bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Rád bych rozjel diskusi o zkušenostech z cest s novou Africou. Od května, kdy jsem ji novou koupil mám najeto cca 6tis. kilometrů (většinou po asfaltu). Vše skvělé, ale zajímavější bude řešit jobovky. Takže
1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.


(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

1.12.2017 v 13:19 | Nahoru | #61
joules>
Ahoj, zkusil jsem a nic. Navíc mi motka začala při vrknutí plynem chcípat, po nastartování nedrží volnoběh a za jízdy při prudké akceleraci cuká, jako kdyby jsi se učil rozjíždět autem. Ta motorka je pro Hondu hrob a ostuda. Je to vrak. Měl jsem 20 let staré GS a prodal jsem ho proto, abych se o něj nemusel starat. Velká, opravdu velká chyba. Na něm jsem řešil běžné opotřebení provozem, nic víc.

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

1.12.2017 v 13:21 | Nahoru | #62
joules>
Přece nebudu dělat takové divadlo kolem úplně nové motorky. Mám najeto 2300.

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

1.12.2017 v 13:24 | Nahoru | #63
NemaLbc>
Jediný nejsi. Mám uplně stejné problémy s motorkou, která má najeto 2300km.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

1.12.2017 v 13:42 | Nahoru | #64
NemaLbc>
Jak tak čtu tvé příspěvky, asi spojíme proti Hondě síly. Včera jsem s nimi jednal. Řekli mi, že to střílení je normální (to je hloupost) a ostatní je problém, o které vědí a řeší ho v záruce. Také mi sdělili, že u jedné motorky hledali důvod toho střílení, vyměnili co se dalo a motorka střílí pořád. Jsem připravený to dohnat do extrému a v případě, že se nedohodneme na záruční opravě a odstranění problémů, budu věc řešit soudní cestou. Je to sice běh na dlouhou trať, ale už jsem to absolvoval a vždy jsem vyhrál.

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

4.12.2017 v 15:42 | Nahoru | #65
Taky přispěji svou troškou....

Mám ještě verzi bez ABS, najeto do zimy cca 16500.

Občasné chcípání nebo "pohupování" otáček při studeném motoru také znám. Chcípla párkrát, jednou to ale udělala i za jízdy Byl jsem s tím u Šmuclera a prý je to dvouvál, takže občas to chcípnout může.

Při poslední letošní cestě na začátku listopadu nechtěla po nastartování vůbec držet, jakmile jsem pustil startér, chcípla. Dokud jsem jej držel, tak ne. Dělala to ale i na ohřátém motoru, tak jsem uvažoval, jestli to nemůže být baterkou. Když tu čtu jiné příspěvky, obávám se, že to bude také v přepínači. Uvidím, co to udělá na jaře, zkusím taky vyčistit to odvětrání a případně protočit plyn na sucho.

Plexi mám od Ermaxu a spokojenost, i když jak je vyšší, turbulence chytá. To je ale nemoc většiny turistických plexi a navíc to pociťuji jen občas a zpravidla tak alespoň nad 140 km/hod., takže to je výjimečně.

Řetěz jsem zatím nedopínal, našteloval mi ho v penuservisu, když jsem měnil gumy.

Škubání v malé rychlosti dolaďuji spojkou, přeci jen se ten motor chová jako typické Véčko, ač je to řaďák

Světla mi zatím dostačují ty dvě, které Afra má. Na starých Afrikách mi svítilo jedno nebo obě, ale v obou případech to bylo na hov.., nová svítí výborně.

Stupačky mi nevadí, pro přítulku jsem koupil komfortní (s gumou), což bude asi jediná naše investice do stupaček. Místo toho jsem zainvestoval do přeedělání sedla, protože to origo mi nesedělo. Teď je to super, zadek nebolí a mám vzadu opěru, což se v zatáčkách, obzvlášť ve stoupání, hodí.

Jsem s Afrou max spokojený, jen musím zjistit, proč na konci sezóny stávkovala. Jestli to byl protest proti zazimování nebo co

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

4.12.2017 v 19:44 | Nahoru | #66
Čaute, prispejem aj ja svojou troškou. Mám najazdené 16 500km. Tiež mi zhasínala za studena a vyskakovala do neutrálu na 4 a 5. Moto som reklamoval. S prekvapením zistili, že som mal odlomenú fajku na závite od kábla na dvoch vnútorných sviečkach. Vyjadrenie servisu, "bude na to pravdepodobne zvolávačka". Vyskakovanie rýchlostí vyriešili tak, že mi vymenili riadiacu vidličku
s vyjadrením, že aj ked nemuseli urobili to k spokojnosti zákazníka, a na Afrike je iné radenie rýchlostí. Radičku treba viacej dotláčať, lebo radiaca vidlička
najprv preradí a potom je tam zámok, ktorým sa rýchlosť uzamkne. Tolko k ich vyjadreniu. S vybavením som bol max. spokojný a moto zatial šlape, ale stihol som nabehat iba 500km.

Naposledy editováno 05.12.2017 09:21:45

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

4.12.2017 v 22:20 | Nahoru | #67
6yx> Jsem skoro přesvědčen, že o střílení do sání u Hondy vědí. U mě postupovali "úskokem zpět". Tedy ne konfrontace, ale také žádné uznání reklamace. Spíš je mi divné, že na tolik prodaných motorek si vlastně nikdo nestěžuje. Když to vezmu z druhé strany, kdyby se ta moje první chovala jako (zatím) ta druhá, asi bych nad tím mávnul rukou a nikde to nezveřejňoval. Spíš mě překvapuje, jak k tomu střelení do sání dojde zcela náhodně a bez nějaké předchozí souvislosti. Tedy u té nové zatím vždy POUZE po vrknutí plynem. Pokud by jsi potřeboval nějaké vyjádření, určitě se ozvi. Naopak pokud by jsi něco zjistil ohledně opravy, dej vědět. Díky.

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

4.12.2017 v 23:10 | Nahoru | #68
RomanCRF> Nevěř na zámky. Řadící bubínek je zcela běžné konstrukce. Pří zdvihu řadící páky se nejprve opře západka o řadící bubínek, dále točíš bubínkem, kde jedna drážka posunuje vidličku, která vysune původní rychlost, dalším pootočením se zasouvá vidlička s další rychlostí. Pokud se neopřeš o doraz, je zasunutí nedostatečné a buď si podbroušení ozubců kol kvalt "dotáhne", nebo ho vyhodí. Moderní převodovky mají menší podbrusy a velké mezery mezi ozubci. To umožňuje lehčí řazení a při vyšších rozdílech otáček řazených kol, ale při "ledabylém" řazení dochází k velkému "okopávání" ozubců. Osobně u těžkých endur a obzvláště na silnici zásadně mačkám spojku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

4.12.2017 v 23:32 | Nahoru | #69
ALW> Tak to Ti závidím, ABS... je k prdu. Tedy vlastně v rámci "bezpečnosti" vše. Někde jsem četl, že poslední asistent je řidič, na kterého se budeš dívat, "jak by Ti to šlo". To chcípání po startu je téměř jistě start-stop tlačítkem. Africa na to trpí. Jinak škubání v malých OTÁČKÁCH cca pod 2000 ot/min je u dvouválce normální. Naopak si myslím, že Africa si dá hodně líbit a nechcípne. ALE ta moje, už druhá a podruhé nová, dokáže zcela nevyzpytatelně a chaoticky chcípnout při zcela vymáčknuté spojce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

19.12.2017 v 19:59 | Nahoru | #70
NemaLbc> ahoj,jsem tu novej a nestíhám číst ty negativa na novou afru... za mne teda výsostná spokojenost, ke dnešnímu dni najeto celkem 13000km(loni7500 plus zbytek letos,pořízeno v D v červnu 2016.
Mám verzi euro 3 manuál vyrobenou někdy v 2/16
Jedinej a dost vekej problém je bohužel šlendrián českých servisů(myslím tím origo servisů a dealerů honda). Vysvětlím...
Při koupi motorky na můj dotaz ohledně výměny oleje mi bylo německým majitelem(Oberahrain u Landshutu) sděleno že honda předepisuje pouze a jenom 10w30 a pokud možno originál a že oni dávají výhradně toto už kvůli záruce(a specielně mluvil o verzi DCT) u které by mohly nastat problémy s hydraulikou řazení!! a následné ztráty záruky.
Toto jsem si potvrdil i následným prostudováním servisního manuálu,ale nepřikládal jsem tomu prozatím zvlášní pozornost.!!
První výměnu oleje na cca 1000-1500km jsem tedy musel absolvovat v čechách protože k prodejci to mám cca 430km a už bych to výrazně přetáhl.
Po první výměně oleje u Honda dealera(kvůli záruce)a přes můj apel a nesouhlas tam dali sudový motul 5100 10W40 !!!(prý to dávaj do všeho)!!!
K mé smůle bylo venku ten den velké vedro (30-35st.) a tak rozdíl nebyl po prvních metrech tak patrný .
s pribývajícími kilometry jsem však došel k závěru, že motorka nějak špatně zrychluje na 5 a 6. st.(ten den jsem ujel asi 120km)
Další den ráno po nastartovánípři cca20 st. motorka začala střílet do sání ,dunět a vibrovat!!! jako motor z lokomotivy po přidání na cca. 2500ot !!!
Vzpoměl jsem si okamžitě na soudruha z NDR a začal schánět 10w30..
Výměna proběhla již u mne v garáži za Castrol racing 10w30(jediný okamžitě sehnatelný normy JASO MA2.)
Motor od té doby fungoval na výbornou (jízda solo vyššími rychlostmi) než přišel výlet do alp ve dvou!!
Kombinace vysoké teploty a zátěže nechutnala ani tomuto oleji,po zastavení a rychlém výjezdu na passo rachotila pro změnu převodovka, jako když je po smrti.
Vzpoměl jsem si podruhé na soudruha z Bavorska, a při cestě zpět jsem se u něj zastavil a zkonzultoval výměnu oleje , a po krátkém družném hovoru mi ukázal na regál ELF-total, který mezitím pořídil jako alternativu k originálu s malým rozdílem v ceně, a skutečně je honda přebalený total elf Maxitech 10w30 api SJ!!! a jaso MA.!!!
Po další výměně na cca 4500!! je po problémech(nemám problém jet dlouhodobě mezi180-200 a spotřeba oleje neznatelná.
Tot moje anabáze a zatím jediný problém s motocyklem, který je již vyřešen!!
Tuto zimu budu trochu tunit a na jaře mne čeká nové obutí,,

Takže moje rada afrikářům!!! pokud vaše problémy začali po první garančce zjistěte kdo tam co nalil a bezvýhradně trvejte na 10w30 jaso MA!!( rozdíl také poznáš mezi 100-160 na 6.stupen.
případné dotazy a zkušenosti rád zase sdělím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

19.12.2017 v 21:32 | Nahoru | #71
Jouda21> Prostě se mi nechce věřit, (tím nemyslím, že kecáš), že by ten motor byl taková fajnovka, co by fungovala jen na jeden jediný olej. Nemůže být příčinou nějaký šotek v odvětrání karteru, tedy souvislost množství oleje, jeho momentální tekutosti, napěnění, atd., protože špatné starty se u CRF řeší vypouštěním kondenzátu z přepadu odvětrání motoru? Takže třeba tam toho 10W-40 bylo moc, prostor pod písty se nestačil odvětrávat a odpor sežral nějaký ten koník?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

19.12.2017 v 23:08 | Nahoru | #72
vilemx> ahoj, no moc ho tam nebylo, to bylo první co jsem kontroloval, a ten kondenzát vypouštim tak jednou až dvakrát za rok dle potřeby..manuál pod sedlem mám v němčině a píšou tam odkalovat(vypouštět) po jízdě v dešti nebo vysokou trvalou rychlostí) českej manuál nemám ale věřím, že je to podobný.(i když už jsem taky viděl českej překlad úplně zmršene ju něčeho....jak se tomu říká...ztraceno v překladu. Ale zpět k tomu oleji, taky mi to vrtalo hlavou a dost jsem se po tom pídil a vždycky se směju, když vidím jak někdo experimentuje,!!
Možná i ten problém s řazením může souviset s tím olejem!!! s jeho hustotou.Proto jim tam skáče ten neutrál..nebo třeba ne.
Koukni do manuálu ke svý crf(nevím jakou máš) ale jestli tam je jenom 10w30 tak tam nedávej 40 a natož 50.. on totiž jedinej kdo může tratit pri případnejch záručních opravách je výrobce.a proto doporučuje striktně co má otestováno!!.prohledal jsem všechny světový fora o hondách a opravdu používaj jeden typ 10w30 jaso MA.
a MA2 tam skoro neni ,je to cca od roku 2010. co to dávaj asi do všech vodníků..
To střílení do sání přisuzuji asi!!!!! malé vůli na sacích ventilech, která je daná z výroby, protože tam jsou hrníčky s podložkama, a je možné , že tlustý film z hustého oleje nadzvedává sací ventily, ale to je jen a jen moje teorie, nic víc. možná kdyby byla větší vůle tak by to zkouslo i tento olej.(hustší).
Ještě k tomu chcípání po startu, stane se to tak 2krát za rok a mám zato, že to dělá při přechodu z různych oktanových čísel benzínu z 95 na shell racing102 tak.
pokud jezdím třeba 4 nádrže 95ku tak to nedělá.
Jinak s tim olejem to zkus a pak dej vědět, pokud máštedy tento problém.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

20.12.2017 v 10:21 | Nahoru | #73
Jouda21> No zatím jsem měl vždy motory, kde vliv viskozity na chod motoru byl těžko poznatelný. Proto se mi prostě nechce věřit, že by motor nové AT fungoval pouze na jeden jediný olej konkrétního výrobce. Vždyť ten motor podle parametrů není žádná kosmická technologie.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

20.12.2017 v 11:10 | Nahoru | #74
vilemx> no kosmická technologie to není,
Výrobce oleje asi taky není důležitej, podle mne pro motor je důležitá ta viskozita a pro převodovku nějaká přísada, která mi je neznámá.Nepřál bych ti slyšet, co to bylo za zvuk(vylágrovaná převodovka). Hnus, dodneška mne to straší..
Jinak motul dělá taky 10w30 jak v řadě 5100 tak 7100 aba maj oproti elfu trochu vyšší rozsah viskozity ale jsou už v nový normě MA2..Nevím , nezkoušel jsem,...
Pak jsem našel ještě cepsa a repsol v 10w30 aba jsou (španělsko).
Jinak ta motorka na ten 10w40 fakt nejela... jsem zvyklej ji točit až k omezovači(pokud si chci zablbnout) prostě nechtěla do otáček!! víc ale jezdím cestovním tempem a to pružný zrychlení(byl taky sakra rozdíl). Kdo je zvyklej jezdit kochačku tak to nepozná...
Pokud moje zkušenost někomu pomůže, budu jedině rád..

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

20.12.2017 v 11:12 | Nahoru | #75
Jouda21> Pro mne je důležitej zvuk motoru a ten je ted stejnej jako byl na začátku....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

20.12.2017 v 11:20 | Nahoru | #76

Jouda21 píše: ...Výrobce oleje asi taky není důležitej, podle mne pro motor je důležitá ta viskozita a pro převodovku nějaká přísada, která mi je neznámá.Nepřál bych ti slyšet, co to bylo za zvuk(vylágrovaná převodovka). Hnus, dodneška mne to straší..


Pokud by tomu opravdu tak bylo, že to chce jen a pouze 10W-30 a MA, tak to by byl další přešlap při konstrukci a výrobě téhle motorky... Už vidím, jak někde v Tramtárii človek čeká, až mu DHL shodí padákem flašku na dolití. Renomé značky a očekávání v japonskou slušnost mi říká, že motorka presentovaná jako cestovatel i do nehostinných míst by měla přechroustat horší vzduch, benzín i olej.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

20.12.2017 v 12:27 | Nahoru | #77
vilemx> ten olej je normálně dostupnej všude na světě a dolévat ho netřeba, interval je taky poměrně dlouhej apokud na něj najedeš po rusku najednou 15 tak se mu taky nic nestane, pri normální cestovní rychlosti tak nedegraduje, Vzduch nevim jakej máš na mysli(ja myslel , že je jen jeden), a benzín to papá 91 a vyšší to právě abys mohl i do nehostinných oblastí..

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

20.12.2017 v 12:32 | Nahoru | #78
Jouda21> a pokud dolejes trochu jiného třeba hustšího tak se taky asi nic nestane-

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

20.12.2017 v 13:13 | Nahoru | #79
10W 40 tam nalivaji všechny Honda dealeři v ČR. Pár lidí na crf jedou kolem světa. William měnil olej někde v Íránu před motoshopem na chodníku. Celkem pochybuju o tom, že tam lil zrovna 10w30... Já zatím problémy nemám, snad to vše bude ok. Zatím spokojenost veliká...

Naposledy editováno 20.12.2017 13:14:26

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

20.12.2017 v 14:14 | Nahoru | #80

Jouda21 píše: vilemx> ten olej je normálně dostupnej všude na světě a dolévat ho netřeba, ......., a benzín to papá 91 a vyšší to právě abys mohl i do nehostinných oblastí..


Hmm, 10W-30 MA mají fakt všude? To jako třeba v Albánii, Maroku nebo na Ukrajině normálně přijedu k větší benzínce a bez problémů koupím?
Věřím, že nová motorka olej nevezme. Ale pochybuji, že až bude mít 100.000 km (což u motorky pro cestování bude za chvíli), tak nebude nutné po pár tisících dolévat. Stejně tak v případě nějaké lapálie, kdy olej vyteče buďto při převrácení nebo poškozením karteru či olej. vedení. A taht s sebou celý výlet pixlu oleje jen proto, aby bylo na případné dolévání, tak větší opruz jsem neviděl.
K těm 91 oktanům - dle mého názoru je jakákoliv oblast pro motorku nehostinná, když tam mají na stojanu napsáno Premium quality u toho číslovku 86.

Naposledy editováno 20.12.2017 14:19:35

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

20.12.2017 v 19:56 | Nahoru | #81
Na to strileni do sani zkus dat novy svicky. Nebo stary sklepnout na 0.5, ale podle merky, ne podle voka.
Nerovnomernosti volnobehu maj i nektery novy auta. Podle me to muze bejt vedome chudou smesi, aby motor splnoval emisni normu.

2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

23.12.2017 v 11:43 | Nahoru | #82
Ahoj všem, předpokládám, že svátky využijeme k přípravě na jaro. Téma s olejem od Joudy21 vypadá zajímavě. Proberu to s klukama v servisu kam jezdím (ValMez). Na jaro chci dát na Africu nové gumy. Ajsi nejsem sám kdo chce rychlost a serpentiny jako třeba Fagaraš a Transalpinu (doporučuji), ale taky šotolinu, polňačku a travičku. Přes pařezy to zatím neplánuju (a neumím). Díky za každou zkušenost.
Ne všechny hrubší gumy jsou homologované na rychlost nad 180. Také jsem slyšel, že v případě nehody pojišťovna může dělat problémy jen proto, že na motorce s maximálkou 200 máte gumy do 170.
Jinak nám všem v příštím roce přeji nerozsekat své stroje a hlavně ne sebe.

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

23.12.2017 v 11:57 | Nahoru | #83
joules> Když to jsou gumy M+S a máš vylepenou samolepku o max. rychlosti ve výhledu (tj. někde na palubce), tak tii může pojišťovna vlézt na hrb. Je to jako v autě se "zimníma".

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

27.12.2017 v 12:54 | Nahoru | #84
lopata75> ahoj,akorát nechápu pořád ,co je k tomu vede a kdo jim to poradil a s jakými argumenty,že tam daávají tu10w40!!!(honda servisy v čr) asi jsem buď nechápavý a nebo mi něco uniklo?
Pochopím pokud bude potřeba dolít někde na cestě , nebo při té havárii někde v tramtárii.. pak má člověk jiné priority a důležité je dostat sebe a motorku zpět dom.pak tam
naliješ třeba cokoli.
Ale vědomě tam dávat něco, co tam evidentně zatím nepatří..!!??(až bude mít naj. 200000 tak třeba) ... a navíc výrobce vůbec nepřipouští v návodu jinou variantu..

Zajímalo by mne, jestli má někdo problémy s motorem a se střílením, kdo jezdí na originál olej(10w30).??
POkud ano!, tak bude asi opravdu problém někde jinde...

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

27.12.2017 v 13:55 | Nahoru | #85
Mně připadá řešit viskózní třídu oleje zbytečné. Třeba se mýlím. Ale naopak letní třída 40 mi přijde lepší než 30ka. Pokud budu někde na jihu popojíždět ve vysokých teplotách, tak 40ka bude mazat líp... Je fakt, že logika dnes všude neplatí, pokud píšu blbě, omlouvám se... Viskozni třída nepoukazuje na kvalitu oleje, ale jeho použitelnost za určitých teplot, 10W 40 má větší rozsah ... Tím by se nemělo nic pokazit... Snad se nemylim...

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

28.12.2017 v 17:19 | Nahoru | #86
Mam najazdene cc 11 500 a tiez mi parkrat pri pridani /rozbehu na krizovatke /strelila do sania a zdochla ,skusim reklamovat pri jarnom servise

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

28.12.2017 v 23:55 | Nahoru | #87

Jouda21 píše: ahoj,akorát nechápu pořád ,co je k tomu vede a kdo jim to poradil a s jakými argumenty,že tam daávají tu10w40!!!(honda servisy v čr) asi jsem buď nechápavý a nebo mi něco uniklo?...


Uniklo ti to, že 10W-40 je asi nejpoužívanější olej. Takže v servisu ho mají sud za pár kaček litr s obrovskou marží a kvůli pár CRF nebudou načínat malou flašku, na které takový vejvar není.

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

1.1.2018 v 19:13 | Nahoru | #88
Jarko-24> Dej určitě vědět, jak jsi pochodil. Jelikož jsem motorku nakonec po dohodě vrátil právě kvůli problémům (střílení do sání, zhasnutí motoru a kolísání výkonu) a koupil novou. Světe div se, i ta druhá umí střelit do sání a zhasnout (ujeto 1000 km). Takže jsem přesvědčen, Že to není náhoda a s různou četností se to děje u mnoha motorů. Chtělo by to na Hondu vyvíjet tlak, aby jim stálo za to zjistit čím to je a nějakou svolávací akcí problém odstranit. To střelení se dá celkem spolehlivě vyvolat opakovaným nepravidelným vrkáním na stojánku. Někdy se to povede po pár vrknutí, jindy to trvá dost dlouho.

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

1.1.2018 v 19:36 | Nahoru | #89
chce to člověka,který se pořádně nasere a udělá vítr......tak jako eso rimmer......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

1.1.2018 v 20:57 | Nahoru | #90

vilemx píše: Uniklo ti to, že 10W-40 je asi nejpoužívanější olej. Takže v servisu ho mají sud za pár kaček litr s obrovskou marží a kvůli pár CRF nebudou načínat malou flašku, na které takový vejvar není.


Tak třeba ktm lc8 jede na 10W50 a myslím, že má psanej jaso ma2.
Myslím, že hlavní problém je právě v tom univerzálním sudovém oleji, který používají jak jako motorovej olej do aut, moto-převodovej do motorek a snad i jako spojkovou a brzdovou kapalinu. Pak není divu, že motor nebo dct (mam dojem, že Jouda21 psal o crf1000 s automatem) nefunguje, jak má.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist