globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kleště na brzdové třmeny
Ahoj,dělal jsem servis na brzdových třmenech a kvůli přetěsnění pístků jsem objednal kleště určené k rozhýbání,potažmo vytažení pístků ze třmenu. Demontáž mám už za sebou a nechci,aby nářadí leželo doma. Třeba se bude hodit někomu dalšímu,kdo řeší stejnou věc. Jedná se o Laser Tool, kupoval jsem z UK,hlava pro vnitřní průměr pístku 16-39mm,univerzální použití. Cenovka byla cca 750 korun. Jsou plně funkční bez opotřebení,přenechám za 400 korun. Kdyby měl někdo zájem,napište si.
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Kleště na brzdové třmeny

8.10.2017 v 10:01 | Nahoru | #31

DucS píše: felixxx> používám už víc než 10 let a super, dostaneš se kam potřebuješ http://www.gedoreto...-pliers.html [/quote]

ty jsem nikdy neměl, nejraději bych chtěl celou sadu https://www.googlea...cQ9aACCDA&adurl=

s kufry pracuju a zas je vrátím na místo, a kufr má i zavírací pant když je jen plast častým používáním upadnem taky červená barva se mi líbí je lépe vidět když ti kleště třeba upadnou, nebo nesplynou v motorem když je někam položíš

Naposledy editováno 08.10.2017 10:28:26

(reakce na) Kleště na brzdové třmeny

8.10.2017 v 12:02 | Nahoru | #32
[quote=gugo]A nebo kdyz uz je ma clovek odpojeny tak do nich staci fouknout stlacenej vzduch, akorat musis ty pistky chytat obcas strilej ven jak raketa

dám si ventilek na plničku vzduchu přitlačím na otvor třmenu a lehce fouknu, pak nic nestřelí a manžeta ti pístek udrží, ale vesměs dám vanu na olej a pístek vytlačím pákou

Naposledy editováno 08.10.2017 12:06:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kleště na brzdové třmeny

8.10.2017 v 12:53 | Nahoru | #33
felixxx> jenomze to jsou kleste na jiny spony. Neco jako jeden o voze druhy o koze. Ty co mas v tom linku jsou na takovy ty perkovy spony co jsou na hadicich ktery nedrzej moc tlak. Ty mam taky a IMHO stojej za hovno i s aretaci. TY co jsem tam daval ja jsou na tyhle a fungujou super

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kleště na brzdové třmeny

8.10.2017 v 13:35 | Nahoru | #34

gugo píše: kubacech> nojo a ani jim kurna neukazes tu divnou vec ze kdyz zatocis jednim kolem tak druhy se toci na druhou stranu...kdyz mas samosvor

Mimochodem tohle me prijde na vysvetlovani lepsi.



Nechci byt puntickar, ale se samosvorem se prave i druhe točí na stejnou stranu

(reakce na) Kleště na brzdové třmeny

8.10.2017 v 13:46 | Nahoru | #35

assassin píše: Nechci byt puntickar, ale se samosvorem se prave i druhe točí na stejnou stranu





Kleště na brzdové třmeny

8.10.2017 v 14:44 | Nahoru | #36
Mám zájem. Kam Ti mám napsat adresu ? Dave

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kleště na brzdové třmeny

8.10.2017 v 15:28 | Nahoru | #37
assassin> no nevim jak s tvym samosvorem, ale ja stim kolem u myho samosvoru tezko otocim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kleště na brzdové třmeny

8.10.2017 v 15:41 | Nahoru | #38

gugo píše: assassin> no nevim jak s tvym samosvorem, ale ja stim kolem u myho samosvoru tezko otocim.


Kdyz je vyřazeno, tak se tocej obe kola spolu a to by melo jit relativne lehce, kdyz zaradis tak je jasny ze se musi otočit proti, ale to musis přemoci svornost.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kleště na brzdové třmeny

8.10.2017 v 16:08 | Nahoru | #39
assassin> zkousel jsem to a docela makacka. Takze mysleno tak ze kdyz zvednes normalni auto do vzduchu tak proste reknes neznalymu at na jedny strane toci doleva a dojde se podivat na druihou stranu a japaze se to tam toci opacne. U jeepa tohle fakt neudelam

(reakce na) Kleště na brzdové třmeny

8.10.2017 v 16:44 | Nahoru | #40
[quote=gugo]felixxx> jenomze to jsou kleste na jiny spony.
až kufřík přijde napíšu za ty prachy

kufřík je trošku větší než ostatní, jedny kleště mají nedostatek že je moc skleplý nýtek, jinak jsou tam všechny kleště tak to řeší problematiku hadicových spon, i kleště na vysunutí hadice nebo háček na odlepení hadice, kufr dnes přišel ok

Naposledy editováno 12.10.2017 15:11:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kleště na brzdové třmeny

8.10.2017 v 16:48 | Nahoru | #41
assassin>

co to je samosvor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kleště na brzdové třmeny

8.10.2017 v 17:16 | Nahoru | #42
felixxx> samosvorny diferencial, misto sikmych ozub. kol na tvrdo, jsou tam ruzne treci segmenty, konstrukce muze byt rozna, nejjednodussi se pouzival u modelu tlusty ozub. kolo (hnaci) v nem vydrezovany kulaty otvory a v nich kulicky - obe napravy koncili treci destickou pritazenou na ty kulicky z jedne a druhe strany.. pokud je to hnaci kolo "volne" vlastnim trenim to cele dohromady drzi jako "pevna osa" kdyz je hnaci kolo nejakym zpusobem zabrzdene (nebo na nej motor vytvari moment, atd..) funguje to jako klasicky diferencial, pribzdis jednu stranu napravy a druha se toci o to rychleji (tocici se kulicky defacto nahrazuji ozubena kola, otaceji se v drazkach a urychluji druhou polovinu napravy) .. vyhoda je ze dotazenim muzes nastavit do kdy a od kdy (do a od jakeho momentu) se to prestava, resp. zacina chovat jako diferencial

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kleště na brzdové třmeny

8.10.2017 v 17:48 | Nahoru | #43

gugo píše: assassin> zkousel jsem to a docela makacka. Takze mysleno tak ze kdyz zvednes normalni auto do vzduchu tak proste reknes neznalymu at na jedny strane toci doleva a dojde se podivat na druihou stranu a japaze se to tam toci opacne. U jeepa tohle fakt neudelam



to bude asi stálým 4x4, na jedný nápravě to jde určitě lehce.

(reakce na) Kleště na brzdové třmeny

8.10.2017 v 17:51 | Nahoru | #44
Stev> NOjo buh vi co stim dela ta rozvodovka mezi napravama. POpravde ani nejak nevim co stim dela za jizdy, ridi to pocitac Ale fakt je ze to sedi jak na kolejich.
Jsem to koupil s takovejma slupkama gumama, jeste jsem je neprezul a mokro nemokro zatocis a vono to tam jede. Az se trochu bojim az to jednou ujede

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kleště na brzdové třmeny

8.10.2017 v 20:17 | Nahoru | #45

kerut píše: felixxx> samosvorny diferencial, misto sikmych ozub. kol na tvrdo, jsou tam ruzne treci segmenty, konstrukce muze byt rozna, nejjednodussi se pouzival u modelu tlusty ozub. kolo (hnaci) v nem vydrezovany kulaty otvory a v nich kulicky - obe napravy koncili treci destickou pritazenou na ty kulicky z jedne a druhe strany.. pokud je to hnaci kolo "volne" vlastnim trenim to cele dohromady drzi jako "pevna osa" kdyz je hnaci kolo nejakym zpusobem zabrzdene (nebo na nej motor vytvari moment, atd..) funguje to jako klasicky diferencial, pribzdis jednu stranu napravy a druha se toci o to rychleji (tocici se kulicky defacto nahrazuji ozubena kola, otaceji se v drazkach a urychluji druhou polovinu napravy) .. vyhoda je ze dotazenim muzes nastavit do kdy a od kdy (do a od jakeho momentu) se to prestava, resp. zacina chovat jako diferencial



zajímaví můj učitel samosvoru by, borec co dělal mechanika u java šestidení, byl to borec a zemřel jak borec hodil si to, podstada samosvoru je modul zubu, prostě nedovolí diferáku se rychle protočit,

(reakce na) Kleště na brzdové třmeny

8.10.2017 v 20:27 | Nahoru | #46
felixxx> vsak jasne, principu muze byt nespocet, podstatna je ta samosvornoast do urciteho prenaseneho momentu.. tj maly Mk kola jdou spolu, velky Mk kola jdou proti sobe ...to da rozum ze u skutecny techniky v realny velikosti asi nebude kulickovej diferak, nicmene princip je na nem tak nejak nejlepe/nejjednoduseji vysvetlitelny, je to daleko obraznejsi nez tu dlouze blabolit o evolventach a modulech BTW nebyt to Ty, uchazel by mi trosku smysl, proc se teda ptas kdyz ramcove vis,.. ale..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kleště na brzdové třmeny

8.10.2017 v 20:34 | Nahoru | #47

felixxx píše: zajímaví můj učitel samosvoru by, borec co dělal mechanika u java šestidení, byl to borec a zemřel jak borec hodil si to, podstada samosvoru je modul zubu, prostě nedovolí diferáku se rychle protočit,



Nevim jestli me zkousis, ale princip je pomerne jasnej, konstrukčních reseni je spousta (lamelovy, s viskozní spojkou, torsen) ten tvuj popis výše je ale dost divnej..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kleště na brzdové třmeny

8.10.2017 v 22:20 | Nahoru | #48

assassin píše: Nevim jestli me zkousis, ale princip je pomerne jasnej, konstrukčních reseni je spousta (lamelovy, s viskozní spojkou, torsen) ten tvuj popis výše je ale dost divnej..



budu rád když mi princip samosvotu objasníš, mám stítm spor se mnohalidmi,
samosvor je založený na modulu zubu, prostě neumožní rychlý přenos zleva doprava

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kleště na brzdové třmeny

8.10.2017 v 22:47 | Nahoru | #49
felixxx> nevim co myslis modulem zubu, ale tech druhu samosvornejch difu se pouziva vic, takze vo zuby asi nepujde.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kleště na brzdové třmeny

8.10.2017 v 23:03 | Nahoru | #50

felixxx píše: budu rád když mi princip samosvotu objasníš, mám stítm spor se mnohalidmi,
samosvor je založený na modulu zubu, prostě neumožní rychlý přenos zleva doprava



Neni to uplne pravda - kdyz privru obe oči tak jedna konstrukční varianta - prave ten torsen - hodne vzdálené odpovídá tvému popisu - u torsenu totiz planety diferencialu nejsou klasická kuzelova ozubená kola, ale snekova kola, a jak známo, snekove soukolí je samosvorne, zalezi ale na jeho geometrii. Tenhle systém maji diferenciály typu torsen, v současné dobe treba quaife, wavetrac(trosku vylepšeny) apod. Spousta diferenciálů ma ale nejake třecí segmenty - at uz je to tradiční lamelovej jako maji treba Mkove BMW nebo viskozní spojky - kdysi u VW - syncro. Princip funkce diffu a samosvorneho diffu se mi vysvetlovat nechce, je na to spousta literatury a plnej internet

(reakce na) Kleště na brzdové třmeny

8.10.2017 v 23:35 | Nahoru | #51
assassin> ..on by to nemusel byt vylozene jenom klasickej snek, samosvorny muze bejt vselijaky dostatecne krivy (ruzny ty skutecne "krivy", hypoidni, a podobne "pripokurveny") ozubeni.. jinak taky moc nechapu kam a proc tim vlastne Felix miri, obecne je samosvornych mechanismu tri prdele, a samosvornej dif. bude proste jakakoliv konstrukcni sestava chovajici se vyse popsanym zpusobem

Naposledy editováno 08.10.2017 23:38:46

(reakce na) Kleště na brzdové třmeny

9.10.2017 v 07:26 | Nahoru | #52

gugo píše: assassin> zkousel jsem to a docela makacka. Takze mysleno tak ze kdyz zvednes normalni auto do vzduchu tak proste reknes neznalymu at na jedny strane toci doleva a dojde se podivat na druihou stranu a japaze se to tam toci opacne. U jeepa tohle fakt neudelam



To je přece jasné. Blokneš samosvor, čili místo druhým kolem otáčíš hnací hřídelí a to ještě přes celkem těžký převod

(reakce na) Kleště na brzdové třmeny

9.10.2017 v 17:47 | Nahoru | #53

gugo píše: felixxx> nevim co myslis modulem zubu, ale tech druhu samosvornejch difu se pouziva vic, takze vo zuby asi nepujde.



to to taky neřeknu, co myslím modulem zubu,

prostě jeden borec frezař, učitel, co dělal mechanika i u šestidení motocyklové soutěže za dob kdy jawa byla jawa, tak mi to tak vysvětlil, velmi jsem si tohoto člověka vážil, poslouchat jeho zážitky to jsi měl jen vytelené oči a hltal jedno slovo za druhým, no a

že u armády se v padesátých letech používaly samosforné diferenciály a pricip byl v tom že modul zubu byl navržen tak aby nedochazelo ke snadnému protočení, jestli se jednalo o šnek to nevím, ale torsen to nebyl, ani třecí spojka, ten dif jsem viděl na starodávném obrázku, ale tomu bude pomalu 40 let
to je vše co o tom vím,

torsen znám i BMW samosvor

Kleště na brzdové třmeny

9.10.2017 v 17:59 | Nahoru | #54
modul ozubeni je neco jako velikost kalhot, zub se v rovine kolmy na osu odvaluje po evolvente, ta je dana, a kdyby ne, nebude se zub po zubu odvalovat = soukoli nebude fungovat.. jediny co muze byt samosvorny je krivost toho celyho zubu, ta je u sneku je velika, proto snekem hnaci kolo neprotocis = samosvornost

E:
http://slideplayer.c...Dho+ozuben%C3%AD.jpg

E2:
Assassin> Kanavaluv oblibenej - a babicko, proc mate tak velke zuby, ..protoze mam velkej modul

Naposledy editováno 09.10.2017 18:10:18

(reakce na) Kleště na brzdové třmeny

9.10.2017 v 18:04 | Nahoru | #55
[quote=assassin]Neni to uplne pravda - kdyz privru obe oči tak jedna konstrukční varianta - prave ten torsen - hodne vzdálené odpovídá tvému popisu - u torsenu totiz planety diferencialu nejsou klasická kuzelova ozubená kola, ale snekova kola, a jak známo, snekove soukolí je samosvorne, zalezi ale na jeho geometrii. Tenhle systém maji diferenciály typu torsen

asi to tak nějak bylo, ale o torsenu pan učitel tehdy nemluvil o torsenu jsem se dověděl až pozdějc, torsen je slovo které jen tak nezapomeneš, to byl dif armádní vojenské tajemství, nikdy jsem se k tomuto difu nedopátrál jen ho viděl na tubeře jak testují armádní vozidlo za první reubliky, asi nějaká obdoba torsenu nevím

Kleště na brzdové třmeny

9.10.2017 v 23:03 | Nahoru | #56
felixx: tak torsen je "zapadni" obchodni oznaceni, jasne ze to neni nic co by neexistovalo uz pred sto lety, tyhle diferaky s ruznyma "sroubovyma" planetama tu byly uz davno, jen se tomu nerikalo takhle. jde o to, ze je pouzito soukoli ktere neni jen valive, ale dochazi tam ke smyku - pri spravnem nastaveni geometrie je timto dana "svornost" ... zadna novinka a existuje to v mnoha ruznych konstrukcnich variantach, to jen ten torsen je nejnamejsi diky pouziti u audi/subaru.
u tech sroubu/sneku jde prave o profil zubu/stoupani - tim je dana ta svornost. rekl bych ze tvuj mistr mluvil prave o tomhle.

kerut: jo nemyslel jsem snekove soukoli, ale sroubove - tzn obecne, kde nedochazi jen k odvalovani, ale je tam i smyk. potom je snek, hypoidni atd podmnozina...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kleště na brzdové třmeny

10.10.2017 v 14:56 | Nahoru | #57

gugo píše: assassin> zkousel jsem to a docela makacka. Takze mysleno tak ze kdyz zvednes normalni auto do vzduchu tak proste reknes neznalymu at na jedny strane toci doleva a dojde se podivat na druihou stranu a japaze se to tam toci opacne. U jeepa tohle fakt neudelam



Nevím co máš za jeepa, ale když jsme zvedli kolegovo WK na zvedák tak při otáčení jedním zadním kolem se točilo druhé zadní kolo stejným směrem. A u mého JK se každé kolo otáčí jiným směrem. Tak je zvláštní, že u tebe to nefunguje. Co máš za přídavku (jestli na to nemá vliv ona)

(reakce na) Kleště na brzdové třmeny

10.10.2017 v 16:52 | Nahoru | #58
Skalik> ja myslim, ze nejvetsi vliv na to ze se nic netocilo bude mit to ze jsem to mel zabrzdeny (takze bych to nepitval)
Jinak jsem z jeepu dost zmaten co kde je a jak se to oznacuje. Mam quadra II a ten mezinapravovej dif. je tedy asi nv 245 nebo 247 ?
Jinak mam wk 3.0 dehtak.
Jestli stim mas zkusennosti by me docela zajimalo jestli si nesundaval predni poloosy, bo jsem to delal minulej tejden a byl celkem porod ji dostat zpatky a zrovna k tomu wk toho na netu moc neni.

Kleště na brzdové třmeny

12.10.2017 v 15:14 | Nahoru | #59

felixxx píše: [quote=gugo]felixxx> jenomze to jsou kleste na jiny spony.
až kufřík přijde napíšu za ty prachy

kufřík je trošku větší než ostatní, jedny kleště mají nedostatek že je moc skleplý nýtek, jinak jsou tam všechny kleště tak to řeší problematiku hadicových spon, i kleště na vysunutí hadice nebo háček na odlepení hadice, kufr dnes přišel ok



https://www.googlead...YQ9aACCDI&adurl=

Naposledy editováno 12.10.2017 15:15:56

Kleště na brzdové třmeny

12.2.2019 v 20:59 | Nahoru | #60
Jestli je to pořád aktuální, tak mám zájem.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom BTerier 10 14.3.2024 v 15:44 biosák
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom Stromowner 23 16.2.2024 v 20:26 Edyk
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom Bocik13 4 13.2.2024 v 16:49 Bocik13
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 5 12.2.2024 v 19:03 elvis78
Kompresní poměr vs prémiový benzín [1, 2, 3] Suzuki DL 650 V-Strom zahadnytajemny 72 23.1.2024 v 09:43 Krautkopf


TOPlist