globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Mytí motorky

3.11.2017 v 19:38
Ahoj, pro někoho se to bude jevit jako debilní otázka, ale potřebuji poradit od zkušených matadorů ohledně mytí motorky před zazimováním. Bude stačit pouze motorku umýt vodou a jarem nebo používáte něco speciálního a ještě by mě zajímalo jak čistíte řetěž.... Omlouvám se za tuto laickou otázku
1 2

5.11.2017 v 20:22 | Nahoru | #31
Michal1011> ti nevím.. jdou o něm divný zvěsti

5.11.2017 v 20:42 | Nahoru | #32

gugo píše:
A nejezdim mimo cesty (pokud nezabloudim) CHKO a Rezervace.

a to je asi ten největší průser na jedné straně mám chko bílé karpaty a na druhí chráněné území strážnické pomoraví

do jedné části chko mám propustku, myslivcům jsem se taky připletl do honu, navíc nevypadám jak krosový jezdec, trochu upravená jawa, zatím jsem neměl průser proto se tě ptám jak to válčíš po lese

Naposledy editováno 05.11.2017 20:44:09

5.11.2017 v 20:43 | Nahoru | #33

HondaGiRRl píše: Na MDŽ nám říkali, že to může škodit těsnění mezi články (??? nevím, možná to špatně pojmenovávám) a proto je lepší používat na to přípravky k tomu určené. Nevím, co je na tom pravdy. Mě je to celkem jedno, protože pro mě je stejně pohodlnější sprej. Ale když jsem pak viděla řetěz na Cucčiným itacudovi.....no nic

Vyrobci moto uvadeji cistit petrolejem .
TY tesnici krouzky jsou obvykle NBR, ktera odolava ropnejm produktum.
Stejne si myslim, ze jde spis o to jakej retez si vyberes, protoze ja pri svym lajdactvi cistim retez az kdyz to vypada fakt strasne a nebo kdyz je od bahna a na litru ma nalitano nejakych 45 tis a je porad vcelku OK.

Cucka pokud vim si retez necisti ani moc nemaze, to ji ho spis namazu ja nez by si ho namazala sama.

5.11.2017 v 20:44 | Nahoru | #34

Michal1011 píše: dej to do třeba SEMKA do servisu. Máš to kousek

TO mela udelat, ale nemej jsem cas, tak si nechaka varit vejfuky nekde jinde

5.11.2017 v 21:01 | Nahoru | #35
I cizi myslivec me zastavil na louce,jel jsem v kolejich po traktoru a at prej jen nejezdim do vysoky travy,ze tam ma neco mlady..Takze vetsinou to vyjde,kdyz se oba chovame slusne
Za to minule jsem malem zbil cyklistu na cyklostezce.Uhnul jsem mu ke kraji,zastavil jsem a on pindal.Tak jsem mu slusne vynadal do curaku,slezl z kola a kdyz jsem sel k nemu,tak to rychle roztlacil a odjel..Btw,na tu stezku mam asi deset let povoleni k vjezdu motorovym vozidlem,kdyby chtel nekdo psat,ze tam nemam co delat

5.11.2017 v 21:04 | Nahoru | #36

Bonnerider píše: fockewulf> Řetěz bych petrolejem moc nemyl, protože ti rozpustí a vyplaví mazivo i z těch nejtěsnějších třecích plošek mezi články, a pak bude těžké to znovu namazat.
Já ho čistím jen kartáčkem a bavlněným hadrem; hadr může být lehounce postříkaný WD-40, ale jen a by lépe sebral nečistoty z povrchu řetězu, v žádném případě by se WD-40 nemělo dostat do článků či stříkat přímo na řetěz!!!
Na ten se střikne až na konci klasické syntetické mazivo (Castrol Chainspray, Motorex aj.)

A další pro kterýho je návod sprostý slovo a dělá chytrýho

5.11.2017 v 22:10 | Nahoru | #37
[quote=Pipla]A jak se dělají děti víš ? Ale at ti taky poradím .....jezdím ,jezdím ,jezdím a zaprší ....umyju a jezdím a jezdím ....zima ,chvilku nejezdím....teplo ,jezdím jezdím a zaprší a nejezdím...přestane pršet a jezdím a jezdím ...a rok je v piči [/quote
a slyšeli jste slovo boží

6.11.2017 v 07:44 | Nahoru | #38

se-se píše: motorku myju tak třikrát za rok a osvědčilo se mě použít čistič disku úplně na všechno. Nic to nepoškodí a všechnu špínu odstraní

Čističů na disky je spoustu, byl bych opatrný, některý může fungovat na vše a nepoškodit. Já měl nějaký origo čistič (modrý obal, značku už nevím), smrděl čpavkem jako svině, disky vyčistil pěkně, ale na kapotu apod jsem ho nezkoušel, to jsem se bál

6.11.2017 v 09:00 | Nahoru | #39
ja som kupil toto , cez vikend som to skusal, a funguje to dobre. Akurat som musel niektore prischnute muchy nastriekat viac krat.. inak Nesmrdi, ked nemas pristup k hadici ako ja (podzemna garaz) tak asi ideal. Motorka sa pekne leskne a handry sa daju vyprat a pouzivat znovu.
BTW jak odstranit ten musi cintorin z chladica? Po celej sezone je zedov chladic "napapany" az az. Trochu som to presiel starou kefkou na zuby, ale to som maximalne dostal z povrchu, no v rebrovani chladica toho este zostalo.

6.11.2017 v 13:05 | Nahoru | #40
a už zase dokola-petrolej rozleptá o kroužky, přičemž jej doporučují přímo výrobci...aha
vyplaví mazivo - to snad nevadí, po umytí tam dostanu mazivo nové
umýt v petroleji neznamená, že řetězu napustím plnou vanu, umyju ho hadrem nebo kartáčkem

ale jak už psal gugo-moc to řešíte, je to jenom blbý řetěz, spotřebák, někdo to ani nemaže, jelikož si spočítal, že všechna ta "drahá kosmetika" pro řetěz v součtu vyjde na tolik peněz, že vyměnit řetěz(bez péče) dříve za nový je skoro levnější

jako jasně, pokud mytí a "detajlink" někoho baví, proč ne, ale tady se ptal týpek, jestli to má mýt jarem, to už je trochu low-cost i na mě, půllitr šamponu s voskem vyjde na strašných 60Kč a vydrží mi rok (a to s tím myju všechno)

6.11.2017 v 13:08 | Nahoru | #41
umej to až na jaře... teď, jestli to nepůjdeš projet, tak ti akorát zůstane všude voda

6.11.2017 v 13:18 | Nahoru | #42

Kubák píše: felixxx> Je to asi jen o nahode a lidech..Jezdim jen v CHKO,pze ho mam vsude kolem..Mistni lesaci o mne tak nejak vedi,i me v lese potkali.Na enduru,litrovy kolce a nikdy nic.Pak vyjedu na houby s pcx a cestu mi zastoupi myslitel s flintou pres rameno a vykaze me z lesa..Ptal jsem se na nej a zrovna to byl jen blb s povolenkou strilet,nikoliv nekdo,kdo v lese hodpodari..

ti myslivci jsou strašné hovada, jel jsem o víkendu na chatu(autem, nic jsem neporušoval), když v tom, zničeho nic, na silnici stojí zelený buzerant pupkatý s flintou přes rameno a ukazoval mi jako že neprojedu..no šlápl jsem na plyn a projel...

na moto se mě snažili zastavit jenom jednou, jel jsem z kopce, celkem dost pomalu, poslední co se mi chtělo bylo zastavovat a něco řešit...no, taky uhnul, něco řval, ale žádné extra rodeo se nekonalo

do CHKO, NP a PP ale teda nejezdím a většinou není problém, kolikrát jsem potkal rodiny s dětmi, děti často mávají, za to jedu kolem nich pomaleji..no a taky nejezdím jako retard pořád dokola jednu trasu a neseru chalupáře, ale to už je úplně OT

Naposledy editováno 06.11.2017 14:40:42

2 reakcí na tento příspěvek Mytí motorky

6.11.2017 v 13:37 | Nahoru | #43

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mytí motorky

6.11.2017 v 13:43 | Nahoru | #44

radim2 píše: Už jen stačí každoroční otázka: měníte olej před sezónou nebo po Bože co by lidi dělaly kdyby nebyl net. Za chvíli to bude jak ho mám strčit do staré...

Nevím pro koho, asi pro fízly, už takové příručky na netu jsou
Radši se jednou "blbě zeptat", než to, s donebevolajícím sebevědomím, zkurvit...

6.11.2017 v 14:04 | Nahoru | #45
fockewulf: Tywoe, kde jsi to vyštrachal? To už nemá daleko k praktické výuce v Monty Python's The Meaning of Life!

6.11.2017 v 14:38 | Nahoru | #46
1100Virago> nasypal jsem něco do gůglu, ale na Montyho to teda nemá ani omylem

6.11.2017 v 17:09 | Nahoru | #47

fockewulf píše: Nevím pro koho, asi pro fízly, už takové příručky na netu jsou

proc tam nejsou obrazky ?

6.11.2017 v 17:10 | Nahoru | #48

radim2 píše: Už jen stačí každoroční otázka: měníte olej před sezónou nebo po Bože co by lidi dělalY kdyby nebyl net. Za chvíli to bude jak ho mám strčit do staré...

ty radeji nic nemej a bez se doucit matersky jazyk ,,,sup sup .

6.11.2017 v 19:15 | Nahoru | #49
Já motorky cas od casu vemu vlhcenyma ubrouskama na plasty. Na celou motorku jich pouziju tak 10 a stoji to 30 korun....
Jawy cistim mastným hadrem. Cistej hadr plus olej 10w40 a jsou jak nove a jeste nereznou
Plus pouzivam ozivovac na plasty ve spreji od Coyotu.
Vodou jsem nemyl ani nepamatuju. Na co mít vodu uplne vsude, kde to neni potreba, kvuli spine z vrchu co se da utrit.

6.11.2017 v 19:57 | Nahoru | #50
Já vím, že se motorka wapkou mýt nemá, ale někdy to jinak nejde!

Stav po vyjížďce:

Stav po použití wapky:

6.11.2017 v 20:07 | Nahoru | #51
Tak tohle je semozrejme jina. To bych se s ubrouskama posral 😂😂😂
Ja nejezdim kdyz citim dest, natoz v bahne 😂😂😂

6.11.2017 v 20:32 | Nahoru | #52

gugo píše: ty radeji nic nemej a bez se doucit matersky jazyk ,,,sup sup .

Tak,tak. Správně má být liďy dělaly .

6.11.2017 v 21:11 | Nahoru | #53
felixxx> Tak dojeď k nám, od dob kdy sem tu po kopcoch dusil pincka a to už je sakra dlůho tak sem tu nikdy nikoho nepotkal kdo by prudil. Myslivce tu znám a sami všeci jezdi do lesa na čtyřkolkách by neměli co říkat

6.11.2017 v 21:38 | Nahoru | #54
Kubák> To bych se musel sám zmlátit za takový prachy na to moje ježdění ....to stejně prodávám pak neleštěný za hubičku