globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Rád bych rozjel diskusi o zkušenostech z cest s novou Africou. Od května, kdy jsem ji novou koupil mám najeto cca 6tis. kilometrů (většinou po asfaltu). Vše skvělé, ale zajímavější bude řešit jobovky. Takže
1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.


CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

22.5.2020 v 10:42 | Nahoru | #931
Co sedí tobě nemusí sedět druhému

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

22.5.2020 v 22:17 | Nahoru | #932

CRF1000 píše: firmě techgear se obloukem vyhněte, vede to člověk kterého práce nebaví a klient je pro něj okrajová záležitost....


Poděl se o zkušenost...?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

23.5.2020 v 07:11 | Nahoru | #933
CRF1000> Co tě přivedlo ke koupi Afriky, když jezdíš jen po asfaltu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

24.5.2020 v 22:12 | Nahoru | #934
dave-lister> Já jezdím s Afrikou taky jen po asfaltu, mám k tomu jednoduché důvody.
1. váha 230 kg v terénu nezvládnutelná
2. těžíště příliš vysoko
3. příliš mnoho plastů, které při lehkém pádu nic nevydrží a ničí další komponenty
4. nedal jsem za Afriku 350,- tis. abych jí zrušil někde v terénu
5. prostě se mi líbí tak jsem si jí koupil
6. pořád jsme v kategorii CESTOVNÍ enduro
7. když se rozhodnu jí prodat nebudu lhát když napíšu, NIKDY NEJETÁ V TERÉNU

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

24.5.2020 v 22:25 | Nahoru | #935
Jarmil33> První dva body jsou značně individuální. Já s nimi například nesouhlasím. Trojka taky není nic, co bych mohl potvrdit.

2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

26.5.2020 v 20:16 | Nahoru | #936
Do 4. bodu to taky vidím jinak.... malej pád a nic...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

26.5.2020 v 20:22 | Nahoru | #937

lopata75 píše:


Proč s tím třískáš o zem? Moment .... už to vidím. Špatná motorka, špatný gumy. S tím nic nenadělá ani profík v sedle.

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

26.5.2020 v 21:17 | Nahoru | #938
proč tam máš to lešení, když se nebojíš o plasty???

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

26.5.2020 v 21:35 | Nahoru | #939

lopata75 píše: Do 4. bodu to taky vidím jinak.... malej pád a nic...

ty si kruťák ja bych to hned zvedal a ne si to fotil

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

26.5.2020 v 21:59 | Nahoru | #940
No já se s tou svou Afrikou taky nebudu pouštět do žádných větších off výkonů. Zkoušel jsem si pár přejezdů po lesních cestách, ale fakt jen okrajově. Skvěle se s tím cestuje - mám přímý srovnání s XJR 1300SP, kterou taky vlastním. Na Africe jsem si mnohem jistější. Ten posed, široký řidítka a vejška dělaj svoje. Na Afře rozhodně nejezdím pomaleji - spíš naopak. A ten gyro efekt velkýho předního kola nepozoruju. Prostě paráda. Pro Afru jsem se rozhod po loňským tripu do Srbska, kdy kámoši jeli na cendurech (pouze asfalt) a když z těch koní po každodenních cca 500 km slezli, byly happy. Kdežto já byl zmačkanej jak starý noviny...

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

27.5.2020 v 13:48 | Nahoru | #941
Neřešil jste někdo na ATASu nečistoty v nádrži? Co sleduju, tak údajně ze svárů.
Tady jsem o tom zatím neslyšel/nečetl. Honda to svádí na špatné palivo...
Fota:

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

27.5.2020 v 22:59 | Nahoru | #942
dave-lister> původne jsem chtel crosstourera, jel jsem kvuli tomu na Jarov, nez jsem k nemu dokracel, mijel jsem celou radu afrik vsech barev a vybav....vlezl jsem na jednu cervenou a uz jsem neslezl...bydlim ve SC kraji a tady je asfalt nejhorsi z cele CR, s AT se mi na nem jezdi dobre navic to byl úplně poslední kus bez palivovych map s plynovým lankem...jak bylo psáno výše, dobre se ovládá, s tím že je teziste vysoko také nesouhlasím, je tak akorát... je z ní dobrý výhled, to je v dnešním provozu hodne důležité, mám přehled o plechovkach a mohu předvídat...samozrejme to není žádný cestovní speciál, doufám ze s ní ve zdraví budu jezdit az do duchodu, pak mam v planu presednout na sestivalcove granturismo...na tom lepe dosahnu na zem

Naposledy editováno 27.05.2020 23:20:54

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

27.5.2020 v 23:37 | Nahoru | #943
JiriBN> chtel jsem vyztuhu kokpitu a u techgear byla v nabidce, mela dlouhy popis, ve kterem se 50x opakovalo slovo touratech.....ze je to vyzkouseno s plexi touratech atd....ptal jsem se zda to jde pouzit i k jinemu plexi, konkretne mam stredni V.stream, pan mi odepsal ze nezna plexi V.stream a ze ani nemuze znat vsechna plexi, mam to objednat kdyz mi to nebude pasovat muzu to vratit.....po nicem jinem netouzim nez resit baleni a vraceni ohnute trubky...poslal jsem mu odkaz na stranky vyrobce plexi ....odepsal mi ze ta vzpera je vyrabena domaci firmou a je vyrobena dle pozadavku tak aby pasovala k plexi touratech a nejaka vzpera kokpitu je pro jejich firmu okrajovou zalezitosti....ja se se tam chystal vyrazit pro 3-vrstvy laminatovy komplet KLIM ale kdyz mi tak hezky odepsal zavolal jsem mu a rekl mu, ze kdyz je pro nej prani klienta okrajovou zalezitosti, mel by delat neco jineho, co ho bavi....a nakonec jsem mu rekl ze je hlupak...a na tom trvam...seru na techgear, udelal jsem si registraci u nekolika zahranicnich prodejců a nakupuji tam...chovají se úplně jinak...mas k tomu techgear nejaky vztah?kamard mi rikal ze ten majitel je uplne normalni chlap motorkar...na mne působil tak ze jej obtezuji....asi mel v dobe nouzoveho stavu lepsi ksefty nebo se spatne vyspal....

Naposledy editováno 28.05.2020 00:17:25

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

28.5.2020 v 09:05 | Nahoru | #944
Jarmil33> abych měl kam dát kapsičky ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

28.5.2020 v 09:09 | Nahoru | #945
Kohlstein> jedna z výborných dovolených, gumy naprosto v pohodě a AT projede to stejný co šestikilo, bohužel nohy mám krátký, tak jsem na těch šutrech trošku zavravoral, ale nezdá se to, výjezd ze zatáčky byl celkem dost prudký... Ale zábava velká a proto jsem si motorku koupil, pro zážitky. Abych to lestil doma v garáži určitě ne...

Naposledy editováno 28.05.2020 09:12:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

29.5.2020 v 22:37 | Nahoru | #946
lopata75> No já teda pro takovou zábavu radši to šestikilo, otloukánka na špuntech ať je sranda, údajně to má něco kolem 150kg, ale i to je často přespříliš. 110-120kg by se mi líbilo víc.

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

30.5.2020 v 21:28 | Nahoru | #947
Kohlstein> Tak já mám ještě na hardoff SWM RS500R, to má 120kg což mne taky baví, ale dneska byla zase AT v blátě zábava...každý má svoje kouzlo...

3 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

14.8.2020 v 07:36 | Nahoru | #948
Tak jsem chtěl příští rok koupit afriku a dal jsem si tu práci a pročetl to tady a pokud to shrnu je to docela tragickej nevychytanej stroj s výhradami na všech frontách, od motoru, pohodlí a hlavně kvality. Takže zlatá yamaha?

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

14.8.2020 v 10:21 | Nahoru | #949
ZdeněkS> A ta je bez chyb? V dnešní době rozmazlených motorkářů požadujících naprosto dokonalý stroj je v podstatě nemožné vyhovět každému. I na Yamahu bys našel pár výhrad...

Naposledy editováno 14.08.2020 10:23:51

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

14.8.2020 v 13:21 | Nahoru | #950
ZdeněkS> nevěř všemu co se píše. Někde si ji.půjč na víkend a pak mudruj. Znam par majitelů, kteří jsou maximalne spokojeni a ze by někam psali na web svou spokojenost je ani nenapadne)) spisjezdi, nez aby klofali do klávesnice.

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

14.8.2020 v 14:10 | Nahoru | #951
Já se hlásím k těm spokojeným uživatelům,jedinou výhradu jsem měl k padákům, ty jsem vyměnil za outback motortek a jinak paráda. Český národ dokáže jen nadávat a kritizovat, ale pochválit moc ne. Někde si jí půjč a uvidíš sám.

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

14.8.2020 v 14:46 | Nahoru | #952

Oldag píše: Český národ dokáže jen nadávat a kritizovat, ale pochválit moc ne.

Skôr naopak, ľudia majú tendenciu zamieňať príčinu s následkou: Nevybrali si motorku preto, že je dobrá, ale je dobrá, lebo si ju vybrali - a predsa si nemohli vybrať zle? Nespravili by takú chybu... Keď som sem napísal recenzie 7 motoriek, ktoré som skúšal, veľa ľudí komentovalo aj moju negativitu - každému z nich sa to páčilo, že všetci len chvália a prišiel niekto, kto nie.

V každom prípade dokonalá motorka neexistuje, Afrika v začiatkoch trpela na problémy so spoľahlivosťou (to už je asi vyriešené), k pohodliu by som mal tiež veľké výhrady (na druhej strane Ténéré tiež nie je príliš pohodlná) atď., ale ja som si vybral napr. KTM napriek tomu, že som vedel, že to je veľmi malá motorka a bol som si vedomý aj "reklamace-gate", ktorá bola na fóre veľkou témou pred pár rokmi. Nech si Zdeněk kúpi čokoľvek, bude sa musieť zmieriť s tým, že tá motorka bude mať svoje chyby. Ale existencia chýb a nedostatkov nebráni pôžitku z jazdy.

Osobne by som si ju - teda ak ju už niekto má v testovacej flotile, keď som pred 3 mesiacmi volal obom miestnym dealerom, mali iba Adventure Sports - vyskúšal a rozhodol sa. Kvalita je vždy skok do neznáma, môže to byť horšie, môže to byť lepšie, ale 100% istotu nemáš nikdy.

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

14.8.2020 v 15:27 | Nahoru | #953
V principu máš pravdu, ale já to myslel obrazně, ať se podíváš na jakoukoli diskuzi, tak je všechno špatně, ale nikdo nechce nic udělat pro to, aby to bylo dobře, to je můj názor, se kterým samozřejmě nebude mraky lidí souhlasit
Jinak já mám ATAS, asi jednu z posledních vyrobených, tak by to mělo být vychytané, ale nebudu tvrdit, že je nejlepší, každému sedne něco jiného, samozřejmě asi každý bude projíždět diskuze, ale když narazí jen na negativa, tak asi ten produkt nekoupí, což je škoda, proto jsem to tak napsal

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

14.8.2020 v 16:04 | Nahoru | #954

Oldag píše: ... ať se podíváš na jakoukoli diskuzi, tak je všechno špatně, ale nikdo nechce nic udělat pro to, aby to bylo dobře, to je můj názor, se kterým samozřejmě nebude mraky lidí souhlasit...


Co ma clovek udelat, aby to bylo dobre? Na novou AT byla fura clanku ohledne chyb v konstrukci i vyrobe, presto se na ni staly poradniky. Lide, co si dovolili napsat negativni hodnoceni, byli obvinovani z kacirstvi. Proc by vyrobce menil taktiku, kdyz nestaci ani vyrabet, jaka je poptavka?

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

14.8.2020 v 17:28 | Nahoru | #955
Nejde o to se na ni svést nebo řešit nedokonalost v ergonomii atd., jde o to, aby to něco vydrželo a dalo se na to spolehnout. Novou AT1100 bych nekupoval, ta bude asi vychytaná, ale šel bych do nějaké ojetiny z počátku výroby. Když jsem si prošel fórum, tak aby stroj takového formátu nestartoval, chcípal pravidelně každých 10-500km, rezly mu ráfky, zabordelovala se nádrž, nesvítila světla, protejkaly brzy tlumiče nebo to zřalo olej jak prorvaný a ještě bylo náchylné na olej a do toho Honda tvrdila že je to v pořádku, to je pro mě docela zklamání. Řešit techniké problémy někde v Gruzii nebo v horách na konci světa...to by mě mrzelo.

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

14.8.2020 v 17:54 | Nahoru | #956
Kdyby se to jmenovalo transalp II tak ty prodeje takové nejsou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

18.8.2020 v 10:43 | Nahoru | #957

MirSe píše: Na DCT jsem se ptal technika v Hondě v ČB a tvrdil mi, že s tou převodovkou ještě žádný problém za léta prodeje neřešili, tak mu věřím. Někde na YT je možné dohledat borce, co s tím najel bez problému 200 tis. km, tak si myslím, že 50 tisíc je tak akorát zajetá...





www.varahannes.at/afrika%20twin-b.htm

www.varahannes.at/index_htm_files/Fahrtenbuch-2019.pdf

Poslední záznam 2019 cca 257 000....takže letos 300 bude. DCT drží....

Naposledy editováno 18.08.2020 10:44:28

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

18.8.2020 v 12:08 | Nahoru | #958
DZARDINO> Problém u nové motorky nebývá najet 200 nebo 300 tisíc km za tři roky, Problém je tyhle kilometry najet v průběhu dvaceti třiceti let.

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

19.8.2020 v 10:07 | Nahoru | #959
Takhle dlouho je problém mít manželku , natož motorku....

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

19.8.2020 v 15:41 | Nahoru | #960
Před 14 dny opět super výlet a ti co jezdí jen po asfaltu se připravují o nádherné chvíle... takže co moto vlastnim od ř. 2017 každý rok výlet podle offroad guide , nádherný 3 roky, ani jeden problém...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist