1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Jouda21 píše: ..... u novýho passata 2,0tdi s filtrem částic taky neleješ 10w40 ale bezpopelný 507.00 protože by se po čase ucpal filtr nespalitelným zbytkem..tak proč se tomu spousta lidí diví u motorky ...nebo nechápu lidi, kteří daj skoro 400000 za mašinu a pak řešej cenu oleje..Já osobně dám radši to co tam má být, měním ho jednou za rok, tak to snad přežiju....
Správně píšeš, že pro motory s DPF musí být jiný olej než pro staré ropáky. Jenže tam to je z objektivního důvodu instalace nové součástky velice specifických vlastností. Jenže co je tak převratného v motoru CRF, že musí mít 10W-30 MA a "standardní" 10W-40 mu vadí? Ještě bych pochopil, kdyby byl požadavek na lehkoběžný 5W nebo 0W. Nereju do toho z důvodu nějaké škodolibosti, ale opravdu mě zajímá, proč všechny Hondy, co jsem měl doma, mohly mít podle manuálu olej v širokém rozsahu SEA, API i JASO, ale zrovna CRF musí mít jen jedno jediné dost specifické SAE a JASO? Pro ovládací hydrauliku DCT to chápu, ale v motorové části mi důvod fakt uniká.
Dále další důvod bude asi trvanlivost oleje vlivem střihového namáhání po celou životnost, tudíž tam je menší rozptyl SAE na konci životnosti náplně, než je tomu u olejů s větším rozsahem.
Dále mi přijde motor, že je z výroby hodně (natěsno) oproti výkonnějším motorům konkurence, takže by měla být vyšší životnost oproti konkurenci(motor jde potichu studený i ohřátý),nemá tak vysokou kompresi oproti ostatním strojům, a to byl také jeden z důvodů, proč jsem se pro motorku rozhodl(ale celkovou životnost samozřejmě prověří až čas)..Motor jsem viděl v řezu předloni na IMOTU v kolíně a první na co jsem koukal, jestli to má nikasil nebo ocelovou vložku, což jsem byl nakonec rád.(má to skutečně vložku.
Jinak v asii a v us je sae 10w30 poměrně rozšířená záležitost i u osobních automobilů..
Ještě k tomu oleji:
při té první výměně za castrol racing 10w30 jsem si všiml, že je tekutý jak voda, ale ten ELF moto 4 maxitech stejné viskozity byl o dost hustší(na něj nyní jezdím)a ten se plně osvědčil a vyrábí ho TOTAL. , v čr je normálně dostupný..cca 250,-litr
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |