vím, že se to tu probírá každou chvíli ale..... chci pořídit, pořešit přes zimu něco na příští sezonu ...
Mám představu něco od 750 ... a nerad bych nějakého veterána, sekundár kardan nebo řemen. Jezdit budu sám (178cm 90kg). Cenovou představu mám tak zhruba 100-120tis +- .(nechtěl bych to o moc přesáhnout)
Přemýšlím na něčím jako je Honda Shadow 750,... to je asi favorit. Dál jsem přemýšlel nad nějakou Suzuki 800 nebo Kawasaki ale to spiš VN900. Ale u té Kawasaki a Suzuki nevím, četl jsem docela dost o tom, že motory nejsou právě nejpovedenější (klika a pod...). Ale na druhou stranu jsem nikde nenašel, jestli jde o všechny "ročníky" a typy a nebo se to týká jen některých. Nevíte něco bližšího?
Pokud něco nad litr nevím, Draka jsem vyřadil (pro jeho typické problémy - znám i z mého okolí a riskovat nechci), 1100 Shadow nevím no , neni to ono třeba to umistění budíku na řidítkách je jak kdyby to tam někdo dokutil... A další (jako VTX) bud jsou s cenou dost mimo a nebo minulé století. (Pro solo jizdu stejně nechci nějakou 1800 a podobně, na pohodu solo podle mě je něco kolem toho co jsem psal ok)
Máte někdo nějaké tipy, postřehy zkušenosti?
Dík.
P.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cruiser... ?
machal22 píše: Ještě malej postřeh. Všim sem si,že spousta lidí řeší u motorek nad litr váhu. Je pravda,že manipulace na místě je přecijenom složitější,ale proboha kolik času strávíte manipulací motorky a kolik jízdou? To je takoví nepoměr,že se to nedá ani přirovnat. A ovladatelnost? Když je moto dobrá a sedí tak je většinou lepší než u slabších. A ještě poslední. Na silnější motorce zažiješ monimálně o polovic míń krizovek. Vykon je prostě potřeba ikdyž jedeš kochačku.
Manipulací na místě dosta často začíná a končí každá jízda. Časově je to silně nepoměr, ale už jsem mockrát viděl, jak maník zaparkoval předním kolem z kopečka u obrubníku a pak nebyl s těžkou ludrou schopný odcouvat natolik, aby mohl odjet. Takže si užil svých pět minut hanby, kdy ho za opěrku tahali kolemjdoucí.
Ohledně těch krizovek - to je relativní. Daleko snazší je v krizi ubrzdit lehčí a slabší stroj, než rozhulákaný "parník".
A nejhorší kombinace je těžký a slabý stroj. S ním se blbě předjíždí i blbě brzdí. Stačí dvojblok ze dvou kamiónů za sebou a trochu klikatá silnice a bezpečné předjetí je skoro nemožné a nezbývá než se plazit jejich tempem.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Seřizeni ventilů Honda VT 750C Shadow | Martm | 2 | 16.4.2024 v 14:11 Martm |
porucha je i není Honda VT 750C Shadow | Eddie555 | 6 | 2.4.2024 v 12:11 Eddie555 |
Porucha tachometru Honda VT 750 C Honda VT 750C Shadow | Tom73x | 5 | 8.3.2024 v 08:24 Tom73x |
Rady začátečníkovi Kawasaki VN 900 Classic | rosak72 | 25 | 15.10.2023 v 11:36 Piwell |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |