globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Rád bych rozjel diskusi o zkušenostech z cest s novou Africou. Od května, kdy jsem ji novou koupil mám najeto cca 6tis. kilometrů (většinou po asfaltu). Vše skvělé, ale zajímavější bude řešit jobovky. Takže
1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.


(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

27.4.2019 v 21:20 | Nahoru | #721

dave-lister píše: Hadičky budou poznávací znamení - napadeno kutilem.


Spíš servisovaná pragmatikem Podobně, jako proletované kontakty regulátoru, odlehčení spínacích kontaktů v čerpadle nebo lehce zkrácený blatník u předchozí generace AT

Naposledy editováno 27.04.2019 21:21:56

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

28.4.2019 v 09:42 | Nahoru | #722
Holt někteří mají pocit,že vše musí zůstat absolutně v továrním stavu,protože je to dotaženo k dokonalosti...
Ale jak ukazuje nová Afrika,není to pravda..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

28.4.2019 v 11:59 | Nahoru | #723
Anti> taky si myslim, ze bastleni na motorce a upravy nejsou na skodu, pokud je to udelane dobre a ucelne. Zrovna hadicka je ale picovina, ktera se resit nemusi. Co jsem resil ja je ochrana rukojeti. Ty hondi plastovy kelimky jsou dobry leda tak do deště. Druha vec je hrazda na drzak navigace. Ta mala hrazdicka je podle vyrobce urcena na tripmaster a myslim, ze ten to unese, protoze nic nevazi. Pokud tam chci dat tezkou navigaci, musel jsem hrazdičku vyztužit, podepřít. No a posledni vec, kterou jsem resil, je chybejici ochranny ram motoru. Ted se mi v Maroku docela hodil, kdyz jsem odlozil motorku do kamení. Kupodivu ten hondi "drzak světel" zafungoval náramně dobre i jako padaci ram a zachranil mi bocni plast.

Naposledy editováno 28.04.2019 12:01:22

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

28.4.2019 v 12:32 | Nahoru | #724
Hanz.D.> řidítka po odložení “drží tvar” ? Blastry máš jaký, fungují ?

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

28.4.2019 v 13:42 | Nahoru | #725
Riditka jsou po odlozeni v pohode. Pred odjezdem jsem nainstaloval leseni na riditka od Hepco Becker. Padnul jsem na pravou stranu, leseni ranu pobralo, ale poohybalo se. Nicmene zachranilo to ten plast, packu a mozna jeste vic. Muzu to dnes odpoledne nafotit az se dostanu k motorce do garaze k udrzbe po ceste.

Naposledy editováno 28.04.2019 13:44:28

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

28.4.2019 v 14:35 | Nahoru | #726
Souhlasím . Vychytávek bych se nebál,pokud je to na úrovni. A řešit hadičku je vážně píčovina. Občas to málo,co v ní je vypustím a jede se dál. Je to otázka minuty. Nemám s tím problém. O moto se starám rád! Žádná moto není a nikdy nebude NAPROSTO dokonalá,ať je to KTM,BMW nebo HONDA. To platí o všem. Kdo hledá absolutní dokonalost,může si koupit mašinu za milion a stejně časem na něco přijde..

2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

28.4.2019 v 14:54 | Nahoru | #727
Řešit hadičku u tak dlouho vyvíjeného stroje jako je CRF1000 je píčovina, protože to měl už dávno vyřešit výrobce. Jiní výrobci s tím problémy nemají, tak proč je má Honda u nového stroje v ceně osobního auta (kde ty problémy nejsou a to tam je mnohem víc kurvítek!).

Jedna věc je vychytávka a úplně jiná evidentně chyba v konstrukci. Ale jo, chápu vás - spousta lidí si nechce připustit, že to je chyba, zvlášť na nové a často dost draze zaplacené hračce. Pod pojmem vychytávka beru něco co přidává další funkci nebo zlepšuje u něčeho co je jinak OK a plní svojí funkci tak jak má.

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

28.4.2019 v 15:15 | Nahoru | #728
_zdenda_> Tak presvedc tovarnu BMW, ze je konstrukcni chyba mit valce vystrceny dostran, protoze kamos na vylete ve Svycarsku po navratu z vyslapu nasel svou motorku na parkovisti lezet na zemi. Zvedl, nastartoval, chtel odjet, ale co to, mel nohu poblitou od oleje, takze volal odtah. Je to hle taky konstrukcni chyba??? Ja praskl svou afrikou v pousti o skalu, zvedl jsem ji a jel jsem dal.

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

28.4.2019 v 15:41 | Nahoru | #729
Chci se ještě jednou zeptat těch kteří mají problémy s plnou hadičkou. Nemáte přelitý olej? Pokud máte za studena měrku na maximum, po zahřátí máte 5mm nad maximum. To může způsobit nadměrné odpařování oleje a zasírání hadičky.

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

29.4.2019 v 08:46 | Nahoru | #730
pokud jde o ty hadičky, kondenzát jsem měl pouze v jedné hadičce na levé straně, na pravé jsou dvě a nic v nich není...takže budou odvětrávací, a ta levá "odkalovací"

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

29.4.2019 v 10:17 | Nahoru | #731
Já odkaloval naposledy vloni, někdy cca před 8000 km, od té doby co mi na garančce vyměnili vazelínu v pravém startovacím / chcípacím tlačítku je s problémy se startováním konec. .

Naposledy editováno 29.04.2019 10:18:11

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

29.4.2019 v 12:08 | Nahoru | #732
Přikláním se k názoru,že jde o nadměrnou hladinu oleje v motoru. Olej jsem vypouštěl jen z jedné hadičky a to jen pár kapek! Nikdy se mi nestalo,že by ta trocha oleje v hadičce měla sebemenší vliv na chod motoru. Tak o jaké výrobní chybě to vlastně mluvíme??
Mimochodem ktm má chyby,ale i tak jsem ji měl rád a pokud bych nevyzkoušel novou afru,tak bych ji měl nejspíš doteď .

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

29.4.2019 v 20:17 | Nahoru | #733
_zdenda_> Já to dost dobře nechápu. Máme dva Advíky, ležely naspočítaně krát a najeto kolem 9000km. Hadičky čisý... Nevim jak je to s Afrikama po roce 2018 ale takhle to máme. Jestli se nepletu, často tady zmiňují starší ročníky.

2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

29.4.2019 v 21:45 | Nahoru | #734
Kamarádi Afrikáři nechte si kazit radost jednoho z nejlepších motocyklů ve své kategorii a ještě navíc od lidí kteří jí ani nemají.Dlouho jsem si myslel že je to závist ,ale po čase jsem zjistil že se jedná o debilitu s tím se nedá bohužel nic dělat

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

30.4.2019 v 00:05 | Nahoru | #735
mildafleck> tohle bude něco jako nc fanklub?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

30.4.2019 v 00:56 | Nahoru | #736
mildafleck> Víš, kamaráde, jsem tak trochu Afrikánec uživatel , ale také Afrikánec servisák . Takže, jak si s mohl všimnout, se zajímám zejména o příčiny problému některých CRF a způsoby jejich řešení . Protože, až se časem zase vrátím k servisování, mě nejspíš budou čekat škytající a nestartující CRF kamarádů Afrikánců, kteří si ty motorky od Vás třeba koupí. Proto mě nezajímá ani tak zástup bezproblémových CRF, ale právě ty zlobivé kousky. A že existují, snad nebudeš zpochybňovat.

_zdenda_> Je zajímavě, že majitelé XRV berou narážky a komentáře ohledně čerpadel (LC-osmičkáři s 950 také) nebo regulátorů v legraci, kdežto pro některé majitele CRF je zmínka o problémech jejich modelu motorky jako červený hadr Holt new generation nejen u motorky, ale i některých Afrikánců, pardon, Afrikářů

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

30.4.2019 v 07:57 | Nahoru | #737

vilemx píše: _zdenda_> Je zajímavě, že majitelé XRV berou narážky a komentáře ohledně čerpadel (LC-osmičkáři s 950 také) nebo regulátorů v legraci, kdežto pro některé majitele CRF je zmínka o problémech jejich modelu motorky jako červený hadr Holt new generation nejen u motorky, ale i některých Afrikánců, pardon, Afrikářů


Mně přijde, že u těch starých vran to bereme jako "vlastnost" kdežto u CRF to označuješ za chyby konstruktérů
Když třeba napíšeš, že CRF je špatná, protože musíš odkalovat a u jiných ne, tak která není špatná? 790adv nefunguje palivoměr. U nových kačen i BMW s bezklíčovým startem svorně řeší problém s oživením. U 1190 musíš občas ne/reklamovat kotouče a krk a slepenou spojku. U Tigra 800 musíš občas vyměnit pružinu řadičky. U 660tenere musíš občas repásnout převodovku. U f800gs musíš občas vyměnit zadřený vyvažovací hřídel. U Hondy občas musíš dobít baterku a vyměnit regulátor. U BMW musíš občas vyměnit kardan. U Tigra 1200 musíš občas vyměnit zadřenou hlavu. Skoro bych řekl, že snad nejlepší je 650 V-strom, kde žádný průsery nejsou

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

30.4.2019 v 08:23 | Nahoru | #738
karf> dycky Strom!!
I když na mojí staré vráně mě loni taky zdechl regl.

A taky ještě NCčko, nikde se neřeší žádný zásadní průsery

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

30.4.2019 v 08:41 | Nahoru | #739
karf> Nikdy jsem nepsal, že CRF je špatná motorka! Stejně tak netvrdím, že všechny motorky mají určité vlastnosti a pouze CRF má konstrukční chyby. Ne, ty konstrukční chyby a slabá místa má snad každá motorka. I ten malý Stromek by neměl jezdit moc dlouho přetížený po špatných cestách, že?
Je přece rozdíl, když vyjádřím svůj názor, že mě osobně CRF svým pojetím zklamala, přestože jsem ji chtěl a fůru let se na ni těšil. Možná ji časem koupím, možná ne.

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

30.4.2019 v 19:36 | Nahoru | #740
Ještě jednou. Pokud má někdo problém,není to nadměrnou hladinou oleje v motoru??? Mám 2018 a žádný problém nemám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

30.4.2019 v 19:52 | Nahoru | #741
vilemx> Pokud budeš na tom jezdit, budeš s motorkou spokojený. Pokud se v tom budeš i vrtat, budeš nasr....a nadávat jaký to jsou čů.... Ale to je klasika u všech dnešních strojů.

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

30.4.2019 v 19:54 | Nahoru | #742
GFalco> Podle mě ano, protože ten nový olej se teplem hodně rozpíná. Když tam bude maximum za studena pěkně to po ohřátí vystoupá.

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

30.4.2019 v 20:04 | Nahoru | #743
dave-lister> Tak ja pri hrabani se v motorkach nadavam i u starych.

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

1.5.2019 v 18:21 | Nahoru | #744
Boužel i u autorizovaných servisů se někdy stává,že po výměně oleje je hladina nad ryskou .Známému se to taky stalo. A to bude ten zmiňovaný problém ze zasranou nebo plnou hadičkou. Hold ty rysky tam nejsou jen tak pro srandu králíkům

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

2.5.2019 v 10:02 | Nahoru | #745
Za 10tis km jsem to vypouštět asi 3-4x ale spíš že zvedavosti. Nejvíc tam bylo tak 0,5cm , spíš jen umastene...

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

2.5.2019 v 20:08 | Nahoru | #746
Měl jsem to stejně. Jen na dně..

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

2.5.2019 v 21:48 | Nahoru | #747
Dneska jsem odsával přebytečný olej který jsem dostal v servisu. Odsál jsem 0,5l abych se dostal 3mm pod maximum.
Pozitivní na tom je, že mám olej na dolévání a že mě mechanik neokradl na oleji. :D

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

3.5.2019 v 11:22 | Nahoru | #748
Podelim se o svou aktualni zkusenost po motodovolene a porci 5200km, ktere jsme behem dovolene najel. Na motorce jsem ujel prozatim nejdelsi etapu - 1056km v kuse za 13 hodin. 2x tankovani a jednou rychla vecere. Da se to zvladnout, pro me je to fakt pohodlna motorka. Za celou dovolenou jserm si nepustil muziku do sluchatek, ale poslednich 300km jsem to fakt uz potreboval.
Po celkovych 6000km zdechnul QuickShifter. Teda zdechnul, uz neni tak quick jak byval a obcas neradil vubec, nekdy vypinal zapalovani nekolikrat po sobe... Po case se rozsvitila zluta kontrolka na palubce. Se spojkou slo radit uplne normalne. Vcera jsem byl v Honde, udelali diagnostiku, quickshifter vymeni a zaroven s tim mi nabidli vymenu pravych ovladacu na riditku, protoze jsme se zminil, ze jednou za deste nestartovala tak dobre, jako normalne. Samozrejme jsem neprotestoval. Tak uvidime, co z toho bude.

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

3.5.2019 v 18:08 | Nahoru | #749
0,5 litru je vážně hodně . Vypadá to,že jsme vyřešili chybu konstruktérů,jak tady někdo psal

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

3.5.2019 v 18:11 | Nahoru | #750
QuickShifter nemám a ani ho nepotřebuju,ale pro někoho určitě dobrá věcička
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist