globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Rád bych rozjel diskusi o zkušenostech z cest s novou Africou. Od května, kdy jsem ji novou koupil mám najeto cca 6tis. kilometrů (většinou po asfaltu). Vše skvělé, ale zajímavější bude řešit jobovky. Takže
1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

8.1.2018 v 15:32 | Nahoru | #1
laos> premyslis o tom, dat do AT jiny olej, nez predepisuje vyrobce? bavim se ted o viskozite... dal bych tam to, co predepisuje fabrika a rohodne bych nespekuloval. samozrejme ne to, co tam leji nekteri proto, ze „to proste davaji do vseho". dulezita je nejen vyrobcem udavana viskozita, ale samozrejme i norma urcujici presne slozeni toho ktereho oleje, proto bych se drzel fabriky. u toho prvniho nejak nevidim co je to za typ, ale je mozny, ze blbe koukam.

Naposledy editováno 08.01.2018 15:37:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

8.1.2018 v 15:48 | Nahoru | #2
Eso_Rimmer> Nene vůbec ne. Jen bych rád, kdyby mně někdo kdo tomu rozumí udělal osvětu, který z těchto dvou olejů je lepší a hlavně proč. Tady právě v technické dokumentaci narážím na ten pojem Viskozitní index, tak jestli je to právě ten hlavní ukazatel nebo jestli se to musí brát celkově podle všech uváděných parametrů.
Ten horní olej je Repsol 10W30 HMEOC MA & MA2.
Samožřejmě beru v potaz výrobce když napíše 10W30 a norma MA2, tak se tam prostě musí dávat tento olej. Ale mně jde o to jaký olej od jakého výrobce je ten lepší.

Tady jsem našel ještě odkaz na vysvětlení těch norem JASO MA a MA2 atd.
Třeba to někoho bude zajímat, tak aby nemusel hledat:
Moto oleje

Naposledy editováno 08.01.2018 15:58:06
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist