dobře vyber, času máš hafo.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist