bmw_r1300gs_cartec

Téma: omyly v začátcích a později

9.9.2017 v 10:51
přiznejte se, jakou největší blbost se vám povedlo za motorkářský život udělat?
pro motivaci: 1. koupil jsem si magneticky tankvak a pak zjistil, ze mám nádrž oplastovanou
2. před autobusovou zastávkou plnou lidí jsem si frajersky místo do stojánku kopl do stupačky a pěkně to před nima odložil
další přidám v průběhu...
1 2 3

9.9.2017 v 10:53 | Nahoru | #1
jo a jednou v tématu Jak přejíždíte na cestách hady jsem si myslel, že jako živé hady...

9.9.2017 v 13:50 | Nahoru | #2
Zvonil mi mobil tak zastavím u obchodáku vyřídím hovor a slezu z motorky akorát ......jsem nedal bočák a válel se tam jak kripl

9.9.2017 v 14:13 | Nahoru | #3
ja cca 3 roky zpatky

9.9.2017 v 14:42 | Nahoru | #4
Stanley> S tim tankvakem - to je ted cerstvy? Mas ho jeste? Jinak dobry
Jinak ja dal v laznich u hlavni budovy stromka na bocni stojan, a nez jsem sundal helmu, byl stromek na zemi. Patka policajta sklouzla po kocici hlave a uz se to vezlo. No nic, to kafe si tam dam i tak, rikam si, ostudu mam za sebou. Dopiju, dam hadry, helmu, abych to za chvilku sundaval protoze masina nestartovala. Jsem tam predvedl docela dobrej troubleshooting, byl to samosebou konektor u spojkovy packy...

9.9.2017 v 14:51 | Nahoru | #5
Dojel jsem ještě s Hornetem k pumpě, v sedě natankuju, zavřu víčko a chci sesednout a jít zaplatit. Samozřejmě, že jsem zapomněl sklopit stojan, takže motorka mi začala padat. Naštěstí jsem pod ní nějak zkroutil koleno, o to jsem si ji opřel a narovnal zpátky

9.9.2017 v 18:02 | Nahoru | #6
Já jsem jako puboš přijel se svým prvním firebladem 900rr ke kámošce na chatu ona nás slyšela už z dálky a tak nám otevřela branku do zahrady tak jsem ani moc nebrzdil vletěl jsem tam jako namydlená sviňa ale nevěděl jsem, že mají zahradní postřikovač a tráva je mokrá....ve zkratce jsem zkusil zabrzdit ale na té mokré trávě to bylo bez efektu a tak jsem projel zahradou napříč a předním kolem se zapasoval do dřevěného plotu ze kterého jsem dvě laťky vyrazil a vyrobil si tak skvělý držák na motorku

E: proběhlo několik fotek a kámoška si ze smíchu cvrnkla a musela se jít převlíct

Naposledy editováno 09.09.2017 18:04:51

9.9.2017 v 18:22 | Nahoru | #7
V patnacti se prijel kamarad pochlubit se simsonem. Druhej kamos, ze mu to projede. Moc mu to pujcit nechtel, protoze vedel, ze se dotycnymu stavaj neuveritelny veci.
Nakonec mu ho prece jenom pujcil. No a simson projel plotem.
Jelito na sobe melo gumaky po fotrovi o tri cisla vetsi a brdil zadni brzdou

Jo a do plotu letel i muj pionyr, kdyz jsem ho roztlacel a on opravdu chytnul...coz jsem necekal. Ale to se stalo asi kazdymu.
Z tech pozdejsich hned druhej den, co jsem mel SV. Jeli jsme se s kamosem projet a prijeli na odstavenou plochu, kde byl hladkej beton. Nejak me napadlo, ze by bylo fajn mu ukazat jak se hrabe zadnim kolem. Plnej plyn, naklon dopredu, pustim spojku a SVcko vyletelo po zadnim. Na plose se tak valeli dve motorky, pac kamos dostal takovej zachvat smichu, ze z ty svoji spadnul

Naposledy editováno 09.09.2017 18:30:11

9.9.2017 v 18:33 | Nahoru | #8
Jen krátce. Babeta, jízda rovně, dvě popelnice,plot.... Zbytek si domyslete .

