motozem_cervenec





Téma: Laminování jako způsob opravy?
18.10.2017 v 17:46
Ahoj, měl bych dotaz na zkušenější z oboru oprav kapot. Koupil jsem starší Yamahu FZR 600 a plasty mají své nejlepší léta dávno za sebou :). Různé díly jsou na různých místech poraskané, svařované, poraskané, svařované..., ale vše zatím drží pohromadě (s odřenýma ušima ). Za motorku jsem dával pár peněz, tak bych nerad investoval nějaký nesmysl do kapot. Nejde mi o vzhled, ale aby to drželo pohromadě. Takže mi z toho vychází oprava svépomocí. Napadlo mě koupit v hobbymarketu laminovací sadu a popraskané místa z vnitřní strany podlaminovat. Ale nikdy jsem nic podobného nedělal a nevím jestli to vůbec bude držet a není to nesmysl a zhovadilost. Případně jestli byste mi poradili jiný spolehlivý a pokud možno levný způsob opravy...
Dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laminování jako způsob opravy?

20.10.2017 v 17:07 | Nahoru | #1

assassin píše: libor: a ono jde svarovat plasty i jinak nez horkym vzduchem? ja jsem s dostatecne tenkou "tryskou" nemel problem varit abs.... (kdyz teda neberu jako svarovani to prvni stehovani kovovym hrotem)



A jsi u toho. Upravená hrotová pájka + regulace. Nehrozí pokroucení kapotáží a to nemluvě o hranách. Pár zdeformovaných kapot horkým vzduchem jsem už spravoval. Za těch pár let jsem z ABS nadělal dost. Zatím žádná reklamace. Jinak na termoplasty samozřejmě horký vzduch. Jsou ale případy ( např. zrovna tenké kapotáže), kdy se mu vyhýbám jak čert kříži.

(reakce na) Laminování jako způsob opravy?

20.10.2017 v 22:13 | Nahoru | #2

Libor666 píše: A jsi u toho. Upravená hrotová pájka + regulace. Nehrozí pokroucení kapotáží a to nemluvě o hranách. Pár zdeformovaných kapot horkým vzduchem jsem už spravoval. Za těch pár let jsem z ABS nadělal dost. Zatím žádná reklamace. Jinak na termoplasty samozřejmě horký vzduch. Jsou ale případy ( např. zrovna tenké kapotáže), kdy se mu vyhýbám jak čert kříži.



Hrotová pájka (nebo teda v mém případě pájecí stanice s regulací) je supr, jedinou nevýhodou je pracnost, ale dají se tak dodělat i scházející části, když teda nehledíš na nějakou tu hodinu .

Btw laminát drží, ale je to taková prasárna, pokud tam nemá být vidět prasklina, tak to stejně musíš vzít z obou stran.

edit horkovzdušku s digitální regulací a nástavci samo taky mám, ale to je spíš na takový ten rychlý ojeb na kšeft, produktivita ftw

Naposledy editováno 20.10.2017 22:15:34
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Fzr 600 na 25kw Yamaha FZR 600 reNqy 9 14.4.2020 v 19:25 klov
Budíky originální za digitální Yamaha FZR 600 Ride1 11 29.3.2020 v 11:26 Jarrinn
Nestartuje:proč? Yamaha FZR 600 SEZAK 16 21.3.2020 v 17:46 zdenysrx6
Kartcross /// CBR600RR [1, 2] Yamaha FZR 600, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6,... Klouczech 39 1.7.2019 v 10:19 Herman17
Rozměr kostí přepákování FZR600 199... Yamaha FZR 600 MEK0TA 2 8.2.2019 v 16:22 MEK0TA


TOPlist