globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kleště na brzdové třmeny
Ahoj,dělal jsem servis na brzdových třmenech a kvůli přetěsnění pístků jsem objednal kleště určené k rozhýbání,potažmo vytažení pístků ze třmenu. Demontáž mám už za sebou a nechci,aby nářadí leželo doma. Třeba se bude hodit někomu dalšímu,kdo řeší stejnou věc. Jedná se o Laser Tool, kupoval jsem z UK,hlava pro vnitřní průměr pístku 16-39mm,univerzální použití. Cenovka byla cca 750 korun. Jsou plně funkční bez opotřebení,přenechám za 400 korun. Kdyby měl někdo zájem,napište si.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kleště na brzdové třmeny

8.10.2017 v 23:03 | Nahoru | #1

felixxx píše: budu rád když mi princip samosvotu objasníš, mám stítm spor se mnohalidmi,
samosvor je založený na modulu zubu, prostě neumožní rychlý přenos zleva doprava



Neni to uplne pravda - kdyz privru obe oči tak jedna konstrukční varianta - prave ten torsen - hodne vzdálené odpovídá tvému popisu - u torsenu totiz planety diferencialu nejsou klasická kuzelova ozubená kola, ale snekova kola, a jak známo, snekove soukolí je samosvorne, zalezi ale na jeho geometrii. Tenhle systém maji diferenciály typu torsen, v současné dobe treba quaife, wavetrac(trosku vylepšeny) apod. Spousta diferenciálů ma ale nejake třecí segmenty - at uz je to tradiční lamelovej jako maji treba Mkove BMW nebo viskozní spojky - kdysi u VW - syncro. Princip funkce diffu a samosvorneho diffu se mi vysvetlovat nechce, je na to spousta literatury a plnej internet

(reakce na) Kleště na brzdové třmeny

8.10.2017 v 23:35 | Nahoru | #2
assassin> ..on by to nemusel byt vylozene jenom klasickej snek, samosvorny muze bejt vselijaky dostatecne krivy (ruzny ty skutecne "krivy", hypoidni, a podobne "pripokurveny") ozubeni.. jinak taky moc nechapu kam a proc tim vlastne Felix miri, obecne je samosvornych mechanismu tri prdele, a samosvornej dif. bude proste jakakoliv konstrukcni sestava chovajici se vyse popsanym zpusobem

Naposledy editováno 08.10.2017 23:38:46

(reakce na) Kleště na brzdové třmeny

9.10.2017 v 18:04 | Nahoru | #3
[quote=assassin]Neni to uplne pravda - kdyz privru obe oči tak jedna konstrukční varianta - prave ten torsen - hodne vzdálené odpovídá tvému popisu - u torsenu totiz planety diferencialu nejsou klasická kuzelova ozubená kola, ale snekova kola, a jak známo, snekove soukolí je samosvorne, zalezi ale na jeho geometrii. Tenhle systém maji diferenciály typu torsen

asi to tak nějak bylo, ale o torsenu pan učitel tehdy nemluvil o torsenu jsem se dověděl až pozdějc, torsen je slovo které jen tak nezapomeneš, to byl dif armádní vojenské tajemství, nikdy jsem se k tomuto difu nedopátrál jen ho viděl na tubeře jak testují armádní vozidlo za první reubliky, asi nějaká obdoba torsenu nevím
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 22.4.2024 v 21:27 škvára18
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom BTerier 10 14.3.2024 v 15:44 biosák
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom Stromowner 23 16.2.2024 v 20:26 Edyk
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom Bocik13 4 13.2.2024 v 16:49 Bocik13
Kompresní poměr vs prémiový benzín [1, 2, 3] Suzuki DL 650 V-Strom zahadnytajemny 72 23.1.2024 v 09:43 Krautkopf


TOPlist