globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Rád bych rozjel diskusi o zkušenostech z cest s novou Africou. Od května, kdy jsem ji novou koupil mám najeto cca 6tis. kilometrů (většinou po asfaltu). Vše skvělé, ale zajímavější bude řešit jobovky. Takže
1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.


1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

15.8.2018 v 20:28 | Nahoru | #451
Zadní top vozím občas do práce. Na AT mám originál. Vozím věci v batůžku tak to ujde, ale pokud tam něco dáš bez vycpávky, je to strašný chrastítko... Raději jezdím s menšími bočními kufry, nebo s vakem na místě spolujezdce a částečně na nosiči...

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

15.8.2018 v 21:12 | Nahoru | #452
lopata75> Měl bych to na pár krámů a pak na hadry, když někam cestuji. Používám taky vak na sedlo spolujezdce. Boční kufry nechci v žádném případě. Akorát nevím, jestli ten, co jsem odkazoval, nebude moc veliký. Asi si udělám model z lepenky a zkusím. Jenom nevím, který rozměr je který? 530 buzde šířka, to je jasné, ale 400 je výška a 330 hloubka, nebo naopak?

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

15.8.2018 v 21:12 | Nahoru | #453
Boční mám malé ze starého endura Givi E21N. Hodně vydrží a nepřekáží. Mě se i líbí... S kámošem jsme udělali montáž podle YouTube Touratech. Namontováno za 10 min. Jinak na dovolený s manželkou jezdím boční originály...

Naposledy editováno 15.08.2018 21:19:48

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

15.8.2018 v 21:19 | Nahoru | #454
Marcelovi napiš, je to fajn kluk, vše ti odpoví, poradí. Ta Afrika na jeho fotkách je moje, měl ji přes zimu jako mustr.
Já vozím menší topcase pořád, kufr s lepením atd., vodu, pršáky, triko navíc. Mám tam takovou filcovou hadru jako polstrování a vše zapřené, jinak bych ten hliníkový plech na nerovnostech a v terénu už asi proděravěl.

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

15.8.2018 v 21:22 | Nahoru | #455
A ještě doplním; ten topcase je sw motech, celkem malý, rozměry najdeš na netu, asi bych uživil trošičku větší a to fakt nevozím krámy a zbytečnosti, ale občas jedu ve dvou nebo na delší dobu sám.

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

15.8.2018 v 21:41 | Nahoru | #456

PNewman píše: Marcelovi napiš, je to fajn kluk, vše ti odpoví, poradí. Ta Afrika na jeho fotkách je moje, měl ji přes zimu jako mustr.
Já vozím menší topcase pořád, kufr s lepením atd., vodu, pršáky, triko navíc. Mám tam takovou filcovou hadru jako polstrování a vše zapřené, jinak bych ten hliníkový plech na nerovnostech a v terénu už asi proděravěl.

Kterého Marcela myslíš? Toho z toho videa u kufru? Předpokládám, že mají i plotny.

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

15.8.2018 v 21:46 | Nahoru | #457
Marcel je marselus.com.

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

15.8.2018 v 21:52 | Nahoru | #458
jojo, ten tlouštík na videu

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

15.8.2018 v 22:19 | Nahoru | #459

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

17.8.2018 v 08:02 | Nahoru | #460
časem bude hepco becker komplet sada kufrů - ale prozatím používám různý typy batohů pod velkou síťku 40x40 .. podle toho jak daleko se jede

fotka směr Kralický Sněžník z jednodenního okruhu kolem ČR: vary - hradec - šumperk - opava - vsetín - zlín - brno - praha - plzeň - jesenice u chebu - vary .. 1100km a hlava byla pěkně vyfoukaná

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

19.8.2018 v 21:53 | Nahoru | #461
WIND DEFLECTOR - dnes jsem si to objednal na ebay.... nebude mi tolik foukat mezi řidítky a nádrží...vzhledem k tomu že jde o kus 2mm silného ABS plastu, 4 šroubky a 4 podložky, stálo to relativně dost...ale až to dorazí přesně obkreslím deflector včetně otvoru na šroubky na papír A3 a za stokorunu zašlu v obálce, nebo scan mailem...každý kdo bude chtít si to obkreslí, vyřízne a namontuje na svého miláska...chtěl jsem si vyrobit kopyto z kartonu a vyříznout to z gumy, plastu nebo lina ale rezignoval jsem...když se mi nějaká kačka vrátí budu rád a současně pomužu...tak kluci pište si o kopyto...pouze na obyčejnou AT model 2017 s malou nádrží

Naposledy editováno 19.08.2018 21:54:24

2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

19.8.2018 v 23:38 | Nahoru | #462
Tak já se do toho pustil SÁM

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

20.8.2018 v 07:07 | Nahoru | #463
Bafan21> a co to nese za výhodu?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

20.8.2018 v 07:36 | Nahoru | #464

prackarr píše: Bafan21> a co to nese za výhodu?



winddeflector nebo samodoma ?
u mne se bez deflectoru na ATAS nedalo mezi 110-170 jezdit .. tak rušivý turbulence tam byly .. s deflectorem sem rychle zapomněl jaká to byla pruda
nejlip investovaných 40 dolarů .. provedení je perfektní a dva typy šroubků se silonovejma podložkama dělají dobrou službu - behem 17tis km sem je nemusel dotahovat

osobně bych si na motorku skoro za 400k nedaval vyříznutej kybl za 20,-kč ale proti gustu ..

Naposledy editováno 20.08.2018 07:37:38

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

20.8.2018 v 07:56 | Nahoru | #465
dydzej> Mě to nic nedělá. Jel jsem nejrychleji zatím cca 140-150, ale ani ťuk, proto se ptám...

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

20.8.2018 v 11:33 | Nahoru | #466
Bafan21> máš to pěkné, ten kupovaný je z ABS plastu včetně vyšších plastových podložek kvôli lepčímu proudění do stran, a pokud jde o vybrání pro trubky přední vidlice ( pri zatočení / je to relativně přesné ručně bych to tak neudělal

2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

20.8.2018 v 21:56 | Nahoru | #467
věděli jste že se do nádrže u ATAS vejde více než 25 litrů? dnes jsem chtěl využít jeden posledních 30stupňových dní a tak sem natankoval a jel se vykoupat na otočku na vranov nad dyjí a zpět .. parádních 700km obzvláště spodek kolem rakouských hranic nová bystřice - slavonice - vranov ..

milé překvapení u tankování v plzni bylo - ukazatel ukazoval dojezd ještě 27km tzn cca litr byl v nádrži (ale motor už chvílema v zatáčkách škubal) a přesto se vešlo přesných 25litrů (moto na hlavním stojanu) .. vyplývá z toho objem nádrže kolem 26litrů a ne 24,2 jak oficiálně sdělluje výrobce ..

ta morava mně dycky dostane .. nádherná, udržovaná včetně nazaretského každejch pár set metrů .. a skvělý lidi všude kolem .. a jak srandovně mluví









Naposledy editováno 20.08.2018 22:14:41

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

20.8.2018 v 22:25 | Nahoru | #468
dydzej> Mě se to taky stalo, ale jen jednou. Proto bych to spíš přičítal "kalibraci" té čerpací stanice. Tedy, asi nás trošku šulí....

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

20.8.2018 v 22:26 | Nahoru | #469
To to jezdí za 3,5l??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

20.8.2018 v 23:47 | Nahoru | #470
dydzej> Uz chapu tve nazory ve vlakne o (ne)brzdeni motorem u AT. Pokud te prekvapuje, ze vyrobcem stanoveny objem nadrze je o nejaky ten litrik mensi nez fyzikalni objem nadrze, jiste toho o motorkach hodne vis

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

21.8.2018 v 07:52 | Nahoru | #471
vilemx> zmen si nick na “brouk pytlik - rady a flame vseho druhu”

wiki: Brouk Pytlík je literární postava z dětských knih Ondřeje Sekory. V knížce Ferda Mravenec je Pytlík všehoznalým chvástalem, který však v praktických otázkách selhává.

Naposledy editováno 21.08.2018 07:59:53

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

21.8.2018 v 08:29 | Nahoru | #472

dakarista píše: To to jezdí za 3,5l??



tankoval jdem 2x .. vcerejsi kochacka byla se spotrebou 5,2 .. jinak prumernou mam 6,2 ..

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

21.8.2018 v 21:48 | Nahoru | #473
nevím kde chodí na ty spotřeby ale já nejezdím nijak razantně, spotřeba 5,6

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

22.8.2018 v 07:57 | Nahoru | #474
Po několikadenním výletu s manželkou mám taky 5,2 . Jinak sám většinou 5,4 a maximálně 5,6... V podstatě po celou dobu... Momentálně 8500km...

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

22.8.2018 v 14:07 | Nahoru | #475
Já jezdil ze začátku 5,4, teď tak 5,2 a to je aktuální celkovej průměr, i když mi občas rupne v bedně a trochu tomu naložim...za mě spokojenost...jen bych bral tu větší nádrž z AS :)

2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

22.8.2018 v 15:30 | Nahoru | #476
Sem se musel podívat na název vlákna, skoro jsem se vyděsil, že koukám do diskuze o NC.

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

22.8.2018 v 15:59 | Nahoru | #477

_zdenda_ píše: Sem se musel podívat na název vlákna, skoro jsem se vyděsil, že koukám do diskuze o NC.


Teď nevím, jestli narážíš pouze na téma spotřeby nebo jdeš ještě víc do hloubky

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

22.8.2018 v 20:36 | Nahoru | #478
Větší nádrž vůbec nepotřebuju, do offu tankuju právě málo, klidně 6-8l abych se netahal zbytečně s těžkou nádrží, když to tak málo žere... V Bosně to stačí na všechny trasy a až sjedu na asfalt, v klidu dotankuju...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

25.8.2018 v 22:08 | Nahoru | #479
dydzej> osobně bych si na motorku skoro za 400k nedaval vyříznutej kybl za 20,-kč ale proti gustu ..

Hele, dělal jsem to narychlo před dovolenou. Origo za 40 dolarů bych objednat nestihl a navíc jsem si nebyl jistý, jestli to bude mít ten správný účinek.
Tak jsem si to jen tak zkusil udělat sám, jestli to bude vůbec fungovat. Měl jsem to za hoďku hotové a nestálo to ani tu dvacku.
Nějaký přínos to asi má, ale ještě jsem dokupoval vyšší plexi, tak nemůžu hodnotit, co pomohlo víc.
Nicméně jak se znám, tak k tomu dokoupení originálu se už asi nedokopu a budu vozit na motorce na 400 litrů vyříznutý kýbl...

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

25.8.2018 v 22:56 | Nahoru | #480
Bafan21> jako šikovnej jseš o tom žádná .. já bych to tak nesvedl
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist