Téma: SV1000 - cuká při stálých otáčkách
11.10.2017 v 23:02
Ahoj mám SV1000 2003 (stříkačka). Začala mi zničeho nic cukat při stálých otáčkách - na začátku cukala málo, potom více. Tak jsem vyměnil svíčky - 30km klid, poté stejný. Zkoušel jsem jak tlačí čerpadlo benzín - ten tlačí v pořádku, ale nedalo mi to a čerpadlo jsem rozebral a vyčistil (pořádně zaneřáděné), nalil Vervu 100 - lepší, ale pořád tam jemné cukání je. Je možné, že je nějaký bordel přímo ve vstřicích? Motorka má 50 000km a bůhví jestli tam byly dělány vůle ventilů (ty chci udělat tuhle zimu), už i hodně střílí do výfuku při deceleraci . Díky, za rady. Jinak žádný chyby ani v servisním módu...

1 reakcí na tento příspěvek SV1000 - cuká při stálých otáčkách

11.10.2017 v 23:47 | Nahoru | #1
vstriky samo spinavy byt muzou. kazdopadne je tam par servisnich ukonu co se maji delat (doporucuju nastudovat servisni manual) a maji vliv na chod motoru. nastaveni podtlaku - synchronizace, kontrola nastaveni tps ... strileni do vyfuku je divny, to by nemelo, netesnost ve vyfuku, nebo to celkove "zchudlo" a v kombinaci s PAIR systemem to ted vic strili... to by ukazovalo na ty ucpane vstriky. BTW, to ze cerpadlo dava ok jsi zjistil jak?

SV1000 - cuká při stálých otáčkách

12.10.2017 v 07:34 | Nahoru | #2
Mě to stejný dělala spečená pružinka na fajfce od svíce zadního válce u Bulldy.Jak tam při jízdě lítaly její kousky tak to nepravidelně pálilo. Po výměně fajfky to odeznělo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV1000 - cuká při stálých otáčkách

12.10.2017 v 11:47 | Nahoru | #3

assassin píše: BTW, to ze cerpadlo dava ok jsi zjistil jak?


Čekal jsem jestli se na to někdo zeptá zkoušeno přes hadičku a zacpání prstem Ani tak jsem to nemohl zastavit (tlak má být cca 1.2b). Mohlo by mi pomoct aditivum na čištění vstřiků? Přes zimu to nechám stejně, tak či tak v servisu překontrolovat. Fajfky jsem kontroloval a na svíčkách drží festovně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV1000 - cuká při stálých otáčkách

12.10.2017 v 11:50 | Nahoru | #4

blesk16 píše: Čekal jsem jestli se na to někdo zeptá zkoušeno přes hadičku a zacpání prstem Ani tak jsem to nemohl zastavit (tlak má být cca 1.2b). Mohlo by mi pomoct aditivum na čištění vstřiků? Přes zimu to nechám stejně, tak či tak v servisu překontrolovat. Fajfky jsem kontroloval a na svíčkách drží festovně.



To ma regulator tlaku v nadrzi? Resp jde z railu zpatky vratka? Ja nedavno resil cerpadlo u sebe a davalo palivo, motorka jela, ale pri zatezi spatne - cerpadlo davalo malej tlak. Vzhledem ke konstrukci nechapu jak je to mozny, ale je to tak...

SV1000 - cuká při stálých otáčkách

12.10.2017 v 12:28 | Nahoru | #5
Já něco takovýho pozoroval, když jsem měl vadnej snímač zařazený rychlosti a nainstaloval gipro. Bylo to takové, že mi ukazoval třeba 3ku (jel jsem na trojku) a zničehonic čidlo dalo blbej signál třeba na 5ku - gipro ukázalo 5ku - a protože to má asi od 4. kvaltu nějakou úpravu mapy nebo předstihu, tak se to chovalo jako bych přidal plyn. Taky jsem dřív pozoroval, že při jízdě třeba 50kou na cca 3000 otáček to jako pocukává, ale není to že by vyloženě vynechávalo...? To je ono?

