Mechanicky to je membrana s kontaktem, takze precitlivelost IMHO velmi nepravdepodobne.
Netusim kolik ma moto najeto, ale rozhodne nebrat na lehkou vahu. Nejhdriv zmerit tlak, kolik dava olejove cerpadlo. Nejspis bude tlacit malo. To ze to zacne spatne radit napovida tomu ze ten tlak je fakt nizkej a nefunguje ostrik na spojku. Takze pokud to nechces zadrit tak resit.!
Edit: pokud tam lejes tedy spravnou viskozitu oleje.
Naposledy editováno 06.10.2017 09:02:51
2. Máš hladinové čidlo a ne tlakové.-Tzn při nízké hladině se ti rozsvítí kontrolka oleje.Senzor může být zanesen-vyndat vyčistit.
3. Po ohřátí se ti špatně řadí neutrál.-S hladinovým čidlem to nemá pražádnou spojitost.
Napadá mě jestli když je ten olej v provozní teplotě,tak je o něco řidší než studenej,Co nastavení a stav spojky celkově.
Jak píše gugo,tak změřit tlak není na škodu.
Naposledy editováno 06.10.2017 09:24:57
1 reakcí na tento příspěvek Kontrolka oleje Dragstar 1100
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kontrolka oleje Dragstar 1100
Špatné řazení způsobuje unášející spojka - chce to seřídit vystavování a vůli lanka, ale za tepla! Ono se to totiž s teplotou motoru mění a když je to seřízené za studena, může se stát, že je to za tepla nedostatečné.
Jak píšou ostatní, čidlo je hladinové a je na motoru vespod. Chtělo by to vypustit olej, čidlo vymontovat a důkladně propláchnout v silném odmašťovači. Ono to vypadá, že se ti v něm kouše plovák nebo něco zkratuje kontakty. A pokud to nepomůže, tak jít po elektrice.
1 reakcí na tento příspěvek Kontrolka oleje Dragstar 1100
A čidlo hladiny je tuší na pravé straně vpředu pod motorem, jestli si to ještě dobře pamatuji.
Naposledy editováno 06.10.2017 10:45:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kontrolka oleje Dragstar 1100
Doctor1: Ve skutečnosti jdou řadit hůř všechny rychlosti, ale jde to obtížně postřehnout. I ten neutrál ti půjde líp trefit ještě za jízdy, protože dokud se hřídele převodovky točí, není tak těžké dostat od sebe kola s negativně podbroušenými bočními zuby. Ale když zastavíš, kola jsou unášením spojky tlačená do sebe a musíš vyřadit silou - jenže to vede často k přeskočení neutrálu a přeřazení z dvojky až na jedničku a naopak.
Zkus, když ta kontrolka bude svítit, na moment prudčeji zabrzdit přední brzdou. Předek se trochu zanoří a olej se setrvačností přelije víc dopředu. Pokud tohle pomůže kontrolku zhasnout, je to určitě čidlem. Ono se na tom možná projevuje i studené počasí, kdy se motor méně zahřívá - olej 20W víc lepí na stěny, pomaleji stéká dolů a je ho pak zdánlivě méně, i když je ho ve skutečnosti dost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kontrolka oleje Dragstar 1100
1 reakcí na tento příspěvek Kontrolka oleje Dragstar 1100
Even if the oil level is sufficient, the warning
light may flicker when riding on a slope
or during sudden acceleration or deceleration,
but this is not a malfunction.
POZNÁMKA:
I když je hladina oleje postačující, varování
Při jízdě na svahu může blikat světlo
nebo při náhlém zrychlení nebo zpomalení,
ale nejde o poruchu.
vybrano z anglického manualu pro yamahu BT 1100 bulldog , motor je totožný jako u XVS 1100 dragstar
Doctor1 píše: 1100Virago> No ta kontrolka mi to udělá jen jednou za čas,a to i v horkém počasí,ale vždy jen při delší jízdě cca naposledy po 90 km.A potom svítí mrcha stále.A právě ten teutrál se špatně řadí po delší jízdě jak je motor fest zahřátý jak při jízdě,tak i na místě.
Tak ta kontrolka mně to udělala už dvakrát taky, oleje bylo dost, tak jsem ještě trochu dolil, a jel klidnou jizdou dál. Ujel jsem takhle asi 120km, motor jel uplně normálně. Po vychladnutí druhej den bylo vše OK. Stalo se to vždy při jízdě po dálnici 130-150km/h, Dneska 350km nazpátek domu, a všechno OK. Tak asi zkusím při výměně oleje vyčistit to čidlo, a uvidím.
Po zapnutí klíčku se na pár vteřin rosvítila kontrolka, a pak zhala. Po asi 20ti vteřinách se rosvítila a svítila furt. I při nenastartovaným motoru.
Naposledy editováno 21.05.2018 08:56:20
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rodina Yamahy Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic, Yamaha XVS 1300A ... | jidashek | 25 | 8.4.2024 v 09:29 Rooks |
Posraný karburátor aneb jak na to Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 4 | 8.4.2024 v 08:43 Rooks |
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... | HrnčířKraus | 32 | 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ |
Popraskané přiruby, co na čištění k... Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 10 | 2.4.2024 v 21:00 50789 |
Výměna brzdové kapaliny, odvzdušněn... Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | MemphisUSA | 4 | 22.3.2024 v 09:37 crestik |