bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Na čem začít
Ahoj všem, na jaře mě čeká moje první sezona a chtěla bych slyšet názory, s jakou motorkou máte do začátku dobrou zkušenost? Jsem holka, 160 cm, 56 kg, zacatecnik, chci supersport, nechci 125 ccm, chci dosahnout na zem obema nohama a chtela bych se vejit tak do cca 60.tisic. Chci se na necem vyjezdit, ale nechci aby to byla nejaka lina mrcha
Malinko jsem pokukovala po ninje 250, ale nevim....
Tak hazejte napady, zkusenosti, postřehy, díky

Naposledy editováno 16.09.2018 09:59:45

1 reakcí na tento příspěvek Na čem začít

15.10.2017 v 10:34 | Nahoru | #1
dvěpade je na začátek ideální volba, pak už záleží na tom, co se ti líbí. Podle mě neuděláš chybu s žádnou značkou v tomto segmentu. Případně je už dneska velký výběr v třístovkách a vypadají už dospěle. Je tady toho na fóru mraky, zadej si model a počti si

(reakce na) Na čem začít

15.10.2017 v 11:23 | Nahoru | #2
Michal1011> děkuji za reakci, budu hledat. Jen jestli te můžu ještě otravovat, nenapsal bys mi nástřelem nějaké značky a modely? Moc se v tom neorientuju, jen tak sbezne a třeba bys mi doporučil něco, co já sama bych přehledla..... díky moc

Naposledy editováno 15.10.2017 11:25:14

Na čem začít

15.10.2017 v 11:39 | Nahoru | #3
TADY nebo TADY to lze krásně vyfiltrovat

Naposledy editováno 15.10.2017 11:39:58

1 reakcí na tento příspěvek Na čem začít

15.10.2017 v 16:13 | Nahoru | #4
Já letos začal s Hornetem (Honda CB 600S, rok 2001) a jsem s ním úplně spokojen. Podle mě je to o hlavě, která tu motorku řídí, ten výkon už je bonus navíc Stejně si za rok budeš kupovat něco většího, tak proč si dělat starosti s nákupem 2x...

(reakce na) Na čem začít

15.10.2017 v 17:44 | Nahoru | #5
tesikus> tak jasně že je to o hlavě...jenže já mám taky trochu problém s malým vzrustem, malou sílou a ze začátku chci aby byla mašina lehčí, snadneji ovladatelna a aby mi do zacatku i leccos odpustila.... Proto koukám po něčem menším, jinak bych ráda jezdila hned na něčem dospelejsim 😂

Na čem začít

15.10.2017 v 17:45 | Nahoru | #6
250ccm je strasne maly vyber tady v CR a dost vysoke ceny. Pokud si to nechas dovezt ze zahranici, tak spise sezenes. Jinak vysku a tak mas vcelku ok, to muzes jit do Honda CB 500 nebo Kawasaki ER-5....hlavne ne Suzuki GS 500 a jeji sportovni posez

Na čem začít

15.10.2017 v 20:31 | Nahoru | #7
Supersport doporucuju, vaha, ovladatelnost, velke - pohodli. Kup si rovnou zavrenou 6tku. Hlavne si nikdy nekupuj moto jako je bandit nic horsiho jsem nemel

3 reakcí na tento příspěvek Na čem začít

16.10.2017 v 12:01 | Nahoru | #8
A co říkáte do zacatku na tu Ninju 250r? Začínám se k ní přiklánět víc a víc.....

(reakce na) Na čem začít

16.10.2017 v 12:03 | Nahoru | #9
Mili-S> Chybu urcite neudelas. Lehoucka, dosahnes. Na nauceni dobre a pro jizdu v ramci predpisu a lehce nad ne dostacujici. Jen proste ten vyber tady u nas jich je maly az zadny.

Na čem začít

16.10.2017 v 12:05 | Nahoru | #10
A precist klasiku:

Jak nezacit

http://www.motorkari.cz/tema/?t=40918

Jak zacit - Na cem a proc

http://www.motorkari.cz/tema/?t=50756

(reakce na) Na čem začít

16.10.2017 v 12:07 | Nahoru | #11

Mili-S píše: A co říkáte do zacatku na tu Ninju 250r? Začínám se k ní přiklánět víc a víc.....



určitě dobrá volba, nezáludná, lehká. http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=51031¨

jak už jsem ti psal, projdi si deníky. Viz odkaz nad textem

Naposledy editováno 16.10.2017 12:08:47

(reakce na) Na čem začít

16.10.2017 v 12:14 | Nahoru | #12
Mili-S> Hlavne si tu nenech plest hlavu tim, ze chces nejakeho nahace a hlavne bandita, to je snad vubec nejhorsi mozna volba.

Ninju250 jsem neridil, pouze 300 a je to fakt skvela motorka pro sportovni zacatky. Hrava ovladatelnost a i na motor jede solidne. Ja s ni v provozu posekal kluka na R6 a v zatackach na okruhu nezcetne motorek.
Vim o jedny, ktera je aktualne na prodej a je za velmi dobre penize (ninja300 r.v.2014 za 80tis).

1 reakcí na tento příspěvek Na čem začít

16.10.2017 v 12:14 | Nahoru | #13
Mělo by to jít všechno popořádku, jak to tady bývá zvykem. Za prvé: registrace na motorkářích. to už jsi zvládla. Za druhé: UKAŽ KOZY a pak až Ti můžeme radit.

(reakce na) Na čem začít

Skvělá odpověď, děkuji! 16.10.2017 v 12:29 | Nahoru | #14
jirkacbr> Ano, je tu zvykem, ze se vzdy najde nejakej krupan, ktery na konstruktivni odpovedi vybleje nejakou sracku.

Na čem začít

16.10.2017 v 12:45 | Nahoru | #15

Na čem začít

16.10.2017 v 14:13 | Nahoru | #16
hlasuju pro malý zxr 400 nebo malý vefro 400 , ale už je omezený výběr ( pokud by jsi měla větší rozpočet , tak malej duke )

1 reakcí na tento příspěvek Na čem začít

16.10.2017 v 16:06 | Nahoru | #17
Předloni jsem s dcerou řešil podobný problém (159cm, 52 kg), ale k tomu přistoupil ještě problém 16 let. Chtěla jedině SS a tak jsem jí pořídil Mito a snížil a odlehčil co to šlo. Dodnes maximální spokojenost a vůbec jí nenapadá (přesto, že jí bude 18) chtít si dělat větší řidičák a tahat se s těžší motorkou.

(reakce na) Na čem začít

16.10.2017 v 17:11 | Nahoru | #18
mito7> Jasne, 2T je supr, kor kdyby se nasla nejaka pekna 250RS/250RGV, jenze ne kazda holcina, slecna ci zena ma tak sikovneho tatinka, partnera nebo manzela, ktery ji takovy stroj bude opecovavat.
Ja sam kdysi davno lital na 125cc 2T a nedam na ty stroje dopustit, ale dneska je urcite kdyz ne lepsi, tak minimalne rozumnejsi volba nina250/ninja300 a nebo rc390r, pripadne cestovnejsi cbr250 ci yamahu 300, ale to uz je pak o penezich.

Kazdopadne za me sportovni "malorazky" supr, staci si najit peknou trat a jezdce se na ni vyblazni mnohem lip, nez na nejakem tezkotonaznim nahac.i

Na čem začít

16.10.2017 v 19:23 | Nahoru | #19
Kamarádka bude prodávat Xj6 Diversion F seškrcenou na 35kw.Presedlala na ni z CBR 125r.Ale netušim,jak je na tom s vejskou sedla ,pac ona ma tak 170cm.
Dobrý je že odškrceni tydle srandy je hotovy za par minut v garazi.Takze se rozjezdila a pak to otevrela naplno.

Jen to teda neni supersport ale celokapota..

Naposledy editováno 16.10.2017 19:28:21

Na čem začít

16.10.2017 v 20:16 | Nahoru | #20

2 reakcí na tento příspěvek Na čem začít

16.10.2017 v 21:32 | Nahoru | #21
emocionalne se urcite priklanim ke ctyrkilu, jak psal Mňojo, ale! chce to trochu zrucnosti, casu, penez navic (preci jen >20 let starej stroj) atd..
racionalne bude nejlepsim resenim ta SLEEPERem navrhovana Ninja - ono 2014 je 2014, co do technologie i stavu.. ..navic to postarsi ctyrkilo ani nebude nejak extra o moc lacinejsi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na čem začít

16.10.2017 v 22:00 | Nahoru | #22

kerut píše: emocionalne se urcite priklanim ke ctyrkilu, jak psal Mňojo, ale! chce to trochu zrucnosti, casu, penez navic (preci jen >20 let starej stroj) atd..
racionalne bude nejlepsim resenim ta SLEEPERem navrhovana Ninja - ono 2014 je 2014, co do technologie i stavu.. ..navic to postarsi ctyrkilo ani nebude nejak extra o moc lacinejsi



a když bude, tak bude víc opravovat, než jezdit. Tohle se za mládí tunilo a krásný kus je spíš výjimka

(reakce na) Na čem začít

17.10.2017 v 00:06 | Nahoru | #23
Michal1011> to si zas uplne nemyslim, zrovna to VFR ma motor udajne nesmrtelnej, ale bez udrzby to samozrejme neni, a cenove zrovna ty veefera des bes, jsou schopny si za to rict i 3000GBP .. v tom musim zatukat ze to moje slo jednak hoodne lacino a druhak je faakt zachovaly (resp. docela paradox ze z venku otluceny ale jinak hodne slusny moto není v kurzu, zatimco dokurvena ale hezky nastrojena se vysplha nejmin dvakrat tolik ) .. a "tunim" spis ja (tedy tunim ve smyslu kompletni vymeny spojovaku, lozisek, tesneni a dalsich levnych lec celkem dulezitych drobnosti, drobnych HRC uprav, atd.. )

..kazdopadne se shodnem ze ninja z roku 2014 je v tomto smeru prakticky bez jakekoliv dalsi prace, o tom zadna,.. a technologicky taky uplne nekde jinde

(reakce na) Na čem začít

17.10.2017 v 08:09 | Nahoru | #24

kerut píše: emocionalne se urcite priklanim ke ctyrkilu, jak psal Mňojo, ale! chce to trochu zrucnosti, casu, penez navic (preci jen >20 let starej stroj) atd..
racionalne bude nejlepsim resenim ta SLEEPERem navrhovana Ninja - ono 2014 je 2014, co do technologie i stavu.. ..navic to postarsi ctyrkilo ani nebude nejak extra o moc lacinejsi



Tak je to motorka, kterou velmi dobre znam, sam jsem ji kamosce dovazel, proto doporucuji tento kousek.

Na čem začít

17.10.2017 v 10:37 | Nahoru | #25
Uz jsem v podstate rozhodnuta. Naskytla se mi Ninja dve pade za 60.tisic, sest let stara, 28.tisic najeto a moooc se mi libi a hlavne mi takzvane sedla do ruky a to asi rozhodlo. Jen zvuk není úplně podle mých představ 😂 Čím by jste to poladili?? Dík

1 reakcí na tento příspěvek Na čem začít

17.10.2017 v 20:49 | Nahoru | #26
Laďákem.Ale neni to žádná láce,když chceš homologovanej.
Pro začátek radši investuj do kvalitního oblečení..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na čem začít

17.10.2017 v 21:37 | Nahoru | #27
miguel323> to je mi jasné, že ladakem
Spíš mi šlo o nějaké konkrétní značky, druhy, zkušenosti ,atd.....
Na oblečení určitě šetřit nechci a chci vybrat neco kvalitního :)

(reakce na) Na čem začít

Skvělá odpověď, děkuji! 18.10.2017 v 08:55 | Nahoru | #28
Mili-S> Ja bych se do nejakeho ladeni (myslim tim optimalizaci vykonove krivky) nepoustel a koupil bych pouze ladenou koncovku a to podle svojeho vkusu.

Napr. ja jsem na (vetsi) kawu porizoval znacku Ixil (vyrobce z Barcelony), ktery ma supr cisty zvuk. Neni to nic urvanyho, zadnej chraplak, proste to pekne zni a pro me supr design. Nejsem na velky roury od okapu, chtel jsem neco maleho a la motogp a navic byl za hubicku, coz beru jako bonus k designu.

IXIL



Naposledy editováno 18.10.2017 09:55:04
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zahřívání motoru ninja 250r Kawasaki Ninja 250R Láďa_01 22 6.4.2024 v 08:57 rousini
pirelli diablo rosso 3 Kawasaki Ninja 250R Robom4n_TV 1 9.8.2022 v 09:23 __unq__
Větší motorka s malou spotřebou [1, 2] Yamaha YZF-R125, Kawasaki Ninja 250R, Honda CBR 250R... FildaTB 33 14.9.2021 v 09:49 kotzitzaq
Servis Kawasaki Ninja 250R Baktrr 0 3.6.2020 v 20:20 Baktrr
Kombinéza pro holku [1 ... 154, 155] Kawasaki Ninja 250R Mili-S 4646 3.3.2020 v 18:22 dakarista


TOPlist