Vim ze se to tady resilo mnohokrat ale nikdy ne dopodrobna, co by mi odpovedelo na otazky.
Jsem zacatecnik na okruhu co jezdi na pne Bridgestone rs10. Vim ze na cestu/okresky by se meli podle vyrobce davat tlaky 2.5 predek a 2.9 zadek ale jak je to na okruhu? tam vyrobce predepisuje na predek 2.1 nebo 2.0 a zadek dokonce 1.7 za studena. Tady si ale nejsem jisty na kolik by mel foukat zacatecnik ktery jezdi brno na cca 2:30. problem je ze nvm na jaky tlak by se pneu melo ohrat aby pracovala spravne.Mely by se foukat tak aby po dojeti mely plus minus tech 2.5 predek a 2.9 zadek, nebo rozhodne mene? posledni muj okruh prave skoncil padem, kdy zadni pneu bez varovani uklouzla a ja skoncil na zemi. Podotykam ze jsem tam mel tlak na 1.9 za studena. Mechanik rika ze to bylo prave tim ze byla podhustena. Znamena to ze ja jako zacatecnik by mel davat vic protoze s tlakem 1.7/1.9 vzadu nema sanci pneu zahrat tak aby mela svuj pracovni tlak.
1 reakcí na tento příspěvek Bridgestone RS10 na okruh
120/70ZR17 Front: 28 psi cold or 31 psi hot (1.9/ 2.1)
190/55ZR17 Rear: 26 psi cold or 30 psi hot (1.8/ 2.0)
200/55ZR17 Rear: 25 psi cold or 29 psi hot (1.7/ 1.9)
Ale ja tomu moc nerozumim, Pepa (srsen) rika, ze jak nejezdis Brno pod 2:20, staci ti cestovky nafoukane na 2.5 a 2.9.
Mechanika pozdravuj.
1 reakcí na tento příspěvek Bridgestone RS10 na okruh
A zapomen jednou pro vzdy (to plati pro kazdeho na sportovni motorce) na tlaky 2.5/2.9, fouka se dle vyrobce, ale pneumatiky, ne motorky.
Na dromu se ti zvysi tlak cca 0,3baru, taky dle vyrobce gumy, stylu jizdy a pocasi.
1 reakcí na tento příspěvek Bridgestone RS10 na okruh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bridgestone RS10 na okruh
kubus182 píše: Fouka se vzdy to co píše výrobce pneu. S tlakem vzadu 2.9 jsem jeste nikdy nejel ani ve dvou s kufry :D Na dromu jezdim d212 a tu foukam 1.5 z nahrivaku pir. Sc 1.7 Na cestu za studena 1.5 a 1.7 Dovolenou v Alpach na Pir sc jsem ve dvou jezdil na 2.0 studená. Predky drom 2.4 z nahrivaku cesta 2.2 studená.
Tak tu 212ku mas bud moc nebo malo, zalezi jestli je to Pro nebo Racer
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bridgestone RS10 na okruh
1 reakcí na tento příspěvek Bridgestone RS10 na okruh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bridgestone RS10 na okruh
SLEEPER píše: Veverčák> Ma to v poho, vyrobce u Pro doporucuje 1.4-1.5 za tepla...
Nn, 1.0/1.1 studene, 1.2/1.3 z nahrivaku. 1.4/1.5 by teoreticky mela.mit po dojeti z trati.
J
http://www.motorkari...kl-9-2017-37462.html
1 reakcí na tento příspěvek Bridgestone RS10 na okruh
Mohl by mi nekdo rict, cim se to teoreticky mohlo stat? bylo to 3. kolo a to jsem ani nejel uplnou palbu v ramci mych moznosti a ujelo to hned nazacatku najezdu na stadion.
Za jakekoliv vecne komentare budu jen rad.
Diky
Prijde mi, ze jsi spadl na zavrenej plyn, jako ted v nedeli Jorge Lorenzo.
Pokud byly gumy v pohode, bez zadnych hranek atp., mely tohle normalne ustat. Mozna je to i tou sirokou stopou (mel jsi byt na obrubniku), kde sem tam byva necistota.
Kazdopadne na okruhu se jezdi pouze brzda/plyn, zavreny plyn bez brzdy neexistuje. Motorka ztraci stabilitu a pak se pada...
1 reakcí na tento příspěvek Bridgestone RS10 na okruh
Corey_Taylor píše: v te dobe to byli nove pneu (jednou jete pred okruhem). takze asi tim plynem :X
Nebo jeste moznost, ze by jsi mel jeste neojety poser pruh a sklouzlo ti to v naklonu na te kluzke ochranne vrstve, ale tu nevim, jestli RS10 vubec maji.
Priste jed vetsi palbu a bude to bez problemu.
Diky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bridgestone RS10 na okruh
SLEEPER píše: Suggested Race Track Tire Pressures:
120/70ZR17 Front: 28 psi cold or 31 psi hot (1.9/ 2.1)
190/55ZR17 Rear: 26 psi cold or 30 psi hot (1.8/ 2.0)
200/55ZR17 Rear: 25 psi cold or 29 psi hot (1.7/ 1.9)
Ale ja tomu moc nerozumim, Pepa (srsen) rika, ze jak nejezdis Brno pod 2:20, staci ti cestovky nafoukane na 2.5 a 2.9.
Mechanika pozdravuj.
Pepa se občas nechává unést svým egem :) Fakt, že on to dokáže na takových pneu zajet neznamená, že toho je schopný kdokoliv jiný. A když vidím, kdo všechno dnes jezdí na motorce, tak mně běhá mráz po zádech, že si tu jeho radu vezme k srdci nějaká lama, co vůbec neumí jezdit a vyhrotí to v brně na cestovních gumách nafoukaných na sériové tlaky s vidinou 2:19:)
RUTAN píše: Pepa se občas nechává unést svým egem :) Fakt, že on to dokáže na takových pneu zajet neznamená, že toho je schopný kdokoliv jiný. A když vidím, kdo všechno dnes jezdí na motorce, tak mně běhá mráz po zádech, že si tu jeho radu vezme k srdci nějaká lama, co vůbec neumí jezdit a vyhrotí to v brně na cestovních gumách nafoukaných na sériové tlaky s vidinou 2:19:)
Vsak si z toho delam srandu.
Mozna na novych cestovkach by to dal, ale za letniho pocasi bych tomu dal tak 3 kola, nez by sebou placl.
Ja rikam porad, ze na okruh patri jen okruhovy gumy. Vubec bych se neridil kydama typu:" Ses mrdal, tobe staci obyc silnicni, race gumu nevyuzijes."
I ten mrdal zrychluje a kdyz se zrychluje, tak se delaj chyby a ty chyby zapricinej to, ze tu race gumu dostanes na same limity. V krizovce jsi pak kurfa rad, ze nemas stlacenou tmu se silnicni homologaci.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
35kw na A2 Honda CBR 600RR | Honza259 | 7 | 8.12.2023 v 07:30 kokoška. |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Vrzající boty a "šum" v helmě Honda CBR 600RR | LuuKeW | 20 | 9.5.2023 v 14:35 Metric |
“Malý” A2 supersport vs 600cc Honda CBR 600RR, KTM RC 390 | Risek55 | 26 | 30.4.2023 v 19:55 Gahan37 |
Vypne motor Honda CBR 600RR | JesuaHamasia | 3 | 5.4.2023 v 15:38 JesuaHamasia |