paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: tracer900, žaloba na Yamahu, kvůli nebezpečnému chvění nového motocik...
Ahoj všichni diskuzi ke chvění motorky YAMAHA TRACER 900 máme za sebou, pokud jste s tím měli nebo máte problém, tak zde máte vyjádření YAMAHY. :

[b]Dobrý den pane Šmerdo,

konzultoval jsem s technikem Yamahy ČR váš dotaz na kmitání předku u motocyklu Yamaha Tracer 900, který jste u nás zakoupil jako nový. Jak mi bylo sděleno, tak se to u modelu Tracer 900 občas objeví a ze to způsobeno mnoha faktory, které se navzájem ovlivňují při vyšších cestovních rychlostech – je to zejména nastavení přední vidlice v kombinaci se stylem jízdy a zvolenou jezdeckou pozicí ( stačí změnit posez a chvění přestane ) , někomu to dělala pozice předního plexi v kombinaci s kufrem nebo bočními zavazadly a jinému stačilo odmontovat blastry a bylo po chvění.

Překvapivě hodně internetových diskusí se tomuto tématu věnuje, asi nejvýstižnější odkaz vám níže přikládám :

V zásadě je to chvění přičítáno celkové konstrukci motocyklu spojené s velmi nízkou váhou a poměrně vysokým posezem řidiče. U faceliftovaného modelu Traceru 900 pro rok 2018 vzala Yamaha všechny tyto možnosti v potaz a provedla změny, které by ve výsledku měli tomuto chvění zcela zabránit – je jinak tvarované plexi a blastry, jsou užší řídítka ( ba nebyly tolik vystřené lokty do proudu vzduchu okolo motorky ) byla prodloužena kyvná vidlice .

Nejedná se tedy vadu té motorky ale jízdní projev, který je ovlivněný výše uvedenými faktory.

S pozdravem Martin Blažek

Já jako Michal Šmerda a kamarád Martin Kocián, kteří jsme si letos zakoupili Yamahu Tracer 900, uvažujeme o PODÁNÍ ŽALOBY na Yamahu, pokud by nás bylo více bylo by to jen lepší. Prodali nám nebezpečný motocykl, který za nemalé peníze si musíte upravit, aby se nebezpečné chvění eliminovalo. Tvrzení, že je to posezem atd. jsou jen žvásty. viz. úprava model 2018.
Proto prosím všechny kdo by se chtěli na žalobě podílet, aby mě kontaktovali.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tracer900, žaloba na Yamahu, kvůli nebezpečnému chvění nové...

30.11.2017 v 10:50 | Nahoru | #1

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tracer900, žaloba na Yamahu, kvůli nebezpečnému chvění nové...

30.11.2017 v 10:52 | Nahoru | #2

gugo píše: stráťa> Tak ano mohl by si to vzit na okruh, ale nikdo prece nemuze chtit po zakaznikovi aby si motorku odzkousel v extreni situaci, na to ani ten zakaznim nemusi mit bunky. Ale delame tady ucet bez hostinskyho ja a asi ani ty nevime jak moc je to "nesnesitelne" , treba je to uplne snadno resitelne tlumicem a je po prdeli.

Akorát by podlě mě tu prdel v podobě tlumiče měla zaplatit Námaha Pokud to pomůže

30.11.2017 v 11:14 | Nahoru | #3
gugo> já zakládal tuto konverzaci, aby jsem se dozvěděl kdo další má v čr tracera 900, aby jsme to mohli probrat, když jsem si je s kamarádem v létě kupovali, měli jsme možnost se svést na starší verzi a jak se zde píše s půjčenou motorkou nelítáš po okreskách 170km/h. Nepříjemné chování se projevilo během 14ti dnů kdy jsme měli s motorkami možnost najet nějaké kilometry a projevovalo se až u rychlosti 160-180km/hod. Začal jsem to hned řešit s autorizovaným prodejcem, kde mi jen řekli, že je to špatným posezem a ani mi nenabídli možnost nastavení tlumičů, že to nedělají PEMM Brno. Tak jsem kontaktoval jiný servis yamaha tam mi vyvážili přední kolo a řekli ať motocykl vyzkouším bez kufrů, to jsem udělal a chvění trvalo. Aby jste měli představu pod pojmem "chvění" rozkmitají se mám řidítka tak, že máte pocit, že půjdete okamžitě na tlamu a ve 170km/h při předjíždění kamionu na dálnici s nervózním autem za prdelí, bych to nikomu nepřál. Sundal jsem kufry a vzal motorku na okruh, po pár kolech jsem to vzdal, protože jsem se nechtěl zabít. Kontaktoval jsem prodejce a chtěl vysvětlení, že se to řeší na x forech i v zahraničí a jaký k tomu má yamaha postoj. Odpověď máte v mé první konverzaci. Úprava motocyklu v profi servisu Vangelas BRNO, by stála 15000,- za přední tlumiče a menší rozetu pro rozšíření rozvoru motocyklu. A to nemluvím o tom co bych měl udělat aby to chvění vymizelo úplně, zadní tlumič 40000,-, blastry, plexi, řidítka atd. Takže pokud tu někdo tvrdí, že by mu nevadilo dát za motorku 290 000,- a mohl jezdit jen do 160km/h aby se nezabil tak to nechápu. Já se jen snažil dopátrat toho jak to řešit.

Naposledy editováno 30.11.2017 11:27:35
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Tracer 9 poziční světla Yamaha Tracer 9 / 900 Michal.R6 6 19.3.2024 v 16:55 Jirka.46
Laděný výfuk Tracer 900 [1, 2] Yamaha Tracer 900 JimMrJim 40 6.3.2024 v 13:26 PeťanBé
Tracer 900 - QuickShifter Yamaha Tracer 9 / 900 Slaboch 11 5.2.2024 v 09:24 Krautkopf
Nastavení předpětí Tracer 9GT Yamaha Tracer 9 / 900 Nihilath 2 26.1.2024 v 00:49 Ozzy_
Tracer 9 spojka Yamaha MT-09, Yamaha Tracer 9 / 900 Michal.R6 10 17.1.2024 v 18:20 tomasL6