globalmoto_duben_nolan





Téma: Balkán 2018
Rád bych příští rok zavítal opět na Balkán (hlavně Bosna a Hercegovina Popř kousek Černé Hory) .
Základní parametry:
Termín: Jsem učitel = pouze červenec a srpen. min 16 dní, max. 23 dní (Upřednostnil bych červenec, letos jsem jel v srpnu a vše už bylo žluté, suché a řeky bez vody)
Motorka: Chci jet na Honda CRF 250L, takže žádná závratná cestovní rychlost, dálnice NE, ale o to víc bych si chtěl užít šotoliny a lesní cesty -takže rozhodně enduro, klidně bych přibral i někoho na 125, ale žádný leštěnkář.
Cesty: Cílem jsou především šotoliny, kopce a hory, mám rád když je nějaká řeka, jezero atd. Takovou osou příběhu by byl průvodce Bosenské šotoliny, ale chtěl bych i nějakou vlastní odbočku. Pokud zvládneme bezpečně zaparkovat tak i nějaký výšlap na kopec by nebyl od věci.
Spaní: Co nejvíc na divočáka, stan/pod širákem, kemp jen kvůli sprše nebo když to nepůjde jinak. Hotely a chaty jen v nouzi.
Koupání: jezero, řeka, potok
Stravování: Východní Fastfood(šašliky, pljeskavica, burek,...) + Supermarket + vozím si Manu. Na vaření kašlu.
Zatím to berte spíš jako seznamku lidí se stejným zaměřením a stylem cestování a stylem stroje....

Naposledy editováno 01.11.2017 14:26:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Balkán 2018

19.11.2017 v 11:06 | Nahoru | #1
nilgiri> Na motorkách se kterýma se pojede bude nějaká rozumná rychlost stejně tak 85 - 100 to spíš tvůj pátý převodový stupeň bude možná trochu podtočený. Moje stará tenérka se na pětku cítila nejlépe tak 100 - 110 km/h cokoliv mimo produkovalo vibrace. Do offu to chce nějaké obutí. Minimum je E07 osvědčená kombinace je TKC 80 na předek E09 na zadek. Přední E09 není špatná, ale na silnici rychle mizí, naprosto neúměrně zadku. E 07 jezdím na GS a je to super guma hlavně co se týká nájezdu. Předčila i nějaké ty silničně vypadající Bridgestone které sice mají velké dosedací plochy, ale zase mají nižší vrstvu materiálu. Tak po 15 000 se na mě začalo usmívat plátno

(reakce na) Balkán 2018

19.11.2017 v 23:12 | Nahoru | #2
Newton> Měl jsem spíš na mysli rychlost na těch šotolinách a obecně v terénu, ale jak jsem psal, co někomu přijde pomalý, může někomu přijít rychlý a v km/h se to asi moc vyjádřit nedá. Jinak teď jezdím E07, na silnici i v lehčím terénu mi přijdou OK, ale moc nemám s čím srovnávat. Nebránil bych se ale ani těm 09. Nestojí zas tolik a když by bylo víc offroadu, tak je to podle mě dobrá investice. Ještě bych časem rád nějak pořešil větší nádrž. Originální 13 l dává dojezd po rezervu při silniční jízdě 200-220 km, což je celkem tragický a nevím, jestli to při ježdění mimo civilizaci vždycky stačí. Každopádně dávat za plastovej výlisek 9000 si moc nemůžu dovolit, takže to spíš možná někdy ve vzdálené budoucosti.

Naposledy editováno 19.11.2017 23:19:17
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 274, 275] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8249 Včera v 07:49 Ozzy_
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist