globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Rád bych rozjel diskusi o zkušenostech z cest s novou Africou. Od května, kdy jsem ji novou koupil mám najeto cca 6tis. kilometrů (většinou po asfaltu). Vše skvělé, ale zajímavější bude řešit jobovky. Takže
1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

12.12.2018 v 12:38 | Nahoru | #601

assassin píše: dokazu si predstavit, ze pri cestovani kolem sveta se hodi, zvlast pokud jede clovek sam. ale to je male procento uzivatelu. me treba nechybi na zadne z mych motorek. na jedne nemam stojan vubec :D vzdy to jde nekde oprit ... v Myte to opiram na benzince o stojan :D

souhlas. kdybych nejezdil to, co jezdim, tak ho dokupovat nebudu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

12.12.2018 v 12:42 | Nahoru | #602

Eso_Rimmer píše: souhlas. kdybych nejezdil to, co jezdim, tak ho dokupovat nebudu.



jako rozhodne nehodlam hajit obchodni manyry prodejcu motorek - priplatkova vybava je dobrej kseft a mala cena zakladniho modelu je zpusob jak zakaznika nalakat. kdyz uz vi ze motorku potrebuje, tak vysazi na stul balik za vybavu co mela byt v zakladu...

...ale zrovna ten hlavni stojan je vec kterou potrebuje jen cast lidi a tu "volitelnost" chapu.

je teda fakt, ze afrika je z principu motorka na to zdolavani dalek... ale stejne ji vetsina lidi bude pouzivat jako GS ... na jizdu po Praze, v lete, do prace, v plne polni :D

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

12.12.2018 v 12:44 | Nahoru | #603

assassin píše: jako rozhodne nehodlam hajit obchodni manyry prodejcu motorek - priplatkova vybava je dobrej kseft a mala cena zakladniho modelu je zpusob jak zakaznika nalakat. kdyz uz vi ze motorku potrebuje, tak vysazi na stul balik za vybavu co mela byt v zakladu...

...ale zrovna ten hlavni stojan je vec kterou potrebuje jen cast lidi a tu "volitelnost" chapu.

je teda fakt, ze afrika je z principu motorka na to zdolavani dalek... ale stejne ji vetsina lidi bude pouzivat jako GS ... na jizdu po Praze, v lete, do prace, v plne polni :D

no, to mas vlastne pravdu kdyby alespon ta cena opravdu odpovidala "oholeny verzi". ale ten pocit proste nemam.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

12.12.2018 v 12:47 | Nahoru | #604
Eso_Rimmer> Pokud tě centrál neomezuje a přináší ti výhody, proč ne. Fakt tě nemám za tupce, co má centrál jen proto, že ho viděl v televizi na motorkách Vándráků. Já ho na cestách namontovaný nemám, protože ve výsledku SWAT analýzy mi vychází záporně. Jo, zapomněl bych, kromě většího servisování v garáži ho také montuji na STK, protože v TP nemám výjimku a někteří technici se na tom točí.

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

12.12.2018 v 12:48 | Nahoru | #605
za tu cenu jeden cas poptavka prevysovala nabidku - obchodnik by byl blbej, kdyby na tom nevydelal jestli cena odpovida tomu co kupujes , to nehodlam resit, to by bylo zas pichnuti do vosiho hnizda... nemam dnes naladu na honda fanatiky kterejm nekdo poplival jejich modlu. Jen jsem se jich zastal s tim stojanem, osobnim nazorem - me by tam nechybel.

Naposledy editováno 12.12.2018 12:49:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

12.12.2018 v 12:53 | Nahoru | #606
vilemx> tak nastesti mam porad jeste kluky, kteri tohle na STK neresi. ale verim, ze za chvilku to bude horsi a horsi. me proste central nekolikrat hodne pomohl. a jak uz jsem psal... kdyz bych si mohl vybrat, tak pro normalni jezdeni ty prachy za nej radeji projezdim a ozelim ho.

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

12.12.2018 v 13:01 | Nahoru | #607

Eso_Rimmer píše: vilemx> tak nastesti mam porad jeste kluky, kteri tohle na STK neresi. ale verim, ze za chvilku to bude horsi a horsi.


Když jsem ještě vozil motorky, tak to na dovozových TK byla vyloženě pozvánka na "problém". V Hondě i u Pokorného na MD jsem proto párkrát vyřizoval zapsání výjimky - holt (tehdejší) česká legislativa, kterou do puntíku z motorek splňovala snad jen Jawa 350, kdežto fungl nová "západní" motorka byla bez vyběhání výjimek technicky nezpůsobilá Absene druhého stojánku nad 130 kg pohotovostní hmotnosti patřilo mezi ty špeky...

Naposledy editováno 12.12.2018 13:02:07

2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

12.12.2018 v 17:50 | Nahoru | #608
no vidím,že opět platí,že-sto lidí=sto chutí.

na motorce,která jezdí kolem komína parkuje jen u hospody na asfaltu-no OK,ta stojan nepotřebuje,ale právě afrika,která si hraje na expediční motorku je to podle mně absolutní nutnost.

to je jako dnešní SUV auta,co mají jen přední náhon.

prostě stroje pro pozéry........

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

12.12.2018 v 18:07 | Nahoru | #609

Dolph-cz píše: ale právě afrika,která si hraje na expediční motorku ...
prostě stroje pro pozéry........


Hele, to jsi napsal ty, já to jen zvýraznil Nepřijde ti to v tomhle vlákně jako rouhání???

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

14.12.2018 v 06:54 | Nahoru | #610

Dolph-cz píše: na motorce,která jezdí kolem komína parkuje jen u hospody na asfaltu-no OK,ta stojan nepotřebuje,ale právě afrika,která si hraje na expediční motorku je to podle mně absolutní nutnost.

to je jako dnešní SUV auta,co mají jen přední náhon.

prostě stroje pro pozéry........


Já teda jako nikde moc daleko nebyl, natož za hranicema evropy, kor letos, ale co takhle koukam na cestopisy a videa z cestopisů, tak na africe lidi docela jezdí na zajímavý místa a nebo dost divokej terén. Jak se pozná, že je motorka "expediční" a že si na ní jen hraje?
Hele třeba ta moje - mam jí skoro rok mam tak nějak dojem, že jsem si líp vybrat nemohl (na výběr jsem vymýšlel f800gs, xt660tenere, tigra 800xc a nebo crf250rally). Je asi považovaná za top teréní enduro. Ale stojánek jsem musel přendat na extra kus plechu, aby se jím náhodou nepoškodil blok motoru. Na vzducháč jsem si teď musel koupit další kus plechu, aby se k němu dalo dostat o trochu rychleji. Dojezd má mizerný/průměrný do 300km. Příprava pro montáž navigace né úpně nula,ale taky docela šílenej bazmek místo připravený univerzální hrazdy. Když jí chci nastartovat přes kabely, tak musím vyndat nářadí a povolit 2 šrouby místo sundání sedla na klíč. V létě nechutně topí. Když jsem jí sháněl, tak jsem viděl jednu dovezenou z Londýna a byla jako liška.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

14.12.2018 v 07:28 | Nahoru | #611
karf> Opravdu jsou všechny ty výlety, byť do vzdálených zemí s krásnou přírodou, expedicemi?

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

14.12.2018 v 07:45 | Nahoru | #612
vilemx> To je pravda. Podle výkladu slova "expedice" https://cs.wikipedia.org/wiki/Expedice by motorka na expedice měla mít minimálně teploměr, barometr, anemometr, měřič CO2 v atmosféře a měla by být financovaná nějakým vědeckým grantem

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

14.12.2018 v 08:06 | Nahoru | #613

karf píše: Já teda jako nikde moc daleko nebyl, natož za hranicema evropy, kor letos, ale co takhle koukam na cestopisy a videa z cestopisů, tak na africe lidi docela jezdí na zajímavý místa a nebo dost divokej terén. Jak se pozná, že je motorka "expediční" a že si na ní jen hraje?
Hele třeba ta moje - mam jí skoro rok mam tak nějak dojem, že jsem si líp vybrat nemohl (na výběr jsem vymýšlel f800gs, xt660tenere, tigra 800xc a nebo crf250rally). Je asi považovaná za top teréní enduro. Ale stojánek jsem musel přendat na extra kus plechu, aby se jím náhodou nepoškodil blok motoru. Na vzducháč jsem si teď musel koupit další kus plechu, aby se k němu dalo dostat o trochu rychleji. Dojezd má mizerný/průměrný do 300km. Příprava pro montáž navigace né úpně nula,ale taky docela šílenej bazmek místo připravený univerzální hrazdy. Když jí chci nastartovat přes kabely, tak musím vyndat nářadí a povolit 2 šrouby místo sundání sedla na klíč. V létě nechutně topí. Když jsem jí sháněl, tak jsem viděl jednu dovezenou z Londýna a byla jako liška.



jo,jenže tvoje motorka je vývojově o minimálně 10let starší....,tak proč se pořád opakují stejné problémy,to mi vysvětli....

3 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

14.12.2018 v 08:53 | Nahoru | #614
kafr> Při cestách to těch různých Kotárů člověk získá fůru zkušeností, postřehů, znalostí, strach z neznámého nahradí respektem, takže se vlastně dá říct, že to je expedicí či vědeckou výpravou do sebe samotného

Dolph-cz> Když tu motorku chceš, tak není co řešit. Vnitřně si omluvíš nějaký konstrukční nedostatek nebo jej samo-domo upravíš a jsi lapen. V tu chvíli PR oddělení dokázalo rozpočtářům, konstruktérům a testerům, že se fakt nemusí bát nedotahovat věci do konce, protože zákazník když něco chce, tak to prostě chce. Proto je nejdůležitější přesvědčit jej, že tu motorku prostě potřebuje.

Naposledy editováno 14.12.2018 08:54:27

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

14.12.2018 v 09:32 | Nahoru | #615
vilemx> …a proto si nepůjčuji nové motorky abych náhodou nezjistil, že je nutně potřebuji

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

14.12.2018 v 12:26 | Nahoru | #616
vilemx a Dolph-cz> Hele a blbá otázka. Máte na motorce všechno 100% fabrický základ? Nebo tam máte něco dokoupený a nebo dokonce kutilsky upravený?

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

14.12.2018 v 12:54 | Nahoru | #617
karf>

já ti rozumím,vždy se něco dodělává k obrazu svému.....doprdele ale né stojan!to beru jako samozřejmost.

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

14.12.2018 v 12:57 | Nahoru | #618

vilemx píše: kafr> Při cestách to těch různých Kotárů člověk získá fůru zkušeností, postřehů, znalostí, strach z neznámého nahradí respektem, takže se vlastně dá říct, že to je expedicí či vědeckou výpravou do sebe samotného

Dolph-cz> Když tu motorku chceš, tak není co řešit. Vnitřně si omluvíš nějaký konstrukční nedostatek nebo jej samo-domo upravíš a jsi lapen. V tu chvíli PR oddělení dokázalo rozpočtářům, konstruktérům a testerům, že se fakt nemusí bát nedotahovat věci do konce, protože zákazník když něco chce, tak to prostě chce. Proto je nejdůležitější přesvědčit jej, že tu motorku prostě potřebuje.



ano,tohle přesně je výsledek vychcaných špekulantů-udržují zákazníka přesně na hranici co ještě zkousne a doplatí..... a mají to statisticky vypočtené(alespoň si to myslí),že se jim tahle strategie vyplatí více,než 100% spokojený zákazník.

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

14.12.2018 v 13:47 | Nahoru | #619

karf píše: Hele a blbá otázka. Máte na motorce všechno 100% fabrický základ? Nebo tam máte něco dokoupený a nebo dokonce kutilsky upravený?


Proč blbá otázka? Jo, jsou tam nějaké dodělávky, ať už dokoupené nebo dobastlené. Ale moc toho není, nic zásadního. I to je jeden z důvodů, proč jsem do CRF zatím nešel. Čekala by mě na ní asi nějaká práce nad rámec padáků či alu bástrů - nejspíš komplet kapotáž od nádrže dopředu vč. světlometu, protože vím, co je za neštěstí takhle řešená kapotáž plná krytek a držáčků jen na zacvaknutí. Nebo bych to risknul s tím, že se nic nestane? Jenže to bych skončil u toho nalhávání si, co jsem psal o pár příspěvků výše.

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

14.12.2018 v 19:59 | Nahoru | #620
Ať je o čem mluvit

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

14.12.2018 v 20:37 | Nahoru | #621
Tady je krásně vidět,že ty originál padáky jsou jen na okrasu,chce to nějaký bytelnější,ale zase úplně bez nich by to měl asi pěkně rozšmelcovaný.

Naposledy editováno 14.12.2018 21:26:11

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

23.12.2018 v 14:11 | Nahoru | #622
Díky Míro krásný instruktážní video je to nej bike na trhu....................................



Naposledy editováno 23.12.2018 14:12:34

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

23.12.2018 v 14:49 | Nahoru | #623
Jestli tomu dobre rozumim tak bez tech ramu by byly zniceny bocni poasty vic, ale ted jsou i tak na vymenu a k tomu jsou na vymenu i ty ramy :) jo to dava smysl

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

23.12.2018 v 15:05 | Nahoru | #624

assassin píše: Jestli tomu dobre rozumim tak bez tech ramu by byly zniceny bocni poasty vic, ale ted jsou i tak na vymenu a k tomu jsou na vymenu i ty ramy :) jo to dava smysl



Je to reklama, kdyby řekl něco negativního, dostane chudák za uši .

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

23.12.2018 v 15:21 | Nahoru | #625
Míra je Moravák?

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

16.1.2019 v 13:49 | Nahoru | #626
kdyby jste náhodou o někom věděli kdo by chtěl originál kola, budu rád...
https://www.motorkar...ca-twin-1388271.html

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

19.1.2019 v 15:38 | Nahoru | #627
Ahoj lidi, jen dávám na vědomí, že jsem vyřešil své problémy s Africou, tedy spíš s jejím servisem. Nakonec jsem po dlouhém boji uhádal výměnu zrezlých drátů, spínačů na řídítkách a přetěsnění víka motoru, ze kterého začal asi po 5000km vytékat olej. Střílení do sání neuznali, prý je to vlastnost tohoto motocyklu. Nefunkční spínač dálkových světel vyřešili "prostříknutím". Tohle sdělení mě tak vytočilo, že jsem motorku po 10000km prodal. Je to škoda, protože je fakt krásná, skvěle se na ní jezdí a má perfektní zvuk. Ani 1300km v sedle nebyl žádný problém, nebyl jsem z toho nějak rozlámanej. Ale přístup Hondy mě nakonec zlomil. Tak zdar a přeju Vám, aby jste ze svých Afrik a hlavně z přístupu Hondy k problémům měli jen radost.

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

19.1.2019 v 18:10 | Nahoru | #628
6yx- tak to me mrzi, to je fakt k vzteku. tricet let po revoluci a obcas si u nas pripadam jak v bananistanu. twl, ze bych si koupil Hondu a trosku jim vysvetlil, jak by se meli k zakaznikovi chovat? tak at poridis neco, co te bude tesit a ne trapit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

19.1.2019 v 23:06 | Nahoru | #629
6yx> Ahoj, takže prvotní nadšení ze snahy servisu vyprchalo.... Mám to za sebou. dospěl jsem k závěru, že můj známý, který prohlásil, že záruky, připojištění a pod. je obchod s iluzí. Nikdy prostě nevíš, jak to dopadne. Nicméně za mě nikdy nemůže být vlastností motoru, aby si střelil do sání a zcela nekontrolovatelně zhasnul. to přeci popírá jeho hlavní funkci. Tedy reagovat na plyn a způsobovat to, že motorka jede a zrychluje podle toho, jak řidič otáčí plynem. Jsem přesvědčen, že i Japonská Honda dobře ví, že mají problém, který odmítají řešit. Možná, že ho vyřešili od roku 2018 elektrickým plynem?

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

19.1.2019 v 23:14 | Nahoru | #630
NemaLbc- a jste si jisti, ze ho nechce resit Honda jako takova, nebo pouze ceske zastoupeni? byt vami, popatram na Adverideru.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist