bmw_r1300gs_cartec





Téma: Upevnění motorky na přívěs
Zdravím, potřebuji poradit, jak správně upevnit YAMAHU Virago XV1100 s předním kolem 19" a YAMAHU Virago 535 na motovozík. Cestuji s motorkami na přívěsu poprvé, cca 800 km. Vozík je plaťák na 2 moto, do 750kg, nebrzděný, s nájezdem. Díky za zkušenosti a rady.

1 reakcí na tento příspěvek Upevnění motorky na přívěs

Skvělá odpověď, děkuji! 11.9.2017 v 11:15 | Nahoru | #1


ja kurtuju 4 popruhama, nezavisle na sobe, predek za riditka proti vidlim, zadek za neco pevneho proti zadenimu tlumeni.
Jeste se mi nestalo aby motorka spadla.

Zbytek popruhu vyvazat tak, aby jsi v zrcatku hned vedel, jestli nejaka kurtna neni povolena

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upevnění motorky na přívěs

11.9.2017 v 11:16 | Nahoru | #2
KubaLC8> Akorát ty přední kurty bych dal za spodní brejle...

Upevnění motorky na přívěs

11.9.2017 v 11:20 | Nahoru | #3
Zalezi jak je moznost a jak je misto

(reakce na) Upevnění motorky na přívěs

11.9.2017 v 13:59 | Nahoru | #4

karf píše: KubaLC8> Akorát ty přední kurty bych dal za spodní brejle...



Správná připomínka, většinou se dává přesně uříznutej kus špalku mezi přední kolo a přední blatník, aby se to stáhlo na pevno a přitom to moc nepropružilo. Přední tlumiče bez tohoto a stažené hodně dolů při takovéto dálce hodně trpí.

Upevnění motorky na přívěs

Skvělá odpověď, děkuji! 12.9.2017 v 00:23 | Nahoru | #5
předek vážu za brejle, zadek za držáky stupaček spolujezdce. dalepřední kolo k tý trubce do tahu. Navíc ještě za padáky rámu - to používám jako fixaci při uvazování a odvazování. Motorku stahuju dolů proti tlumičům. Takto jsem s vozíkem najel asi 15tis. km.

Upevnění motorky na přívěs

2.12.2017 v 22:30 | Nahoru | #6
Ahoj, stačí čtyři kurty a ani se nehne.


Naposledy editováno 02.12.2017 22:31:26

Upevnění motorky na přívěs

3.12.2017 v 03:02 | Nahoru | #7
zkušenost z poslední dovolené POZOR!!!
Mám stejný vozík Agados a cestou praskla ta vnější trubka mezi tou boční odrazkou a zadním čelem. Na té trubce je právě oko na které se váže zadní popruh. Na vině je poddimenzovaný příčný nosník, který je naprosto nepochopitelně ze tří dílů, přičemž prostřední je přišroubován k nosným žlabům a krajní přivařené k těm tenkým vnějším trubkám. Spolu jsou sešroubovány dvěma!!! šrouby M6!!! v rozteči asi 60 mm!!! Něco naprosto neuvěřitelného, při zatíżení se to celé prohybá právě v těch spojích a zatíżení se tak přenáší na tu trubičku. Hanba výrobci. Měl jsem štěstí, že se motorka neuvolnila.
Už to mám odstrojené a místo těch dvou šílených nosníkú dám čtyři jekly.

Naposledy editováno 03.12.2017 03:03:37
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XIV Velká Virago Vyjížďka 2024 se ... [1 ... 346, 347] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10401 24.2.2024 v 11:46 rancher
Jaký olej do Yamaha XV 1100 [1, 2, 3] Yamaha XV 1100 Virago HonzaXV1100 85 14.1.2024 v 10:27 intra
Synchronizace zkoušel to někdo? [1, 2, 3] Yamaha XV 1100 Virago vajdi217 70 1.11.2023 v 13:20 Gumovník
dotaz Yamaha XV 1100 Virago Pernek 2 26.9.2023 v 09:52 Kolja73
Vůle ventilů Virago 1100 [1, 2] Yamaha XV 1100 Virago Alík76 31 11.9.2023 v 15:34 Gumovník


TOPlist