globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Litr CBR vers VTR
Zduř borci,rozhoduju se mezi cbr a vtr litrovými obsahy,je tam nějaky markatni rozdil co se týka jizdnich vlastnosti,ovladatelnosti,spotřeby ,ta asi bude nejspiš + - stejna beztak co? :)relativně i cenová relace nahradnich dilu atd,určitě tu budou borci co jezdili to i to,pročital jsem i ruzne diskuze kde se toho piše mraky ale i tak bych potřeboval trošku poštouchnout abych se nasměroval,a vybral pro a proti,abych nekoupil jedno a za 2 měsice zjistil že to druhe bude lepši,ted jsem jezdil cestaka,ale ten mi nějak nesedi no,tak jsem rozhodly že chci vyloženě silničku a pouze tyhle dva typy.

Naposledy editováno 30.09.2017 11:55:49

Litr CBR vers VTR

25.9.2017 v 17:10 | Nahoru | #1
Tak to se asi budeš muset svézt..Pač jedno je řaďák-čtyřvál a druhý véčkovej-dvouvál..Osobně miluju zvuk VéTéeRa s laďákama..

1 reakcí na tento příspěvek Litr CBR vers VTR

25.9.2017 v 17:46 | Nahoru | #2
Litrovy cbr je novějsi a modernější motorka s vyrazne větším vykonem a technikou superbiku - lepsi brzdy, podvozek. Podle me absolutne nesrovnatelné stroje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Litr CBR vers VTR

25.9.2017 v 18:02 | Nahoru | #3
assassin> no mě se libi spiše to vtr,ale zase si řikam že to cbr je lehči,že to bude snadnějši na ovladani,na druhou stranu rychlostni rekordy lamat nepotřebuju,a občas potřebuju litat po městě a kličkovat z velkou kraksnou to je tež ořišek no :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Litr CBR vers VTR

25.9.2017 v 18:07 | Nahoru | #4

kulda33 píše: assassin> no mě se libi spiše to vtr,ale zase si řikam že to cbr je lehči,že to bude snadnějši na ovladani,na druhou stranu rychlostni rekordy lamat nepotřebuju,a občas potřebuju litat po městě a kličkovat z velkou kraksnou to je tež ořišek no :)



do mesta neni extra vhodna ani jedna. vaha neni vsechno VTR ma spis posez cestaku, CBR je proste superbike.. to chce vyzkouset. kazdopadne jestli nechces jezdit rychle unika my smysl CBR ... kdyz je to motorka z kategorie toho nejrychlejsiho co v te dobe na silnici jezdilo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Litr CBR vers VTR

25.9.2017 v 18:14 | Nahoru | #5
assassin> no rychle občas bych tomu šlapl někde na rovince to da rozum,v tom městě to neni pořad,ale občas je třeba tam zafičet,ale to až tak neni moc problem tematu,spiš mimo město klasicke projiždky,takže řikaš posed na vtr skoro jak cestak,to ja bych si zase spiše lehl no :) ted sedim jak vosa na bonbonu na tom mojim

1 reakcí na tento příspěvek Litr CBR vers VTR

25.9.2017 v 18:22 | Nahoru | #6
Myslím, že tazatele spíš zajímá SPčko než eFko. Nemám pravdu?

(reakce na) Litr CBR vers VTR

25.9.2017 v 18:25 | Nahoru | #7
Dablicek200Mph> ee spiš fko pravě--Honda VTR 1000F Firestorm,Honda CBR 900-954RR Fireblade

1 reakcí na tento příspěvek Litr CBR vers VTR

25.9.2017 v 18:31 | Nahoru | #8
tak ted myslim ze jsi assasina dokonale mystifikoval, predpokladam ze on psal o 1000RR..

jinak ze se vmesuju do debaty, nebyla by na "klickovani ve meste" vhodnejsi spis sestka ?

Litr CBR vers VTR

25.9.2017 v 18:32 | Nahoru | #9
Jo 929-954 - ja myslel 1000 ... I tak docela dost rozdilne motorky. Ja bych bral radeji cbr, vstrikovani atd
Kazdopadne uz je to docela stara vrana a bude zalezet spis jak zachovalej kus sezenes

Litr CBR vers VTR

Skvělá odpověď, děkuji! 25.9.2017 v 18:33 | Nahoru | #10
Jen trochu doplnim co uz bylo napsano, - VTRko je univerzalnejsi motorka, da se s ni jak cestovat (s rozumnymi prestavkami neni problem dat 800 km/den), tak se i pekne svezt na okruhu (na zadne zavodeni to ale neni, chybi vykon a podvozek taky moc nestiha). Je to zaludnejsi motorka nez CBR (to plati o vsech sportovnich litrovych douvalech), kdyz nevis co delas, tak se snadno dostanes do krizovky nebo si natluces... ale o to vetsi je to zabava VTR rozhodne vic zere, normal jizda 8-10, dle toho jak tahas, kdyz je dobre serizena (coz celkem casto nebyvaji) da se cestovat i za 6.5.
CBR sportovnejsi podvozek i posez, o hodne vyssi vykon, ale pritom neni tak divoka (R4 vs. V2), za mne osobne trochu nuda. Vhodnejsi kdyz chces jezdit sportovneji nebo to zvedat na zadni i ve 150.

(reakce na) Litr CBR vers VTR

25.9.2017 v 18:33 | Nahoru | #11
kerut> hele to město obsahuje cca 10% cest,ani ne--zameřme se na vyjižky mimo město--

(reakce na) Litr CBR vers VTR

25.9.2017 v 18:37 | Nahoru | #12
kulda33> Na VTR-F taky bez problemu zalehnes jak na kazdym SS, jde o to, ze nemas nohy az za usima a kdyz nechces lezet, tak te ten posez netlaci tolik na nadrz.

Litr CBR vers VTR

25.9.2017 v 19:10 | Nahoru | #13
Tady bych se dost rozhodoval....CBR bude mít lepší podvozek ale jelikož lítám na VTR,nemyslím si že bych byl v provozu brzda...někdy si říkám že zbytečně hazarduju.Na limit podvozku jsem se s ní ještě nedostal.Spotřeba? na 2V1000 od cestovních(s manželkou) 6L/100 až třeba do 10L ale moji svižnou jízdou si i tak v průměru bere max 7-7,5.Když jsem se tady na foru někde dočetl,že někomu R1 bere i 12,tak to VTR nakonec nebere skoro nic Jezdil jsem GSXR a všechna váha šla na ruce...Kawa taky ušla,ale Honda tohle má si myslím vyrovnané tak akorát.Ruce,nohy,nebolí..zadek dle rozmazlenosti každého soudruha Pokud se nemůžeš rozhodnout-projeď se na nich a uděláš si svůj názor.CBR budeš most točit do neznáma třeba až do 270....VTR ti umře na 250 ale vynahradí ti to krouťákem už od 3tis ot.Každá je jiná,ale dobré obě Já chtěl původně 929 a 954 ale nakonec vyhrál Funfactor 2V

Litr CBR vers VTR

26.9.2017 v 00:13 | Nahoru | #14
Na VTR zažiješ stejnou "legraci" jako na CBR s tím rozdílem, že při tom pojedeš menší rychlosti a na otáčkoměru ti bude stačit mit poloviční otáčky

Litr CBR vers VTR

26.9.2017 v 06:10 | Nahoru | #15
Vtr ma posez sportovni az dost, hlavne zalomeny nohy. Na okresky je to asi jak to komu sedne, ale kdybych chtel casteji na okruh tak beru cbr954.

Litr CBR vers VTR

26.9.2017 v 06:51 | Nahoru | #16
za ty love koupíš Aprililku Mejli nebo Tuňáka a to jsou o dost lepší stroje Motor Rotax je držák, klidně nalítají i 100tis., slabší elektronika (káble,konektory apod.,) ale nic hroznýho, nefunkční zadní brzda, ale to je asi tak všechno. Je to asi ve stejné cenové relaci a motorově,podvozkově,brzdy.....všechno úplně jinej level než ty motorky které hledáš. Jinak z těch dvou bych si vzal VTR, a to jsem fanda 4V, ale staré CBR už fakt stará jebka....kukni fakt na nějakou aprilku a uvidíš že by jsi neudělal chybu

Naposledy editováno 26.09.2017 06:51:49
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov Honda CBR 900RR Fireblade Beranidlo 18 5.9.2023 v 15:08 _Michal
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade jdu900fire_blejt 5 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt
Technické údaje CBR 900RR Fireblade... Honda CBR 900RR Fireblade Lapchik-54 5 22.5.2023 v 09:27 Krautkopf
Cbr900rr sc33 horný okulár/brejle Honda CBR 900RR Fireblade micindev 2 4.5.2023 v 20:15 micindev
Dlouho startuje Honda CBR 900RR Fireblade dawe1 12 27.10.2022 v 19:08 Ariete


TOPlist