Naposledy editováno 12.10.2017 12:28:19

(reakce na) SV1000 - cuká při stálých otáčkách

12.10.2017 v 12:33 | Nahoru | #6
assassin> Nee, tohle vratku nemá jsou tam 3 hadice - jedna jde z čerpadla ke vstřikům, druhá je když přeliji víčko nádrže, tak odtéká benzín na zem a třetí je odvzdušňování nádrže. Ale po tom vyčištění sítka se to hodně zlepšilo, uvidím jestli se to třeba tou "zázračnou" Vervou nějak nepročistí...

karf> Chová se to jakoby jednou nezapálila svíčka nebo nevstříkla dávku do válce. Jinak ano když mám cca kolem 3000rpm, tak pocukává, tohle je ale problém tps senzoru. (dělají to všechny SV1000 pokud není správně seřízený). Takovýto otáčky ani moc netočím kvůli ložiskům, takže minimálně držím těch 4000rpm, aby to necukalo. Tohle ale jemně (před vyčištěním čerpadla více) pocukává i když držím stálých 6,8000rpm...

Naposledy editováno 12.10.2017 12:38:14

1 reakcí na tento příspěvek SV1000 - cuká při stálých otáčkách

12.10.2017 v 19:34 | Nahoru | #7
Prošel jsem minulé diskuse, které řešily podobnou věc.
1. Fajfky, kabely zapalování, svíčky
2. Přicpané vstřikovače, sítka v nich. Verva pomůže, ale na příliš zatuhlé pryskyřice vyloučené z lihonaturalu nemá. Sítko lze vyměnit.
3. Jemný filtr v palivovém čerpadle. Verva pomůže částečně. Výměna čerpadla je někdy nutná. Statický tlak tam je, ale průtok nestačí. Má dávat 0,75l za 20s, hadička od čerpadla do flašky a zapnout klíček.
4. Relé spínající čerpadlo.
5. Ostatní snímače na motoru, vyšší dívčí.
Ale jak píšeš, že jsi měl svinstvo v čerpadle, tak je to jasné. Já už nedávám lihosračky ani do aut.

Naposledy editováno 12.10.2017 19:39:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV1000 - cuká při stálých otáčkách

13.10.2017 v 11:11 | Nahoru | #8
Beranidlo> Oni jdou vstřiky přímo vymontovat? Popřípadě, kde se dají sehnat ty sítka? Dnes jsem koupil STP aditiva do benzínu na pročištění vstřiků, včera už mi cukala zase méně, takže asi vážně nějaký bordel...

PS1: To sítko jest toto? http://www.partsdep...2C+S+2003-2005/9486/ součást 3

Naposledy editováno 13.10.2017 11:23:18

(reakce na) SV1000 - cuká při stálých otáčkách

13.10.2017 v 13:13 | Nahoru | #9
blesk16> K těm filtrům na vstřikovačích jsem čerpal info z diskusí tady na motorkářích k V-Stromu. Jestli tam kdo měl nebo jaké se tam dává sítko, to fakt nevím. Ta trojka v katalogu je sedlo, do kterého se vstřikovač zatlačí.
Diskuse s obrázkama k čištění čerpadla a filtrů na čerpadle
http://www.vstrom.in...hp/topic,6105.0.html

SV1000 - cuká při stálých otáčkách

30.12.2017 v 17:17 | Nahoru | #10
Tak mi přišlo celý bazarový vstřikování (prodejce mi lhal a poslal se špatnou převodovkou na horní klapky). Přehodil jsem tedy jen TPS senzor a zdá se, že to zmizelo

SV1000 - cuká při stálých otáčkách

2.1.2018 v 17:53 | Nahoru | #11
Zvláštní, že se to tak rozhádalo, ale nezapsalo závadu na sensoru. Taky se to mohlo vlivem vervy a opakovaných pokusů "opravit samo". Počkáme do jara.

SV1000 - cuká při stálých otáčkách

3.1.2018 v 21:20 | Nahoru | #12
Když jsem zkoušel seřídit TPS senzor na těch cca 2500rpm, tak 1km jela v pořádku a pak začala cukat jako blázen + svítila chyba FI. S tímto novým to mám nastaveno na cca 2100rpm a motorka jede krásně. Bylo to ale zkoušeno na sněhu, takže si nejsem 100% jistý, že to zmizelo. Ale aspoň už šel ten senzor lépe seřídit

SV1000 - cuká při stálých otáčkách

30.1.2018 v 10:12 | Nahoru | #13
Včera vyzkoušeno a pořád cuká Zkusím vyměnit vstřiky + udělat bypass filtru čerpadla a dát filtr na hadici. Jestli to nebudou vstřiky, tak se zblázním...

PS: nemůže to dělat třeba vůle ventilu? Protože mi přijde, že za studena to dělá strašně málo, ale po 2 km, kdy se mi ohřeje voda na provozní teplotu, tak začne škubat více.

Naposledy editováno 30.01.2018 12:37:16

SV1000 - cuká při stálých otáčkách

1.2.2018 v 20:55 | Nahoru | #14
Vstřiky to nejsou teď bude na řadě palivový systém. Ještě mě napadla lambda, to by mělo jít zjistit na diagnostice, zda dává správný hodnoty. Ještě jsem si všiml, že mi kolísají otáčky 1300 +-100

Naposledy editováno 01.02.2018 20:56:51

1 reakcí na tento příspěvek SV1000 - cuká při stálých otáčkách

1.2.2018 v 21:14 | Nahoru | #15
Napadá mě sensor teploty vody, který indikuje nižší teplotu. ECU pak nepřepne na "teplou mapu" a lambda se může zbláznit, aby to uregulovala, ale stejně nestíhá.

1 reakcí na tento příspěvek SV1000 - cuká při stálých otáčkách

2.2.2018 v 11:53 | Nahoru | #16
Teplotu vody mi to na budíku ukazuje správně, po cca 3 km se mi dostane voda na 86C a tam už +- pár stupňů drží. Tady je navíc senzor 2 drátový, takže jde info do řidící jednotky a zní do budíku, takže to by mělo být v pořádku.

(reakce na) SV1000 - cuká při stálých otáčkách

2.2.2018 v 13:06 | Nahoru | #17
blesk16> Tak obráceně, kolik je teplota motoru, když řídící jednotka nabyla dojmu, že je tam 86°? Co na ta to říká temostat?

Naposledy editováno 02.02.2018 14:33:59

SV1000 - cuká při stálých otáčkách

2.2.2018 v 13:31 | Nahoru | #18
Teplota bude souhlasit, podle toho když otevře termostat, tak chladič těch 80C má. Navíc při 105C mi spíná ventilátor na chladiči, což +- má. Ventilátor má vlastní senzor, že by byly oba zrovna špatný se mi moc věřit nechce...

SV1000 - cuká při stálých otáčkách

2.2.2018 v 13:52 | Nahoru | #19

(reakce na) SV1000 - cuká při stálých otáčkách

2.2.2018 v 13:59 | Nahoru | #20

Beranidlo píše: Napadá mě sensor teploty vody, který indikuje nižší teplotu. ECU pak nepřepne na "teplou mapu" a lambda se může zbláznit, aby to uregulovala, ale stejně nestíhá.



2 mapy to podle teploty prepina (konkretne na 80ti C) ale v tom problem nebude, pri studeny mape u teplyho motoru je to trochu bohatsi a naopak, ale nezpusobi to "cukani"

lambda je tam taky spis na paradu, nemyslim si ze by to mohla delat, ale slo by ji odpojit a zkusit jak se to zmeni (jednotka bude hlasit chybu, ale melo by to vrcet)

osobne si nemyslim, ze by to delalo palivo ... tipuju na zapalovani, proste to jednou za cas nezapali - na coz ma samo vliv bohatost smesi = teplota motoru. ale chyba bude ve svickach, civkach, kabelech, nejaky prechodaky atd atd...

Naposledy editováno 02.02.2018 14:03:40

1 reakcí na tento příspěvek SV1000 - cuká při stálých otáčkách

2.2.2018 v 16:53 | Nahoru | #21
Tak jsem vytáhl svíčky (cr8ek staré 7000km), přední krásně cihlová jak má vypadat. Zadní totálně zaolejovaná + válec také, viz foto... Změřím tlaky, pokud budou dobrý, tak nechám jen srovnat ventily + dát nové gumičky na ventily. Když jsem motorku koupil, měla spotřebu cca 1l/3000km. Po 7000km už to je 1l/1000km. Ten přede mnou tomu musel asi nakládat pěkně i za studena... Já točím max 5000rpm a jedu takto 18km, abych měl jistotu, že je motor dokonale prohřátý. Nejspíše při konstantních otáčkách to nedokáže tak dobře ten olej spálit a proto to cuká.

Naposledy editováno 02.02.2018 16:55:45

(reakce na) SV1000 - cuká při stálých otáčkách

27.3.2018 v 02:07 | Nahoru | #22

blesk16 píše: Tak jsem vytáhl svíčky (cr8ek staré 7000km), přední krásně cihlová jak má vypadat. Zadní totálně zaolejovaná + válec také, viz foto... Změřím tlaky, pokud budou dobrý, tak nechám jen srovnat ventily + dát nové gumičky na ventily. Když jsem motorku koupil, měla spotřebu cca 1l/3000km. Po 7000km už to je 1l/1000km. Ten přede mnou tomu musel asi nakládat pěkně i za studena... Já točím max 5000rpm a jedu takto 18km, abych měl jistotu, že je motor dokonale prohřátý. Nejspíše při konstantních otáčkách to nedokáže tak dobře ten olej spálit a proto to cuká.



ahoj resil jsem to same a zkontroluj podtlaky a serid poradne potenciomery klapek ale to az po tom co das do originalu seridit podle bublinek vstrikovani (ty potenciometry si udelej sam neumeji to snad nikde v originalu) aspon tohle byl muj pruser . ten problem s olejem je jina vec ale samo ze to udelej aby bylo vse ok kdyby neco pis sz mam hodne dilu muzu ti i neco pujcit aby si to nekupoval

SV1000 - cuká při stálých otáčkách

8.6.2018 v 18:29 | Nahoru | #23
Tak jsem se konečně hnul z místa Měl jsem to u známého co dělá v servisu. Nejdříve mi připojil nějaký přístroj co se dal mezi - Kompresor s tlakovou nádobou > přístroj > díra svíčky. Píst se dal do zážehové bodu (kvůli uzavření všech ventilů) a tlačil vzduch. Přední válec 11% a zadní 12% Přes díru, kterou se otáčí klikovkou šlo slyšet slabé syčení, 12% je prý v normě. Takže by to mohli být velkou pravděpodobností gufera na ventilech. Ještě jsme měřili tlak ve válcích a přední dal 7atm a zadní 6atm (zapomněl jsem při měření otevřít plyn - idiot...), takže to ovlivnilo výsledek a prý jsou takovéto hodnoty se zavřeným plynem normální.

Dnes mi přišli nové gufera ventilů a zítra se je pokusím vyměnit na namontovaném motoru. Mezi píst a ventily dám provázek, aby se ventily opřely a nespadly do spalovacího prostoru. Označím si polohu vaček a sundám je, abych se dostal k ventilům. Zručný jsem a hodně věcí jsem si už na autě/motorce udělal sám, tak doufám, že tohle nebude velký problém.

Naposledy editováno 08.06.2018 18:31:45
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki SV 1000 poraďte jaké výfuky [1, 2] Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S martymb 45 18.5.2018 v 21:48 assassin
Disk GSXR vs SV1000 Suzuki GSX-R 600, Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000 cyml 6 10.5.2018 v 11:57 Hasha
Suzuki SV 650 vs SV 1000 Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000 Kráca 15 14.4.2018 v 20:43 speedymratin
Suzuki SV Suzuki SV 1000 sekáčmagor 6 7.3.2018 v 07:42 Hasha
DL, SV, TL-1000, rozvod - nesedi [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 10... cuir 38 29.12.2017 v 15:12 cuir


TOPlist