globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Cruiser... ?
Ahoj,
vím, že se to tu probírá každou chvíli ale..... chci pořídit, pořešit přes zimu něco na příští sezonu ...


Mám představu něco od 750 ... a nerad bych nějakého veterána, sekundár kardan nebo řemen. Jezdit budu sám (178cm 90kg). Cenovou představu mám tak zhruba 100-120tis +- .(nechtěl bych to o moc přesáhnout)
Přemýšlím na něčím jako je Honda Shadow 750,... to je asi favorit. Dál jsem přemýšlel nad nějakou Suzuki 800 nebo Kawasaki ale to spiš VN900. Ale u té Kawasaki a Suzuki nevím, četl jsem docela dost o tom, že motory nejsou právě nejpovedenější (klika a pod...). Ale na druhou stranu jsem nikde nenašel, jestli jde o všechny "ročníky" a typy a nebo se to týká jen některých. Nevíte něco bližšího?


Pokud něco nad litr nevím, Draka jsem vyřadil (pro jeho typické problémy - znám i z mého okolí a riskovat nechci), 1100 Shadow nevím no , neni to ono třeba to umistění budíku na řidítkách je jak kdyby to tam někdo dokutil... A další (jako VTX) bud jsou s cenou dost mimo a nebo minulé století. (Pro solo jizdu stejně nechci nějakou 1800 a podobně, na pohodu solo podle mě je něco kolem toho co jsem psal ok)


Máte někdo nějaké tipy, postřehy zkušenosti?
Dík.
P.

Blokovaní uživatelé: Pipla

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cruiser... ?

21.11.2017 v 22:04 | Nahoru | #1

machal22 píše: Ještě malej postřeh. Všim sem si,že spousta lidí řeší u motorek nad litr váhu. Je pravda,že manipulace na místě je přecijenom složitější,ale proboha kolik času strávíte manipulací motorky a kolik jízdou? To je takoví nepoměr,že se to nedá ani přirovnat. A ovladatelnost? Když je moto dobrá a sedí tak je většinou lepší než u slabších. A ještě poslední. Na silnější motorce zažiješ monimálně o polovic míń krizovek. Vykon je prostě potřeba ikdyž jedeš kochačku.


Manipulací na místě dosta často začíná a končí každá jízda. Časově je to silně nepoměr, ale už jsem mockrát viděl, jak maník zaparkoval předním kolem z kopečka u obrubníku a pak nebyl s těžkou ludrou schopný odcouvat natolik, aby mohl odjet. Takže si užil svých pět minut hanby, kdy ho za opěrku tahali kolemjdoucí.

Ohledně těch krizovek - to je relativní. Daleko snazší je v krizi ubrzdit lehčí a slabší stroj, než rozhulákaný "parník".

A nejhorší kombinace je těžký a slabý stroj. S ním se blbě předjíždí i blbě brzdí. Stačí dvojblok ze dvou kamiónů za sebou a trochu klikatá silnice a bezpečné předjetí je skoro nemožné a nezbývá než se plazit jejich tempem.

(reakce na) Cruiser... ?

22.11.2017 v 08:32 | Nahoru | #2
1100Virago> Ahoj, naprosto s tebou souhlasím fyziku nevoj.e.bes. Uz mám na silnici něco za sebou - na moto teda již před léty - ale jinak vše co má kola od fichtla po čtyřnápravovej dvoupatrovej autobus a všude fyzika fungovala... A chce to v rámci možností sem tam použít i mozek... (i když ti okolo ho moc nepoužívaj).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Seřizeni ventilů Honda VT 750C Shadow Martm 2 16.4.2024 v 14:11 Martm
porucha je i není Honda VT 750C Shadow Eddie555 6 2.4.2024 v 12:11 Eddie555
Porucha tachometru Honda VT 750 C Honda VT 750C Shadow Tom73x 5 8.3.2024 v 08:24 Tom73x
Rady začátečníkovi Kawasaki VN 900 Classic rosak72 25 15.10.2023 v 11:36 Piwell
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009


TOPlist