Téma: Suzuki GS 500 E karburátory
5.11.2017 v 17:00
Zdarec, potřeboval bych vědět jak mám seřídit karburátory. Ze spodu má každej karburátor trisku na seřízení směsi nevím okolik otáček jí mám povolit.. A mezi karburátorma je šroubek na seřízení volnoběhu aby se válce nehádali mezi sebou ten taky nevím jak mám přesně nastavit.. Nemáte stím někdo zkušenost?? Díky za odpovědi.. 😉

Suzuki GS 500 E karburátory

5.11.2017 v 17:15 | Nahoru | #1
"Šroubek" na nastavenie voľnobehu je na nastavenie voľnobehu. Nie na to, aby sa valce nehádali.
Stiahni si manuál.

Suzuki GS 500 E karburátory

5.11.2017 v 17:17 | Nahoru | #2
Čau, hlavne nič nenastavuj a do ničoho nebabri. Keď už chceš babrať, tak najprv si zisti, akú polohu majú tie skrutky pred tvojím zásahom. Čiže opatrne dotiahni a počítaj si otáčky. Poznač si ich. Potom povoľ tak ako to bolo. Urobíš to preto, aby si to mohol vrátiť do pôvodného stavu. A teraz môžeš babrať, čo Ti nedoporučujem, lebo je o kolo toho celá veda. Najprv napíš na fórum, aký máš problém, prečo chceš babrať do karburátorov.

Suzuki GS 500 E karburátory

5.11.2017 v 19:00 | Nahoru | #3
Hlavně třeba na seřízení synchonizace karburátorů , potřebuješ manometry. Jinak to neseřídíš. Na nic nesahej, radši si to nech udělat od někoho kdo to umí a koukej se. A jak už tu zaznělo, jaký máš problém.

Suzuki GS 500 E karburátory

5.11.2017 v 19:30 | Nahoru | #4
Pokud tvuj dotaz zni takhle tak vez ze nejlepsi a nejlacinejsi cesta bude , dat to do servisu.

Ale pokud chces sam, tak napred synchro , pak dat karbce do default stavu podle SM, a pak zacit ladit.

Suzuki GS 500 E karburátory

6.11.2017 v 07:16 | Nahoru | #5
Je to volnoběžná smět a ta je tuším 2,25 otáčky

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 500 E karburátory

6.11.2017 v 12:18 | Nahoru | #6
chlapi , ruku na srdce kolik znas napřed přečetlo manual a pak se vtom začal hrabat? jak sme se to naučily? Metoda pokus omyl , jo to byly začatky,když sem třikrat za den rozhodil motor u pincka..........

(reakce na) Suzuki GS 500 E karburátory

6.11.2017 v 12:51 | Nahoru | #7
zdenysrx6: Jenže opravit fichtla přidřeného kvůli chudé směsi vyjde o dost levněji, než opravit přidřeného japonce. A pokud podle dotyčného "ze spodu má každej karburátor trisku na seřízení směsi" a "mezi karburátorma je šroubek na seřízení volnoběhu aby se válce nehádali mezi sebou", tak je jasné, že má o tomhle jen matnou představu a šance, že něco fatálně podělá, je hodně vysoká.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady [1 ... 254, 255] Suzuki GS 500E MirasGS 7641 Dnes v 12:55 MarKol
Vlastní hlava GS500E Suzuki GS 500E Drake46 16 Včera v 20:40 Dolph-cz
boční brašny bez montáže Suzuki GS 500E Lucka45 3 17.7.2018 v 06:21 Mňojo
Potřeboval bych poradit Suzuki GS 500E, Kawasaki ER 5, Honda CB 600F Hornet Majk1991 22 13.7.2018 v 08:06 gagtoy
Suzuki GS 500 Suzuki GS 500E Nuther 7 9.7.2018 v 07:16 kubacech

TOPlist