globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Rád bych rozjel diskusi o zkušenostech z cest s novou Africou. Od května, kdy jsem ji novou koupil mám najeto cca 6tis. kilometrů (většinou po asfaltu). Vše skvělé, ale zajímavější bude řešit jobovky. Takže
1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.


2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

24.8.2020 v 13:57 | Nahoru | #961
ZdeněkS> Tohle jsou všechno jen keci na diskuzních fórech. Zkutečnost je jinde. Je to přesně jak píše Wert, ti spokojení, kteří žádné problémy nemají a kterých je většina, prostě nemají potřebu to sem psát, že zase najeli dalších 10 tisíc bez potíží. Já se taky řadím mezi ně a pro mě je ATAS zatím stále naprosto spolehlivá motorka a to po tom všem kam jsem ji vzal. Teď mám najeto 24000 a rozhodně se ji nebojím vzít do terénu. Teď jsme třeba projeli větší část Rumunskýho TET (TransEuroTrail.org) a zvládla to naprosto bez potíží a to dostávala velkej kouř. Pádů jsem měl několik desítek a vše bez potíží. Ta motorka je naprosto v pohodě a úžasně spolehlivá.

Tady pár záběrů z Rumunska

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

24.8.2020 v 19:42 | Nahoru | #962
rst1467> aha... takze vsichni ti, kteri maji s tou masinou problemy jsou lhari, protoze je vlastne spousta lidi, kteri problemy nemaji. tak to je slusna logika...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

24.8.2020 v 20:51 | Nahoru | #963
Eso_Rimmer> Ale takhle to myslím rst1467 nemyslel. Chtěl tím podle mě jen vyjádřit (pokud ne, ať mě opraví), že mezi velkou částí spokojených jsou ti nespokojení v menšině. Ostatně dost podobné to bude i u ostatních značek. Málokterý výrobce si v dnešní době dovolí hodit na trh něco tak nekvalitního, že by to alespoň z části neobstálo před konkurencí. O víkendu jsem měl telefonát s majitelem 3 (!) po sobě jdoucích modelů od KTM, které ho totálně postupně vypekly tak, že se zařekl, že už mu KTM nesmí do baráku, přestože je předtím opakovaně "ze zvyku" kupoval kvůli tomu, že tuhle značku považoval za jakousi značku kvality a doufal, že "teď už to snad vyjde" . U jedné mu odešla řídící jednotka, u druhé převodovka a u třetí ještě v záruce přestalo svítit LED osvětlení, aniž by technici přišli na příčinu a jejich přístup byl prý šílený. Teď má rok AT (2020) a je zatím moc spokojený. Další kamarád měl tak velké problémy u svého BMW s převodovkou, že ho po roce neskutečného handrkování se servisem v jinak velmi zachovalovém stavu a přiznáním vady pod cenou prodal, protože už na to neměl nervy. A přestože se tohle v mém okolí děje, tak si nedovolím zobecnit, že BMW nebo KTM jsou strašné křápy s mizerným servisem.
Zkusme být trochu pokorní, tolik nezobecňujme a přiznejme si, že AT je prostě motorka jako každá jiná - když všechno funguje jak má (a spokojených asi bude přece jen většina), tak velkému množsví uživatelů pro své vlastnosti vyhovuje. Ale neznamená to, že je dokonalá nebo že se u některých kusů občas nemohou vyskytnout nějaké technické problémy, které se pak zrovna tady na netu řeší, aby se vyřešily. Vždyť to tak snad děláme všichni i u dalších přístrojů - když jsme s něčím spokojeni, tak to nikde neřešíme a danou věc si jen spokojeně užíváme. No a když máme problém (ať už to jsou různé domácí spotřebiče, mobily atd...) a ten problém není tak velký, abychom ho nezkusili vyřešit sami, tak kam se obrátíme? Na diskuzní fórum...

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

25.8.2020 v 10:28 | Nahoru | #964
MirSe> Ak by bola vadná každá druhá motorka - asi si kúpiš, len ak sa v tom rád vŕtaš, nemám pravdu?
Ak by bola vadná jedna z milióna - 100% bezchybnosť je sen, vždy budú vo výrobe nepodarky...

Ale čo ak je vadná jedna zo sto? Alebo jedna z desiatich? V oboch prípadoch má drvivá väčšina majiteľov dobré skúsenosti, ale nie je to niečo, čoho by si mal byť človek vedomý? Či sa už rozhodne kúpiť alebo nekúpiť - myslím, že budú existovať obe kategórie ľudí. Ale ak si to aj niekto kúpi, tak s vedomím, že sa občas pokazia - nemá zmysel to popierať a tvrdiť, že to je hlúposť, pretože MNE sa to nekazí. I keď je to 1 z 10, stále to znamená, že 90% kupcov nemá závady.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

25.8.2020 v 11:08 | Nahoru | #965

rst1467 píše: Tohle jsou všechno jen keci na diskuzních fórech. Zkutečnost je jinde.


Obavam se, ze kdyby to byly kecy, Honda by nemusala resit reklamace nebo dokonce vraceni motorek :( Verim ti, ze obrovska vetsina je spokojenych. Ver ale i ty, ze cast lidi proste svtou motorkou ma urcity okruh problemu. Honda na tuhle motorku dost dlouho lakala, bombasticke promo, navrat legendy. No a pak resi vyplet, rez, skytani, chcipak, odkaleni, ted nejspis SW u LCD. Cast jde na vrub vyvoji - stane se. Ale aby u tahkle presentovane a drahe motorky cast zavad slo za setrenim na povrchovych upravach?
Srovnej to s T700, tam ty prusvihu nejak moc nejsou.

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

25.8.2020 v 13:24 | Nahoru | #966
Pro uklidnění situace a vrácení k původnímu tématu tohoto vlákna mám návrh - spokojení i nespokonení skuteční majitelé AT si dál budou v tomto vlákně vyměňovat zkušenosti z praxe (jak název tohoto vlákna ostatně napovídá) a ti s AT hluboce nespokojení, kteří tuhle motorku vlastně ani sami nevlastní, by si mohli vyměńovat vlastní zkušenosti ve vláknech o motorkách, které jim alespoň stojí doma v garáži
Ne ne, samozřejmě to byla nadsázka, zaplaťbůh si může na tomto fóru svobodně diskutovat každý o čem chce (tedy pokud se to vztahuje vůbec k tématu). Bylo to spíše moje zamyšlení, když jsem se po vlákně podíval několik stránek nazpět, abych se podíval, jestli ti největší kritici jsou vůbec AT majitelé...

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

25.8.2020 v 17:55 | Nahoru | #967
Já sem můžu dát zkušenosti s ATASem po 15000km. Z výše popsaného mám jen ten olej v hadičce a pár blbostí. Olej stačí občas vypustit do hadru. Olej mám jen v jedné hadičce pod krytem baterie. Vibrace řidítek necítím, ale na chlupatých gumách nejde za jízdy pustit řídítka. Začnou se klepat ze strany na stranu, chtělo by to tlumič řízení. Startování vždy na první pokus, střílení do sání jen když hrkám na neutrál plynem. Koroze zatím žádná, ale je vidět, že povrchovka není tak odolná jako to bývalo dříve.
Ale celkově motorka jezdí dobře a jsem s ní spokojený. I cena byla odpovídající kvalitě. Dnešní Africa dost zdražila a tam už bych asi váhal..

Naposledy editováno 25.08.2020 17:56:59

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

26.8.2020 v 12:24 | Nahoru | #968
Ja taky s ATASem rok starym a 13tis najeto. Olej z hadicky taky odpoustim do hadru. Obcas si skytne do sani, ale nikdy nechcipla. Startovani napoprvy. Riditka nevibruji, muzu je v pustit a nic se nestane. Ale tedka jsem cistil nadrz a cerpadlo od bordelu ze svaru... v servisu mi rekli, ze prej do ni koukaji endoskopem a mam ji cajk.
Ale me se zdalo ze jde min za plynem a pri rozmotavani mela tak dva-tri poklesy vykonu... Je sice hezky, ze tam koukaji endoskopem( nevim jestli nekecal), ale nemuzou uz videt co je v cerpadle.... po vycisteni se mi zda, ze lip jede (mozna placebo) a zmizely ty propady vykonu. Kdo chce mit jistotu tak si tam prida guglatech ponozku.

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

24.9.2020 v 08:52 | Nahoru | #969
Honda CRF 1100 L Africa Twin Adventure Sports ES //////////// Honda CRF1000 L Africa Twin Adventure Sports

Akcelerace
0-100 km / h 3,8 sekundy 3,9 sekundy
0–140 km / h 6,3 sekundy 6,9 sekundy
Flexibilita
60-100 km / h 3,9 s 4,7 s
100 až 140 km / h 4,5 s 5,8 sekundy
140-180 km / h 6,4 s 8,8 sekundy
Spotřeba paliva
Dálnice 4,8 l / 100 km 5,1 l / 100 km
Pokrytí silnic 517 km 475 km

NO silnější je....
První čislo je CRF1100............

Naposledy editováno 24.09.2020 09:20:29

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

24.9.2020 v 10:06 | Nahoru | #970
DZARDINO> Ještě aby to bylo naopak..
Holt klasické tanečky s převrtáváním...

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

24.9.2020 v 10:36 | Nahoru | #971
Tak čekal jsem to méně...... Neříkám že se vyplatí měnit....ale projev motorů určitě bude pocitově silnější. A to o dost....

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

24.9.2020 v 11:56 | Nahoru | #972
Převod zůstal stejný?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

24.9.2020 v 22:13 | Nahoru | #973
vilemx> už jsem četl příspěvek s fotografií T700, koroze zespodu nádrže, majitel ČR, 15tis km ...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

24.9.2020 v 22:47 | Nahoru | #974

lopata75 píše: vilemx> už jsem četl příspěvek s fotografií T700, koroze zespodu nádrže, majitel ČR, 15tis km ...


To bych prosil najit. T7 ma totiz (pokud me pamet nesali) hlinikovou nadrz.

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

24.9.2020 v 23:02 | Nahoru | #975
Proč nedělají ty nádrže plastové?

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

25.9.2020 v 10:42 | Nahoru | #976
Slávek-TDM> máš facebook?

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

25.9.2020 v 11:11 | Nahoru | #977
Protože jsem byl požádán zveřejňuji... Neznám podrobnosti, nevidel jsem, jen předávam, tak jak jsem si přečetl na veřejné sociální síti...
https://m.facebook.c...p;id=902053500305814

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

25.9.2020 v 12:07 | Nahoru | #978

Slávek-TDM píše: To bych prosil najit. T7 ma totiz (pokud me pamet nesali) hlinikovou nadrz.


Nádrž není hliníková, bo na ní používám magnetický tankvak

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

25.9.2020 v 12:12 | Nahoru | #979
lopata75>
Francouzská výroba


I když, jaký Francouz se může jmenovat Brahim?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

25.9.2020 v 12:32 | Nahoru | #980
Ty dva roky záruky to nějak přečká, tak vo co gou?

Jen taková myšlenka - jasně, druhá vrstva barvy by vyšla na 3Kč, zdržení ve výrobě 120s (vyndat ze stroje, dát do stojanu, stojany odvézt na schnutí, pak přivézt, dát do stroje .....) . Nám se to zdá jako blbost. Dělám v automotive a i tyhle věci se dost sledují a vyhodnocují, některé ukazatele firmy pak vyjdou hůř, prostě jste dražší. Vyrobili jste míň za časovou jednotku než s jednou vrstvou barvy.

Kam mířím - na té motorce bude takhle ojebaných věcí víc. Ale pokud někdo nasadil tenhle trend, např Africa s cenou 310tis (CRF1000), tak Yamaha těžko může pustit do světa T700, která sice bude mít 2 vrstvy laku, nebude reznout, nebude tohle a tamto, ale cena bude díky tomu 305tis. Kdo by to koupil?? Takže k tomu museli přistoupit stejně a jsou na 250tis.

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

25.9.2020 v 12:33 | Nahoru | #981
Kohlstein: už skoro každej Francouz je Ibrahim

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

25.9.2020 v 13:25 | Nahoru | #982
Animals21> Spíš než na nedokonalost technologie bych to viděl na nekázeň těch čmoudů, kteří to mají lakovat, když mají čas ty nádrže tagovat a zkoušet na majitele svoje black magic.

3 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

25.9.2020 v 13:29 | Nahoru | #983
Když jsem se zajímal o Afriku, tak mi prodejce (ofiko dealer) úplně nadšeně vyprávěl o tom, jak ta nádrž sice rezne, ale že si jeden zákazník ty plasty sundal, ty úchyty si zavoskoval nějakým spešl voskem a teď je to super. Mou námitkou "že mě to jako zákazníka nezajímá, já chci, aby to nerezlo" se cítil dost dotčen.

Svět je už jinde, tohle je novej standart.

Naposledy editováno 25.09.2020 13:29:31

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

25.9.2020 v 14:46 | Nahoru | #984
Animals21> uplne vidim tchána jak privezl pred lety nového favorita, rozebral co šlo a natiral s natiral. Taky jsem.myslel ze uz jsme jinde((

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

25.9.2020 v 15:49 | Nahoru | #985
Animals21> JJ taky jsem si všechny rizikový místa na Africe vyvoskoval.

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

25.9.2020 v 19:38 | Nahoru | #986
Tak možná bude dobře vykašlat se na francouzskou kvalitu a na kvalitu čínských dodavatelů Hondy, a počkat si, až vyjede Aprilia Tuareg 660.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

25.9.2020 v 20:12 | Nahoru | #987
dave-lister> a který to jsou?

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

25.9.2020 v 20:16 | Nahoru | #988
kluci da se Afika snížit?měřím 176cm tak abych dostal poholdně na zem
dík za rady

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

25.9.2020 v 20:39 | Nahoru | #989
Mám také 176 a při nižší poloze sedla je to docela OK, i když cenťák dva dolů bych se ve svém věku také cílil asi při zastaveních na dlouhých cestách někdy jistěji (když má člověk dřevěné nohy ). Dalo by se to vyřešit nižším sedlem, ale to bych musel leda s někým vyměnit, protože dávat 4 tis. Hondě za originál snížené se mi nechce a na vlastní úpravu ořezáním molitanového jádra se necítím, protože s tím nemám žádné zkušenosti.

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

26.9.2020 v 09:32 | Nahoru | #990
trafika> Já si koupil snížené sedlo, ale je tvrdý jak prkno tak jezdím se standardním v nižší poloze. Buď stojím oběma nohama na špičkách, nebo si poposednu do leva mám jednu nohu na zemi a druhou na zadní brzdě. Nedošáhnu na zem skoro z žádné motorky, zvyknul jsem si.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09

TOPlist