globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: rekonstrukce motorky
7.11.2017 v 20:11
zdravím, chtěl bych přes zimu předělat svojí motorku, ale nevím jak by to prošlo na technický a podobně... zajímá mně váš názor jestli to nebude vadit policii a jak by to mohlo být s technickou. děkuji za odpovědi -->jak by to asi mělo vypadat

před

po předělání

rekonstrukce motorky

7.11.2017 v 20:23 | Nahoru | #1
No jo,už od pohledu to vypadá velice praktické a pohodlné.

rekonstrukce motorky

7.11.2017 v 20:25 | Nahoru | #2
ani se nebudu rozepisovat proč ne .prostě NE (použij HLEDAT)

1 reakcí na tento příspěvek rekonstrukce motorky

7.11.2017 v 20:31 | Nahoru | #3
Na první pohled 6 věcí proč by jsi neprošel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rekonstrukce motorky

7.11.2017 v 20:40 | Nahoru | #4

baks píše: Na první pohled 6 věcí proč by jsi neprošel.



Jsi lepší, na první pohled vidím jen 3...

1 reakcí na tento příspěvek rekonstrukce motorky

7.11.2017 v 20:53 | Nahoru | #5
V tom origu je i hezčí a neměl by jsi starosti s STK

(reakce na) rekonstrukce motorky

7.11.2017 v 20:56 | Nahoru | #6

Gahan37 píše: V tom origu je i hezčí a neměl by jsi starosti s STK



Jsem to nechtěl psát, ale můj názor taky, asi nějak nejsem na tyto podivné výplody lidové tvořivosti .

Naposledy editováno 07.11.2017 20:58:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rekonstrukce motorky

7.11.2017 v 20:57 | Nahoru | #7

V_i_c_i píše: Jsi lepší, na první pohled vidím jen 3...


Př. blatník, sedlo, kryt řetězu, brzd. světlo umístění, RZ umístění, zadní blatník.

1 reakcí na tento příspěvek rekonstrukce motorky

7.11.2017 v 22:15 | Nahoru | #8
motorka by nevypadala uplně přesně jako tahle :D Př.blatník by měla,kryt řetězu taky, rz by byla normálně umístěná a né takhle sedlo bych měl normální, jen by tam nebylo sedlo pro spolujezdce

rekonstrukce motorky

7.11.2017 v 22:33 | Nahoru | #9
Sundání sedla spolujezdce je rekonstrukce jak noha Motorka je homologovaná pro 2, takže na STK ho tam budou chtít - i se stupačkama, oddělej ho tak, abys ho mohl vrátit. A úplně nejlepší bude, když si prachy za úpravy malorážkovýcho "čopra" hodíš do kasičky na větší motorku.

Edit: krom toho, při případným prodeji se líp zbavíš motorky v originálním stavu než nějaký garážový zbastleniny - to si neber osobně

Naposledy editováno 07.11.2017 22:36:43

(reakce na) rekonstrukce motorky

8.11.2017 v 06:11 | Nahoru | #10
říhyč> Čau, co se týká těch úprav, pak ti kteří tě varují, mají bohužel pravdu. Byť tvoje nadšení chápu, u téhle motorky to za tu námahu a následné zklamání při snaze udělat STK nestojí.
Současně se ale nenech odradit "inspektory vkusu", kteří ti sice neporadí, ale nedá jim to, aby svůj kritický názor nezveřejnily.
Podobných témat je tu víc, tak pohledej a vem si z toho jen věcný informace a nenech se znechutit.
Ono i kdybys to doma v té garáži zvládl sebelíp, vždycky se najde chytrák, kterej řekne, že seš garážovej bastlíř. No a nebo můžeš mít televizní pořad o stavbách, bejt hroznej king a přitom pouštět z pod rukou do světa jeden hnůj za druhým, ale seš "pan stavitel"..., je to o úhlu pohledu a hlavní je nakonec stejně jen tvůj názor a pocit z odvedené práce (no a verdikt pána na STK v závěru samozřejmě taky...).
Držím palec, měj se, P.

rekonstrukce motorky

8.11.2017 v 06:59 | Nahoru | #11
Mnohem vetsi hodnotu ma ten puvodne zachovany kus. Jako chapu a chvalim snahu neco delat rukama, naucit se a vytvorit/pretvorit. To je bez debaty. Vysledek a jeho hodnoceni zalezi na vkusu kazdeho. Musis ale prijmout fakt, ze zijes v EU,cili v nesvobodne oblasti kde vladne idiocie a urednik s razitkem. Nektere veci jsi schopny dostat na papiry za docela vysoke castky pres urady a Dekru, ale nez krmit bestii je lepsi ji nepodporovat (a nevolit). Pokud udelas upravu, ktera projde STK, tak nemas problem (nez za par mesicu/let nahodne zmeni podminky a uz to zase nebude vhodne) a pokud neprojde. Tak bud to budes tahat jen na srazy a uzavrene kruhy na vleku kde na tom pak pojezdis nebo to budes riskovat a budes v provozu i tak, pak ale cim vice upravene, tim vetsi sance ze to pritahne oko policejniho Saurona.

Ja osobne bych na truc situaci naopak zanechal puvodni stav, poridil tomu rovne trubky co se budou podobat origo vyfuku (nebo dobovy ladak jako jsem to mel ja, protoze do roku 2001 holomogaci na vyfuku neresi) a idealne hodil na veteranske znacky. Uspora na povinnem ruceni je drobnost, ale ten rachot co to dela a vune benzinu je v dnesni posahane dobe k nezaplaceni a v novem stroji to nedostanes nikde a hlavne jsou k nezaplaceni situace kdy policajt, STK na tebe jen cumi a nemuzou nic, protoze se na tebe dost tech modernich kravin nevztahuje nebo kdyz se te lidi u 35 let stare motorky ptaji, jestli je nova

1 reakcí na tento příspěvek rekonstrukce motorky

8.11.2017 v 07:47 | Nahoru | #12
ideálně hodit na veteránské? Když nevíme kudy kam radíme hoď to na véčka. Pár testací na HV jsem dal a tyto rady opravdu obdivuju.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rekonstrukce motorky

8.11.2017 v 07:55 | Nahoru | #13
xxx6> Ja nerikam, kdyz nevime kudy kam Ja rikam, ze pokud to je ve stavu kdy to na ne dat jde a ze je to lepsi zachovat. Ne jako schovku pred cenou povinneho ruceni a podobne. Proto jsem svoji na veteran papirech nemel, i kdyz jsem mohl. Nemel jsem potrebu nic schovavat a vedel jsem, ze ji zachovam i do budoucna pro dalsiho majitele ve stavu aby ji na ty papiry treba mohl dat on.

(reakce na) rekonstrukce motorky

8.11.2017 v 09:04 | Nahoru | #14
baks> ještě řidítka a špígly....

(reakce na) rekonstrukce motorky

8.11.2017 v 09:16 | Nahoru | #15
puffybodie> to ručení mě vůbec nenapadlo, rady typu hoď to na véčka jsou jeden extrém, který se hlavně tady omílá furt dokola a druhý je, že jsou véčka na *iču. Vždy taková moudra vedou ti nýmandi co o nich jenom někde slyšeli a nebo četli a nikdy nic na VRz nedali a nebo je vyhodili pro jejich představu, že za VRz schovají kdejakou mrdku.

Taky jsem pro zachování původnosti, ať už pro přehnanou buzeraci na stk, nebo pro možnost dalšího prodeje. Dnešní stroje se asi moc díky své kvalitě nedochovají, renovuju teď už jen z různých bastlů, páč ty zachovalé originály šmahem ubývají a obdivuji kolegy co skládají třeba předválky HD, Jawy, Ariely z totálních sraček.

Naposledy editováno 08.11.2017 19:59:22

1 reakcí na tento příspěvek rekonstrukce motorky

8.11.2017 v 09:16 | Nahoru | #16
.... mno, taky myslím, ze líp uděláš, když se tomu přes zimu pověnuješ - vyčistit, promazat, opravit a poservisovat co je potřeba, opravit lak, kde je potřeba, pak třeba přeleštit ... ...případně pokud motor má dost najeto a troufáš si - vyčistit hlavu a zabrousit ventily ..... ..a případné úpravy - jednosedlo a podobně dělej tak, aby to šlo kdykoliv jednoduše vrátit: a) STK b) lidi rychleji koupí udržovaný originál než bastl.

(reakce na) rekonstrukce motorky

8.11.2017 v 19:05 | Nahoru | #17

Bubak-z-Nemecka píše: .... mno, taky myslím, ze líp uděláš, když se tomu přes zimu pověnuješ - vyčistit, promazat, opravit a poservisovat co je potřeba, opravit lak, kde je potřeba, pak třeba přeleštit ... ...případně pokud motor má dost najeto a troufáš si - vyčistit hlavu a zabrousit ventily ..... ..a případné úpravy - jednosedlo a podobně dělej tak, aby to šlo kdykoliv jednoduše vrátit: a) STK b) lidi rychleji koupí udržovaný originál než bastl.



Přesně tak - vše řešit formou vratné úpravy...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Startování bez benzínu Suzuki GZ 125 Staroslav 4 6.9.2022 v 13:28 mito7
Kde se dá sehnat karburátor Suzuki GZ 125 Xjerv200 5 23.12.2021 v 11:33 Xjerv200
Výběr motrky od 16 let Cagiva Planet 125, Honda XL 125V Varadero, Honda CBR... moto_man 14 25.4.2021 v 20:53 Honza_DT
Suzuki Marauder 125-výkon Suzuki GZ 125 JirrkaS 25 28.5.2020 v 01:33 VlaMi
hlava válce suzuki GZ125 /GN125 Suzuki GZ 125 říhyč 0 29.1.2020 v 15:45 říhyč


TOPlist