Téma: VFR 800 F nová, r.v 2017
Vzhledem k tomu, že začínáme jezdit delší vzdálenosti a na delší výlety koukám po změně motorky. Důvodem je větší ochrana proti větru. Rád bych uvítal jakékoliv reference ohledně nové VFR 800F, starý typ si nechci kupovat a nové málo jeté ještě nikde nejsou ..... Taky nechci měnit značku, mám výborné kamarády v servisu a se svým hornetkem jsem maximálně spokojený.
Zajímá mě hlavně pohodlí při jízdě jak pro řidiče tak pro spolujezdce ( mám furt baťoh sebou ), ochrana proti větru, posed a pod. Nemám si jí totiž kde vyzkoušet, posadit se na ní a pod. Seděl jsem na VFR1200F, ta má dost spotrovní posed, spíš bych řekl že se blíží k supersportu než k cestovní třídě, jinak bych šel možná i do ní.
Nebo kdyby byl někdo z okolí kdo jí má, rád se přijedu na ní kouknout, dáme kafe, pokecáme...Kdyby stála 5 korun tak bych to neřešil ale cena přes 300 litrů.... chce si na to aspoň sednout.
Díky všem o jakékoliv info, radu.....

Naposledy editováno 15.09.2017 05:47:22
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 F nová, r.v 2017

15.9.2017 v 06:24 | Nahoru | #1
..ty jo, to jsem nečekal, že Honda nebude mít na prodejně jediný malý VeFRo...smutnej příběh

VFR 800 F nová, r.v 2017

15.9.2017 v 06:49 | Nahoru | #2
být tebou,při cenovce 300.000 bych obětoval 5,5K a našel si odpověď na otázky tady https://www.rentdre...R-800-NA-DEN-d43.htm

VFR 800 F nová, r.v 2017

15.9.2017 v 06:57 | Nahoru | #3
sorry, je to 2008, tak nic

2 reakcí na tento příspěvek VFR 800 F nová, r.v 2017

15.9.2017 v 07:33 | Nahoru | #4
Ono ten vyber mas i docela jednoduchy. Protoze jedine Honda vubec neco takoveho jeste v nabidce ma.Ostatni jsou od cca 1300ccm a vyse s cenou pres 400k. Teda je tady Suzuki GSX650FA, ktera je o vice nez 100k levnejsi a jako jedina z te jejich touring rady vypada jako touring at uz sedlem, riditky nebo kapotazi

(reakce na) VFR 800 F nová, r.v 2017

15.9.2017 v 08:19 | Nahoru | #5
puffybodie>
no jde i taky oto abych nevyhodil 250 litrů za novou mašinu (počítám že hornetek by šel do světa) a byl bych + - tam kde nyní, i když si myslím že ta kapotáž by měla posbírat dost toho čelního větru. Nehledě na to že horneta jsem si vypiplat a vymazlil celkem dost a nestálo to málo

Naposledy editováno 15.09.2017 08:19:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 F nová, r.v 2017

15.9.2017 v 08:23 | Nahoru | #6

puffybodie píše: Ono ten vyber mas i docela jednoduchy. Protoze jedine Honda vubec neco takoveho jeste v nabidce ma.Ostatni jsou od cca 1300ccm a vyse s cenou pres 400k. Teda je tady Suzuki GSX650FA, ktera je o vice nez 100k levnejsi a jako jedina z te jejich touring rady vypada jako touring at uz sedlem, riditky nebo kapotazi


koukl jsem na tu suzuki, s výkonem by jsem každopádně nechtěl jít dolů a ono to je i o dost slabší něž ten hornet co mám teď doma, takže ee -))

Naposledy editováno 15.09.2017 08:26:39

(reakce na) VFR 800 F nová, r.v 2017

15.9.2017 v 08:45 | Nahoru | #7

selkie píše: ..ty jo, to jsem nečekal, že Honda nebude mít na prodejně jediný malý VeFRo...smutnej příběh



Proc taky, vsichni chtej NCcko ne ?

(reakce na) VFR 800 F nová, r.v 2017

15.9.2017 v 10:22 | Nahoru | #8
Zbyna72> Ja taky nerikal, ze by to pro tebe byla nejaka vyhra ta Suzuki Jen prachy by jsi usetril. Ale nekdy prachy nejsou vsechno. Co se tyce novych stroju, tak bohuzel mimo te VFR asi fakt nic nebude v te urovni. Ja bych asi spise sel do lehce jete Kawasaki GTR 1400, usetris a hlavne fakt poskocis

VFR 800 F nová, r.v 2017

15.9.2017 v 10:25 | Nahoru | #9
Hele....pekna alternativa..... MG Norge GT 8v

VFR 800 F nová, r.v 2017

Skvělá odpověď, děkuji! 15.9.2017 v 10:28 | Nahoru | #10

VFR 800 F nová, r.v 2017

15.9.2017 v 10:47 | Nahoru | #11
to jsou opravdu pěkné motorky...... a i cena je relativně lepší , no uvidíme jestli ještě někdo napíše nějaké postřehy, a díky za tipy

2 reakcí na tento příspěvek VFR 800 F nová, r.v 2017

15.9.2017 v 11:16 | Nahoru | #12
v zadání máš VFR 800 F, zmiňuješ VFR 1200F, tak mi přišlo, že chceš takovýto typ motorky. Pokud se ti líbí výše uvedené MG, AC, tak bys mohl pouvažovat
i o VFR 800 X Crossrunner, VFR 1200 X Crosstourer, ev. CRF1000L Afrika Twin a zůstal bys u Hondy jak chceš.. Osobně jsem seděl na všech třech a nejlíp jsem se cítil zrovna na té nejtěžší - 1200 X ( mám 187cm, 80kg )
edit, jen jsem seděl, nejel jsem

Naposledy editováno 15.09.2017 11:17:47

(reakce na) VFR 800 F nová, r.v 2017

15.9.2017 v 11:28 | Nahoru | #13
GL1> TA je urcite super. Je ale ta kapotaz tak ucinna jako ta na VFR800? A taky vzhledove je to samozrejme uplne jinde nez VFR800 a tazateli asi jde i o tento vzhled bych rekl. Ty dalsi dve vypadaji mene kapotovane, ale hlavne o hodne drazsi nez italove. Ale pravda zustal by u znacky Honda.

Hlavni problem mi pripada,ze v Evrope vyrobci opustili na dlouhou dobu cestovni kategorii v 500 - 1000 (jako kdysi treba Honda Deuville 650) a jsou jen obrovske potvory nebo nic. Podobne v Enduru kdy 250 - 650 (hlavne do 500) cestovni bylo vicemene jen Japonsko a USA a az ted se to meni napr. s Hondou CRF 250 Rally neboto male BMW GS (ale to je divne ).

1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 F nová, r.v 2017

15.9.2017 v 11:35 | Nahoru | #14
A kdyz uz jsme zabrousili i do takovych spise polokapotovanych alternativ, tak mozna i tohle Benelli BN 600 GT . Ale s tim tady asi nikdo nebude mit zkusenosti. Co jsou tady lidi na serveru a byla i recenze, tak je cestovni enduro TRK 502, tak je sance, ze by mohlo byt podobne kvalitni i toto. Jen otazka co ceny dilu, moznost servisu, zaruka, spolehlivost atd.

1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 F nová, r.v 2017

15.9.2017 v 11:45 | Nahoru | #15
Nemá VFR spíš sportovní posed? Co třeba V-Strom?

(reakce na) VFR 800 F nová, r.v 2017

15.9.2017 v 12:14 | Nahoru | #16

Pedl píše: Nemá VFR spíš sportovní posed? Co třeba V-Strom?



doby kdy mivalo VFR sportovni posez, jsou bohuzel davno pryc...

1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 F nová, r.v 2017

15.9.2017 v 12:59 | Nahoru | #17
Až si vyzkoušíš třeba FJR s vysokým štítem, ST 1300, nebo R1200RT a pod., tak tě řeči o větrné ochraně na takovém ,,sporťáku,, jako VFR velice rychle přejdou. Koukni na fotky z profilu (moto+jezdec), kde končí plexi a jak daleko nad ním máš hlavu. To se musí otestovat, zkušenost je nesdělitelná. A to nemluvim o tom ležení na řídítkách. Já ty co takhle cestujou ,,obdivuju,, , ale je to zbytečná tortura

(reakce na) VFR 800 F nová, r.v 2017

15.9.2017 v 13:04 | Nahoru | #18

GL1 píše: v zadání máš VFR 800 F, zmiňuješ VFR 1200F, tak mi přišlo, že chceš takovýto typ motorky. Pokud se ti líbí výše uvedené MG, AC, tak bys mohl pouvažovat
i o VFR 800 X Crossrunner, VFR 1200 X Crosstourer, ev. CRF1000L Afrika Twin a zůstal bys u Hondy jak chceš.. Osobně jsem seděl na všech třech a nejlíp jsem se cítil zrovna na té nejtěžší - 1200 X ( mám 187cm, 80kg )
edit, jen jsem seděl, nejel jsem


Máš pravu, Crossrunnery od hondy nebo i Twin africa jsou krásné motorky a i by mi vyhovovaly vzhledem i k cestování. Bohužel jsem hulil už od patnácti tak mám jen 170 cm a to je na ty motorky málo
Právě u VFR 800 f je sedlo nejníž co jsme našel, dá se ještě i navíc regulovat tak i proto volba právě padá na ní. A jak se tady již zmiňovalo, i přesto že se mi motorky od motoguzi i aprilie moc líbí, nechci jít od značky, mám velmi dobré vazby na servis a prodejce (kamarád), a navíc mám i dvě auta od hondy tak by jsem to měl všechno v jednom balíčku.
Mě hlavně zajímá, pokud tu někdo má tento model, jak se spokojený s ochranou proti větru, jízdou a pod. Se servisem a spolehlivostí si myslím problém nebude, tedy pokud to bude udělané tak kvalitně jako můj hornetek tož díky všem za rady a informace

(reakce na) VFR 800 F nová, r.v 2017

15.9.2017 v 13:08 | Nahoru | #19

puffybodie píše: A kdyz uz jsme zabrousili i do takovych spise polokapotovanych alternativ, tak mozna i tohle Benelli BN 600 GT . Ale s tim tady asi nikdo nebude mit zkusenosti. Co jsou tady lidi na serveru a byla i recenze, tak je cestovni enduro TRK 502, tak je sance, ze by mohlo byt podobne kvalitni i toto. Jen otazka co ceny dilu, moznost servisu, zaruka, spolehlivost atd.



35KW je opravdu málo, byť cena je hodně někde jinde....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 F nová, r.v 2017

15.9.2017 v 13:13 | Nahoru | #20

OndraCB píše: Až si vyzkoušíš třeba FJR s vysokým štítem, ST 1300, nebo R1200RT a pod., tak tě řeči o větrné ochraně na takovém ,,sporťáku,, jako VFR velice rychle přejdou. Koukni na fotky z profilu (moto+jezdec), kde končí plexi a jak daleko nad ním máš hlavu. To se musí otestovat, zkušenost je nesdělitelná. A to nemluvim o tom ležení na řídítkách. Já ty co takhle cestujou ,,obdivuju,, , ale je to zbytečná tortura


Ano to je mi jasné, že s výše uvedeným to srovnat nejde....nicméně chci zachovat i trošku sportovního ducha a sem tam si na tom trošku zařádit, což zase na BMW 1200 at už RT nebo K při jejich váze a velikosti dost dobře nejde. (anebo to neumím )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 F nová, r.v 2017

15.9.2017 v 13:33 | Nahoru | #21
Zbyna72> Na tohle je prave super Kawasaki GTR. To stare (GTR1000/ZG1000/Councours 1000) strkalo ty parodie od BMW a jinych hrave do kapsy a novejsi GTR 1400 nebude moc jine (v policejni uprave jsou nadherne ). Ale tam by jsi musel nejaky lehce ojety model jedine za cenu co chces dat.

(reakce na) VFR 800 F nová, r.v 2017

15.9.2017 v 13:41 | Nahoru | #22

puffybodie píše: Zbyna72> Na tohle je prave super Kawasaki GTR. To stare (GTR1000/ZG1000/Councours 1000) strkalo ty parodie od BMW a jinych hrave do kapsy a novejsi GTR 1400 nebude moc jine (v policejni uprave jsou nadherne ). Ale tam by jsi musel nejaky lehce ojety model jedine za cenu co chces dat.


Tuhle bych tak trochu přirovnal k BMW K1300, je to pro mě už moc velké, těžké (313 kg). ale na dlouhé jízdy po dálnici to musí být super, o tom žádná, asi chci moc, chtěl bych skloubit hračku s pohodlím no uvidímě jak to dopadne....

1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 F nová, r.v 2017

15.9.2017 v 13:56 | Nahoru | #23
pujc si ji bud v Honde nebo v pujcovne ... uvidis sam.

(reakce na) VFR 800 F nová, r.v 2017

15.9.2017 v 14:26 | Nahoru | #24

Veverčák píše: pujc si ji bud v Honde nebo v pujcovne ... uvidis sam.


no kdyby byla už bych to udělal. Tady v okolí nikdo tu novou nemá.... nebo o něčem víš?

Naposledy editováno 15.09.2017 14:26:33

VFR 800 F nová, r.v 2017

Skvělá odpověď, děkuji! 15.9.2017 v 15:12 | Nahoru | #25
Kdyz chces novou motorku, stoji za to si udelat vylet http://moto-old.hon...781183898.1476609845

1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 F nová, r.v 2017

15.9.2017 v 21:57 | Nahoru | #26
Ber VFR1200F. Budes mít hondu s výkonem si trošku polepšíš a na posez si zvykneš za 3km

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 F nová, r.v 2017

16.9.2017 v 10:23 | Nahoru | #27

veer píše: Ber VFR1200F. Budes mít hondu s výkonem si trošku polepšíš a na posez si zvykneš za 3km


Byla to vlastně první volba, ale po přečtení recenzí a z toho jak jsme mluvil s majiteli a prodejcem mě právě začala více zajímat ta 800. Najet na gumě max 4 tisíce jak tu nejeden vlastník píše a spotřeba je taky poměrně vyšší, nehledě na to že nádrž má menší tak nevím... Mi výkonem nyní postačuje i ten hornet co mám (102 koní) a ta VFR800 má nepatrně vyší koně, ale vzhledem k véčku vyšší krouťák tak by mi to mělo si myslím stačit. Už nemám dvacet abych musel lítat furt někde 200 a víc. takže asi tak Ale jak říkám byla první na řadě a je furt krásná, hlavně ten kardan a uložení zadního kola to je bomba....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 F nová, r.v 2017

16.9.2017 v 10:33 | Nahoru | #28

Zbyna72 píše: Byla to vlastně první volba, ale po přečtení recenzí a z toho jak jsme mluvil s majiteli a prodejcem mě právě začala více zajímat ta 800. Najet na gumě max 4 tisíce jak tu nejeden vlastník píše a spotřeba je taky poměrně vyšší, nehledě na to že nádrž má menší tak nevím... Mi výkonem nyní postačuje i ten hornet co mám (102 koní) a ta VFR800 má nepatrně vyší koně, ale vzhledem k véčku vyšší krouťák tak by mi to mělo si myslím stačit. Už nemám dvacet abych musel lítat furt někde 200 a víc. takže asi tak Ale jak říkám byla první na řadě a je furt krásná, hlavně ten kardan a uložení zadního kola to je bomba....



to nevim s kyms mluvil

12ka ma spotrebu max. o litr vetsi nez 800 a jezdi uplne jinak, nadrz je sice mensi, ale 200+ km do tankovani das a stejne musis obcas slezt . Kdyz jezdis gumy, ktere tam patri, tak rozhodne nebudes prezouvat po 4k a jezdi to proti 800 naprosto nesrovnatelne ..

ale novou 12ku uz myslim nekoupis (pokud se bavime o Fku)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 F nová, r.v 2017

16.9.2017 v 10:38 | Nahoru | #29

Veverčák píše: to nevim s kyms mluvil

12ka ma spotrebu max. o litr vetsi nez 800 a jezdi uplne jinak, nadrz je sice mensi, ale 200+ km do tankovani das a stejne musis obcas slezt . Kdyz jezdis gumy, ktere tam patri, tak rozhodne nebudes prezouvat po 4k a jezdi to proti 800 naprosto nesrovnatelne ..

ale novou 12ku uz myslim nekoupis (pokud se bavime o Fku)


v prodeji není, ale dovést ještě jde, mám kamaráda dealera (honda frádek-místek)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 F nová, r.v 2017

16.9.2017 v 10:42 | Nahoru | #30

Zbyna72 píše: v prodeji není, ale dovést ještě jde, mám kamaráda dealera (honda frádek-místek)



pak bych nevahal .... ta moje ma pres 70kkm a nemenil bych
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Spojka Honda VFR 800 Fi [1, 2] Honda VFR 800 djgas 42 29.5.2018 v 20:48 Miky69
Nefunkční světla, vypne motor - Hon... Honda VFR 800 kawavita 17 24.5.2018 v 06:54 Gahan37
Jaký koupit momentový klíč? [1, 2] Honda VFR 800 Midnightmare 59 20.5.2018 v 11:43 Kratzmar1
Výběr VFR 800 VTEC Honda VFR 800 Stratocaster2 25 14.5.2018 v 21:58 Gahan37
Cestovnější náhrada za Hondu CB500 [1, 2] Honda VFR 800, Kawasaki ZR 7, Yamaha TDM 850, Honda ... Kaki 31 10.5.2018 v 12:47 Kelfik


TOPlist