bmw_r1300gs_cartec





Téma: Balkán 2018
Rád bych příští rok zavítal opět na Balkán (hlavně Bosna a Hercegovina Popř kousek Černé Hory) .
Základní parametry:
Termín: Jsem učitel = pouze červenec a srpen. min 16 dní, max. 23 dní (Upřednostnil bych červenec, letos jsem jel v srpnu a vše už bylo žluté, suché a řeky bez vody)
Motorka: Chci jet na Honda CRF 250L, takže žádná závratná cestovní rychlost, dálnice NE, ale o to víc bych si chtěl užít šotoliny a lesní cesty -takže rozhodně enduro, klidně bych přibral i někoho na 125, ale žádný leštěnkář.
Cesty: Cílem jsou především šotoliny, kopce a hory, mám rád když je nějaká řeka, jezero atd. Takovou osou příběhu by byl průvodce Bosenské šotoliny, ale chtěl bych i nějakou vlastní odbočku. Pokud zvládneme bezpečně zaparkovat tak i nějaký výšlap na kopec by nebyl od věci.
Spaní: Co nejvíc na divočáka, stan/pod širákem, kemp jen kvůli sprše nebo když to nepůjde jinak. Hotely a chaty jen v nouzi.
Koupání: jezero, řeka, potok
Stravování: Východní Fastfood(šašliky, pljeskavica, burek,...) + Supermarket + vozím si Manu. Na vaření kašlu.
Zatím to berte spíš jako seznamku lidí se stejným zaměřením a stylem cestování a stylem stroje....

Naposledy editováno 01.11.2017 14:26:56

1 reakcí na tento příspěvek Balkán 2018

27.11.2017 v 15:10 | Nahoru | #1
No, pokud dobře počítám, tak kromě Newtona na tom budou s dojezdem všichni asi dost podobně, řekl bych tak 250 km při silniční spotřebě, já o něco málo líp. Tím pádem, pokud mají na podobné akci všichni jezdit spolu, tak se dá těžko počítat s dlouhými přesuny bez benzínky. Nějakou tou PETkou se dá možná nouzově dojezd trochu zvětšit, ale asi ne nějak extrémně. Jinak benzínky v Bosně jsou celkem zajímavý úkaz. Většinou je každý druhý dům u silnice myčka, pneuservis nebo benzínka, ale pak najednou jedete přes 100 km po hlavní silnici a nikde nic.

(reakce na) Balkán 2018

27.11.2017 v 15:23 | Nahoru | #2
Je to přesně jak píše nilgiri, clověk si zvykne na normální četnost benzínek a pak přijde nějaká dlouhá mezera. Pumpy většinou nejsou právě u té šotoliny tak jedna dvě petky jsou ideál. Před sjezdem ze silnice přeleješ petky do nádrže a jedeš skoro s plnou a prázdné petky nevadí. Hlavně se dají narozdíl od kanystru zmáčknout nebo bez lítosti vyhodit.
Se společným tankováním počítám a zadky to určitě ocení.
Ještě se ozval známý ze sousední vesnice na tt600e že by možná taky jel, ale tam je to značně nejisté.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 274, 275] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8249 Dnes v 07:49 Ozzy_
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist