bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nevíte někdo co a k čemu to je ?
Nevíte někdo, co a k čemu to je ? Normálně by tam měl být regulátor dobíjení, ale ten je přemístěný a na jeho místě je toto. Netroufám si na tom něco přepínat.



Naposledy editováno 30.12.2017 20:00:12

Nevíte někdo co a k čemu to je ?

30.10.2017 v 06:16 | Nahoru | #1
nevím, tak jen jako možnost, takhle vypadalo kodování u dálkových ovladačů na závoru ( tam kde je omezen vjezd závorou, tak ten kdo má povolen přístup má dálkáč na zvedání, různým nastavením/přepnutím se pároval ke konkrétní závořě/závoram ) Může to být nějaké zabezpečení motocyklu, ale jsou to jen spekulace

Nevíte někdo co a k čemu to je ?

30.10.2017 v 07:53 | Nahoru | #2
...kurvítko...To je co za ročník?

1 reakcí na tento příspěvek Nevíte někdo co a k čemu to je ?

30.10.2017 v 10:59 | Nahoru | #3
Jojo, k tomu kurvítku se také přikláním.
před před původní majitel tam dal K&N filtr na sání a tak si říkám, jetli neměl i laďáky (které ale sundal) a toto byl nějaký powercommander.
Je to zapojené na původní konektory, ale netuším na jaké a k čemu vedou.
Nejraději bych to dal pryč (i když neplechu to nedělá, ale bojím se do toho zasahovat.
Zabezpečení vylučuji, když to má HISS.
Jinak rok je to 2005.

Nevíte někdo co a k čemu to je ?

Skvělá odpověď, děkuji! 30.10.2017 v 11:04 | Nahoru | #4
Tipnul bych to na kalibrátor tachometru.

Nevíte někdo co a k čemu to je ?

Skvělá odpověď, děkuji! 30.10.2017 v 11:11 | Nahoru | #5
jako fizzer, tipuju na "speedohealer"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nevíte někdo co a k čemu to je ?

Skvělá odpověď, děkuji! 30.10.2017 v 14:12 | Nahoru | #6
MiKas004> Ale když si dáš dozadu větší rozetu (kvůli plynulejšímu chodu motoru nebo větší síle na kole nebo co já vím), tak to pak ukazuje +- o hodně jinak a můžeš být za brzdu i když jedeš "160 tacho"

(reakce na) Nevíte někdo co a k čemu to je ?

30.10.2017 v 18:13 | Nahoru | #7

karf píše: MiKas004> Ale když si dáš dozadu větší rozetu (kvůli plynulejšímu chodu motoru nebo větší síle na kole nebo co já vím), tak to pak ukazuje +- o hodně jinak a můžeš být za brzdu i když jedeš "160 tacho"


kecání tacha ( i velké ) při změně převodu potvrzuji ( mám na vfr kolečko -1, rozetu +2 a tacho úkáže přes 270, maximálka je cca 240

(reakce na) Nevíte někdo co a k čemu to je ?

30.10.2017 v 18:17 | Nahoru | #8
MiKas004> každopádně dej vědět, co to je / k čemu to je / atd

1 reakcí na tento příspěvek Nevíte někdo co a k čemu to je ?

1.11.2017 v 15:37 | Nahoru | #9
No, ale co to je nevím, jak zjistit.

(reakce na) Nevíte někdo co a k čemu to je ?

Skvělá odpověď, děkuji! 2.11.2017 v 08:18 | Nahoru | #10
MiKas004> Buééééé mammíííí vyřeš to za mě


třicet vteřin na gůglu

Nevíte někdo co a k čemu to je ?

2.11.2017 v 10:16 | Nahoru | #11
Hej sorry, zas taková lama nejsem a také jsem to nemalou dobu na googlu hledal, ale je tam mraky jiných a tomuhle ne podobných.
I tak díky !
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing Rocco10000 38 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero mkl33 6 15.3.2024 v 23:48 Fiko
Nefunkční tachometr Honda XL 1000V Varadero kanar1970 8 7.3.2024 v 06:04 vilemx
LED Žárovky H4 Honda XL 1000V Varadero JadaH 13 2.3.2024 v 07:15 mibor
Honda Varadero XL 1000 V rv2003 v n... Honda XL 1000V Varadero mkl33 15 11.2.2024 v 21:32 Zdeník204


TOPlist