9.9.2017 v 19:39 | Nahoru | #9
kutilsro>

9.9.2017 v 19:45 | Nahoru | #10
Také přidám pár svých perliček

STORY #1
Koupil jsem si svojí první motorku a byl jsem úplné ucho. Kámoš mi říká, že každou sobotu jezdí jako banda na výlety, tak ať se přidám. Super, proč ne ... tak jsem přijel na sraz, bylo tam asi 12 motorek, kamoš mě každému zvlášť představil (u třetího už jsem nevěděl jméno toho prvního). Předem jsem raději všechny ještě upozornil, že začínám a nejsem žádný extra střelec a byl jsem ujištěn že to není problém. OK, vyrazili jsme tedy na Křivoklát. Ze všeho jsem byl docela vykulený, a nevšiml jsem si, že hned za městem se k nám přimotali dva úplně cizí borci (jeden z nich měl na helmě pankáče). Říkám si, super poznávací znamení, toho se budu držet a nemůžu se ztratit ... první semafory, rozsvítila se zelena, borec otočil heftem a po zadním vyrazil jak kdyby ho do zadku kousnul dobrman. V duchu si říkám "prej pojedeme s rozumem", ale protože mám fakt koule přece to nevzdám, tak jsem zalehl za řidítka a s vypětím všech sil jsem se ho snažil držet. A ani jsem si nevšiml, že na těch semaforech všichni odbočili vlevo. Po asi 2 km najednou koukám, že borec mi uletěl a já tam na té silnici jedu úplně sám. Tak zastavím, koukám na telefon ... 5 zmeškaných hovorů. Kámoš volal, kam prej jedu, že oni k nám nepatří a tak jsem se domluvili, že si pospíšim a dojedu je. Vyrazím a v návalu adrenalinu marně vzpomínám na název toho hradu (začína na písmeno K) a jediný hrad na K na který jsem si vzpomněl je Karlštejn ... tak pádim směr Karlštejn. A když už jsem byl skoro u něho a skupina pořád nikde, tak si říkám že je to fakt divné ... a tak znovu zvedám telefon a kámoš že už mě vyhlížejí na Křivoklátu. No nic, říkám že tam jsem coby-dup a než jsem přijel, tak ze mě měli všichni hroznou prdel
JEŠTĚ TO NEKONČÍ ... po čase (asi 1 roku) jsem se zajel podívat na takový menší motosraz. Sedíme tam večer u ohniště a jeden z přítomných vypráví super vtipnou historku o jednom IDIOTOVI, který se na semaforech připojil k jiné skupince a pak si ještě spletl hrad. Jsem slušně vychovanej, tak jsem ho to nechal dovyprávět, pak jsem mu opravil několik drobných nepřesností a veřejně se přiznal, že ten idiot jsem byl já

STORY #2
Jednou jsem se vracel domů (bydlel jse na hlavní magistrále), tak si to docela frčím a několik málo desítek metrů před domem jsem dojel čistící vůz, tak jsem otočil heftem, a když jsem byl těsně před ním, tak jsem zahlédl volné parkovací místo mezi auty. Říkám si, že to je docela klika, že hned před domem mám volný flek, tak jsem zakápnul brzdu motorka se zkoupla a než jsem stačil vystrčit nohu, tak už se nakláněla. Malou chvilku jsem balancoval a když už jsem věděl že ji neudržím, tak jsem ji láskyplně pokládal na asfalt a aby se moc neodřela, tak jsem tam radši nechal nohu. Jenže v tu chvíli projížděl ten čistící vůz, tak jsem jen sklopil hlavu a doufal ... ty kartáče mi naštěstí jen ofoukly krk. Tak jsem vyskočil jak Jura, rychle zvedl motorku a aniž bych si sundal helmu, fofrem jsem odjel ... a domů jsem se vrátil až pozdě večer, když už byly ulice liduprázdné

Další story později ... ať toho na Vás není moc

EDT: oprava překlepů

Naposledy editováno 09.09.2017 19:51:23

9.9.2017 v 20:46 | Nahoru | #11
Natankoval jsem v Zatci na Benzine a chystam se odjet, v tom prijizdi banda asi 10 motorkaru. Ja uz mam nastartovano, sednu na motorku dam za jedna a moto zdechne, divim se co se stalo. Vyradim, nastartuju dam za jedna moto chcipne... motorkari za mnou u stojanu se smali jak blby. Zapomněl jsem na stojan

9.9.2017 v 22:24 | Nahoru | #12
Já jsem si v 16 letech koupil simála elektronika, kterýho někdo zbastlil tak, že tam byly vidle a kolo z nějaké 175 čz, nebo ani nevim z čeho... To je jedno, ale říkám si, že ho zrovna předělám na enduro, že jo . Tak jsem přes inzerát sehnal předek origo ze simála, a jel šalinou pro to. Pak stojíme s kamošem na zastávce, ja že se podívam na ty vidle, tak s nima různě točím, jasně, komplet politý nový rifle olejem.

Po měsíci oprav, ladění, předělávání, že to pojedu vyzkoušet. Nechtěl chytnout, tak roztláčím, běžím, najednou škub, škyt, simál lapl dech, ale jak jsem byl bokem, tak se začal převažovat na druhou stranu, tak jsem si ještě přidal plyn , a už jsem nestihnul nasednout, , a plápolajíc za simálem, jsem s ním jebnul přímo do pouliční lampy, asi před celým barákem v oknech .

Ale dopadlo to dobře, za dalších 14 dní oprav, jsem pak spokojeně jezdil

9.9.2017 v 22:35 | Nahoru | #13
Tata me ucil jezdit na chalupe na fotbalovym hristi..Tycku jsem dal na prvni dobrou..
Bratranec si pysne vezl domu novou triapulu s padakama,laminatovou maskou..Branku do dvora mel natrenovanou na fichtlovi,s trindou se nejak zalek a vitezoslavne ji mezi sloupkama zavesil..

9.9.2017 v 23:23 | Nahoru | #14
Zdar kluci. Také jednu přidám. Za komárů v 86 jsem si koupil starou 250 cm kývačku. Poupravoval a pospravoval na sportovní stroj, přestříkal...... Zkušební první jízda jen tak trošku samozřejmě bez přilby v místě kde stály řady garáží jsem se rozjel 1,2,3 a z poza garáží mi tam vjel důchodce se škoda 100 a už to nešlo se vyhnout , tak jsem to hukl do něho a trefil jsem pravým výfukovým kolenem a mým kolenem do řidičového blatníku z boku.Škoda na motce byla promáčklé výfukové koleno,trochu ohlé řidítka a poraněné moje koleno. Na škodovce: zrušen levý blatník, nárazník ,kryt nádrže,a pravý blatník + světla. V tu dobu škod ai za 3000 kč. Byla to více méně moje chyba, nedání přednosti z prava. Tenkrát VB jsme nevolali a vyřešili jsme to sami tak, že jsem mu to spravil, ale musel jsem to koupit.

9.9.2017 v 23:41 | Nahoru | #15
Ještě jsem si vzpoměl na jeden "unfall", někdy kolem roku 91, kdyz jsem jel s kamošem jako mitfára, na jeho simálovi, v jedné ruce rohlík a v druhé kus bratislavy, zatáčka, smyk, držka jak svińa, oba silniční lišej od hlavy až k patě, sifl rozesetej po silnici, my taky, ale hlavně že jsem v rukach pořád držel ty dobroty . Do teď mě není jasný, proč jsem to žrádlo nepustil .

10.9.2017 v 00:31 | Nahoru | #16
STORY #3
Také ještě z doby mého začátku ... s bratránkem jsme vyrazili do takové malé vesničky nedaleko Prahy na kafe k jeho mamce (mé tetě), cesta v pohodě, ale když už jsme dojížděli do cíle, a zbýval cca 1 km, tak jsme jeli po takové polní cestě a v jeden moment se menší výjezd do kopece stáčel vpravo cca o 120 stupňů na sjezd z kopce. Jel jsem fakt pomalu protože jsem tušil že to bude problém, na tom horizontu jsem si zlehka přibrzdil přední a už jsem šel přes řidítka rovnou na hubu. Vyskočím, pokusím se zvednou motorku a protože jsem nečekal takovou váhu, tak jsem to na první pokud nedal. Zaberu víc a motorku jsem překlopil na druhou stranu :D Bratránek se mohl počůrat smíchy ... ale na motorce žádná škoda nebyla, tak jsem to bral docela sportovně. Dorazíme k tetě a ona nebyla doma tak se otočíme a jedeme zpátky. Asi po 10 minutách ji potkáme v autě, slovo dalo slovo a znovu otáčíme a jedeme zpátky. Opět mě čeká průjezd kritickým bodem, dávám si velký bacha ale co čert nechtěl, opět stejný problém a opět jsem se válel. Tentokrát jsem již urval zrcátko a zlomil brzdovou páčku ... bratránek se opět mohl počůrat smíchy, já neskutečně nasr*nej zvedám motorku a jedu domů, že kafe si můžu v klidu uvařit sám. A od té doby se daný úsek nazývá "honzíkova cesta"

10.9.2017 v 11:14 | Nahoru | #17
1) po Panelce koupě Jawy 634, první zastávka po cestě od prodejce na benzině a už nenastartuju. Vyšlahám baterku, pobíhám jak debil s motorkou kolem benziny a asi po půl hodině si vzpomenu, že to má chcípák, který jsem samozřejmě před takováním natěšený z nové super funkce použil.

2) po dlouhé době vlastně z té Jawy na dospělé ZRX. Před první jízdou leštění všeho na co předešlý majitel zapomněl, včetně sundání nádrže a přeleštění všeho kam se dostanu. Nastartuju a než se ustrojím tak mašina zhasla. To se několikrát opakuje, vždy nastartuju a než si dám helmu atd. tak konec, pak už vůbec nic. Mě se pokouší infarkt za co jsem utratil balík vypůjčených peněz. Studuju hadičky a zjišťuju, že z nádrže nejde benzín, do té doby, než pustím kohout do polohy "Res". Myslím si něco o debilovi prvním majiteli, který blbě nastavil kohout, který teče jen v poloze Res = reserva. Samozřejmě jsem zapomněl připojit hadičku podtlaku, o které jsem v té době vůbec nevěděl a při sundávání jsem ji vytrhl.

Zapomenutý bočák je asi klasika, u mě naštěstí s motorkou obloženou taškama, takže žádná škoda.

Ale zase mám rekord 2 pády na cca 7 metrech. Večer jsem si dal motorku z parkování ze spodu dvora (jde z kopce) do průjezdu, že pojedu do práce. Ráno ale déšť jak prase a motorku jsem tam nemohl nechat, v průjezdu by zavazela, tak ji chci zavést zpět pod přístřešek. V tu dobu byl dvůr vyskládaný ze starých cihel, na kterých po x letech rostla tráva, teď ještě krásně mokrá. Samozřejmě si přibržďuju přední a za 2 metry už ležím pod motorkou a to ještě hlavou dolů ze svahu. Mokrý, špinavý, zaklíněný pod mašinou, záda s 2 vyhřezlýma plotýnkama a po mě šťastně skáče 30 kilový pes s radostí, že za ním páníček ráno došel. Psa hážu mimo, vysoukám se z pod mašiny, nějak to s těma zádama zvedám a pomalu sjíždím k tomu stání. Jenže tam vede malý nájezd, před kterým je ještě položená coulová trubka závlahy. Za zádama už se mě nedaří motorku vytlačit, tak startuju, předním přejíždím no a mokré zadní s smeká na trubce a ležím s mašinou znovu. Teď už padá na beton a odnáší to maska kapličky.

Naposledy editováno 10.09.2017 11:17:15

2 reakcí na tento příspěvek omyly v začátcích a později

10.9.2017 v 11:15 | Nahoru | #18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) omyly v začátcích a později

10.9.2017 v 11:38 | Nahoru | #19

SRLEvladan110 píše: Při vyjížďce jsem se chtěl zastavit na něco dobrého k obědu. Zahlédl jsem hospodu se zahrádkou u které se navíc dalo zaparkovat přímo u plůtku zahrádky. Vyhodím blinkr a najedu co nejblíže. Zastavil jsem a chtěl vypnout blinkr. V tu chvíli jsem místo vypnutí blinkru zatroubil. Vzhledem k tomu, že bylo pěkně a doba oběda, minimálně padesát párů očí se v tu chvíli na mě upřelo. Nechal jsem si helmu na hlavě o trochu déle, než můj obličej dostal méně červenou barvu.

Podobné situace jsem se naučil zvládat převzetím iniciativy ... ve Tvém případě by bylo dobré naopak sundat helmu a nahlas všechny pozdravit a popřát dobrou chuť, nebo tak něco

10.9.2017 v 11:38 | Nahoru | #20
vlastnil jsem Simsona, ktery nemel klicky, ale pouze vypinac...zastavim v jedny dedine a ze strachem, ze mi ho nekdo svihne narvu do fajfky listi (kamose rada) Po navratu radost ze stroj zustal na miste strida starost proc ta svine nechytne. Po vycisteni karburatoru, vymenene svicky atd si vzpomenu na ten uzasnej napad s listim.......

10.9.2017 v 11:55 | Nahoru | #21
renda259> Dík za radu, určitě se naskytne příležitost ji využít .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) omyly v začátcích a později

10.9.2017 v 19:23 | Nahoru | #22
SRLEvladan110> To s tim klaxonem mě vždycky strašně pobaví, to se snad stalo každýmu :D. Nejhorší je, že se to vždycky stane tam, kde je tuna lidí :D

Jinak za mě - pro mě veselá historka moc ne, ale pro lidi v projíždějícím autobusu jo. Jel jsem a najednou cejtim, že mě něco šimrá na břichu...a přesto, že jsem nikdy tak rychle nezastavil, slez a sházel hadry, tak jsem schytal tři žihadla. Ještě teď si pamatuju, jak tancuju u krajnice, vyklepávám tričko a kolem zrovna provoz jako kráva.

Naposledy editováno 10.09.2017 19:35:08

10.9.2017 v 19:47 | Nahoru | #23
Mě se vždycky vybaví moment kdy mi bylo cca 13 - 14 a tátovi coby vášnivému chovateli , jsem přejel na fichtlovi tři z pěti housat , čtvrté se z toho šoku psychicky zhroutilo a přestalo růst , no ale zas jsme aspoň chvíli měli čisto na dvoře

10.9.2017 v 20:03 | Nahoru | #24
Jsem včera večer přijel se ženou do garáže ona parkovala ja za ní tak jsem "vykopnul" policajta zalomil riditka pustil motorku...ta šla k zemi a cestou sejmula dvácu kluka....zvedal jsem obě půl hodiny jak tam neni moc místa....

10.9.2017 v 20:07 | Nahoru | #25
DJwasabi> ja si presne takhle zmackl klakson pri zkouseni renovovane a znovuzapojene elektroinstalace (stal jsem otocenej dozadu a koukal na zadni blinkry)
v pohodli a v teple ve sklepe panelaku, ..nebyl "u toho" nikdo,ale bylo to v pul druhy v noci

jinak tak nejak bezne,.. v hlubokem mladi omylem zarazeno 3 misto 1 pri dobrzdovani z kopce na mopedu se razenim na riditku.. v autoskole vtipne chcipnuti pri opatrnem prejizdeni pricneho prahu primo s testovacim komisarem na zadech (delal ze to nevidel)...

10.9.2017 v 20:19 | Nahoru | #26
První motorku Suzuki SV jsem úspěšně dovezl v Unoru po ose ze Semil (80km). Dal jsem ji do servisu. A kdyz jsem si ji sel vyzvednout, tak jsem vyjížděl z jejich pozemku, po pískem posypané cestě, která byla z kopce a do zatáčky a tak jsem se bal, ze jsem vzal za přední brzdu a spadl. Urazil se blinkr a ohla spojová páčka, takže jsem tam motorku zase dal na opravu a domu šel pěšky

10.9.2017 v 23:14 | Nahoru | #27
na benzince sem zastavil u kompresoru, slezl, sundal blembak a zjistil, ze s plnyma rukama to na hlavni stojan asi nedam, tak sem si ho nohou pridrzel na zemi, jakozto podporu, odlozil blembak na ze a....................................pochopitelne, ze sem to spicou boty neudrzel, od lidi, sedicich u stolku na zahradce sem si vyslouzil bourlivy potlesk, nasledovala uklona a zvedani motorky do vzprimene polohy

11.9.2017 v 02:16 | Nahoru | #28
1) v 15 s kámošem jdeme k mustangovi, kolem projedou dvě holky na fichtlovi: "dělej, dojedeme je!" - startuju, beru za heft a...už se válíme.
2) sedám za kámoše na fichtla, on se rozjiždí, odjíždí a dosedám na asfalt
3) přijedeme s kámoškou na benzínku, čz175 nemá bočák, ptám se: "stojíš?" - kývne. slezu z motorky, udělám dva kroky a...obě se válejí
4) o dva dny později mi nejdřív vlítne do přilby čmelák - brzdy a přilba letí do obilí, kde ji pak hledáme - a pak...nechal jsem si na motorku ušít brašny přes sedlo, jenže u čízy bylo sedlo odpružené jinak než výfuk, tak se kouří víc, než je po spálení 1:33 běžný. stavím u krajnice, věci z brašny ven, dole samozřejmě nové levi´sky (no, v 1992 jsem na ně jako 17-letý dřel 14 dní v zahradnictví). hážu je na asfalt, kámoš po nich dupe, aby je uhasil: "nešlapej po nich, budou špinavý!" půl minuty přemýšlel, jestli jsem debil, nebo si dělám srandu
5) asi 5 let zpátky v rakousku, mastím táhlýma zatáčkama podzvukovou rychlostí a přejedu odbočku...zastavuju u kraje, zorientuju se, nastartuju, kopnu kvalt dolů, začínám se otáčet, popojedu dva metry, motka zdechne. v náklonu ji neudržím, jemně odložím. brzdí první auto, jestli jsem v pohodě. jojo, jsem, usmívám se vlastní blbosti, zvednu motorku - už stojí i auta v protisměru - nastartuju, kopnu dolů pro jistotu dvakrát a...situace se opakuje. rakušani nechápou. smíchy ani motorku nezvednu, tak mi dva pomůžou...už poctivě odkopu na jedničku a mizím. dvouminutové divadlo pro, ke konci, pár desítek přihlížejících

a z endura...by vám povyprávěli kámoši

Naposledy editováno 11.09.2017 02:35:08

11.9.2017 v 08:30 | Nahoru | #29
STORY #4
Jedeme s několika kámošema docela oblíbenou trasu a protože s námi nebyl nikdo na chopperu, tak pravidla až tak moc nedodržujeme. Když tu, najednou, kde se vzali, tu se vzali, před námi jede policie, tak poctivě všichni ubereme na 50 km/hod a hezky se za nima srovnáme v řadě. Chvilku nás pozdrží, ale pak nám ten řidič mávne ať jedem. Přemýšlím, přeci jen jsme v obci, ale když nám mávnul tak to risku ... hodím blink, a i když ještě v obci, tak je svižně předjedu, slušně poděkuju a valím si to dál. Kluci se okamžitě přidávají ke mě a pelášíme ... a asi po 5 minutách jsem přejel odbočku, tak klukům ukážu ať jedou tam, jenže první za mnou už nestihl zareagovat, prudký brzy a zprava mě jen těsně minul a vesměs by se nic nestalo, ale byl tam zvýšený obrubník a jak brzdil, tak na něj najel a v minimální rychlosti položil svého Horneta. Tak zastavím, sundám helmu a v tom nás dojeli ty policajti. Zastavili, vystoupili a prý co se stalo, a kámoš tam sedí na trávě a s úsměvem jim říká, že se nic nestalo, že si tam jen tak odpočívá. Vzali to s humorem, popřáli nám šťastnou cestu a v pohodě odjeli

Naposledy editováno 11.09.2017 08:31:20

11.9.2017 v 09:16 | Nahoru | #30
Úzká ulička na Gibraltaru, motorka a autobus plný turistů - jako slušňák najíždím k obrubníku porostlému zelení -> zastavuji -> mávám na autobus, že ho pouštím -> noha mi sjíždí z obrubníku a mizí v mizí kdesi v hlubinách -> turisté kromě makaků vidí i jednu zarostlou opici v helmě, jak se válí asi půl metru pod vozovkou na dně odvodňovacího kanálu přikrytá motorkou