bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kleště na brzdové třmeny
Ahoj,dělal jsem servis na brzdových třmenech a kvůli přetěsnění pístků jsem objednal kleště určené k rozhýbání,potažmo vytažení pístků ze třmenu. Demontáž mám už za sebou a nechci,aby nářadí leželo doma. Třeba se bude hodit někomu dalšímu,kdo řeší stejnou věc. Jedná se o Laser Tool, kupoval jsem z UK,hlava pro vnitřní průměr pístku 16-39mm,univerzální použití. Cenovka byla cca 750 korun. Jsou plně funkční bez opotřebení,přenechám za 400 korun. Kdyby měl někdo zájem,napište si.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kleště na brzdové třmeny

8.10.2017 v 17:16 | Nahoru | #1
felixxx> samosvorny diferencial, misto sikmych ozub. kol na tvrdo, jsou tam ruzne treci segmenty, konstrukce muze byt rozna, nejjednodussi se pouzival u modelu tlusty ozub. kolo (hnaci) v nem vydrezovany kulaty otvory a v nich kulicky - obe napravy koncili treci destickou pritazenou na ty kulicky z jedne a druhe strany.. pokud je to hnaci kolo "volne" vlastnim trenim to cele dohromady drzi jako "pevna osa" kdyz je hnaci kolo nejakym zpusobem zabrzdene (nebo na nej motor vytvari moment, atd..) funguje to jako klasicky diferencial, pribzdis jednu stranu napravy a druha se toci o to rychleji (tocici se kulicky defacto nahrazuji ozubena kola, otaceji se v drazkach a urychluji druhou polovinu napravy) .. vyhoda je ze dotazenim muzes nastavit do kdy a od kdy (do a od jakeho momentu) se to prestava, resp. zacina chovat jako diferencial

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kleště na brzdové třmeny

8.10.2017 v 20:17 | Nahoru | #2

kerut píše: felixxx> samosvorny diferencial, misto sikmych ozub. kol na tvrdo, jsou tam ruzne treci segmenty, konstrukce muze byt rozna, nejjednodussi se pouzival u modelu tlusty ozub. kolo (hnaci) v nem vydrezovany kulaty otvory a v nich kulicky - obe napravy koncili treci destickou pritazenou na ty kulicky z jedne a druhe strany.. pokud je to hnaci kolo "volne" vlastnim trenim to cele dohromady drzi jako "pevna osa" kdyz je hnaci kolo nejakym zpusobem zabrzdene (nebo na nej motor vytvari moment, atd..) funguje to jako klasicky diferencial, pribzdis jednu stranu napravy a druha se toci o to rychleji (tocici se kulicky defacto nahrazuji ozubena kola, otaceji se v drazkach a urychluji druhou polovinu napravy) .. vyhoda je ze dotazenim muzes nastavit do kdy a od kdy (do a od jakeho momentu) se to prestava, resp. zacina chovat jako diferencial



zajímaví můj učitel samosvoru by, borec co dělal mechanika u java šestidení, byl to borec a zemřel jak borec hodil si to, podstada samosvoru je modul zubu, prostě nedovolí diferáku se rychle protočit,
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom BTerier 10 14.3.2024 v 15:44 biosák
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom Stromowner 23 16.2.2024 v 20:26 Edyk
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom Bocik13 4 13.2.2024 v 16:49 Bocik13
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 5 12.2.2024 v 19:03 elvis78
Kompresní poměr vs prémiový benzín [1, 2, 3] Suzuki DL 650 V-Strom zahadnytajemny 72 23.1.2024 v 09:43 Krautkopf


TOPlist