Téma: Novou jawu 350/640?
Zdravím všechny
Uvažuji o pořízení funglovky starší motorky . První v řadě na které jsem uvažoval byl royal einfield, líbil by se mi i ural ale tam je trochu jinde cena a nakonec jsem zjistil, že se dá stále koupit i jawa 350/640 ve více v verzích (naháč, vojenská i klasická s hranatým světlem a polokapotou a dokonce i replika 634) . Tak mě napadlo, že bych šel snad i do jawky. Tak si říkám jak na tom asi budou s kvalitou, už by to mohla být v celku vychytaná motorečka, když už se dělá tak dlouho, ne? Nebo mohla jít kvalita materiálů dolů, aby se ušetřilo pár kč? Taky se divím, že se u nás moc nových jawek neprodalo (nebo alespoň já žádnou novou snad neviděl), je to tím, že se o tom, že se ještě vyrábí tak málo ví, nebo je k tomu nějaký důvod? Ono přece jenom nějakých 64tis kč není zrovna moc za nový stroj, navíc když je retro tak v kurzu (alespoň se mi zdá že je). Díval jsem se i na nové retro motorky, ale to není to co zrovna hledám a třeba nová čtyřtaktní jawa 350 néééé, nějak mi je proti srsti, to 100x raději klasickou třiapůli
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Novou jawu 350/640?

24.10.2017 v 17:27 | Nahoru | #1
Reference dobre nejsou,je to porad JAWA se vsemi neduhy(nejede,sere se",jestli se chces naucit montovat,tak do ni jdi.Jestli chce jezdit s klidem,kup si za ty prachy ojeteho japoncika. Zalezi,co preferujes.

1 reakcí na tento příspěvek Novou jawu 350/640?

24.10.2017 v 17:54 | Nahoru | #2
Ahoj, taky jsem před nějakými pěti - sedmi roky uvažoval nad novou jawou. Nakonec, po týdenní dovolené na půjčeném f650gs a projetí jiných mašin jsem si ujasnil co chcu a šetřím na stroj jiné značky. Jawa se mě líbí, dělal jsem na ní řidičák, ale neseženeš kvalitní díly, i to co se ve fabrice montuje je turek nebo čína, musíš být opravdu fanda do jawy. Přečti si vlákno "jawablázni", tam je plno dobrých rad. Já ti radím, zatím si nech peníze a projeď si pár motorek ať máš představu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novou jawu 350/640?

24.10.2017 v 17:56 | Nahoru | #3
fockewulf> díky, japonce už pár let mám (R6) a právě že už mě ten stroj tak nějak nebaví, moc rychlé a "dokonalé" asi bych se rád zklidnil, a raději bych, nevím jak to říct, asi jak přesednutí z nové octavky do škody 105 (mám možnost řídit obě, a 105 jezdí za slunečných dní jako už "veterán" ), kde se člověk nějak musel snažit víc řídit, prostě trochu něco jiného než dnes běžně jezdí. Nějak se mi třeba líbilo, jak Sršen testoval einfieda, jak si užíval tu klidnější jízdu, proto bych rád tu "starou" motorku, ale asi bych rád poprvé v životě měl stroj od nova. Svezl jsem se nedávno na ČZ 180 a ta jízda mě tak nějak bavila, asi už mě ti dokonalí japonci "nudí" .
"Sere se" jak? V čem? Co jsem četl, tak vape by mělo neduhy s elektrikou a startováním, které byly největší slabinou vyřešit. Že "nejede" mi nevadí, s tím počítám, stačí mi pohodová jízda, rychlost s R6 mám už dost, takže mi do 125km/h co je udávaná bude stačit

1 reakcí na tento příspěvek Novou jawu 350/640?

24.10.2017 v 17:57 | Nahoru | #4
Zatím co kolem roku 90 kdy se 640 začala vyrábět se dělala celá v Československu, dneska vím nabeton, že z ČR je WAPE.Ráfky Indie, výfuky Turecko, zadní světlo Čína.
Navíc mám pocit, že Ti uniká legislativa.Novou Jawu, protože je to dvoutakt přihlásíš pouze na staré papíry jako přestavbu.
Já si koupil starou a dal dohromady.

(reakce na) Novou jawu 350/640?

24.10.2017 v 18:01 | Nahoru | #5
Rookie81> díky, určitě si to přečtu
právě s toho mám strach, s těch dílu z ciziny, jestli to je fakt taková hrůza
Pár motorek už projeté mám, pár už jsem i měl er5, transalp, cbr600, r6 no a teď bych rád nějakou klasiku (ne nový moderní stroj ve starém kabátě) a jawka by se mi líbila

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novou jawu 350/640?

24.10.2017 v 18:03 | Nahoru | #6

Frantacz píše:
Navíc mám pocit, že Ti uniká legislativa.Novou Jawu, protože je to dvoutakt přihlásíš pouze na staré papíry jako přestavbu. Já si koupil starou a dal dohromady.
.

to s těmi papíry vím.
Já bych chtěl novou, protože bych chtěl mít stroj poprvé v životě od novoty

Naposledy editováno 24.10.2017 18:09:29

Novou jawu 350/640?

24.10.2017 v 18:17 | Nahoru | #7
Projdi si profily, vím že jsem tam majitele nových 640 viděl a zkus se zeptat přímo jich
http://www.motorkari...5D=16.36118698120117

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novou jawu 350/640?

24.10.2017 v 18:17 | Nahoru | #8

jawa46 píše: to s těmi papíry vím.
Já bych chtěl novou, protože bych chtěl mít stroj poprvé v životě od novoty

kup si enfielda,je to super stroj a jede tak asi stejně,jako ta jawa. jedinej rozdíl je v tom,že jede celou cestu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novou jawu 350/640?

24.10.2017 v 20:54 | Nahoru | #9

jawa46 píše: to s těmi papíry vím.
Já bych chtěl novou, protože bych chtěl mít stroj poprvé v životě od novoty


tak to je absolutně zásadní informace, doteď jsem nechápal, proč nekoupíš cajkovou poctivou ( 80er ) 634 ( vyjde nastejno ) nebo nějakého klasického japonce ( při tvých požadavcích na jízdu ( ccm/kw ) opět ve stejné cenové relaci. A hodnotu by neztráceli. Ale plně chápu, nová je nová ( jednou jsem novou měl ).

1 reakcí na tento příspěvek Novou jawu 350/640?

24.10.2017 v 21:06 | Nahoru | #10
GL1> neber to nijak zle, ale vubec nerozumim spojeni "634" a "cajkova poctiva". Sralo se to, hovno to jelo, v zatackach se to vlnilo jak prase a kdyz bylo treba brzdit, tak i ocima. A to jsem mel ctverku nedobastlenou a s udrzbou jsem si hral.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novou jawu 350/640?

Skvělá odpověď, děkuji! 24.10.2017 v 21:14 | Nahoru | #11
jawa46> jestli máš japončíka, tak do té jawy klidně jdi, Sucháč na tom objel v podstatě celý svět. Všichni tady pořád kecají o srdíčku a o emocích-většinou u strojů, co mají nějaké výrobní vady, typicky KTM, BMw a podobné takže jawa je 100% čistá emoce aneb není umění projet zatáčku 150 na japoncovi, nýbrž 100 na vlnící se jawě

Jinak, to, že je nová, neznamená, že je vychytaná, výrobní postupy jsou stále stejné, jako před desítkami let - takže např. ty prasácky obrobené kartery si časem doladíš sám, vyvalíš clonu, přetryskuješ karb, když budeš mít štěstí neprasknou ti špice v kole, ložiska krku a kyvky časem necháš předělat z kluzných na valivá, elektrika je tuším už celkem v poho neb to nemá alt, ale VAPE a brzdy jsou funkční.

Mít japonce a zbytečné prachy, asi bych do ní i šel

Naposledy editováno 24.10.2017 21:15:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novou jawu 350/640?

24.10.2017 v 22:45 | Nahoru | #12

nemako píše: kup si enfielda,je to super stroj a jede tak asi stejně,jako ta jawa. jedinej rozdíl je v tom,že jede celou cestu

einfield byl první o čem jsem uvažoval, ale čím víc se dívám na ty jawky, tak se mi líbí čim dál tim víc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novou jawu 350/640?

24.10.2017 v 22:56 | Nahoru | #13

fockewulf píše: jawa46> jestli máš japončíka, tak do té jawy klidně jdi, Sucháč na tom objel v podstatě celý svět. Všichni tady pořád kecají o srdíčku a o emocích-většinou u strojů, co mají nějaké výrobní vady, typicky KTM, BMw a podobné takže jawa je 100% čistá emoce aneb není umění projet zatáčku 150 na japoncovi, nýbrž 100 na vlnící se jawě

Jinak, to, že je nová, neznamená, že je vychytaná, výrobní postupy jsou stále stejné, jako před desítkami let - takže např. ty prasácky obrobené kartery si časem doladíš sám, vyvalíš clonu, přetryskuješ karb, když budeš mít štěstí neprasknou ti špice v kole, ložiska krku a kyvky časem necháš předělat z kluzných na valivá, elektrika je tuším už celkem v poho neb to nemá alt, ale VAPE a brzdy jsou funkční.

Mít japonce a zbytečné prachy, asi bych do ní i šel


japončík půjde z domu, právě kvůli tomu, že mě už nebaví, takže by Jawka byla můj jediný motocykl.
jo ty emoce, je fajn, že nebudu muset jet zatáčky abych měl trochu adrenalinu a emocí 150, ale jen 100, o to mi právě jde teda pokud nebudu chtít jet jen kochací jízdou, což bude většina času, protože to chci hlavně na výlety po Československu
Jinak díky za výčet chyb, je fajn že to jsou věci, které se snad dají vychytat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novou jawu 350/640?

24.10.2017 v 23:11 | Nahoru | #14

GL1 píše: tak to je absolutně zásadní informace, doteď jsem nechápal, proč nekoupíš cajkovou poctivou ( 80er ) 634 ( vyjde nastejno ) nebo nějakého klasického japonce ( při tvých požadavcích na jízdu ( ccm/kw ) opět ve stejné cenové relaci. A hodnotu by neztráceli. Ale plně chápu, nová je nová ( jednou jsem novou měl ).

kdybych si chtěl kupovat veterána, nebo youngtimera, tak bych šel nejspíš úplně do něčeho jiného, ale já bych rád nový stroj se starší technikou a co by se mi líbilo je Royal Einfield (je teda dražší, ale líbí se mi) , Ural (tam se už ale finančně nevlezu) a Jawa (tam beru jako výhodu že je česká, takže sem patří a nebude problém se servisem a že si snad něco opravím i sám, navíc možnost doplňků jako pav nebo i sajdkara se kterýma bych se skoro vlezl se do ceny einfieldu, teda ne že bych je teď potřeboval, třeba časem)

(reakce na) Novou jawu 350/640?

25.10.2017 v 06:17 | Nahoru | #15
PetrXX> v pohodě, cajkovou jsem myslel samozřejmě "v rámci možností". Měl jsem 634, ještě s motorem 633, a asi jsem měl štěstí, mě se nijak nesrala. Jízdní vlastnosti staré a nové jawy nemůžu posoudit. V případě jawy mi přišlo finančně rozumnější koupit "originál" z 80tých let než novou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novou jawu 350/640?

25.10.2017 v 06:19 | Nahoru | #16
jawa46> to výhledové spojení se sajdou má něco do sebe

1 reakcí na tento příspěvek Novou jawu 350/640?

25.10.2017 v 06:39 | Nahoru | #17
Máš pravdu, že nová je nová. U 350 to znamenalo, že má bebíčka, který budeš muset napřed vychytat, takže je to naopak k horšímu, než u "normální" motorky. Ale třeba budeš mít kliku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novou jawu 350/640?

25.10.2017 v 08:00 | Nahoru | #18

jawa46 píše: japončík půjde z domu, právě kvůli tomu, že mě už nebaví, takže by Jawka byla můj jediný motocykl.
jo ty emoce, je fajn, že nebudu muset jet zatáčky abych měl trochu adrenalinu a emocí 150, ale jen 100, o to mi právě jde teda pokud nebudu chtít jet jen kochací jízdou, což bude většina času, protože to chci hlavně na výlety po Československu
Jinak díky za výčet chyb, je fajn že to jsou věci, které se snad dají vychytat


jestli chceš vidět, jak má vypadat evoluce JAWY, tak koukni k jeníkovi minimálně tohle mělo vyjíždět z továrny jako sériovka

1 reakcí na tento příspěvek Novou jawu 350/640?

25.10.2017 v 08:27 | Nahoru | #19
Jawu jen z nostalgie... dneska navíc Jawy přestaly bejt levný, podpora továrny nulová a přístup takovej, že by jim člověk ty prachy prostě nedal.

za skoro stejný prachy pořídíš tohle: www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/yuki/yuki-250i-manxcafe-kavarensky-povalec-z-vychodu-37527.html a je to (bohužel pro patrioty) lepší ve všem...

Novou jawu 350/640?

25.10.2017 v 08:35 | Nahoru | #20
Nevim, radeji neco takoveho http://www.youngtim....cz/kawasaki-z400-3/ kde je i nakopavacka a tu Jawu to pripomina, ale uzijes si na tom (neboj, vlnit, blbe brzdit atd. to proti strojum ktere jsi mel bude 100% ) nebo uplnou raritu v dvoutaktu jako treba http://www.motorcyc...uzuki_gt750%2075.htm nebo jeji "touring" verzi http://www.motorcyc...t750%20Patroller.htm . Zazitky zaruceny, nejaka udrzba taky a pocitu bude urcite vice nez na stroji co je sice novy, tvari se puvodne, ale dily na nem jsou z blata a jeste navic to nejde ani v EU oficialne prihlasit a musis to resit pres stare doklady.

(reakce na) Novou jawu 350/640?

25.10.2017 v 12:45 | Nahoru | #21

GL1 píše: jawa46> to výhledové spojení se sajdou má něco do sebe


právě že se mi na tom líbí, že je tam dost možností, jak si ji upravit podle sebe

(reakce na) Novou jawu 350/640?

25.10.2017 v 12:47 | Nahoru | #22

PetrL3 píše: Máš pravdu, že nová je nová. U 350 to znamenalo, že má bebíčka, který budeš muset napřed vychytat, takže je to naopak k horšímu, než u "normální" motorky. Ale třeba budeš mít kliku.

s tím tak nějak počítám, pak ale věřím, že by to mohl být spolehlivý dělník na mnoho let

(reakce na) Novou jawu 350/640?

25.10.2017 v 12:47 | Nahoru | #23

fockewulf píše: jestli chceš vidět, jak má vypadat evoluce JAWY, tak koukni k jeníkovi minimálně tohle mělo vyjíždět z továrny jako sériovka

(reakce na) Novou jawu 350/640?

25.10.2017 v 12:51 | Nahoru | #24

callowsick píše: Jawu jen z nostalgie... dneska navíc Jawy přestaly bejt levný, podpora továrny nulová a přístup takovej, že by jim člověk ty prachy prostě nedal.

za skoro stejný prachy pořídíš tohle: www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/yuki/yuki-250i-manxcafe-kavarensky-povalec-z-vychodu-37527.html a je to (bohužel pro patrioty) lepší ve všem...

yuki opravdu ne, sice tenhle nevypadá špatně, kdybych měl 16, nebo 18, tak by to bylo super ale jinak... to opravdu není to co hledám a co bych chtěl na delší dobu, s toho bych radost fakt neměl, navíc jak jsem psal, chci novou motorku, která se vyráběla už před léty, ne novou, která jen vypadá retro

Naposledy editováno 25.10.2017 12:55:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novou jawu 350/640?

Skvělá odpověď, děkuji! 25.10.2017 v 13:51 | Nahoru | #25

fockewulf píše: jawa46> jestli máš japončíka, tak do té jawy klidně jdi, Sucháč na tom objel v podstatě celý svět. Všichni tady pořád kecají o srdíčku a o emocích-většinou u strojů, co mají nějaké výrobní vady, typicky KTM, BMw a podobné takže jawa je 100% čistá emoce aneb není umění projet zatáčku 150 na japoncovi, nýbrž 100 na vlnící se jawě

Jinak, to, že je nová, neznamená, že je vychytaná, výrobní postupy jsou stále stejné, jako před desítkami let - takže např. ty prasácky obrobené kartery si časem doladíš sám, vyvalíš clonu, přetryskuješ karb, když budeš mít štěstí neprasknou ti špice v kole, ložiska krku a kyvky časem necháš předělat z kluzných na valivá, elektrika je tuším už celkem v poho neb to nemá alt, ale VAPE a brzdy jsou funkční.

Mít japonce a zbytečné prachy, asi bych do ní i šel



Jen poopravím, protože jsi trochu špatně informován.

Kartery se dnes obrárí na CNC , tj. kvalita je lepší, jen se můžeme dohadovat o tom, jestli to zbytečné je nebo není.
Karburátory jsou již Tchajwanská náhrada (když budeš mít štěstí), jinak se jednu dobu montovala náhrada Čínská, která neměla přechodový systém a moc dobře to nejzdilo (tuším už se od toho odsoupilo). V motoru jsou dovozové převodovky kdo ví odkud, které často o dost více hučí, jak původní. Ojnice jsou také jiné, jsou lehčí (není tam lisované pouzdro, ale jehly jednou přímo v nacementovaném povrchu ojnice), což se může projevit ve vyvážení a hlavně nemají tříděné rozměry pístních čepů, tj. některé motory mohou lehce zvonit.

Nejsem si jist, zda se změna uložení překlopila i do 640, ale u Retra je krk uložen v kuželíkách a kyvka v jehlách. Pokud se to do 640 nepřekopilo, tak zkus zažebrat přímo v Jawě, zda to umí udělat i do rámu J 640 a podle mě ano (jen musí chtít), protože v těchto místech jsou rámy vlastně stejné, takže je to otázkou pouze svařovny. Jinak přestavba normálního rámu a kyvky doma na toto není moc možná, protože v místě kyvky je ten rám širší nebo užší, to si nepamatuji a v krku je kratší a převrtaný na jiné rozměry + trubka dolních brýlí je tuším delší a má jinde díru na zámek (je jiná, jen si nepamatuji jak ).

Přední vidlice i brzdy jsou slušně funkční (vidle je tuhostně o dost lepší), ale jakmile bys chtěl náhradní gufera nebo gumičky, tak nastane asi velký problém. Dále budíky oproti původním PAL za moc nestojí atd. Zato přední Retrácké světlo je super (je od něj něco vidět, narozdíl od původního). Má to komplet elektriku VAPE (megnetovou).

Chci tím říci, že ta nová J 640 je v některých věcech lepší a v jiných bohužel horší (a navíc potřebuješ papíry). Já když jsem tyto "retro myšlenky" řešil (chtěl jsem J 634), tak jsem koupil po dílech skoro celý nový podvozek na Retro, motor jsem dal vlastní po GO (z původní výroby), vidli a brzdu původní, sedlo a výfuky Retro (výfuky a kolena jsou kvůli zvýšeným držákům jiné a sedlo je delší), nádrž jsem měl původní a kastlíky jsem koupil, protože jsem to stavěl jako Oilmastera, takže nádržka na jednu stranu a kastlík na druhou. Celkem mě to vyšlo i na dobré peníze, protože i papíry jsem měl vlastní a využil jsem toho, co doma bylo... ale každopádně jsem sestrojil motorku z toho, co považuji za nejlepší.

Howgh a teď do mě !

(reakce na) Novou jawu 350/640?

25.10.2017 v 14:25 | Nahoru | #26

Sofía píše: Jen poopravím, protože jsi trochu špatně informován.

Kartery se dnes obrárí na CNC , tj. kvalita je lepší, jen se můžeme dohadovat o tom, jestli to zbytečné je nebo není.
Karburátory jsou již Tchajwanská náhrada (když budeš mít štěstí), jinak se jednu dobu montovala náhrada Čínská, která neměla přechodový systém a moc dobře to nejzdilo (tuším už se od toho odsoupilo). V motoru jsou dovozové převodovky kdo ví odkud, které často o dost více hučí, jak původní. Ojnice jsou také jiné, jsou lehčí (není tam lisované pouzdro, ale jehly jednou přímo v nacementovaném povrchu ojnice), což se může projevit ve vyvážení a hlavně nemají tříděné rozměry pístních čepů, tj. některé motory mohou lehce zvonit.

Nejsem si jist, zda se změna uložení překlopila i do 640, ale u Retra je krk uložen v kuželíkách a kyvka v jehlách. Pokud se to do 640 nepřekopilo, tak zkus zažebrat přímo v Jawě, zda to umí udělat i do rámu J 640 a podle mě ano (jen musí chtít), protože v těchto místech jsou rámy vlastně stejné, takže je to otázkou pouze svařovny. Jinak přestavba normálního rámu a kyvky doma na toto není moc možná, protože v místě kyvky je ten rám širší nebo užší, to si nepamatuji a v krku je kratší a převrtaný na jiné rozměry + trubka dolních brýlí je tuším delší a má jinde díru na zámek (je jiná, jen si nepamatuji jak ).

Přední vidlice i brzdy jsou slušně funkční (vidle je tuhostně o dost lepší), ale jakmile bys chtěl náhradní gufera nebo gumičky, tak nastane asi velký problém. Dále budíky oproti původním PAL za moc nestojí atd. Zato přední Retrácké světlo je super (je od něj něco vidět, narozdíl od původního). Má to komplet elektriku VAPE (megnetovou).

Chci tím říci, že ta nová J 640 je v některých věcech lepší a v jiných bohužel horší (a navíc potřebuješ papíry). Já když jsem tyto "retro myšlenky" řešil (chtěl jsem J 634), tak jsem koupil po dílech skoro celý nový podvozek na Retro, motor jsem dal vlastní po GO (z původní výroby), vidli a brzdu původní, sedlo a výfuky Retro (výfuky a kolena jsou kvůli zvýšeným držákům jiné a sedlo je delší), nádrž jsem měl původní a kastlíky jsem koupil, protože jsem to stavěl jako Oilmastera, takže nádržka na jednu stranu a kastlík na druhou. Celkem mě to vyšlo i na dobré peníze, protože i papíry jsem měl vlastní a využil jsem toho, co doma bylo... ale každopádně jsem sestrojil motorku z toho, co považuji za nejlepší.

Howgh a teď do mě !

super, to je odpověď kterou jsem chtěl slyšet, moc díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novou jawu 350/640?

25.10.2017 v 15:53 | Nahoru | #27

jawa46 píše: einfield byl první o čem jsem uvažoval, ale čím víc se dívám na ty jawky, tak se mi líbí čim dál tim víc

enfielda koupíš,v pohodě přihlásíš a jezdíš. s tím dvoutaktním divočákem na kdo ví jakejch papírech tě za chvíli nikam nepustěj. já bych do toho nešel. ale tvoje prachy,tvoje rozhodnutí. on i takovej triumph dělá hezký klasický motorky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novou jawu 350/640?

25.10.2017 v 17:58 | Nahoru | #28

nemako píše: enfielda koupíš,v pohodě přihlásíš a jezdíš. s tím dvoutaktním divočákem na kdo ví jakejch papírech tě za chvíli nikam nepustěj. já bych do toho nešel. ale tvoje prachy,tvoje rozhodnutí. on i takovej triumph dělá hezký klasický motorky

tohose bych zrovna nebál ale rozhodnuto ještě zdaleka nemám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novou jawu 350/640?

25.10.2017 v 18:02 | Nahoru | #29

jawa46 píše: tohose bych zrovna nebál ale rozhodnuto ještě zdaleka nemám

já mám trošku averzi k těm posmrtnejm křečím jawy,to je pravda.

(reakce na) Novou jawu 350/640?

25.10.2017 v 19:37 | Nahoru | #30

nemako píše: já mám trošku averzi k těm posmrtnejm křečím jawy,to je pravda.

klasická dvoutaktní 350 se mi líbí a tak se na ni ptám co mám čekat taky se mi třeba nelíbí nová 350ohc ... mám averzi k čínským motorkám, čoprům, skutrům... a taky jim to nechodím komentovat, když krom toho nemám nic k věci
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
správné umístění rozety na ose Jawa 350 Tramp, Jawa 350/640 Harry666 12 3.9.2019 v 09:56 Harry666
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 34 17.7.2019 v 10:31 Čadil
Tachometr (rychloměr, počítadlo) Jawa 350/640 boš-trener 2 17.4.2019 v 13:05 Deyva
Destičky na 100 km [1, 2, 3] Jawa 350/640 expert217 66 11.4.2019 v 21:57 Deyva
Vynechává pravý válec Jawa 350/640 expert217 13 2.4.2019 v 11:15 JendaT4

TOPlist