globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Rád bych rozjel diskusi o zkušenostech z cest s novou Africou. Od května, kdy jsem ji novou koupil mám najeto cca 6tis. kilometrů (většinou po asfaltu). Vše skvělé, ale zajímavější bude řešit jobovky. Takže
1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.


1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

2.10.2020 v 07:41 | Nahoru | #1
Výběr motorky je hrozně individuální a od stolu to jednoduše nejde. Pro mě Strom rozhodně nebyl první volba a není určitě nejhezčí, nejsilnější, nejobratnější a nevím co nej, ale sedl mi perfektně. Teda ona mi sedla i 1260 Enduro (hodně na špičky teda ), ale to už byla fakt raketa, snad 460tis Kč. Třeba 950 jsem chtěl vrátit hned po rozjezdu, tam bylo jasný, že posez mi absolutně nesedí. Na druhé straně Stromek má výborně naladěnej motor a jak už tu padlo, tak maximum krouťáku je už na 4tis otáčkách. Prostě ten výkon máš k dispozici kdykoliv a hned, je to na rychlé (nebo jakékoliv vlastně) cestování perfektní. Za mě je to skvělá motorka.

Nevím, jaký máš rozpočet, ale vyzkoušej určitě Multi(e)strádu 950, Tigry XR i XC, na mě udělal obrovskej dojem Tiger 1200, ale mohl by ti dobře sedět i bawor 800-850 (fakt nevím, co ten rozpočet). Capo je taky výborná motorka, navíc to není tuctovka. Je toho dost myslím.

Naposledy editováno 02.10.2020 07:42:32

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

2.10.2020 v 11:50 | Nahoru | #2

Animals21 píše: maximum krouťáku je už na 4tis otáčkách

Musím Ťa opraviť - to platilo pre 1000ku (teda do minulého roku). Nový má max. v 6000. (Pre porovnanie - AT má v 6250.) Ale ťahá dosť.

Inak pekný zoznam motoriek na testovanie, ja by som možno ešte pridal Super Ténéré, ak nie si príliš vysoký (je dosť malá). Pokiaľ nechceš jazdiť mimo cestu, ešte asi aj Versys 1000 - z tých motoriek, čo som testoval (takmer všetky 800-ky a 1000-ky) mi najviac sadli práve Versys a Multistrada (950). Na Versyse sa ale nestálo tak pohodlne.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist